Hij wil graag het middelpunt zijn. "Iedereen is tegen mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat nu even vanuit mijn eigen perspectief. Waarom zou ik tegen jou zijn als ik je niet eens 's ken?
Hahahaha. Nazam boci. Zor pekanim.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Agar kar bana bashtr bu. Datwani 3arabaney suar key
Omdat je dat zelf zei. En sowieso, en dan als je kuffar bent. Haat ik jou om het kuffar zijn ofz? 99% van mijn vrienden zijn kuffaar.quote:
Ik ben het middelpunt. Zonder mij hebben jullie posts geen betekenis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij wil graag het middelpunt zijn. "Iedereen is tegen mij"
Oké, heb ik niets op tegen. Ik viel alleen over je uitspraak waarin je hadith en Koran gelijkstelt aan elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
TM, vind je het erg als ik echt geen zin heb om hier op in te gaan. Ik weet namelijk wat er dan gaat gebeuren allemaal.
Heel veel hier zitten op verschillende een Aqeedah. Ik ga mezelf of mijn denkwijze ook niet proberen te verdedigen bij mensen die toch een verschillende aqeedah hebben. Gaat alleen uitdraaien op ruzie. Ieder gelooft wat hij of zij wilt geloven er is geen dwang in de Islam en iedereen heeft de vrijheid.
Laten we het overlaten op Allaah subhanallah wa taala om te beslissen wie de juiste aqeedah heeft of niet. Want ik ben echt niet bereid om te discussiëren over iets wat ruzie veroorzaakt en ik zelf al 100% achtersta.
Weiss pls. dit is het datingtopic niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben het middelpunt. Zonder mij hebben jullie posts geen betekenis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Weissman het volgende:
Eerst waren jullie met z'n allen tegen mij, nu niet meer?
Wazmetjullie.
labiel. 3e graads. Licht ontvlambaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ontploffen eh wat? Ik ben gewoon snel afgeleid en vind het blijkbaar niet boeiend genoeg om er nog verder op in te gaan. Er is genoeg entertainment op het internet en daarbuiten te vinden. Can't be bothered.
Ama topici to nia. Men atwanem lera koerdahiti be kam.quote:
Blijkbaar valt het je wel genoeg op om zomaar te ontploffen en mood swings te hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ontploffen eh wat? Ik ben gewoon snel afgeleid en vind het blijkbaar niet boeiend genoeg om er nog verder op in te gaan. Er is genoeg entertainment op het internet en daarbuiten te vinden. Can't be bothered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij ook.
Ga je nu werkelijk bepalen wat wel en niet gepost kan worden? Moet het perse in jullie interesse gebied vallen? Alsof het mij interesseert, alles wat hier gepost wordt. Nee, de leuke reageer ik op, de rest negeer ik. Wat iedereen hier doet. Ik vind het bijzonder arrogant om te kunnen bepalen of mijn, jans, klaas, muhammeds post interessant zijn of niet.
Borte moet eens normaal doen en niet in een keer zo ontploffen. Psycho dat ze is. Lijkt mij wel. En het moment dat ze een zelfde reactie terugkrijgt, oftewel psycho, loopt ze weg. Vind ik bijzonder kinderachtig van haar. Dat doet ze elke keer. Ook met Che_, ook met Weiss in het Turkentopic.
Blijf en discussieer gewoon. Tfuck met dat weglopen steeds.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte moet eens normaal doen en niet in een keer zo ontploffen. Psycho dat ze is. Lijkt mij wel.
insgelijks dear.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het je wel genoeg op om zomaar te ontploffen en mood swings te hebben.
Je komt bij mij verder als je dingen op een normale manier vertelt dan een bitch toon, iets neer te leggen en dan weg te lopen.
Nu denk ik wtf is er met haar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je koerdische en arabische vriendjes kijken er vaak naar back home
Hypocriete kut Turkquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat nog meer 1.85 meter is?Had iets anders verwacht hier op fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat kan men op een normale wijze duidelijk maken. De volgende keer is een hint voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Praat waarover je wilt; tuurlijk ben ik niet degene die het onderwerp van gesprek bepaalt. Ik reageer ook simpelweg niet wanneer er zaken worden besproken die mij niets aangaan of interesseren. Alleen is het onderwerp lengte m.i. al veels te vaak ter sprake gekomen. Vandaar.
Homo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je koerdische en arabische vriendjes kijken er vaak naar back home
Ik ook, ik zweer het je. Ik dacht ik hou wijs mijn mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
Hey che, zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Hah, je kent de datum wel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dankje. maar 2 aug is de gay parade amsterdam. leef je uit.
Ik de gay party agenda ja.quote:
wat haat je op aladdin waz met jou zemmelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom post je kutplaatjes, ga eens weg
moet je niet in de keuken zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat haat je op aladdin waz met jou zemmel
Wat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had iets anders verwacht hier op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |