Van miniinthebox.comquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Kan je wel die van de Action aanraden, 2 euro per stuk, een soort van flatcable maar voelt best solide aan en gebruik het nu al een tijdje in zowel werkbus als auto.
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van miniinthebox.com
Maar ik hoorde van meer mensen dat niet alle kabels werken bij de iphone 5s.
Waarom is dat eigenlijk?
Apple moet het niet gaan overdrijven zeg....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
Gelet op het feit dat er diverse mensen geëlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verlengde kabel die aardig aan de prijs was en waarmee ik elke keer weer moet vechten om hem te laten werken. Zowel bij iPhone 5s als iPad 4. Krijg de melding dat het geen officieel product is en daardoor mogelijkerwijs niet werkt. Meestal na een paar keer in en uit pakt-ie 'm. Erg irritant.
Apple duldt geen enkele concurrentie.
Yikes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op het feit dat er diverse mensen geëlektrocuteerd zijn met 3rd party laders en kabels en daarbij in de media met veel misbaar Apple genoemd wordt, snap ik wel dat ze een en ander steeds verder dichttimmeren om kwaliteit af te dwingen.
https://www.google.nl/web(...)lektrocuteerd+iphone
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Cici het volgende:
Heb mijn iPhone 5s binnen!
Wat een fijn toestel!
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
Zo ver klinkt dat allemaal toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Bijna. Nog 2 maanden voordat hij in Duitsland is, nog zeker 3 voordat hij in Nederland is. En tel er maar twee maanden bij op voordat hij een beetje normaal verkrijgbaar is.
Ik had hem 18 novemberquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De 5s was toch pas december leverbaar in nederland?
Was de Android telefoons zat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat was het doorslaggevende reden dat je voor een iPhone 5S ging?
(nu eigenlijk de iPhone 6 er bijna is?)
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Was de Android telefoons zat.
Had een Samsung Galaxy S3.
Helemaal zat dat ding, dus dan maar een iPhone.
Vind em helemaal super, heb em nog maar 1 dag
En waarom ik niet ga wachten tot de 6 uit is, is mij dan veel te duur.
Kon vanaf afgelopen week mijn abbo verlengen. Wilde er eerst een 32 gb bij, maar heb toch maar gekozen voor een 16 gb.
Wat een onzin. De 5S is het meest futureproof model van dit moment. De nieuwe iPhone zal ongetwijfeld beter zijn, maar dat neemt niet weg dat de 5S op dit moment een van de beste telefoons is die je kunt kopen. Als je geen zin hebt om nog drie maanden te wachten, is het een prima koop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.
http://www.techrepublic.c(...)acements-for-itunes/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef kree het volgende:
Vraagje. Is er voor Linux een soort van ITunes kloon?
Het gaat me er vooral om dat ik muziek heen en weer kan kopiëren. Rest maakt niet uit.
Ik wacht ook tot de 6 uit is. Mijn oude iPhone houd t nog wel uit tot die tijd haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De iPhone 6 zal net zoveel gaan kosten als de 5S. Zo doet Apple het namelijk ieder jaar tot nu toe, de nieuwe neemt de prijs over van de oude. Dus je was niet duurder uitgeweest dan met de 5S. Mensen die nu niet even op de 6 kunnen wachten zijn niet goed snik.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik had hem 2 november. besteld op de dag dat het kon, was de 3e op desbetreffende site die hem had besteldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn vorige telefoon was op. De iPhone 5s leek me prima dus kocht ik die. Het boeit me niet of ik het nieuwste van het nieuwste heb als het maar werkt. En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In oktober kwam die officieel uit, maar de levertijden waren erg lang. Rond eind november waren het pas redelijk 'normale' levertijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon was op. De iPhone 5s leek me prima dus kocht ik die. Het boeit me niet of ik het nieuwste van het nieuwste heb als het maar werkt. En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....
Ja nu ja, met de lancering ligt de prijs niet ¤100 onder Apple's adviesprijs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb mijn iPhone voor 600 bij de 4launch gekocht
Hij had het over nu. Dat scheelt toch 99 euro.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja nu ja, met de lancering ligt de prijs niet ¤100 onder Apple's adviesprijs.
Ja maar ik reageer op de adviesprijs van Apple waar alwaysonhold het over heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij had het over nu. Dat scheelt toch 99 euro.
http://www.iculture.nl/ne(...)-in-apple-store-app/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 5S is nu los bij Apple 699 euro, wat was de 5 los....? Ook 699 euro. Zo zal het ook met de 6 zijn, en zo is het bijna ieder jaar....
wacht anders meteen tot de iphone 10quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
de 3gs kon je niet eens simlock vrij kopen bij lancering toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.
Als de laatste geruchten kloppen (32gb standaard) dan vraag ik me af of de prijs dan wel 699 blijft. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze met de 6 boven de 699 gaan zitten als 'instap'.
Heb ik ook gehad. Dan heb je een zeker ook een hardcase zonder stof aan de binnenkant? Ik heb nu een hoesje uit china en dat is het beste hoesje die ik ooit gehad heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:16 schreef PeterRusso het volgende:
Mijn iphone 5s is beschadigd door het bumpertje die ik er sinds de aankoop omheen heb gehad.
Heb het toestel nu een maand of 6 en voor een week of twee geleden het bumpertje er maar eens afgehaald, om te kijken of ik daaronder even moest schoonmaken.
Tot mijn schrik zie ik dat de bovenkant en de zijkanten gewoon beschadigd zijn. Heeft iemand anders hier ook evering mee?
Ik heb die bumper zelf gekocht, maar gewoon via coolblue, dus niet ergens uit china laten overkomen ofzo. Baal hier wel van, omdat ik er heel erg zuinig mee ben.
Zou goed kunnen. Heb de 3GS zelf nooit gehad. Meen alleen dat er een iPhone een adviesprijs had van 599, maar ik kan er ook naast zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de 3gs kon je niet eens simlock vrij kopen bij lancering toch?
En dit baseer je op? Jobs' afwezigheid? Tis nogal het marketingmodel in nagenoeg ál hun producten namelijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dat de 6 niet duurder zal zijn als hij straks uitkomt is totale bullshit.
Inflatiecorrectie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
In de jaren is de iPhone wel steeds iets omhoog gegaan qua prijs.iPhone 4S was ¤629, 5 was ¤679, 5S ¤699. Volgens mij was de 3GS zelfs ¤599.
Artikel van pre-launch 5, nee, das idd een geniale bron.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://www.iculture.nl/ne(...)-in-apple-store-app/
Daar gaat je theorie.
Eerst het oor plaatsen, daarna pas tegen de wang? Want anders zie ik dit niet gebeuren dan wanneer ze dit onbedoeld met haar vingers/wang doet vanwege de sensor die dat uitschakelt...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:40 schreef Fargo het volgende:
Ik heb een vraagje namens mijn ma. Die heeft een iPhone 4S, maar heeft de laatste tijd problemen met bellen. Op het moment dat ze iemand belt wordt het touchscreen zeer gevoelig. Met het minste of geringste activeert ze (met haar oor) de luidspreker of de 'geluid uit' stand, zodat mensen haar niet horen. Heel soms is er ook niets geactiveerd en is ze ook niet hoorbaar voor de anderen. Misschien iets met de speaker? Of kan het ook zijn dat de touchscreen erg gevoelig is geworden het laatste jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |