Dit was met auto en al in de sloot. Is al lang geleden en nog voor mijn tijd bij de postquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Ik voor zover mogelijk ook idd wel ja. Zeker nadat ie bij een collega weggerold was en ook vol een auto raaktequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Dat laatste doe ik met karretjeswijken ook altijd. Werkt prima
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat rot houdjemond(wat raar eigenlijk om te typen
) maar ja, ongelukje kan gebeuren.
Hier heeft eentje de post eens opzettelijk in de sloot gegooid, dat is iig vele malen erger
Al is dit wel een beetje mijn angst ook soms, hier veel slootjes, en dan hebben ze soms de auto's er naast op de stoep staan zodat ik over het gras vlak langs de sloot moet![]()
Uiteraard mogen ze daar niet staan, maar ja![]()
Hier is overigens bij zo'n beetje elke kar de rem kapot. heb ook al karretjes gehad waar de wielen af vielen
* kijkt een beetje rond naar dr kansloze post-zooi op de tuintafel*quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja eentje, dus dat liep wat hobbelig met dat ding. En toen hebben ze hem er gewoon weer even aan gedrukt en verder niets, waardoor ie er de dag erna dus weer af lagfail.
En dus wel bij meerdere karretjes gebeurd, maar dit herinner ik me echt nog omdat ze het niet eens fatsoenlijk fixten
Nou ik let nooit echt op die zooi, op woensdag zit er hier de laatste tijd alleen een restant van de dinsdag bij. Dus vielen die XXL bundels met amper post en een hele lading VI's me op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat, en nog zo'n roddelblad. De Story geloof ik, of de Privé
SUcces voor vandaag!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef houdjemond het volgende:
Nou, het is redelijk droog, klachten krijg ik toch wel morgen.
Kar heeft het overleefd, en ook die is weer helemaal droog dus strak gezicht morgen en gewoon bezorgen met excuus kaartje.
God, wat is het lang geleden dat ik me zo lullig heb gevoeld, en na 3x douchen ruik ik nog naar blubber en slootwater![]()
Denk dat ik beter naar bed kan gaan voor vandaag, tis al erg genoeg, helemaal met dat vliegtuig ..
Kan ik me voorstellen, wat een pech. De extra tijd krijg je natuurlijk wel uitbetaald? Want dat dat karretje niet deugt, daar kon jij niks aan doen. Denk maar zo: je hebt vast een paar mensen stiekem een leuke dag bezorgd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ging die smog nou nog door vandaag? ik heb dr niks van gemerkt.
Keek net op buienrader, volgende week zou het 5 graden minder zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja.
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Ook geen zwembad in de buurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leuk
Ik ben blij dat ik geen sloot in mijn wijk heb (en wijde omgeving). Ik zie mezelf daar namelijk zo inrijden
Mogelijk niet overal, maar op behoorlijk wat locaties welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:04 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vraag me af of er vandaag flesjes water worden uitgedeeld. Nog niet een keer meegemaakt dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |