Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer properquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook, stof in het oplaadgat. Je ziet het niet, maar het zit er wel.
Ja, ik ook dus toenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer proper
Ik heb net ook even met een paperclip zitten roeren, maar er komt praktisch niks uitquote:
Clippy.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij mij kwam het er heel erg makkelijk uit met een paperclip.
Ja, dat is wel wat je iPhone je probeert te vertellen bij het verwijderen van een foto. Die tekst had je al wel gelezen neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef Bendoe het volgende:
Vraagje. Ik heb vandaag op mijn iPhone 5S allerei foto's verwijderd. Zijn die nu ook uit mijn iCloud?
Van miniinthebox.comquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Kan je wel die van de Action aanraden, 2 euro per stuk, een soort van flatcable maar voelt best solide aan en gebruik het nu al een tijdje in zowel werkbus als auto.
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van miniinthebox.com
Maar ik hoorde van meer mensen dat niet alle kabels werken bij de iphone 5s.
Waarom is dat eigenlijk?
Apple moet het niet gaan overdrijven zeg....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
Gelet op het feit dat er diverse mensen geėlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
Yikes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op het feit dat er diverse mensen geėlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.
https://www.google.nl/web(...)lektrocuteerd+iphone
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Cici het volgende:
Heb mijn iPhone 5s binnen!
Wat een fijn toestel!
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
Zo ver klinkt dat allemaal toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.
Ik had hem 18 novemberquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De 5s was toch pas december leverbaar in nederland?
Was de Android telefoons zat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Was de Android telefoons zat.
Had een Samsung Galaxy S3.
Helemaal zat dat ding, dus dan maar een iPhone.
Vind em helemaal super, heb em nog maar 1 dag
En waarom ik niet ga wachten tot de 6 uit is, is mij dan veel te duur.
Kon vanaf afgelopen week mijn abbo verlengen. Wilde er eerst een 32 gb bij, maar heb toch maar gekozen voor een 16 gb.
Wat een onzin. De 5S is het meest futureproof model van dit moment. De nieuwe iPhone zal ongetwijfeld beter zijn, maar dat neemt niet weg dat de 5S op dit moment een van de beste telefoons is die je kunt kopen. Als je geen zin hebt om nog drie maanden te wachten, is het een prima koop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.
http://www.techrepublic.c(...)acements-for-itunes/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef kree het volgende:
Vraagje. Is er voor Linux een soort van ITunes kloon?
Het gaat me er vooral om dat ik muziek heen en weer kan kopiėren. Rest maakt niet uit.
Ik wacht ook tot de 6 uit is. Mijn oude iPhone houd t nog wel uit tot die tijd haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |