quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat nog meer 1.85 meter is?Had iets anders verwacht hier op fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat kan men op een normale wijze duidelijk maken. De volgende keer is een hint voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.
Homo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je koerdische en arabische vriendjes kijken er vaak naar back home
Ik ook, ik zweer het je. Ik dacht ik hou wijs mijn mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
Hey che, zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Hah, je kent de datum wel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Ik de gay party agenda ja.quote:
wat haat je op aladdin waz met jou zemmelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom post je kutplaatjes, ga eens weg
moet je niet in de keuken zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat haat je op aladdin waz met jou zemmel
Wat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |