Waar duik je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet meer. Wrakken zijn niet heel spectaculair en ik word daar altijd zeeziek. En het is stervend duur om daar een boot voor te huren.
[..]
En helium. En zuurstof.
sardine, Kroatië, Spanje, peurto rico, you name it. In Nederland ook wel, Oosterschelde enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar duik je?
Vind je weleens kostbare voorwerpen?
modderquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof. Kroatie is erg mooi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
sardine, Kroatië, Spanje, peurto rico, you name it. In Nederland ook wel, Oosterschelde enzo.
Vroeger was er genoeg te vinden. Heb nog wel wat kristal en kruiken boven gehaald uit 1800 ofzo.
En in jachthavens brillen etc. opduiken
DAAAAYUMMM SHE TICKER THAN A SNICKERquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/pages/Sheera-Josette/401784333282419quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
DAAAAYUMMM SHE TICKER THAN A SNICKER
Naam?
Sorry, deze pagina is niet beschikbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Sheera-Josette
McNulty is chef harpoen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wil wel. Je ben een nog closet curve lover.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef fathank het volgende:
[..]
McNulty is chef harpoen?
Tering wat een zeug, daar kan roedel hongerige wolven 2 weken van eten
Ik vind duo penotti ook niet lekker.quote:
I nom what ur sayyinggg.quote:
Jij doet me echt denken aan die opa Micky uit Ray Donovan met zijn negerinnenfetisjquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man zit hier nu met een pik zo hard dat er 2 knopen van m'n broek af zijn gesprongen
Was niet verkeerd bedoeld verder hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:29 schreef RaymondK het volgende:
zo, ook goeie morege Ethan. Beste inkomer weer vandaag zient ik
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNuttybrofessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh? nee LOL ik vond hem wel grappig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld verder hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit man zit hier nu met een pik zo hard dat er 2 knopen van m'n broek af zijn gesprongen
gwn normaal doen okquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld verder hoor
quote:
gewoon link tussen [soundcloud ]-tags kknoobquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef McNulty het volgende:
Hoe doe je soundcloudje posten? Lukt mij nu ff niet.
kknoob, pardon? Zo zijn wij niet getrouwd jonge meneer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon link tussen [soundcloud ]-tags kknoob
Sorry, maar je moet dus gewoon de link tussen soundcloudtags plakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
kknoob, pardon? Zo zijn wij niet getrouwd jonge meneer.
Je bent weer liev. Doet mij goed man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet dus gewoon de link tussen soundcloudtags plakken.
Alsjeblieft; een gratis dikke track.
Val sowieso op black chicks ja maar wel de types zoals hierboven of de light skin of halfbloed chicks. Die legit Afrikaanse met klei in hun haar heb ik niks mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef McNulty het volgende:
IS Sap nou team #junglefever ofnie? Want hij beweert niet op negerinnen te vallen, maar popt vervolgens wel een snoeiharde boner voor een.
daar kom je nog wel van terug denk met al dat klei en zand en stof d'r tussenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou juist zo eentje met klei willen doen. Voor de novelty. Zo'n halve is maar laf.
Go hard or go home.
Cool, thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
5-6 dagen, vandaag besteld, verwacht het dinsdag of woensdag. Jij misschien maandag al.
Ja met warm weer is lastig. Kusje aan mun selfde stylo bruder. Gr.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alles goed.met je zak problemen. Je had toch klamme zak.met slape ofso ghehrh
Gr.
One pump chump hier, dus komt wel lekker uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daar kom je nog wel van terug denk met al dat klei en zand en stof d'r tussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
One pump chump hier, dus komt wel lekker uit.
Je moet eerst in KPD posten vriend. Vraag Deuce maar even voor wat tips.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
grapje ik kan best lang seks hebben hoorrr hahah
Dm me dames
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
gvd Aaron Curtis weer met zijn NATTY streeffysiek
[ afbeelding ]
Druchs alles? Wat zeggen jullie?
Claimt nog steeds natty, beetje in natty competitions ronddansen enzo. What's it all for.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.
Kan niet drug-free zijn.
Agreed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
86kg bij 1,80 en zijn fysiek. No thanks jeff.
Kan niet drug-free zijn.
wouldnotraep/10quote:
Wat een bazensite!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://nattyornot.com/aaron-curtis-natty/
Die site kun je moeilijk serieus nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://nattyornot.com/aaron-curtis-natty/
Sweettooth voor die caramellies ja toch dit dat alles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Val sowieso op black chicks ja maar wel de types zoals hierboven of de light skin of halfbloed chicks. Die legit Afrikaanse met klei in hun haar heb ik niks mee.
En ken die opa niet Etha, zal eens opzoeken. Geen black chick gepaald, zo ver was ik niet gekomen, kwam uit Suriname.
Jeses die aders man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
gvd Aaron Curtis weer met zijn NATTY streeffysiek
[ afbeelding ]
Druchs alles? Wat zeggen jullie?
http://nattyornot.com/myth-jacked-prisoners/quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die site kun je moeilijk serieus nemen.
quote:Also, the myth about the soap on the floor is not much of a myth. It’s real, except that in some prisons there’s not even a soap.
cakemanquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
Leven en laten leven zei een wijs user hier ooit.
Hij ziet er inderdaad niet echt natty uit. Btw, wie is die neger? Goed streeffysiek wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iddziet er ook erg natty uit:
[ afbeelding ]
Lol
bullshitoplossing voor een probleem dat niet bestaat. Communicatie is geen issue, oplettendheid en situational awareness wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey stinkie
http://www.theverge.com/2(...)e-scuba-diving-safer
Die andere post van "Mind your step" is ook bizar as fuck man. Een soort voorteken oid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Damn....
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13
Echt heel sick. Ook nog wat posts er onder, dat ie foto's van Maleisie post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die andere post van "Mind your step" is ook bizar as fuck man. Een soort voorteken oid.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
grapje ik kan best lang seks hebben hoorrr hahah
Dm me dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]doe meer van die eerste vriend wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jayden James. Heb ik als tiener ontiegelijk vaak mezelf op verwend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe meer van die eerste vriend wie is dat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt heel sick. Ook nog wat posts er onder, dat ie foto's van Maleisie post.
yess, had het even opgezochtquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jayden James. Heb ik als tiener ontiegelijk vaak mezelf op verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |