Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Dat deed deze ook nauwelijksquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.
Je hebt de week al door midden gezaagd.quote:Is het al weekend?
Ja...quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent gedegradeerd van zaterdagbesteller naar postbezorger...........
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik schaam me rot maar kom het toch even melden.
Zag vanmiddag in mijn ooghoekje mijn kar langzaam richting de sloot hobbelen.
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Alles is terug, ligt nu lekker in de zon, ga het morgenvroeg lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?
Zit een rem op maar die werkt blijkbaar voor geen ene centimeter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?
Maar was je nog in het begin van je route of had je wel al een heel stuk gehad waardoor de schade nog enigszins meeviel? Zit er geen rem op zo'n kar? (bij ons hebben ze niet van die karretjes dus geen idee). Maar goed, ongelukjes kunnen gebeuren, het is alleen knap lullig natuurlijk als het je overkomt
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Hoe heb je de kar trouwens uit de sloot gekregen? Vaak is het meer bagger als water dat er in staat.
Dat is klote zeg ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
Je mist anders weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Ah, dat is wel tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Echt he! Deze moet je echt gaan inzenden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpaginaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb nog wel eens erger gehoord
Met al die telefoontjes met camera van tegenwoordig is er vast wel iemand die het moment heeft vastgelegd, dus dan kun je met foto en al vooropquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |