Hier ook astma. Heerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Fantastisch.. Ik heb astma en span me in in de buitenlucht.. Wordt feest!
Ik kan natuurlijk altijd mijn Camelbak meenemen... *slurp*quote:Op donderdag 17 juli 2014 06:36 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Gezien de hitte: let aub op uw vochtgehalte en neem (extra) water mee
Ja, ik vind die nieuwe ook beter. Die nemen het zweet tenminste op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's vreemd, want het nieuwe shirt is 60% katoen, dus zou beter moeten ademen dan die oude van 100% polyester.
Ik heb ze vandaag ook eindelijk ontvangen, en ben in elk geval blij dat de stof fijner aanvoelt. Die vorige polo's voelden heel raar aan, zelfs als ik gewoon met mijn vinger over de stof ging voelde dat al heel onaangenaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk altijd mijn Camelbak meenemen... *slurp*
quote:
De dinsdag na pinksteren was het nog warmer, ruim 4 uur gelopen en 3 liter weggedronken, en geen enkele keer ook maar het gevoel te hebben gehad om te moeten plassen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Nee ik neem expres niet te veel mee onderweg, anders moet ik echt om de 5 min zeiken.
Gezegend met een vrouwenblaas
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
De dinsdag na pinksteren was het nog warmer, ruim 4 uur gelopen en 3 liter weggedronken, en geen enkele keer ook maar het gevoel te hebben gehad om te moeten plassen.
Zweette het net zo hard weer uit.
En ik heb ook een vrouwenblaas. Het was hier toen 35 graden. Kon mn kleren erna wel uitwringen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!![]()
Damn. Geen sauna meer nodigquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:36 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
En ik heb ook een vrouwenblaas. Het was hier toen 35 graden. Kon mn kleren erna wel uitwringen.
Als het niet zo warm is heb ik wel eerder dat ik moet. Vooral in de winter als het koud is.
In je shirtjequote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!![]()
ik heb nooit een werkshirt aan en met dit weer veel van mijn collega's ook niet. Nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef houdjemond het volgende:
Werkshirt is zeker verplicht he.. pff alleen het idee al
Hmm.. trek hem wel aan, als ik me kapotzweet gaat ie mooi uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb nooit een werkshirt aan en met dit weer veel van mijn collega's ook niet. Nog nooit problemen mee gehad
Jemig ik was echt gaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
wat had de rest van de topictitel trouwens moeten zijn? Of was het bedoeld als open einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |