Leugens. 2x nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor je pilletje denk ik. Niemand heeft nog een woord gerept over DNA terwijl ik hier al post sinds het begin van de Ramadan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Wats met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw geblaat over lengte is niet te vergelijken met wat ik hier schrijf. Jij moet gewoon ELKE dag een opmerking maken over iemand zijn lengte. En het is gewoon ELKE keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?
Gewoon niet negeren, komt er zo iets anders. Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
Dat heb ik nooit beweerd. Dus stop maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De ahadith beschouwen als een uitleg over handelingen, zoals de verrichting van de salat, en dus een toelichting op wat in de Koran staat, heb ik geen problemen mee. Maar ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) ooit een hukm zou introduceren buiten de Koran om, want dat zou betekenen dat de Koran incompleet is. En de Koran zegt van zichzelf dat het compleet en gedetailleerd is. De Koran legt zelf uit wat het bedoelt; vaak heb je daar geen verdere uitleg bij nodig.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahadith die een hoop wonderen toeschrijven aan de Profeet (s.a.v.) alsof de Koran niet genoeg is als wonder? Wat zegt de Koran hierover?
[..]
Dat zijn dingen waar je tenminste nog over kan praten/discussiėren. Wat wil je praten over lengte? Sommige mensen zijn langer/korter dan anderen; en dan? We weten inmiddels wel dat jij 1,85 m bent en dat je mannen van >1,90 m zoekt. Wat nog meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?
Gewoon niet negeren, komt er zo iets anders. Eten bijv. Gitligdan cikmis gibi, daar zijnw e goed in.
Oke, houd je bek en reageer dan niet? Dwingt iemand jou te reageren op mijn posts? Zat mensen hier die mij negeren, omdat ze me vinden zeuren. Doe dat lekker ook. Of moet deze sc ook per se over jou gaan? Dan moet je anders weer terug naar Turkentopic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw geblaat over lengte is niet te vergelijken met wat ik hier schrijf. Jij moet gewoon ELKE dag een opmerking maken over iemand zijn lengte. En het is gewoon ELKE keer hetzelfde.
Kurdistan altijd nummer 1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Weissman het volgende:
Kurdistan
Akp
Open relaties
OV
Trouwen
Turkai
Vakantie
Haram
Zo hebben we dat ook weer gehad
Ik zoek geen mannen van boven de 1m90 ik ben al voorzien, bedankt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar je tenminste nog over kan praten/discussiėren. Wat wil je praten over lengte? Sommige mensen zijn langer/korter dan anderen; en dan? We weten inmiddels wel dat jij 1,85 m bent en dat je mannen van >1,90 m zoekt. Wat nog meer?
The usual. Borte is weer trippende, TM backt haar, Weiss lult weer slap, anderen denken wtf gebeurt hier en ik zeik blijkbaar te veel over iets, terwijl anderen hun eigen boring gezeik niet zien.quote:
Am galkana barast sheten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik word altijd weer relaxed na het eten
Voor de rest werkt het andersom denk ik
Maar je gelooft wel in de komst van een mahdi en de komst van Isa (a.s.)? Of dajjal? Dit komt namelijk niet terug in de Koran; wel in ahadith.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Dus stop maar.
Stim zegt: Wies lult weer slap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
Crip zeg eens arabische abracadabra dan stoppen ze wel
Je gaat de discussie aan en gaat dan weer weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Hmmkey het is weer tijd om andere entertainment te zoeken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |