Waarom denk je dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef antonyb het volgende:
dit moet haast wel een hackgrap zijn van iemand
Ja dat moet haast wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef antonyb het volgende:
Mijn iphone4 is helemaal uitgevallen nadat ik een anoniem nr heb aangenomen. Hij doet helemaal niks meer, zelfs niet aan mijn computer. dit moet haast wel een hackgrap zijn van iemand, maar wat kan ik hier nog aan doen?
Gooi hem weg! Voor je het weet zit er een bom inquote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef antonyb het volgende:
Mijn iphone4 is helemaal uitgevallen nadat ik een anoniem nr heb aangenomen. Hij doet helemaal niks meer, zelfs niet aan mijn computer. dit moet haast wel een hackgrap zijn van iemand, maar wat kan ik hier nog aan doen?
Als dat zo is schiet ik mezelf in m'n voetquote:
Sja, je weet het niet hèquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat zo is schiet ik mezelf in m'n voet
Hij heeft 3 verschillende advertenties van dezelfde telefoon, met allemaal vage verhalen. Vooral doen dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef Kloonhommel het volgende:
kent iemand "icloudprobleem"? Ik zocht net naar een iPhone 5s 32GB en daar staat in 1 van de advertenties dat ie van de telefoon afwilt en dat iemand anders op MP het kan fixen voor 35 euro. Staat die iPhone op de zwarte lijst bij Apple of zo? (beetje zoals een verbannen xbox360 die xboxlive niet kan benaderen?)
Vaag is het zeker. Ben tot nu toe dit onderwerp nooit tegengekomen. Vandaar de vraag of Apple ook een zwarte lijst hanteert met verbannen IOS apparaten. Zo ja, met welk reden worden ze verbannen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft 3 verschillende advertenties van dezelfde telefoon, met allemaal vage verhalen. Vooral doen dus
Geen idee of Apple een lijst heeft met gestolen iPhones. iCloudprobleem is in ieder geval bullshit en is waarschijnlijk gewoon erbij gedaan om interessant over te komen bij onwetende mensen ofzo. Of de vorige eigenaar heeft die telefoon geblokkeerd/gewist met Find my iPhone (ook onderdeel van iCloud).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vaag is het zeker. Ben tot nu toe dit onderwerp nooit tegengekomen. Vandaar de vraag of Apple ook een zwarte lijst hanteert met verbannen IOS apparaten. Zo ja, met welk reden worden ze verbannen?
Device is gelocked door iCloud. Alleen de setup Apple ID kan het unlocken (hoewel er hier en daar wat workarounds zijn). Waarschijnlijk een gestolen toestel dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef Kloonhommel het volgende:
kent iemand "icloudprobleem"? Ik zocht net naar een iPhone 5s 32GB en daar staat in 1 van de advertenties dat ie van de telefoon afwilt en dat iemand anders op MP het kan fixen voor 35 euro. Staat die iPhone op de zwarte lijst bij Apple of zo? (beetje zoals een verbannen xbox360 die xboxlive niet kan benaderen?)
Hoe kom je eraan? Kan je wel die van de Action aanraden, 2 euro per stuk, een soort van flatcable maar voelt best solide aan en gebruik het nu al een tijdje in zowel werkbus als auto.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kak mijn hippe roze oplaad kabel werkt niet
Aha... weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Device is gelocked door iCloud. Alleen de setup Apple ID kan het unlocken (hoewel er hier en daar wat workarounds zijn). Waarschijnlijk een gestolen toestel dus.
Lightning? Dan rij ik vanmiddag even langs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Kan je wel die van de Action aanraden, 2 euro per stuk, een soort van flatcable maar voelt best solide aan en gebruik het nu al een tijdje in zowel werkbus als auto.
Zakelijk gewoon een slimme zet, gezien de opkomst van BYOD en van iPads en Macs in bedrijfsomgevingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:15 schreef very het volgende:
Apple en IBM gaan samenwerken. Dat is wel het laatste wat ik had verwacht
http://www.iphoneclub.nl/(...)kt-iphone-ipad-apps/
voor Intel waren het jaren IBM processoren die de klok sloegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:15 schreef very het volgende:
Apple en IBM gaan samenwerken. Dat is wel het laatste wat ik had verwacht
http://www.iphoneclub.nl/(...)kt-iphone-ipad-apps/
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lightning? Dan rij ik vanmiddag even langs.
[..]
Zakelijk gewoon een slimme zet, gezien de opkomst van BYOD en van iPads en Macs in bedrijfsomgevingen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef n8n het volgende:
[..]
voor Intel waren het jaren IBM processoren die de klok sloegen
Klopt, maar toch. IBM was vroeger de grote vijand van Apple. Zeg maar wat Samsung nu is (ondanks dat ze op sommige vlakken nog steeds samenwerken).quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:48 schreef Catch22- het volgende:
IBM doet meer dan chips maken natuurlijk
30 jaar geleden. DERTIG. Dat is de prehistorie, in technologie-jaren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt, maar toch. IBM was vroeger de grote vijand van Apple. Zeg maar wat Samsung nu is (ondanks dat ze op sommige vlakken nog steeds samenwerken).
Ken je deze reclame nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |