SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)Heb je een chihuahua?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriėr.quote:
Lieve honden zijn dat. Wij hadden er ook eentje, hyperactief maar hart van goud.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriėr.
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Mn zus heeft een Engelse Stafford Terriėr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mooie beestjes (en verrassend lief! mits juist opgevoed en het beestje de ruimte en tijd krijgt om te bewegen), jammer dat je ze vrijwel alleen bij tokkies ziet![]()
Zelf wil ik heel graag een:
De grijze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een:
Mits ie niet bangig is. Komt af en toe nog eens voor in het ras helaasch.Ok en welke groente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Gadverdamme manquote:
Die 4de zonder piercing en tattoo's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denken dat ik manlet benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had je je groenten maar opgegeten vroeger, dan was je nu niet zo'n manlet geweest.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Man man, een goede hond is echt een chickmagnet van jewelste (take notes Dima)nog 93 blzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denken dat ik manlet ben
wat kom j stoer doen dann kk noob nnix weet je
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ruik het aan je angstzweet. Ksst.
Neem ik een trapje voor je mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat ik ben gewoon een rustige normaal maar als je zo doorgaat mag jij de kleur gips uitkiezen maar ik de breuk snapje
lapoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heuj. Godverdomme warm godverdomme. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |