SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!People assume too much.![]()
Hoezo? IBM is heel sterk in het grootbedrijf, zijn gewoon twee bedrijven die gebruik maken van elkaars kracht. Niets opmerkelijks aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:57 schreef very het volgende:
[..]
Is ook zo, maar daarom is het nog wel een opmerkelijke samenwerking.For great justice!![]()
Inderdaad, vroeger concurrenten en nu vullen ze elkaar juist aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo? IBM is heel sterk in het grootbedrijf, zijn gewoon twee bedrijven die gebruik maken van elkaars kracht. Niets opmerkelijks aan.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mijn iphone 5s is beschadigd door het bumpertje die ik er sinds de aankoop omheen heb gehad.
Heb het toestel nu een maand of 6 en voor een week of twee geleden het bumpertje er maar eens afgehaald, om te kijken of ik daaronder even moest schoonmaken.
Tot mijn schrik zie ik dat de bovenkant en de zijkanten gewoon beschadigd zijn. Heeft iemand anders hier ook evering mee?
Ik heb die bumper zelf gekocht, maar gewoon via coolblue, dus niet ergens uit china laten overkomen ofzo. Baal hier wel van, omdat ik er heel erg zuinig mee ben.![]()
Hoezo? Omdat ze zo'n beetje de grootste rivalen ooit in de tech-wereld waren misschien?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo? IBM is heel sterk in het grootbedrijf, zijn gewoon twee bedrijven die gebruik maken van elkaars kracht. Niets opmerkelijks aan.
Ik zeg niet dat het op dit moment raar of dom is, ik zeg dat het opmerkelijk is.
People assume too much.![]()
Dat waren Apple en Microsoft ook ooit:quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze zo'n beetje de grootste rivalen ooit in de tech-wereld waren misschien?
Ik zeg niet dat het op dit moment raar of dom is, ik zeg dat het opmerkelijk is.
For great justice!![]()
En Microsoft en Nokia bijv.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat waren Apple en Microsoft ook ooit:
[ afbeelding ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Duitsland heeft ons ooit bezet en nu gaan we er heen op vakantie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze zo'n beetje de grootste rivalen ooit in de tech-wereld waren misschien?
[ afbeelding ]![]()
Ook die samenwerking was opmerkelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat waren Apple en Microsoft ook ooit:
[ afbeelding ]People assume too much.![]()
Het zou wel opmerkelijk zijn als Nazi's en Joden gingen samenwerken om samen tanks te gaan verkopen, of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Duitsland heeft ons ooit bezet en nu gaan we er heen op vakantie.
People assume too much.![]()
Wat voor beschadiging? Mijn ervaring met hoesjes en bumpers is dat er juist heel veel zand en andere zooi tussen gaat zitten en dus gaat zorgen voor schuurplekken. Vandaar dat ik dus nooit een bumper of hoesje gebruik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:16 schreef PeterRusso het volgende:
Mijn iphone 5s is beschadigd door het bumpertje die ik er sinds de aankoop omheen heb gehad.
Heb het toestel nu een maand of 6 en voor een week of twee geleden het bumpertje er maar eens afgehaald, om te kijken of ik daaronder even moest schoonmaken.
Tot mijn schrik zie ik dat de bovenkant en de zijkanten gewoon beschadigd zijn. Heeft iemand anders hier ook evering mee?
Ik heb die bumper zelf gekocht, maar gewoon via coolblue, dus niet ergens uit china laten overkomen ofzo. Baal hier wel van, omdat ik er heel erg zuinig mee ben.![]()
Ik heb trouwens ook een probleem met mijn 5s.
Hij pakt bijna geen enkele oplader meer. Ik heb er 4 in huis, maar bij 2 doet ie het gewoon sowieso niet, bij 1 moet ik hem zelf aangedrukt houden en bij de ander doet ie het redelijk als ik hem maar voorzichtig neer leg als de kabel erin zit.
Aan de kabels ligt het niet want andere iphones, ipads en ipods doen het wel gewoon met die kabels.
Iemand enig idee?People assume too much.![]()
Had ik ook, stof in het oplaadgatquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:30 schreef very het volgende:
Ik heb trouwens ook een probleem met mijn 5s.
Hij pakt bijna geen enkele oplader meer. Ik had er 4 in huis, maar bij 2 doet ie het gewoon sowieso niet, bij 1 moet ik hem zelf aangedrukt houden en bij de ander doet ie het redelijk als ik hem maar voorzichtig neer leg als de kabel erin zit.
Aan de kabels ligt het niet want andere iphones, ipads en ipods doen het wel gewoon met die kabels.
Iemand enig idee?. Je ziet het niet, maar het zit er wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
maar ik heb er al in geblazen enzo...zonder succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook, stof in het oplaadgat. Je ziet het niet, maar het zit er wel.
Hoe heb jij het opgelost?
Ik zal even kijken of ik er een wattenstaafje of iets in gepropt krijg...People assume too much.![]()
Collega heeft hem opengemaakt, ik kon het er ook niet uitkrijgen zelf helaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:32 schreef very het volgende:
[..]
maar ik heb er al in geblazen enzo...zonder succes
Hoe heb jij het opgelost?
Ik zal even kijken of ik er een wattenstaafje of iets in gepropt krijg...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wel ook met een wattenstaafje geprobeerd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega heeft hem opengemaakt, ik kon het er ook niet uitkrijgen zelf helaas.People assume too much.![]()
Nee, ging niet. Je zou een naald kunnen proberen oid, maar wel voorzichtig dan, liever iets heel duns en sterks van plastic en dan pulken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef very het volgende:
[..]
Wel ook met een wattenstaafje geprobeerd?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lightning? Dan rij ik vanmiddag even langs.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Oh, ik heb nog van die plastic tandenstokers/flosdraadjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ging niet. Je zou een naald kunnen proberen oid, maar wel voorzichtig dan, liever iets heel duns en sterks van plastic en dan pulken.
Dit soort dingen dus:
Daar moet het wel mee lukken, hoop ikPeople assume too much.![]()
http://nos.nl/artikel/675554-iphonereparateurs-vallen-flauw.htmlEn de directie maar cashen en van die pauper iPhone dingetjes kopen, stekker er uit trekken!quote:De arbeidsinspectie gaat op verzoek van vakbond FNV Bondgenoten een onderzoek instellen bij het bedrijf Pegatron Services in Breda. Volgens de bond zijn acht mensen flauwgevallen door de hitte op de werkvloer.
Bestuurder Tjeerd Bakx van FNV Bondgenoten was getipt over klachten bij het drie maanden oude bedrijf en ging op onderzoek uit. Hij sprak met werknemers die zeiden dat in korte tijd acht collega's waren flauwgevallen door de hitte.
De leiding zou hebben beloofd om de temperatuur in de werkruimte omlaag te brengen, maar dat is volgens de werknemers nog niet gebeurd. "Mensen mogen niet naar buiten om af te koelen", zegt de vakbondsbestuurder. Hij heeft pogingen ondernomen om met de directie te praten "maar tot nu toe tevergeefs".
Pagatron Services, een reparatiebedrijf van iPhones, heeft nog niet gereageerd op de kritiek van de werknemers. Het zijn allemaal uitzendkrachten die volgens Bakx te horen hebben gekregen dat ze maar beter kunnen vertrekken als ze ontevreden zijn. "Zo ga je niet met personeel om", vindt FNV Bondgenoten.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog van die plastic tandenstokers/flosdraadjes
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Daar moet het wel mee lukken, hoop ik.
Get woke, go broke!![]()
watte?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
En de directie maar cashen en van die pauper iPhone dingetjes kopen, stekker er uit trekken!Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Zelf gedaan met een zakmesje, voorzichtig alles losgemaakt.. Kwam me toch een zooi stof en zand uit. Nu gewoon schoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Daar moet het wel mee lukken, hoop ik
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
beschadig je dan niets van binnen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zelf gedaan met een zakmesje. Kwam me toch een zooi stof en zand uit. Nu gewoon schoon.
Sowieso...hoe kom je daar met een mesje binnen? Moet wel een heel klein mesje zijn danPeople assume too much.![]()
Met een tandenstoker gaat het perfect, gister toevallig ook weer eens gedaan
Met een naald zou je misschien sluiting kunnen maken tussen de polen, beter gewoon met een houten/plastic prikkertje.![]()
Ik doe het zelf met een paperclip ofzo waar je je ook je simkaart er mee uit haalt. Komt nog best een bonk stof uit af en toe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Daar moet het wel mee lukken, hoop ik![]()
Gewoon een paperclip ombuigen en deze in een brillendoekje wikkelen als het ware. Dat de punt van je paperclip omhuld is met een dunne stofdoek.![]()
Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer properquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook, stof in het oplaadgat. Je ziet het niet, maar het zit er wel.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ja, ik ook dus toenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer proper.
Get woke, go broke!![]()
Ik heb net ook even met een paperclip zitten roeren, maar er komt praktisch niks uitquote:
Misschien ben ik te voorzichtig, maar ik wil niets beschadigenPeople assume too much.![]()
Bij mij kwam het er heel erg makkelijk uit met een paperclip.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Clippy.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij mij kwam het er heel erg makkelijk uit met een paperclip.
For great justice!![]()
Vraagje. Ik heb vandaag op mijn iPhone 5S allerei foto's verwijderd. Zijn die nu ook uit mijn iCloud? En als dat niet zo is en ik mijn huidige 5S reservekopie van tegen de 5gig verwijder, en een nieuwe van onder de 5gig maak, staan daar dan alleen de huidige gegevens en data op?
Bvd.![]()
Ja, dat is wel wat je iPhone je probeert te vertellen bij het verwijderen van een foto. Die tekst had je al wel gelezen neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef Bendoe het volgende:
Vraagje. Ik heb vandaag op mijn iPhone 5S allerei foto's verwijderd. Zijn die nu ook uit mijn iCloud?![]()
![]()
Van miniinthebox.comquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Kan je wel die van de Action aanraden, 2 euro per stuk, een soort van flatcable maar voelt best solide aan en gebruik het nu al een tijdje in zowel werkbus als auto.
Maar ik hoorde van meer mensen dat niet alle kabels werken bij de iphone 5s.
Waarom is dat eigenlijk?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van miniinthebox.com
Maar ik hoorde van meer mensen dat niet alle kabels werken bij de iphone 5s.
Waarom is dat eigenlijk?
Apple duldt geen enkele concurrentie.Curiosity cultured the cat
Apple moet het niet gaan overdrijven zeg....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
Maar dan zal dat het probleem wel zijn vrees ik.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gelet op het feit dat er diverse mensen geëlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
https://www.google.nl/web(...)lektrocuteerd+iphone![]()
Yikes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op het feit dat er diverse mensen geëlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.
https://www.google.nl/web(...)lektrocuteerd+iphoneCuriosity cultured the cat
Vraagje:
Met hoeveel uur geven deze mophies je iPhone extra levensduur?
Zit erover na te denken iemand dit te schenken die zoals zovelen last hebben van een iPhone die rond het middaguur bij normaal gebruik al bijna op 30% is na van de lader te zijn gehaald om 07:00 uur met vele gesprekken van ongeveer 30 minuten gedurende de tijd tussen 7 en 12 uur.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 11:52:56 ]![]()
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Cici het volgende:
Heb mijn iPhone 5s binnen!
Wat een fijn toestel!
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
[ Bericht 0% gewijzigd door RogerFederer_17 op 18-07-2014 14:09:22 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Zo ver klinkt dat allemaal toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.
De maanden vliegen voorbij.....![]()
(btw. qua levering zal het wel meevallen)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik had hem 18 novemberquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De 5s was toch pas december leverbaar in nederland?People assume too much.![]()
Was de Android telefoons zat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
Had een Samsung Galaxy S3.
Helemaal zat dat ding, dus dan maar een iPhone.
Vind em helemaal super, heb em nog maar 1 dag
En waarom ik niet ga wachten tot de 6 uit is, is mij dan veel te duur.
Kon vanaf afgelopen week mijn abbo verlengen. Wilde er eerst een 32 gb bij, maar heb toch maar gekozen voor een 16 gb.![]()
Vraagje. Is er voor Linux een soort van ITunes kloon?
Het gaat me er vooral om dat ik muziek heen en weer kan kopiëren. Rest maakt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Was de Android telefoons zat.
Had een Samsung Galaxy S3.
Helemaal zat dat ding, dus dan maar een iPhone.
Vind em helemaal super, heb em nog maar 1 dag
En waarom ik niet ga wachten tot de 6 uit is, is mij dan veel te duur.
Kon vanaf afgelopen week mijn abbo verlengen. Wilde er eerst een 32 gb bij, maar heb toch maar gekozen voor een 16 gb.![]()
Wat een onzin. De 5S is het meest futureproof model van dit moment. De nieuwe iPhone zal ongetwijfeld beter zijn, maar dat neemt niet weg dat de 5S op dit moment een van de beste telefoons is die je kunt kopen. Als je geen zin hebt om nog drie maanden te wachten, is het een prima koop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.![]()
http://www.techrepublic.c(...)acements-for-itunes/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef kree het volgende:
Vraagje. Is er voor Linux een soort van ITunes kloon?
Het gaat me er vooral om dat ik muziek heen en weer kan kopiëren. Rest maakt niet uit.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ik wacht ook tot de 6 uit is. Mijn oude iPhone houd t nog wel uit tot die tijd haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.![]()
Ik bezorg me pas een nieuwe als mijn oude totaal over de heuvel is.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pls![]()
En toch deel ik de mening. Al is het maar omdat de 5S goedkoper wordt over een paar maanden zou je het even kunnen uitzingen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik zing het ook lekker nog even uit met m'n iPhone 5, functioneert na ruim 1,5 jaar nog als nieuw en heb geen moment het idee dat ik iets tekort kom.![]()
ik had hem 2 november. besteld op de dag dat het kon, was de 3e op desbetreffende site die hem had besteldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De 5s was toch pas december leverbaar in nederland?![]()
Mijn vorige telefoon was op. De iPhone 5s leek me prima dus kocht ik die. Het boeit me niet of ik het nieuwste van het nieuwste heb als het maar werkt. En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.I solemnly swear i'm up to no good![]()
In oktober kwam die officieel uit, maar de levertijden waren erg lang. Rond eind november waren het pas redelijk 'normale' levertijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De 5s was toch pas december leverbaar in nederland?![]()
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon was op. De iPhone 5s leek me prima dus kocht ik die. Het boeit me niet of ik het nieuwste van het nieuwste heb als het maar werkt. En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.![]()
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....
Als de laatste geruchten kloppen (32gb standaard) dan vraag ik me af of de prijs dan wel 699 blijft. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze met de 6 boven de 699 gaan zitten als 'instap'.![]()
Ja nu ja, met de lancering ligt de prijs niet ¤100 onder Apple's adviesprijs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb mijn iPhone voor 600 bij de 4launch gekocht![]()
Hij had het over nu. Dat scheelt toch 99 euro.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja nu ja, met de lancering ligt de prijs niet ¤100 onder Apple's adviesprijs.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja maar ik reageer op de adviesprijs van Apple waar alwaysonhold het over heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij had het over nu. Dat scheelt toch 99 euro.![]()
http://www.iculture.nl/ne(...)-in-apple-store-app/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....
Daar gaat je theorie.![]()
wacht anders meteen tot de iphone 10quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
de 3gs kon je niet eens simlock vrij kopen bij lancering toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.
Als de laatste geruchten kloppen (32gb standaard) dan vraag ik me af of de prijs dan wel 699 blijft. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze met de 6 boven de 699 gaan zitten als 'instap'.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heb ik ook gehad. Dan heb je een zeker ook een hardcase zonder stof aan de binnenkant? Ik heb nu een hoesje uit china en dat is het beste hoesje die ik ooit gehad heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:16 schreef PeterRusso het volgende:
Zou goed kunnen. Heb de 3GS zelf nooit gehad. Meen alleen dat er een iPhone een adviesprijs had van 599, maar ik kan er ook naast zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de 3gs kon je niet eens simlock vrij kopen bij lancering toch?![]()
![]()
Ik heb een vraagje namens mijn ma. Die heeft een iPhone 4S, maar heeft de laatste tijd problemen met bellen. Op het moment dat ze iemand belt wordt het touchscreen zeer gevoelig. Met het minste of geringste activeert ze (met haar oor) de luidspreker of de 'geluid uit' stand, zodat mensen haar niet horen. Heel soms is er ook niets geactiveerd en is ze ook niet hoorbaar voor de anderen. Misschien iets met de speaker? Of kan het ook zijn dat de touchscreen erg gevoelig is geworden het laatste jaar?![]()
En dit baseer je op? Jobs' afwezigheid? Tis nogal het marketingmodel in nagenoeg ál hun producten namelijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.Inflatiecorrectie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.Artikel van pre-launch 5, nee, das idd een geniale bron.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://www.iculture.nl/ne(...)-in-apple-store-app/
Daar gaat je theorie.Eerst het oor plaatsen, daarna pas tegen de wang? Want anders zie ik dit niet gebeuren dan wanneer ze dit onbedoeld met haar vingers/wang doet vanwege de sensor die dat uitschakelt...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:40 schreef Fargo het volgende:
Ik heb een vraagje namens mijn ma. Die heeft een iPhone 4S, maar heeft de laatste tijd problemen met bellen. Op het moment dat ze iemand belt wordt het touchscreen zeer gevoelig. Met het minste of geringste activeert ze (met haar oor) de luidspreker of de 'geluid uit' stand, zodat mensen haar niet horen. Heel soms is er ook niets geactiveerd en is ze ook niet hoorbaar voor de anderen. Misschien iets met de speaker? Of kan het ook zijn dat de touchscreen erg gevoelig is geworden het laatste jaar?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Duh, dat roepen de mensen dus al een tijdje maar die worden weggehoond wantjaerzitsaffierin!!!1!EINZ.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:53 schreef no1uknow het volgende:
Samenvatting: de prijzen schommelen een beetje maar liggen meestal rond hetzelfde niveau. Einde.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
en saffier is net zo duur als saffraan.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duh, dat roepen de mensen dus al een tijdje maar die worden weggehoond wantjaerzitsaffierin!!!1!EINZ.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
is altijd al zo geweestGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Prijsstijging van frontglas is pakweg 15 dollar (kostprijs) oftewel 400% qua productie naar schatting.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en saffier is net zo duur als saffraan.
Het ding gaat heus geen 1500 euro kosten omdat er ander glas in zit. Of wel, en dan is Apple volgend jaar een stuk armer en zouden ze na de 5C een tweede flinke vergissing gemaakt hebben.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
er zit niet puur saffier in, kijk maar naar dit filmpje:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duh, dat roepen de mensen dus al een tijdje maar die worden weggehoond wantjaerzitsaffierin!!!1!EINZ.
als het puur saffier is zou het niet beschadigd raken. (wordt wel uitgelegd). dus qua kostprijs zal het niet superveel meer gaan kosten.![]()
Leuk dat je mij dat uitlegt, ik snap dat wel. Echter hebben veel mensen het idee dat de prijs nu explodeert.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef rboy14 het volgende:
[..]
er zit niet puur saffier in, kijk maar naar dit filmpje:
als het puur saffier is zou het niet beschadigd raken. (wordt wel uitgelegd). dus qua kostprijs zal het niet superveel meer gaan kosten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
was ook meer een bevestiging van jouw opmerkingquote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk dat je mij dat uitlegt, ik snap dat wel. Echter hebben veel mensen het idee dat de prijs nu explodeert.![]()
iPhone 6 wordt echt niet duurder dan de 5S, denk ik. Zou raar zijn.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Najah, topsegment van telefoons is sinds 2002 al zo'n beetje tussen de 700 en 900 euro max iig, sinds 2008 is dat afgevlakt naar 600-700. Een flinke prijs nog wel voor een dermate luxeproduct, maar wel een redelijk constante factor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef TC03 het volgende:
iPhone 6 wordt echt niet duurder dan de 5S, denk ik. Zou raar zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan is of die sensor bij de speaker kapot of er zit een hoesje (oid) overheen waardoor die sensor niet goed werkt. Want normaal gaat het scherm uit als je de telefoon bij je oor houdt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:40 schreef Fargo het volgende:
Ik heb een vraagje namens mijn ma. Die heeft een iPhone 4S, maar heeft de laatste tijd problemen met bellen. Op het moment dat ze iemand belt wordt het touchscreen zeer gevoelig. Met het minste of geringste activeert ze (met haar oor) de luidspreker of de 'geluid uit' stand, zodat mensen haar niet horen. Heel soms is er ook niets geactiveerd en is ze ook niet hoorbaar voor de anderen. Misschien iets met de speaker? Of kan het ook zijn dat de touchscreen erg gevoelig is geworden het laatste jaar?![]()
Die discussie zou er ook wel geweest zijn zonder jouw inbreng.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:31 schreef Cici het volgende:
En dat allemaal omdat ik een 5s wilde en geen 6.
Btw, goede keuze hoor. (gewoon kopen wat je mooi vindt)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die discussie zou er ook wel geweest zijn zonder jouw inbreng.
Btw, goede keuze hoor. (gewoon kopen wat je mooi vindt)![]()
Hoelang gaat jullie iPhone mee op een acculading? Haal je de dag (met voornamelijk 3G/4G-gebruik) makkelijk?
Ik heb nu een Nexus 4 maar ik word gallisch van de accu, gaat enorm snel op 3G.![]()
Misschien woon/kom je in een wijk met slechte verbinding, dan kan het idd snel gaan met je accu. Ik denk dat de enige telefoon die makkelijk een heel dag mee kan gaan een nokia 3310 of zo is.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Pino112 het volgende:
Hoelang gaat jullie iPhone mee op een acculading? Haal je de dag (met voornamelijk 3G/4G-gebruik) makkelijk?
Ik heb nu een Nexus 4 maar ik word gallisch van de accu, gaat enorm snel op 3G.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Dan hebben alle wijken/plaatsen een slechte verbinding.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien woon/kom je in een wijk met slechte verbinding, dan kan het idd snel gaan met je accu. Ik denk dat de enige telefoon die makkelijk een heel dag mee kan gaan een nokia 3310 of zo is.![]()
Een iPhone gaat in ieder geval niet langer mee dan een willekeurig ander smartphone.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hebben alle wijken/plaatsen een slechte verbinding.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 21-07-2014 23:27:59 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Als je slecht bereik heb is je telefoon zo leeg. Niks aan te doen. Oplossing: KPN/Simyo/Hi nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb nu een Nexus 4 maar ik word gallisch van de accu, gaat enorm snel op 3G.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mijn 4s gaat makkelijk een dag mee, dan heb ik wel wifi en GPS uit staan en bluetooth alleen aan in de auto (en daar zit ik niet vaak in).quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien woon/kom je in een wijk met slechte verbinding, dan kan het idd snel gaan met je accu. Ik denk dat de enige telefoon die makkelijk een heel dag mee kan gaan een nokia 3310 of zo is.
Soms vergeet ik wifi uit te zetten als ik het even gebruikt heb en dan gaat het hard, dat is volgens mij echt een accuvreter.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Het kan ook andersom. Ik heb ongeveer 1 maandje zonder abo gezeten en dus stond 3G uit en alleen WiFi aan. Op vrijwel alle plekken waar ik kwam had ik verbinding met WiFi. De iPhone 5 hoefde ik niet meer dagelijks op te laden(had Vodafone). Nu ik weer abo heb gaat het weer hard met de accutijd (heb nu KPN).quote:Op maandag 21 juli 2014 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn 4s gaat makkelijk een dag mee, dan heb ik wel wifi en GPS uit staan en bluetooth alleen aan in de auto (en daar zit ik niet vaak in).
Soms vergeet ik wifi uit te zetten als ik het even gebruikt heb en dan gaat het hard, dat is volgens mij echt een accuvreter.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: