SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Gouden regel: 1 push, 2 pulls.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef stinkie het volgende:
Er deed iets knak bij de fysio.
Kan nu weer alle kanten op kijken. Bleek een rib niet goed te zitten.
En ik moet mijn rugspieren sterker maken
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s Bro Tip
Kreeg altijd een hoop gezeik dat ik niet kon lachen op foto's, kan sinds vandaag geen slechte foto meer maken. Ook handig voor de fit girls hier. Instagains!Terechte nohomo disclaimer vriend.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Yup. I know. Twijfelde of ik moest sharen met jullie, FOK creds and all, maar fuck it. Kan wel wat lijden hier. En die disclaimer fixt alles.quote:
Moest lachen om dat geluidje op het eindquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
https://www.facebook.com/(...)37920&type=2&theater
Lol wtfquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:27 schreef G.R.S. het volgende:
http://instagram.com/p/qVInqPItwc/?modal=true
![]()
Hallelujahquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Echte bro's gaan niet op vakantie. Het dagelijkse uitstapje naar de gym is genoeg voor hen. Alle bezienswaardigheden die de moeite waard zijn, kun je in de spiegel zien. Als je een keer iets exotisch wilt ervaren, doe je Roemeense deadlifts of sumo squats.
I've got one questionquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
Who loves Ben & Jerry?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wtf
Is dat Yuri met zn B&J gains?
Dacht dat Sap deze postte onder:quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
Had op z'n minst verwacht dat je em neergestoken zou hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren ook zo'n situatie gehad. Eenbaansweg waar iemand voor me reed met 25kmpu waar je 80 mocht. Was bloedje aggressief want als ik wilde inhalen ging die vent ook naar links of rechts. Uiteindelijk tot tien geteld en mezelf hardop aangevraagd 'rustig aan, Awesome_. Wat zou de rustigste jongen die je kent nu doen? RaymondK van FOK! bijvoorbeeld'
Uiteindelijk bij stoplicht uitgestapt en em helemaal de bloedkanker in geslagen.
Posted op een desktop uit Penitentiaire Inrichting - Vught.
Een Vinnie Jones gepulled met de autodeur ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren ook zo'n situatie gehad. Eenbaansweg waar iemand voor me reed met 25kmpu waar je 80 mocht. Was bloedje aggressief want als ik wilde inhalen ging die vent ook naar links of rechts. Uiteindelijk tot tien geteld en mezelf hardop aangevraagd 'rustig aan, Awesome_. Wat zou de rustigste jongen die je kent nu doen? RaymondK van FOK! bijvoorbeeld'
Uiteindelijk bij stoplicht uitgestapt en em helemaal de bloedkanker in geslagen.
Hehehhquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:24 schreef Champy het volgende:
Tsja, ook een groot hart gekregen door dat vele trainen natuurlijk
That feel. Kom voor mijn werk vaak in Zandvoort, daar rijden de opa's op scootmobiels gewoon lekker midden op de rijbaan, terwijl er een giga fietsenpad plus stoep naast loopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Alleen als ze je er express uitremmen toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That feel. Kom voor mijn werk vaak in Zandvoort, daar rijden de opa's op scootmobiels gewoon lekker midden op de rijbaan, terwijl er een giga fietsenpad plus stoep naast loopt.
Normaal blijf ik rustig, maar soms sla ik gewoon hun spiegeltje er van af. Kankerbejaarden.
How do u sleep at night.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That feel. Kom voor mijn werk vaak in Zandvoort, daar rijden de opa's op scootmobiels gewoon lekker midden op de rijbaan, terwijl er een giga fietsenpad plus stoep naast loopt.
Normaal blijf ik rustig, maar soms sla ik gewoon hun spiegeltje er van af. Kankerbejaarden.
alleen bij de servicebeurt reken ze 30 euro voor diezelfde spiegelquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hehehh
Mja voor dat tientje ga ik niet zitten bellen " ken u dit ff overmakeh?"
bejaarden zijn het nieuwe tuig, jatten overal en doen of ze dement/alzheimer hebben, rijden iedereen voor hun flikker met die elektrische karretjes, gaan hun kleingeld bij de kassa tellen en komen dan 5 ct tekort en hebben ze ineens toch papiergeld! dat soort bloed irritant gedragquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welk merk winstrol had jij ook alweer gebruikt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)uct.aspx?iid=4022265
Aww yiss.
Toch wel verlengde achterbrug he?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef stinkie het volgende:
Moped struggles
Gewoon cruisen op mijn Hayabusa, nergens last van
Gister nog wat bij Asos gekocht / hoelang duurt delivery daar Panzrbrah?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Aww yiss.
Beetje gay wel. Maar wel goed voor op de technofestivals of deephouse feestjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Aww yiss.
100% origineel. Een unicum in Nederlandquote:
Euro Pharmaceuticalsquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Welk merk winstrol had jij ook alweer gebruikt?
5-6 dagen, vandaag besteld, verwacht het dinsdag of woensdag. Jij misschien maandag al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gister nog wat bij Asos gekocht / hoelang duurt delivery daar Panzrbrah?!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje gay wel. Maar wel goed voor op de technofestivals of deephouse feestjes.
Hinge hinge.quote:
Thnx Brah, besteldquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Aww yiss.
Nee maar de gemiddelde busarijder welquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Fathank ben je ook Antilliaan?
Meer push dusquote:
Ik distantieer me van deze opmerking.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde busarijder wel
nog 2 te gaan. Ik hoop dat ze tijdens de vakantie besluiten te overlijden of te vertrekkenquote:
gewoon in het bos vrij latenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nog 2 te gaan. Ik hoop dat ze tijdens de vakantie besluiten te overlijden of te vertrekken
De enige spiergroepen die niet groot genoeg kunnen zijn kuiten en triceps.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Meer push dus
Deadlift, seated row, lat pulley, straight arm pulldown, shrug
vs.
Bench ()
en soms Flyes ()
Verhouding loopt wat scheef juist om rug sterker te houden
En ik heb een heke aan borst
lol jij onploft zelf ook op 75 meters lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef stinkie het volgende:
Neem ze wel een keer mee met duiken. Op 75m achterlaten ofzo
Jahr00n, this u?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon in het bos vrij laten
of gewoon steen aan de staart binden en in sloot gooien
weg met die kut beesten
aangezien ik hier nog steeds zit zal dat wel meevallen. Vorige maand nog op 66 geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol jij onploft zelf ook op 75 meters lol
ben jij james bond ofso gloof er niks vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien ik hier nog steeds zit zal dat wel meevallen. Vorige maand nog op 66 geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onder water valt het mee. Op de boot is het pas liften. Net als op een halve bosu bal squaten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ja lekker, kunnen ze geen bloeddruk meer meten bij de artsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enige spiergroepen die niet groot genoeg kunnen zijn kuiten en triceps.
wassupquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
Dat heet bootyclappen. Ik had wel verwacht dat jij dat zou weten. I'm dissapoint.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moest lachen om dat geluidje op het eind
Zou wel raken.
Hey jason deruloquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I've got one question
How do you fit all that in them jeans
You know what to do with that big fat butt
WIGGLE WIGGLE WIGGLE
Ik ging stuk om kevin hart op einde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Flying Fucking Free Willy. Holy shit.
http://instagram.com/p/qfOs2piYlU/?modal=true
Strong anabolic steroid rage. What the fuck man.quote:
Wat nou als ze voor "training purposes" elke dag een keer of 10 die gast bellenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Strong anabolic steroid rage. What the fuck man.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
Ik wil dit ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onder water valt het mee. Op de boot is het pas liften. Net als op een halve bosu bal squaten
PR na PR na PR.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat nou als ze voor "training purposes" elke dag een keer of 10 die gast bellen![]()
Dierenbeulenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Solid karma.
https://www.facebook.com/photo.php?v=257344854476631
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Solid karma.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Solid karma.
![]()
Bel dr op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef THEFXR het volgende:
Fanta stick heeft een vriendje en laat zich niet meer op fok zien, traint ze nog wel?
Fanta traint nog steeds keihardquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef THEFXR het volgende:
Fanta stick heeft een vriendje en laat zich niet meer op fok zien, traint ze nog wel?
toen ik nog als instructeur werkte meisjes in overvloed. Serieus. Zelfde als skileraar zijnquote:
ze is toch afgewezen en nu koffie demonstraticequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bel dr op zou ik zeggen.Maar daar trainde ze ook voor toch? Een uniform aan de haak slaan? Of was dat wat anders
Maar srs, ze wou toch luchtmobiel?
Heb (nog) geen inkomen gaat lastig dan. Is vrij prijzig toch? Zeker als je ook nog equipment moet kopen en dan de reis zelf nog etc..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
toen ik nog als instructeur werkte meisjes in overvloed. Serieus. Zelfde als skileraar zijn
Als je het had gewild had je je cursussen al gedaan
materiaal 10+K, opleidingen 7,5K. Gemiddeld 1500¤ per trip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb (nog) geen inkomen gaat lastig dan. Is vrij prijzig toch? Zeker als je ook nog equipment moet kopen en dan de reis zelf nog etc..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
materiaal 10+K, opleidingen 7,5K. Gemiddeld 1500¤ per trip.
Weet je wel hoeveel hoeren dima daarvan kan neuken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
materiaal 10+K, opleidingen 7,5K. Gemiddeld 1500¤ per trip.
Maar net als met alles zul je een eerste stap moeten zetten als je iets wil
Dima? Geen enkele.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel hoeren dima daarvan kan neuken?
Lets get funkay babay!quote:
Dat funk is altijdquote:
voor 400 euro mag je 18m diep duikenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef McNulty het volgende:
Duiken lijkt mij ook tof, maar niet voor 20k jeff.
dan ga je met Dima voor 400quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef McNulty het volgende:
Duiken lijkt mij ook tof, maar niet voor 20k jeff.
Jij doet wrakduiken oid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan ga je met Dima voor 400
Das gewoon basiscursus. Kun je best leuke dingen mee doen.
ja. En fotografie/film.quote:
Dus hoe dieper je wil duiken hoe duurder en intensiever de opleiding en het materiaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan ga je met Dima voor 400
Das gewoon basiscursus. Kun je best leuke dingen mee doen.
ja. Kn geen lucht meer gebruiken dan, dus moet je lucht met helium en zuurstof gaan mengen. En dat brengt weer allerlei andere issue met zich mee. Die foto was een relatief simpele duik en niet eens extreem diep, 65m. En daar had ik al 5 flessen voor bij me. Half uur duiken kost je dan 1,5 uur opstijgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus hoe dieper je wil duiken hoe duurder en intensiever de opleiding en het materiaal?
Stikstof in je bloed dit dat alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja. Kn geen lucht meer gebruiken dan, dus moet je lucht met helium en zuurstof gaan mengen. En dat brengt weer allerlei andere issue met zich mee. Die foto was een relatief simpele duik en niet eens extreem diep, 65m. En daar had ik al 5 flessen voor bij me. Half uur duiken kost je dan 1,5 uur opstijgen.
niet meer. Wrakken zijn niet heel spectaculair en ik word daar altijd zeeziek. En het is stervend duur om daar een boot voor te huren.quote:
En helium. En zuurstof.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Stikstof in je bloed dit dat alles.
Waar duik je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet meer. Wrakken zijn niet heel spectaculair en ik word daar altijd zeeziek. En het is stervend duur om daar een boot voor te huren.
[..]
En helium. En zuurstof.
sardine, Kroatië, Spanje, peurto rico, you name it. In Nederland ook wel, Oosterschelde enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar duik je?
Vind je weleens kostbare voorwerpen?
modderquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof. Kroatie is erg mooi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
sardine, Kroatië, Spanje, peurto rico, you name it. In Nederland ook wel, Oosterschelde enzo.
Vroeger was er genoeg te vinden. Heb nog wel wat kristal en kruiken boven gehaald uit 1800 ofzo.
En in jachthavens brillen etc. opduiken
DAAAAYUMMM SHE TICKER THAN A SNICKERquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/pages/Sheera-Josette/401784333282419quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
DAAAAYUMMM SHE TICKER THAN A SNICKER
Naam?
Sorry, deze pagina is niet beschikbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Sheera-Josette
McNulty is chef harpoen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wil wel. Je ben een nog closet curve lover.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef fathank het volgende:
[..]
McNulty is chef harpoen?
Tering wat een zeug, daar kan roedel hongerige wolven 2 weken van eten
Ik vind duo penotti ook niet lekker.quote:
I nom what ur sayyinggg.quote:
Jij doet me echt denken aan die opa Micky uit Ray Donovan met zijn negerinnenfetisjquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man zit hier nu met een pik zo hard dat er 2 knopen van m'n broek af zijn gesprongen
Was niet verkeerd bedoeld verder hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:29 schreef RaymondK het volgende:
zo, ook goeie morege Ethan. Beste inkomer weer vandaag zient ik
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh? nee LOL ik vond hem wel grappig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld verder hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man zit hier nu met een pik zo hard dat er 2 knopen van m'n broek af zijn gesprongen
gwn normaal doen okquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld verder hoor
quote:
gewoon link tussen [soundcloud ]-tags kknoobquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef McNulty het volgende:
Hoe doe je soundcloudje posten? Lukt mij nu ff niet.
kknoob, pardon? Zo zijn wij niet getrouwd jonge meneer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon link tussen [soundcloud ]-tags kknoob
Sorry, maar je moet dus gewoon de link tussen soundcloudtags plakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
kknoob, pardon? Zo zijn wij niet getrouwd jonge meneer.
Je bent weer liev. Doet mij goed man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet dus gewoon de link tussen soundcloudtags plakken.
Alsjeblieft; een gratis dikke track.
Val sowieso op black chicks ja maar wel de types zoals hierboven of de light skin of halfbloed chicks. Die legit Afrikaanse met klei in hun haar heb ik niks mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef McNulty het volgende:
IS Sap nou team #junglefever ofnie? Want hij beweert niet op negerinnen te vallen, maar popt vervolgens wel een snoeiharde boner voor een.
daar kom je nog wel van terug denk met al dat klei en zand en stof d'r tussenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou juist zo eentje met klei willen doen. Voor de novelty. Zo'n halve is maar laf.
Go hard or go home.
Cool, thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
5-6 dagen, vandaag besteld, verwacht het dinsdag of woensdag. Jij misschien maandag al.
Ja met warm weer is lastig. Kusje aan mun selfde stylo bruder. Gr.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alles goed.met je zak problemen. Je had toch klamme zak.met slape ofso ghehrh
Gr.
One pump chump hier, dus komt wel lekker uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daar kom je nog wel van terug denk met al dat klei en zand en stof d'r tussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
One pump chump hier, dus komt wel lekker uit.
Je moet eerst in KPD posten vriend. Vraag Deuce maar even voor wat tips.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
grapje ik kan best lang seks hebben hoorrr hahah
Dm me dames
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
gvd Aaron Curtis weer met zijn NATTY streeffysiek
[ afbeelding ]
Druchs alles? Wat zeggen jullie?
Claimt nog steeds natty, beetje in natty competitions ronddansen enzo. What's it all for.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.
Kan niet drug-free zijn.
Agreed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.
Kan niet drug-free zijn.
wouldnotraep/10quote:
Wat een bazensite!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://nattyornot.com/aaron-curtis-natty/
Die site kun je moeilijk serieus nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://nattyornot.com/aaron-curtis-natty/
Sweettooth voor die caramellies ja toch dit dat alles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Val sowieso op black chicks ja maar wel de types zoals hierboven of de light skin of halfbloed chicks. Die legit Afrikaanse met klei in hun haar heb ik niks mee.
En ken die opa niet Etha, zal eens opzoeken. Geen black chick gepaald, zo ver was ik niet gekomen, kwam uit Suriname.
Jeses die aders man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
gvd Aaron Curtis weer met zijn NATTY streeffysiek
[ afbeelding ]
Druchs alles? Wat zeggen jullie?
http://nattyornot.com/myth-jacked-prisoners/quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die site kun je moeilijk serieus nemen.
quote:Also, the myth about the soap on the floor is not much of a myth. It’s real, except that in some prisons there’s not even a soap.
cakemanquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
Leven en laten leven zei een wijs user hier ooit.
Hij ziet er inderdaad niet echt natty uit. Btw, wie is die neger? Goed streeffysiek wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iddziet er ook erg natty uit:
[ afbeelding ]
Lol
bullshitoplossing voor een probleem dat niet bestaat. Communicatie is geen issue, oplettendheid en situational awareness wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey stinkie
http://www.theverge.com/2(...)e-scuba-diving-safer
Die andere post van "Mind your step" is ook bizar as fuck man. Een soort voorteken oid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Damn....
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13
Echt heel sick. Ook nog wat posts er onder, dat ie foto's van Maleisie post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die andere post van "Mind your step" is ook bizar as fuck man. Een soort voorteken oid.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
grapje ik kan best lang seks hebben hoorrr hahah
Dm me dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]doe meer van die eerste vriend wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jayden James. Heb ik als tiener ontiegelijk vaak mezelf op verwend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe meer van die eerste vriend wie is dat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt heel sick. Ook nog wat posts er onder, dat ie foto's van Maleisie post.
yess, had het even opgezochtquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jayden James. Heb ik als tiener ontiegelijk vaak mezelf op verwend.
Christus op een cracker, damn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Damn....
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13
Best wel grappig hij bewust een klein stukje van hun instagram profielfoto laat staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Man man man....
Dat kik plaatje ook. "I need your hard fucking dick".
lmao ik zie dat nu pas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Best wel grappig hij bewust een klein stukje van hun instagram profielfoto laat staan.
Haha deze manquote:
lmaoquote:
In andere woorden, geen dochters krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)sell-sex-pay-3128286
Ben jij dat op dat plaatje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga echt stuk om deze.
[ afbeelding ]
Gast ook hele tijd in die broeken en legerkisten rondlopenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je training
Nu in de trein naar huis. Old Cave was hardquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Henk dranghek! Kom drankje doen dan!! Whoehoehoehoe
Damn son. Latertje gezet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu in de trein naar huis. Old Cave was hard
Eerst planet rose tot 00:00 daarna Sandrien All Night in de Old Cave. Ging door tot 06:00, half 7 in de trein 07:00 in mn nest. Nu ff moed bij elkaar rapen en zo weer die kant op.quote:
Havermout pannekoeken zijn ook goed te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
tipje voor mensen die walgen van havermout (deed ik ook):
doe een klont pindakaas en lekker goed roeren en dan je havermout erbij, dan is de smaak van havermout zo goed als weg
Je kan dr echt toffe dingen mee doen, alleen plain havermout met alleen melk krijg ik echt niet binnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Havermout pannekoeken zijn ook goed te doen.
Havermout, eitje, melk beetje kaneel en honingLekkerrrr
als je lange spieren traint krijg je functionele kracht, korte spieren word je zon opgepompte bodybuilder die slap is, mijn oom die is stratenmaker en won laatst met armpje drukken van iemand die veel traintquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe mascotte met mooie lange spieren.
Strong bulge.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nesquick ain't natty brah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man warm eten met dit weer sowieso nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
omfg. het ruikt hier naar nasi met van die gebakken uitjes en alles op de gang
ik vrees dat het vanavond chinees gaat worden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Questular het volgende:
Vanavond eindelijk de [ afbeelding ] voor het eerst gebruiken. (Niet dit merk btw)
Gonna rack'em and stack'em with meat.
Flink broekje vol ook zie ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon overnight doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
tipje voor mensen die walgen van havermout (deed ik ook):
doe een klont pindakaas en lekker goed roeren en dan je havermout erbij, dan is de smaak van havermout zo goed als weg
Ik mis de gojibessen en chiazaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon overnight doen
1 liter melk met een volle mok havermout laten koken totdat het dik is. Pan de koelkast in zodra die is afgekoelt. 'S ochtends een banaantje prakken, de havermout erin met wat rozijnen en kaneel en voila.
Optioneel toe te voegen voor de liefhebbersquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De kpl zei ook altijd aww, daar heb ik 't dus van..
Of een deel bloem en een deel havervlokken door je melk gooien zodat er een beslag ontstaat. Beetje (kokos)olie erdoor en bakken in een koekenpan. Meest simpele en goed eetbare havermoutpannekoeken ooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon overnight doen
1 liter melk met een volle mok havermout laten koken totdat het dik is. Pan de koelkast in zodra die is afgekoelt. 'S ochtends een banaantje prakken, de havermout erin met wat rozijnen en kaneel en voila.
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of een deel bloem en een deel havervlokken door je melk gooien zodat er een beslag ontstaat. Beetje (kokos)olie eyrdoor en bakken in een koekenpan. Meest simpele en goed eetbare havermoutpannekoeken ooit.
Haha shit.quote:
DE GYM meet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?
OT: kom je koken op de DE GYM-meet?
Koken? Je weet toch zeker ondertussen zelf wel hoe je kip, rijst en broccoli moet klaarmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?
OT: kom je koken op de DE GYM-meet?
Maar niet zelfgeklopte slagroom op zelfgemaakte taart.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Koken? Je weet toch zeker ondertussen zelf wel hoe je kip, rijst en broccoli moet klaarmaken![]()
Daar kan ik ook niets mee, want ik bak dat niet en ik eet die zooi ook niet. Ga dat maar vragen in de dieetclub of de ramadanslowchatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar niet zelfgeklopte slagroom op zelfgemaakte taart.
Saai. Daar doen ze huilie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets mee, want ik bak dat niet en ik eet die zooi ook niet. Ga dat maar vragen in de dieetclub of de ramadanslowchat
Een echte favoriet... Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Saai. Daar doen ze huilie.
Wat is je favoriete groente?
Frambozen en japanse wijnbes zijn echt favoriet. Daarnaast kan ik nectarines, sinaasappel, mandarijnen, kersen, blauwe bessen, rode bessen, ananas, mango, appel, bananen, dadels, vijgen, aardbeien, pruimen, druiven en peren ook zeer waarderen.quote:
Ok, thnx!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Frambozen en japanse wijnbes zijn echt favoriet. Daarnaast kan ik nectarines, sinaasappel, mandarijnen, kersen, blauwe bessen, rode bessen, ananas, mango, appel, bananen, dadels, vijgen, aardbeien, pruimen, druiven en peren ook zeer waarderen.
jo, stel je niet aan, wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Wat een kutzooi schijtwarm nagel gescheurd daardoor niet kunnen squatten toen maar deadliften maar kon ook al niet want veel te warm wat een schijt dag front Squats nog geprobeerd maar ging ook niet helemaal zoals het hoort
Hoe moet ik dit voor me zien, Henk? Je kan niet squatten door een gescheurde nagel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Wat een kutzooi schijtwarm nagel gescheurd daardoor niet kunnen squatten toen maar deadliften maar kon ook al niet want veel te warm wat een schijt dag front Squats nog geprobeerd maar ging ook niet helemaal zoals het hoort
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)Heb je een chihuahua?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.quote:
Lieve honden zijn dat. Wij hadden er ook eentje, hyperactief maar hart van goud.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies ziet![]()
Zelf wil ik heel graag een:
De grijze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.Ok en welke groente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Gadverdamme manquote:
Die 4de zonder piercing en tattoo's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denken dat ik manlet benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had je je groenten maar opgegeten vroeger, dan was je nu niet zo'n manlet geweest.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)nog 93 blzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denken dat ik manlet ben
wat kom j stoer doen dann kk noob nnix weet je
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.
Neem ik een trapje voor je mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapje
lapoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heuj. Godverdomme warm godverdomme. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |