SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Gouden regel: 1 push, 2 pulls.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef stinkie het volgende:
Er deed iets knak bij de fysio.
Kan nu weer alle kanten op kijken. Bleek een rib niet goed te zitten.
En ik moet mijn rugspieren sterker maken
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s Bro Tip
Kreeg altijd een hoop gezeik dat ik niet kon lachen op foto's, kan sinds vandaag geen slechte foto meer maken. Ook handig voor de fit girls hier. Instagains!Terechte nohomo disclaimer vriend.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Yup. I know. Twijfelde of ik moest sharen met jullie, FOK creds and all, maar fuck it. Kan wel wat lijden hier. En die disclaimer fixt alles.quote:
Moest lachen om dat geluidje op het eindquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
https://www.facebook.com/(...)37920&type=2&theater
Lol wtfquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:27 schreef G.R.S. het volgende:
http://instagram.com/p/qVInqPItwc/?modal=true
![]()
Hallelujahquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Echte bro's gaan niet op vakantie. Het dagelijkse uitstapje naar de gym is genoeg voor hen. Alle bezienswaardigheden die de moeite waard zijn, kun je in de spiegel zien. Als je een keer iets exotisch wilt ervaren, doe je Roemeense deadlifts of sumo squats.
I've got one questionquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
Who loves Ben & Jerry?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wtf
Is dat Yuri met zn B&J gains?
Dacht dat Sap deze postte onder:quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Hey McWeissstengel:
Had op z'n minst verwacht dat je em neergestoken zou hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren ook zo'n situatie gehad. Eenbaansweg waar iemand voor me reed met 25kmpu waar je 80 mocht. Was bloedje aggressief want als ik wilde inhalen ging die vent ook naar links of rechts. Uiteindelijk tot tien geteld en mezelf hardop aangevraagd 'rustig aan, Awesome_. Wat zou de rustigste jongen die je kent nu doen? RaymondK van FOK! bijvoorbeeld'
Uiteindelijk bij stoplicht uitgestapt en em helemaal de bloedkanker in geslagen.
Posted op een desktop uit Penitentiaire Inrichting - Vught.
Een Vinnie Jones gepulled met de autodeur ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren ook zo'n situatie gehad. Eenbaansweg waar iemand voor me reed met 25kmpu waar je 80 mocht. Was bloedje aggressief want als ik wilde inhalen ging die vent ook naar links of rechts. Uiteindelijk tot tien geteld en mezelf hardop aangevraagd 'rustig aan, Awesome_. Wat zou de rustigste jongen die je kent nu doen? RaymondK van FOK! bijvoorbeeld'
Uiteindelijk bij stoplicht uitgestapt en em helemaal de bloedkanker in geslagen.
Posted op een desktop uit Penitentiaire Inrichting - Vught.
Hehehhquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:24 schreef Champy het volgende:
Tsja, ook een groot hart gekregen door dat vele trainen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |