Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
Stim geef mij beetje van je lengte. Ik ben dwerg. Ik wil gewoon 1.65 zijn dan vinnik het goed.
Net als Blackberry uit de mode.quote:
Noem een voorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.
ok. wanneer daten we. eid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, vind mijn lengte prettig, want mensen vallen me niet lastig. Like to keep it that way.
De ahadith beschouwen als een uitleg over handelingen, zoals de verrichting van de salat, en dus een toelichting op wat in de Koran staat, heb ik geen problemen mee. Maar ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) ooit een hukm zou introduceren buiten de Koran om, want dat zou betekenen dat de Koran incompleet is. En de Koran zegt van zichzelf dat het compleet en gedetailleerd is. De Koran legt zelf uit wat het bedoelt; vaak heb je daar geen verdere uitleg bij nodig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is simpel. En ik ga hier ook niet Alweer over doorratelen.
Quran > woord van Allah. Natuurlijk het belangrijkste
Hadith leert ons hoe wij moeten handelen in situatie's en hoe wie het woord van Allaah moeten interpreteren.
quote:6:114 [Say], ‘Shall I seek any judge other than God, when it is He who has sent down for you [people] the Scripture, clearly explained?’ Those to whom We gave the Scripture know that this [Quran] is revealed by your Lord [Prophet] with the truth, so do not be one of those who doubt.
quote:16:89 The day will come when We raise up in each community a witness against them, and We shall bring you [Prophet] as a witness against these people, for We have sent the Scripture down to you explaining everything, and as guidance and mercy and good news to those who devote themselves to God.
quote:7:52 We have brought people a Scripture–– We have explained it on the basis of true knowledge–– as guidance and mercy for those who believe.
quote:15:1 Alif Lam Ra
These are the verses of the Scripture, a Quran that makes things clear.
quote:6:115 The word of your Lord is complete in its truth and justice. No one can change His words: He is the All Hearing, the All Knowing.
Ahadith die een hoop wonderen toeschrijven aan de Profeet (s.a.v.) alsof de Koran niet genoeg is als wonder? Wat zegt de Koran hierover?quote:11:1 Alif Lam Ra
[This is] a Scripture whose verses are perfected, then set out clearly, from One who is all wise, all aware.
quote:17:89 In this Quran, We have set out all kinds of examples for people, yet most of them persist in disbelieving. 90 They say, ‘We will not believe for you [Muhammad] until you make a spring gush out of the ground for us; 91 or until you have a garden of date palms and vines, and make rivers pour through them; 92 or make the sky fall on us in pieces, as you claimed will happen; or bring God and the angels before us face to face; 93 or have a house made of gold; or ascend into the sky–– even then, we will not believe in your ascension until you send a real book down for us to read.’ Say, ‘Glory be to my Lord! Am I anything but a mortal, a messenger?’ 94 The only thing that kept these people from believing, when guidance came to them, was that they said, ‘How could God have sent a human being as a messenger?’ 95 Say, ‘If there were angels walking about on earth, feeling at home, We would have sent them an angel from Heaven as a messenger.’ 96 Say, ‘God is witness enough between me and you. He knows and observes His servants well.’
ja die 1.90 trekt zeker meer mannen aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Manlet gespot. Haha.
1.90 master race crew reporting in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Manlet gespot. Haha.
1.90 master race crew reporting in
Komst du uit Roermond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhh echtttt. Daar kom ik wel eens. ^^ Venlo is wel een leuke stad, maar snel uitgekeken. Net zoals mijn stad
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]ik zeg blijf kijken! Ik had die dip ook even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zeg blijf kijken! Ik had die dip ook even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 195+ zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemen
Ma4ashallahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is geen rij meer sinds ik dikker ben geworden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mannen onder de 1,90 moeilijk serieus te nemen
koerdistanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn neef van 2 meter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen van >1.80
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik met jouw series. Ben dan ook stil. Sen de bir sus, straks gaat het weer over die kut seriesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Al dat gezeik over lengte begint echt mijn strot uit te komen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik met jouw series. Ben dan ook stil. Sen de bir sus, straks gaat het weer over die kut series
QFTquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Zegt iemand die over niks anders kan praten dan eten en DNA van turkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
leuke kleurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zegt iemand die over niks anders kan praten dan eten en DNA van turken
Alsof jouw posts altijd zo interessant zijn: werk, zeurcollega's etc. het kan toch niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn posts over series zijn nikss vergeleken met jouw posts over lengte.
Het is weer tijd voor je pilletje denk ik. Niemand heeft nog een woord gerept over DNA terwijl ik hier al post sinds het begin van de Ramadan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
turkse dna, gemixt met bijna alle soorten rassen van aardequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |