Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Wat deze dame zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bami tyf een end op met elke keer topics te kapen.
doe niet heilig a mattiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit, hele ramadangedachte gaat per topic achteruit.
Echt vervelend deze TS hoor. Elke keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
deze gastquote:
Ik weet het habibti. Met die motor iedere keer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt vervelend deze TS hoor. Elke keer hetzelfde.
Wel knap.quote:
true datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
niks. klinkt gewoon grappigquote:
ja dan ga je ff wat vreten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.
Ik lach stiekem wel steeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet het habibti. Met die motor iedere keer.
moest je maar sneller zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bami tyf een end op met elke keer topics te kapen. Je bent geen haar beter dan amar
ik vind je leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Bounty's. Donker-wit . Rajesh.
kom daten. ben morgen vrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie.
Serieus.
Anmar, ik vind je wel leuk hoor.
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehatequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens. Haat naar koelies komt naar boven hier. Dat is niet halal.
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apartquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja hij is een mongool enzo, maar dat staat toch los van zijn uiterlijkkkk.
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet een bepaalde groep mensen. Ik koester haat voor iedereen. #onehate
deal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar ben de avond wel vrij
ja ik ken die interview en dan ook nog bijdehand/stoer lopen doen op radioquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij belde een paar dagen later fun x op en ging slijmen en smeken
ik vind deze wel droog. whaaahahahahahaquote:
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik beoordeel sowieso geen mannen op uiterlijk, maar je smaak is apart
Ik weet het dushi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent mij maar dan in een andere hoesje.
this x67676quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik niet altijd. Soms zie ik mannen dat ik denk DAMNNNNNNNNNNNN SOOONNNquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik white power ben zoals stimo.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom omdat ik geen white power ben zoals stimo.
armeens/koerdischquote:
wat ben je dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk, stinkie.
Lijk jij op hun:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |