Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Wat deze dame zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bami tyf een end op met elke keer topics te kapen.
doe niet heilig a mattiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit, hele ramadangedachte gaat per topic achteruit.
Echt vervelend deze TS hoor. Elke keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
deze gastquote:
Ik weet het habibti. Met die motor iedere keer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt vervelend deze TS hoor. Elke keer hetzelfde.
Wel knap.quote:
true datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
niks. klinkt gewoon grappigquote:
ja dan ga je ff wat vreten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.
Ik lach stiekem wel steeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet het habibti. Met die motor iedere keer.
moest je maar sneller zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bami tyf een end op met elke keer topics te kapen. Je bent geen haar beter dan amar
ik vind je leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Bounty's. Donker-wit . Rajesh.
kom daten. ben morgen vrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie.
Serieus.
Anmar, ik vind je wel leuk hoor.
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehatequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apartquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja hij is een mongool enzo, maar dat staat toch los van zijn uiterlijkkkk.
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehate
deal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar ben de avond wel vrij
ja ik ken die interview en dan ook nog bijdehand/stoer lopen doen op radioquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij belde een paar dagen later fun x op en ging slijmen en smeken
ik vind deze wel droog. whaaahahahahahaquote:
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apart
Ik weet het dushi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.
this x67676quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik niet altijd. Soms zie ik mannen dat ik denk DAMNNNNNNNNNNNN SOOONNNquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik white power ben zoals stimo.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.
armeens/koerdischquote:
wat ben je dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk, stinkie.
Lijk jij op hun:
[ afbeelding ]
Ik versta dat niet dus ik ga voor dees.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik deel deze even voor de ramadan-gedachte.
Kom je naar de haatmeet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehate
Die is way too much voor mij.quote:
Yyyyyyyyyyyyyyyyyy dees zo leuk!!?!?!?!!?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die is way too much voor mij.
Iehquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat ben je dan?
ik lijk op:
[ afbeelding ]
nee ik zie dan dansende marokkanen voor mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Yyyyyyyyyyyyyyyyyy dees zo leuk!!?!?!?!!?
quote:
Midden-Zuid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Cripppp, kom jij uit Zuid- of Noord-Limburg?
Zeg gewoon ik ben een Koerd.quote:
Maar dat is lastig. Jullie zijn Koerden en ik lijk niet op jullie.quote:
Kishan is billen aan het likkenquote:
Hhhhhhhhhhhhhh! Mensen dansen hier niet op, is anasheed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee ik zie dan dansende marokkanen voor me
Basha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar dat is lastig. Jullie zijn Koerden en ik lijk niet op jullie.
Eigk zijn wij echt Koerdisch en jullie gewoon Irakees.
better believe itquote:
Ver in het noorden? ;oquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af.
Ik kom uit Noord.
lange vrouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een reuzin. IEDEREEN WEET DAT HIER.
amsterdam noordquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af.
Ik kom uit Noord.
draag je daar bovenop nog hakken?quote:
Rast akaitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is zo leuk. De Bashhhhhh (hoeje het ook schrijft)
Ohhhh echtttt. Daar kom ik wel eens. ^^ Venlo is wel een leuke stad, maar snel uitgekeken. Net zoals mijn stadquote:
Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
Stim geef mij beetje van je lengte. Ik ben dwerg. Ik wil gewoon 1.65 zijn dan vinnik het goed.
Net als Blackberry uit de mode.quote:
Noem een voorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.
ok. wanneer daten we. eid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.
De ahadith beschouwen als een uitleg over handelingen, zoals de verrichting van de salat, en dus een toelichting op wat in de Koran staat, heb ik geen problemen mee. Maar ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) ooit een hukm zou introduceren buiten de Koran om, want dat zou betekenen dat de Koran incompleet is. En de Koran zegt van zichzelf dat het compleet en gedetailleerd is. De Koran legt zelf uit wat het bedoelt; vaak heb je daar geen verdere uitleg bij nodig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is simpel. En ik ga hier ook niet Alweer over doorratelen.
Quran > woord van Allah. Natuurlijk het belangrijkste
Hadith leert ons hoe wij moeten handelen in situatie's en hoe wie het woord van Allaah moeten interpreteren.
quote:6:114 [Say], ‘Shall I seek any judge other than God, when it is He who has sent down for you [people] the Scripture, clearly explained?’ Those to whom We gave the Scripture know that this [Quran] is revealed by your Lord [Prophet] with the truth, so do not be one of those who doubt.
quote:16:89 The day will come when We raise up in each community a witness against them, and We shall bring you [Prophet] as a witness against these people, for We have sent the Scripture down to you explaining everything, and as guidance and mercy and good news to those who devote themselves to God.
quote:7:52 We have brought people a Scripture–– We have explained it on the basis of true knowledge–– as guidance and mercy for those who believe.
quote:15:1 Alif Lam Ra
These are the verses of the Scripture, a Quran that makes things clear.
quote:6:115 The word of your Lord is complete in its truth and justice. No one can change His words: He is the All Hearing, the All Knowing.
Ahadith die een hoop wonderen toeschrijven aan de Profeet (s.a.v.) alsof de Koran niet genoeg is als wonder? Wat zegt de Koran hierover?quote:11:1 Alif Lam Ra
[This is] a Scripture whose verses are perfected, then set out clearly, from One who is all wise, all aware.
quote:17:89 In this Quran, We have set out all kinds of examples for people, yet most of them persist in disbelieving. 90 They say, ‘We will not believe for you [Muhammad] until you make a spring gush out of the ground for us; 91 or until you have a garden of date palms and vines, and make rivers pour through them; 92 or make the sky fall on us in pieces, as you claimed will happen; or bring God and the angels before us face to face; 93 or have a house made of gold; or ascend into the sky–– even then, we will not believe in your ascension until you send a real book down for us to read.’ Say, ‘Glory be to my Lord! Am I anything but a mortal, a messenger?’ 94 The only thing that kept these people from believing, when guidance came to them, was that they said, ‘How could God have sent a human being as a messenger?’ 95 Say, ‘If there were angels walking about on earth, feeling at home, We would have sent them an angel from Heaven as a messenger.’ 96 Say, ‘God is witness enough between me and you. He knows and observes His servants well.’
ja die 1.90 trekt zeker meer mannen aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Manlet gespot. Haha.
1.90 master race crew reporting in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Manlet gespot. Haha.
1.90 master race crew reporting in
Komst du uit Roermond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhh echtttt. Daar kom ik wel eens. ^^ Venlo is wel een leuke stad, maar snel uitgekeken. Net zoals mijn stad
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]ik zeg blijf kijken! Ik had die dip ook even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zeg blijf kijken! Ik had die dip ook even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 195+ zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemen
Ma4ashallahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is geen rij meer sinds ik dikker ben geworden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemen
koerdistanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn neef van 2 meter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen van >1.80
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik met jouw series. Ben dan ook stil. Sen de bir sus, straks gaat het weer over die kut seriesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Al dat gezeik over lengte begint echt mijn strot uit te komen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik met jouw series. Ben dan ook stil. Sen de bir sus, straks gaat het weer over die kut series
QFTquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Zegt iemand die over niks anders kan praten dan eten en DNA van turkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
leuke kleurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zegt iemand die over niks anders kan praten dan eten en DNA van turken
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.
Het is weer tijd voor je pilletje denk ik. Niemand heeft nog een woord gerept over DNA terwijl ik hier al post sinds het begin van de Ramadan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
turkse dna, gemixt met bijna alle soorten rassen van aardequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leugens. 2x nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor je pilletje denk ik. Niemand heeft nog een woord gerept over DNA terwijl ik hier al post sinds het begin van de Ramadan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Wats met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw geblaat over lengte is niet te vergelijken met wat ik hier schrijf. Jij moet gewoon ELKE dag een opmerking maken over iemand zijn lengte. En het is gewoon ELKE keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?
Gewoon niet negeren, komt er zo iets anders. Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
Dat heb ik nooit beweerd. Dus stop maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De ahadith beschouwen als een uitleg over handelingen, zoals de verrichting van de salat, en dus een toelichting op wat in de Koran staat, heb ik geen problemen mee. Maar ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) ooit een hukm zou introduceren buiten de Koran om, want dat zou betekenen dat de Koran incompleet is. En de Koran zegt van zichzelf dat het compleet en gedetailleerd is. De Koran legt zelf uit wat het bedoelt; vaak heb je daar geen verdere uitleg bij nodig.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahadith die een hoop wonderen toeschrijven aan de Profeet (s.a.v.) alsof de Koran niet genoeg is als wonder? Wat zegt de Koran hierover?
[..]
Dat zijn dingen waar je tenminste nog over kan praten/discussiëren. Wat wil je praten over lengte? Sommige mensen zijn langer/korter dan anderen; en dan? We weten inmiddels wel dat jij 1,85 m bent en dat je mannen van >1,90 m zoekt. Wat nog meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?
Gewoon niet negeren, komt er zo iets anders. Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
Oke, houd je bek en reageer dan niet? Dwingt iemand jou te reageren op mijn posts? Zat mensen hier die mij negeren, omdat ze me vinden zeuren. Doe dat lekker ook. Of moet deze sc ook per se over jou gaan? Dan moet je anders weer terug naar Turkentopic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw geblaat over lengte is niet te vergelijken met wat ik hier schrijf. Jij moet gewoon ELKE dag een opmerking maken over iemand zijn lengte. En het is gewoon ELKE keer hetzelfde.
Kurdistan altijd nummer 1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Weissman het volgende:
Kurdistan
Akp
Open relaties
OV
Trouwen
Turkai
Vakantie
Haram
Zo hebben we dat ook weer gehad
Ik zoek geen mannen van boven de 1m90 ik ben al voorzien, bedankt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar je tenminste nog over kan praten/discussiëren. Wat wil je praten over lengte? Sommige mensen zijn langer/korter dan anderen; en dan? We weten inmiddels wel dat jij 1,85 m bent en dat je mannen van >1,90 m zoekt. Wat nog meer?
The usual. Borte is weer trippende, TM backt haar, Weiss lult weer slap, anderen denken wtf gebeurt hier en ik zeik blijkbaar te veel over iets, terwijl anderen hun eigen boring gezeik niet zien.quote:
Am galkana barast sheten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik word altijd weer relaxed na het eten
Voor de rest werkt het andersom denk ik
Maar je gelooft wel in de komst van een mahdi en de komst van Isa (a.s.)? Of dajjal? Dit komt namelijk niet terug in de Koran; wel in ahadith.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Dus stop maar.
Stim zegt: Wies lult weer slap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
Crip zeg eens arabische abracadabra dan stoppen ze wel
Je gaat de discussie aan en gaat dan weer weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Hmmkey het is weer tijd om andere entertainment te zoeken denk ik.
Iedereen doet boos uit het niets. ;[ Zou het denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik word altijd weer relaxed na het eten
Voor de rest werkt het andersom denk ik
Jullie zijn net broers en zussen die eens in de zoveel tijd bitchfight hebben. Relaxxxxxx!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
The usual. Borte is weer trippende, TM backt haar, Weiss lult weer slap, anderen denken wtf gebeurt hier en ik zeik blijkbaar te veel over iets, terwijl anderen hun eigen boring gezeik niet zien.
hallo doe eens nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Hmmkey het is weer tijd om andere entertainment te zoeken denk ik.
Dit een bitchfight noemen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen doet boos uit het niets. ;[ Zou het denk je?
Kom hier gewoon voor gezellikheid enzo uff
[..]
Jullie zijn net broers en zussen die eens in de zoveel tijd bitchfight hebben. Relaxxxxxx!
vrouwen heeeequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Weissman het volgende:
Eerst waren jullie met z'n allen tegen mij, nu niet meer?
Wazmetjullie.
Ik mag mijn mening niet geven wanneer ik het toevallig eens ben met Borte? Betekent dat meteen opkomen voor haar? Soms ben je zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zoek geen mannen van boven de 1m90 ik ben al voorzien, bedankt.
Moet je per se weer opkomen voor Borte? Agzi var, back off.
zet op je instaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb van die DIKKE DIKKE DIKKE bramen
aambeien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Had ik ook net op. Zo lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
doe met slagroom. en dan mij voeren (na eid)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
already did
[..]
dat ook dat ook
TM, vind je het erg als ik echt geen zin heb om hier op in te gaan. Ik weet namelijk wat er dan gaat gebeuren allemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je gelooft wel in de komst van een mahdi en de komst van Isa (a.s.)? Of dajjal? Dit komt namelijk niet terug in de Koran; wel in ahadith.
(aardbeien niet aambeien)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe met slagroom. en dan mij voeren (na eid)
Ik praat nu even vanuit mijn eigen perspectief. Waarom zou ik tegen jou zijn als ik je niet eens 's ken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Weissman het volgende:
Wazmetjullie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Agar kar bana bashtr bu. Datwani 3arabaney suar key
Jij ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening niet geven wanneer ik het toevallig eens ben met Borte? Betekent dat meteen opkomen voor haar? Soms ben je zo kinderachtig.
Omdat ik koeffauhr ben volgens jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat nu even vanuit mijn eigen perspectief. Waarom zou ik tegen jou zijn als ik je niet eens 's ken?
gatverdamme.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oprotten. en hou je DM's ook bij je.
Hij wil graag het middelpunt zijn. "Iedereen is tegen mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat nu even vanuit mijn eigen perspectief. Waarom zou ik tegen jou zijn als ik je niet eens 's ken?
Hahahaha. Nazam boci. Zor pekanim.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Agar kar bana bashtr bu. Datwani 3arabaney suar key
Omdat je dat zelf zei. En sowieso, en dan als je kuffar bent. Haat ik jou om het kuffar zijn ofz? 99% van mijn vrienden zijn kuffaar.quote:
Ik ben het middelpunt. Zonder mij hebben jullie posts geen betekenis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij wil graag het middelpunt zijn. "Iedereen is tegen mij"
Oké, heb ik niets op tegen. Ik viel alleen over je uitspraak waarin je hadith en Koran gelijkstelt aan elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
TM, vind je het erg als ik echt geen zin heb om hier op in te gaan. Ik weet namelijk wat er dan gaat gebeuren allemaal.
Heel veel hier zitten op verschillende een Aqeedah. Ik ga mezelf of mijn denkwijze ook niet proberen te verdedigen bij mensen die toch een verschillende aqeedah hebben. Gaat alleen uitdraaien op ruzie. Ieder gelooft wat hij of zij wilt geloven er is geen dwang in de Islam en iedereen heeft de vrijheid.
Laten we het overlaten op Allaah subhanallah wa taala om te beslissen wie de juiste aqeedah heeft of niet. Want ik ben echt niet bereid om te discussiëren over iets wat ruzie veroorzaakt en ik zelf al 100% achtersta.
Weiss pls. dit is het datingtopic niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben het middelpunt. Zonder mij hebben jullie posts geen betekenis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Weissman het volgende:
Wazmetjullie.
labiel. 3e graads. Licht ontvlambaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ontploffen eh wat? Ik ben gewoon snel afgeleid en vind het blijkbaar niet boeiend genoeg om er nog verder op in te gaan. Er is genoeg entertainment op het internet en daarbuiten te vinden. Can't be bothered.
Ama topici to nia. Men atwanem lera koerdahiti be kam.quote:
Blijkbaar valt het je wel genoeg op om zomaar te ontploffen en mood swings te hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ontploffen eh wat? Ik ben gewoon snel afgeleid en vind het blijkbaar niet boeiend genoeg om er nog verder op in te gaan. Er is genoeg entertainment op het internet en daarbuiten te vinden. Can't be bothered.
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij ook.
Ga je nu werkelijk bepalen wat wel en niet gepost kan worden? Moet het perse in jullie interesse gebied vallen? Alsof het mij interesseert, alles wat hier gepost wordt. Nee, de leuke reageer ik op, de rest negeer ik. Wat iedereen hier doet. Ik vind het bijzonder arrogant om te kunnen bepalen of mijn, jans, klaas, muhammeds post interessant zijn of niet.
Borte moet eens normaal doen en niet in een keer zo ontploffen. Psycho dat ze is. Lijkt mij wel. En het moment dat ze een zelfde reactie terugkrijgt, oftewel psycho, loopt ze weg. Vind ik bijzonder kinderachtig van haar. Dat doet ze elke keer. Ook met Che_, ook met Weiss in het Turkentopic.
Blijf en discussieer gewoon. Tfuck met dat weglopen steeds.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte moet eens normaal doen en niet in een keer zo ontploffen. Psycho dat ze is. Lijkt mij wel.
insgelijks dear.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het je wel genoeg op om zomaar te ontploffen en mood swings te hebben.
Je komt bij mij verder als je dingen op een normale manier vertelt dan een bitch toon, iets neer te leggen en dan weg te lopen.
Nu denk ik wtf is er met haar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je koerdische en arabische vriendjes kijken er vaak naar back home
Hypocriete kut Turkquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat nog meer 1.85 meter is?Had iets anders verwacht hier op fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat kan men op een normale wijze duidelijk maken. De volgende keer is een hint voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.
Homo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je koerdische en arabische vriendjes kijken er vaak naar back home
Ik ook, ik zweer het je. Ik dacht ik hou wijs mijn mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
Hey che, zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Hah, je kent de datum wel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Ik de gay party agenda ja.quote:
wat haat je op aladdin waz met jou zemmelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom post je kutplaatjes, ga eens weg
moet je niet in de keuken zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat haat je op aladdin waz met jou zemmel
Wat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
Omdat kafir van toepassing is op mensen die niet geloven in een God. Hij die wel geloof in God is een gelovige.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
daten is haram. waarom zegt crip geen kouffahr tegen jou?
kurdistan bestaat niet, officieelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aw xalkane bnerya kurdistan, har rast dabna kashmar. mndal ba bardi ba duyan dakawn
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
daten is haram. waarom zegt crip geen kouffahr tegen jou?
Ga je nou alles wat ik post serieus nememquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat kafir van toepassing is op mensen die niet geloven in een God. Hij die wel geloof in God is een gelovige.
- Imam stimorol-quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat kafir van toepassing is op mensen die niet geloven in een God. Hij die wel geloof in God is een gelovige.
Hahahahaha. Bard nakan. Jaksar klashinkov.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aw xalkane bnerya kurdistan, har rast dabna kashmar. mndal ba bardi ba duyan dakawn
Dit klinkt Russisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahaha. Bard nakan. Jaksar klashinkov.
Hoop voor je dat je geen scheet op hebt gelaten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
OMG IK ZAT OPMIJN TWIX EN NU IK AAN DE VERPAKKING VOEL IS HIJ HELEMAAL ZACHT
IK WOU HEM NU ETEN.
tazz wrm smelt chocolade
Doe's Nederlands praten zodat wij ook verstaan... Wij mogen ook geen Turks praten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahaha. Bard nakan. Jaksar klashinkov.
snel doe hem in de koelkastquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
IK WOU HEM NU ETEN.
tazz wrm smelt chocolade
Nee, en anders was hij toch beschermtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je geen scheet op hebt gelaten.
Ik heb m in de vriezer gedaan. taz ik wou m nu ;[quote:
Laatst klaar met werk. Dacht YEYEYYEEYEYYEYYEYEYY HEB KINDERBUENO IN DE AUTOquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
IK WOU HEM NU ETEN.
tazz wrm smelt chocolade
Laat mij. Eerste sorani Koerd die ik op fok tegen ben gekomen. De rest kunnen niet eens Koerdisch praten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe's Nederlands zodat wij ook verstaan... Wij mogen ook geen Turks praten.
Watquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe's Nederlands zodat wij ook verstaan... Wij mogen ook geen Turks praten.
Ik zou zeggen: DM.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat mij. Eerste sorani Koerd die ik op fok tegen ben gekomen. De rest kunnen niet eens Koerdisch praten.
DM is irritant op mobiel.quote:
Dje made, har ba zmani xoman ksai bka. Ba lo xoyan har dolu zurnay ledanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat mij. Eerste sorani Koerd die ik op fok tegen ben gekomen. De rest kunnen niet eens Koerdisch praten.
Doe over PM dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet hele conversaties zoals jullie nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
WatSerieus?
Er wordt veel Turks gepraat..
o. doe je dat elke dag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Blocko het volgende:
zo, nu weer terug van de moskee.
Dat hoort er toch bij, zonder teravih geen ramadan voor mij.
Rast akait. Daima am galka turki ksai akat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dje made, har ba zmani xoman ksai bka. Ba lo xoyan har dolu zurnay ledan
Ik zeur niet, ik denk dat DM een perfect middeltje is voor jullie gezellige onderonsje. Kunnen jullie het ook hebben over eventuele gezamenlijke woonplaatsen/familie/zomerplannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij praat hier het meest Turks van iedereen en dan ga je hier om zeiken nu
Hawler. Ai to?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rast akait. Daima am galka turki ksai akat.
Bas to lakam shari kurdistani boeit?
Ja met het WK stiekem een paar dagen overgeslagen maar nu zijn we weer elke avond daar te vinden ja.quote:
Goedzo, denk dat allah voor jou wel extra lekkere hoeri's fixt in heaven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Blocko het volgende:
zo, nu weer terug van de moskee.
Dat hoort er toch bij, zonder teravih geen ramadan voor mij.
Dat doe ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatst klaar met werk. Dacht YEYEYYEEYEYYEYYEYEYY HEB KINDERBUENO IN DE AUTO
Helemaal gesmolten. Kon me geen moer schelen, heb het pakketje opengemaakt en alle choco opgegeten.
I'd kill for some chocolate right now.
leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja met het WK stiekem een paar dagen overgeslagen maar nu zijn we weer elke avond daar te vinden ja.
hoeveelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, denk dat allah voor jou wel extra lekkere hoeri's fixt in heaven.
Slemani.quote:
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak.Maar bij twix kan ik er niet tegen omdat ik twix op een speciale manier eet. Moet gewoon. Anders geen twix
I'd kill for some cheesecake right now.
dubai?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slemani.
Pfff am do shara esta zor zor chaka. Esta duabai 2 a.
He, je kan googlen. Wat goed van jou!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. We zijn dus al beland bij de gezamenlijke woonplaatsen te Koerdistan.
wat vreemd omdat het vasten eindigt om ongeveer 22.00?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekMaar dwing mezelf niet meer te eten na 20.00 uur...
Ik ben aleviet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat vreemd omdat vasten eindigt om ongeveer 22.00?
the fuck is deze sugarverslavingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak.Maar bij twix kan ik er niet tegen omdat ik twix op een speciale manier eet. Moet gewoon. Anders geen twix
#yoloquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekMaar dwing mezelf niet meer te eten na 20.00 uur...
Hoe eet je het dan? Wil nu wel weten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Aw sala daromawa, Inshallah. Penc sal na tsuma.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slemani.
Pfff am do shara esta zor zor chaka. Esta duabai 2 a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |