Christus op een cracker, damn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Damn....
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13
Best wel grappig hij bewust een klein stukje van hun instagram profielfoto laat staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Man man man....
Dat kik plaatje ook. "I need your hard fucking dick".
lmao ik zie dat nu pas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Best wel grappig hij bewust een klein stukje van hun instagram profielfoto laat staan.
Haha deze manquote:
lmaoquote:
In andere woorden, geen dochters krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)sell-sex-pay-3128286
Ben jij dat op dat plaatje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga echt stuk om deze.
[ afbeelding ]
Gast ook hele tijd in die broeken en legerkisten rondlopenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
oh helemaal toppie die wondershakes werken wel lekker he helemaal te gek als je die eiwitten door je lichaam voelt gieren na je training
Nu in de trein naar huis. Old Cave was hardquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Henk dranghek! Kom drankje doen dan!! Whoehoehoehoe
Damn son. Latertje gezet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu in de trein naar huis. Old Cave was hard
Eerst planet rose tot 00:00 daarna Sandrien All Night in de Old Cave. Ging door tot 06:00, half 7 in de trein 07:00 in mn nest. Nu ff moed bij elkaar rapen en zo weer die kant op.quote:
Havermout pannekoeken zijn ook goed te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
tipje voor mensen die walgen van havermout (deed ik ook):
doe een klont pindakaas en lekker goed roeren en dan je havermout erbij, dan is de smaak van havermout zo goed als weg
Je kan dr echt toffe dingen mee doen, alleen plain havermout met alleen melk krijg ik echt niet binnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Havermout pannekoeken zijn ook goed te doen.
Havermout, eitje, melk beetje kaneel en honingLekkerrrr
als je lange spieren traint krijg je functionele kracht, korte spieren word je zon opgepompte bodybuilder die slap is, mijn oom die is stratenmaker en won laatst met armpje drukken van iemand die veel traintquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe mascotte met mooie lange spieren.
Strong bulge.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nesquick ain't natty brah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man warm eten met dit weer sowieso nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
omfg. het ruikt hier naar nasi met van die gebakken uitjes en alles op de gang
ik vrees dat het vanavond chinees gaat worden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Questular het volgende:
Vanavond eindelijk de [ afbeelding ] voor het eerst gebruiken. (Niet dit merk btw)
Gonna rack'em and stack'em with meat.
Flink broekje vol ook zie ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon overnight doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
tipje voor mensen die walgen van havermout (deed ik ook):
doe een klont pindakaas en lekker goed roeren en dan je havermout erbij, dan is de smaak van havermout zo goed als weg
Ik mis de gojibessen en chiazaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon overnight doen
1 liter melk met een volle mok havermout laten koken totdat het dik is. Pan de koelkast in zodra die is afgekoelt. 'S ochtends een banaantje prakken, de havermout erin met wat rozijnen en kaneel en voila.
Optioneel toe te voegen voor de liefhebbersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |