jammer, ik hoopte dat ik zo'n goeie conditie had dat ik er goed tegen kon..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef houdjemond het volgende:
nou, ik ga eens met mijn natte post verder, nog geen klachten.. fingers crossed.
HA!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat boffen de collegaatjes die een winkelcentrum hebben!
en dan lekker de post afleveren helemaal achter in de winkel...
of heel lang op je beurt wachten om de post af te geven.....
Mijn vriendin kwam me halverwege een ijs en ijskoude fles cola zero brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is het volgens google nu 32. Moet zeggen dat ik er ondertussen aan gewend ben en dat het met goed drinken best uit te houden is voor mij. Weet niet wat ik morgen ga zeggen... maar ik heb al eens 2x 2,5 uur mogen doen op een dag dat het 35 of zelfs nog iets er boven wasdat heb ik ook overleefd
Maar goed, de een kan er ook beter tegen dan de ander..
Vandaag wel een beetje balen trouwens, in een paar straten (waaronder een hele grote) een mailing die praktisch HAH was
Precies, die krijgen hun post vers gestreken en met parfum bespoten door de brievenbusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Daar heb je nog eens wat aan
Ik heb wel eens mensen gehad die me echt naar binnen haalden, rustig zitten... handdoek in de nek, flesjes vullen met ijsthee en even koel laten worden, ijsje erbij. Dat vergeet ik ook nooit meer![]()
Sowieso onthoud ik wel welke mensen me ooit wat aangeboden hebben
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg vorige zomer 2 x drinken van mensen, verder nietO, en 1 keer een ijsje.
Ik vond het gister zwaarder dan vandaag. Toen zag ik aan het einde letterlijk sterretjes. Morgen gaan hier dus mooi weer een paar flesjes limonade mee (en flesjes water).
Voor ons stond er trouwens een flesje water en een pakje drinken klaar op het depot
Maar ik zie ook op tegen morgen hoor. Bleh. De zomer is echt niet mijn favoriete jaargetijde.
Vergeleken met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekker
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef VKV het volgende:
[..]o
En hoe ging het?
Kan de beste gebeuren hoor. Ik heb in m'n postjaren door de sneeuw gereden met scooter en altijd als de dood op de smalle tuinderslaantjes, dat ik ook in het water zou belanden. Wel heel fijn dat er mensen waren die je hielpen met eruit komen
Pffff.... alsof het opzet was. Je hebt gedaan wat je kon hoor, petje af!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.
Veels te warm vandaag om me druk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |