quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De kpl zei ook altijd aww, daar heb ik 't dus van..
Of een deel bloem en een deel havervlokken door je melk gooien zodat er een beslag ontstaat. Beetje (kokos)olie erdoor en bakken in een koekenpan. Meest simpele en goed eetbare havermoutpannekoeken ooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon overnight doen
1 liter melk met een volle mok havermout laten koken totdat het dik is. Pan de koelkast in zodra die is afgekoelt. 'S ochtends een banaantje prakken, de havermout erin met wat rozijnen en kaneel en voila.
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of een deel bloem en een deel havervlokken door je melk gooien zodat er een beslag ontstaat. Beetje (kokos)olie eyrdoor en bakken in een koekenpan. Meest simpele en goed eetbare havermoutpannekoeken ooit.
Haha shit.quote:
DE GYM meet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?
OT: kom je koken op de DE GYM-meet?
Koken? Je weet toch zeker ondertussen zelf wel hoe je kip, rijst en broccoli moet klaarmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles flex onder je hessie?
OT: kom je koken op de DE GYM-meet?
Maar niet zelfgeklopte slagroom op zelfgemaakte taart.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Koken? Je weet toch zeker ondertussen zelf wel hoe je kip, rijst en broccoli moet klaarmaken![]()
Daar kan ik ook niets mee, want ik bak dat niet en ik eet die zooi ook niet. Ga dat maar vragen in de dieetclub of de ramadanslowchatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar niet zelfgeklopte slagroom op zelfgemaakte taart.
Saai. Daar doen ze huilie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets mee, want ik bak dat niet en ik eet die zooi ook niet. Ga dat maar vragen in de dieetclub of de ramadanslowchat
Een echte favoriet... Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Saai. Daar doen ze huilie.
Wat is je favoriete groente?
Frambozen en japanse wijnbes zijn echt favoriet. Daarnaast kan ik nectarines, sinaasappel, mandarijnen, kersen, blauwe bessen, rode bessen, ananas, mango, appel, bananen, dadels, vijgen, aardbeien, pruimen, druiven en peren ook zeer waarderen.quote:
Ok, thnx!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Frambozen en japanse wijnbes zijn echt favoriet. Daarnaast kan ik nectarines, sinaasappel, mandarijnen, kersen, blauwe bessen, rode bessen, ananas, mango, appel, bananen, dadels, vijgen, aardbeien, pruimen, druiven en peren ook zeer waarderen.
jo, stel je niet aan, wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Wat een kutzooi schijtwarm nagel gescheurd daardoor niet kunnen squatten toen maar deadliften maar kon ook al niet want veel te warm wat een schijt dag front Squats nog geprobeerd maar ging ook niet helemaal zoals het hoort
Hoe moet ik dit voor me zien, Henk? Je kan niet squatten door een gescheurde nagel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Wat een kutzooi schijtwarm nagel gescheurd daardoor niet kunnen squatten toen maar deadliften maar kon ook al niet want veel te warm wat een schijt dag front Squats nog geprobeerd maar ging ook niet helemaal zoals het hoort
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)Heb je een chihuahua?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.quote:
Lieve honden zijn dat. Wij hadden er ook eentje, hyperactief maar hart van goud.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriër.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies ziet![]()
Zelf wil ik heel graag een:
De grijze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.Ok en welke groente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Gadverdamme manquote:
Die 4de zonder piercing en tattoo's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denken dat ik manlet benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had je je groenten maar opgegeten vroeger, dan was je nu niet zo'n manlet geweest.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)nog 93 blzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denken dat ik manlet ben
wat kom j stoer doen dann kk noob nnix weet je
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.
Neem ik een trapje voor je mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapje
lapoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heuj. Godverdomme warm godverdomme. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |