ik vind je leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Bounty's. Donker-wit . Rajesh.
kom daten. ben morgen vrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie.
Serieus.
Anmar, ik vind je wel leuk hoor.
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehatequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apartquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja hij is een mongool enzo, maar dat staat toch los van zijn uiterlijkkkk.
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehate
deal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar ben de avond wel vrij
ja ik ken die interview en dan ook nog bijdehand/stoer lopen doen op radioquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij belde een paar dagen later fun x op en ging slijmen en smeken
ik vind deze wel droog. whaaahahahahahaquote:
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apart
Ik weet het dushi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.
this x67676quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit, hele ramadangedachte gaat per topic achteruit.
Ben ik niet altijd. Soms zie ik mannen dat ik denk DAMNNNNNNNNNNNN SOOONNNquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik white power ben zoals stimo.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.
armeens/koerdischquote:
wat ben je dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk, stinkie.
Lijk jij op hun:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |