Helaas moet ik dit beamenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Crumpette het volgende:
ach na een jaar of twee met een dreumes moet je soberso een nieuwe bank
ik had 'm meegenomen na het stappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crumpette het volgende:
shoarma eet ik alleen op straat om 4 uur snachtsik denk niet dat dat binnenkort nog gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kopen wij alleen banken met grove weving, juist vanwege die katten. Vallen de haaltjes stukken minder in op
disclaimer
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had 'm meegenomen na het stappen
De vorige bank na tien jaar:Nou, na 10 jaar vind ik dit toch wel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kopen wij alleen banken met grove weving, juist vanwege die katten. Vallen de haaltjes stukken minder in op
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, na 10 jaar vind ik dit toch wel netjes!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zit
Die mag je bij je houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zit
ik weet 't ook niet, maar ik lees geinteresseerd meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Maar geeft vruchtwater nou vlekken of niet?Want soms lees je inderdaad dat mensen nergens meer heen gaan zonder celstofmatje en ik vraag me af of onze auto straks nog verkoopbaar is als m'n vliezen breken en ik de vlekken niet meer uit de stoelbekleding krijg ofzo
ligt er ook nog aan of je kint er in gepoept heeft lijkt mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Maar geeft vruchtwater nou vlekken of niet?Want soms lees je inderdaad dat mensen nergens meer heen gaan zonder celstofmatje en ik vraag me af of onze auto straks nog verkoopbaar is als m'n vliezen breken en ik de vlekken niet meer uit de stoelbekleding krijg ofzo
ananas dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Dan krijg je groene vlekken![]()
Jaaaaa pannekoeken!![]()
![]()
Die was ik nog vergeten! Nou.. hoeven we niet meer te bedenken wat we morgenavond eten(al heb ik liever ziekenhuisprak dan als ik mag kiezen
)
Die bank stonk heul nietquote:
Hahaha, ja kom je vrouw maar even in toom houden hieroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die bank stonk heul niet.
Was grauwig van bouwstof en spijkerbroeken. Voordat jullie rare dingen gaan denken.
"bouwstof"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die bank stonk heul niet.
Was grauwig van bouwstof en spijkerbroeken. Voordat jullie rare dingen gaan denken.
Het ruikt in ieder geval wel heul apart, zoetig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Succes meid!quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:38 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn vliezen zijn gebroken..
Maar het is niet helder. Nu wachten op de vk. Begint nu wel pijnlijk te worden..
Spannend!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:38 schreef LaLouchi het volgende:
Maar het is niet helder. Nu wachten op de vk. Begint nu wel pijnlijk te worden..
succes LL!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:38 schreef LaLouchi het volgende:
Voor ons prima leesvoer andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben duidelijk ongeschikt voor wachtkamers
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godnonde. Waarom kunnen zoveel mensen hun krijsende kroost niet gewoon een béétje proberen onder controle te houden? In plaats van een beetje halfslachtig toekijken hoe de kleine prins met dingen gooit, je trommelvliezen kapot krijst en zijn vader uitscheldt?![]()
Maar het mysterie heldert ineens op, het kind heet Mike
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.
"Wacht maar"
[..]
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.
"Wacht maar"
zoals dat soort mensen hun jong ook uitschelden. Of had ik moeten dicteren?quote:
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef Moppert het volgende:
Als jij je zo kan ergeren aan kinderen zou ik pretparken en dingen als ballorig of monkey town skippen
[..]
"Wacht maar"
Bwehehequote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef Fee-nix het volgende:
Welkom en van harte Gevalletje.
LL wat spannend! Hoop dat je nu al lekker aan het puffen bent. Succes!
Sunshine 40 weken, megamijlpaal.
En ik bedacht me ineens dat ik dit keer de 40 weken niet eens zal halen vanwege de geplande ks... Toch wel een raar idee.
SQ succes met wachten. Moest lachen om het wachtkamerverhaal en de reactie van WupWup.
En ik moest denken aan dit gesprek met mijn allerliefste jongste zoontje.
Ik: S, wil jij brood of pap eten?
S: Brood!
S: Nee, pap!
--> Ik heb alles klaar gezet voor de pap.
S: Mama, ik wil geen pap etennnnn! Ik wil brood!
Ik: *zucht* Ok. Wil je speculoos op brood?
S: Ik wil geen pap!
Ik: Nee, wil je speculoos op brood?
S: Ik wil geen pap!
Ik: WIL.JE.SPECULOOS.OP.BROOD?!
S: Mama, jij mag niet gillen!
En dat is maar 1 gesprekje.
Ja, ok, als zowel vader als moeder erbij zaten, had ik (als moeder) papa lekker even een rondje laten rennen met kind. Soms heb je weinig keus en kan je alleen zoveel mogelijk de overlast beperken, maar dat gaat hier idd niet op...quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.
Omdat kinderen, flauw genoeg, zich soms opeens helemaal niet blijken te conformeren aan jou standvastig voorgenomen opvoedtechnieken. En dat 'omdat ik het zeg' helemaal niet zo'n toverzinnetje blijkt te zijn waavan ze direct in het gareel schieten. Zeggen ze er ook niet van te voren bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godnonde. Waarom kunnen zoveel mensen hun krijsende kroost niet gewoon een béétje proberen onder controle te houden? In plaats van een beetje halfslachtig toekijken hoe de kleine prins met dingen gooit, je trommelvliezen kapot krijst en zijn vader uitscheldt?![]()
Maar het mysterie heldert ineens op, het kind heet Mike
Maar dat hoeft niet perse toch? Ik kan me dus niet herinneren dat ik zo was vroeger. Mijn moeder eigenlijk ook niet. Ja, ik was wel eigenwijs soms op peuterleeftijd, maar er was gewoon niks te kiezen, en je haalde het echt niet in je hoofd om te onderhandelen over ontbijt. je at gewoon wat er was. ik deed de kleren aan die mijn moeder me aantrok, en dat was het.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Wacht maar"
Nou ja, tegenwoordig is er toch vaak wat meer te kiezen. En in dit seizoen heeft mini zowel open als dichte schoenen. Ik probeer wel te sturen naar gelang het weer, maar als ik een driftbui kan voorkomen omdat hij vandaag per se de sandalen aan wil terwijl het wat kouder is, tja... Maar mijn mini heeft soms ook gewoon een duidelijk idee van wat hij wel en niet wil. En zover mogelijk vind ik het belangrijk om hem daarbij in zijn waarde te laten. Niet alles hoeft zo te gaan als ik het wil. Tenzij veiligheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet perse toch? Ik kan me dus niet herinneren dat ik zo was vroeger. Mijn moeder eigenlijk ook niet. Ja, ik was wel eigenwijs soms op peuterleeftijd, maar er was gewoon niks te kiezen, en je haalde het echt niet in je hoofd om te onderhandelen over ontbijt. je at gewoon wat er was. ik deed de kleren aan die mijn moeder me aantrok, en dat was het.kiezen uit schoenen was er al helemaal niet bij
had meestal 1 paar dat me paste.
Ja maar, wat zou je eraan doen dan? Wij hadden het vanochtend nog: broodje kipfilet gesmeerd op meneers verzoek, ja echt zeker weten, maar vervolgens wilde hij tóch een broodje pindakaas. Nou vond ik dat niet handig, en het gebeurde ook niet, maar daar moest toch even om gestampvoet en gehuild worden. Ik weet echt niet hoe ik er voor zou kunnen zorgen dat hij 'dat niet in in zijn hoofd zou halen'. Hem verbieden te huilen werkt in ieder geval absoluut niet (nog daargelaten dat ik dat niet zou willen, verdriet hoort er ook gewoon bij). Mijn peuter is echt een lieverd hoor, en we hebben het heel fijn samen, maar er is heus elke dag meerdere malen een moment dat hij boos/verdrietig/teleurgesteld is of het gewoon absoluut niet met me eens, en ik heb niet het idee dat het aan mijn opvoedskillz ligtquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet perse toch? Ik kan me dus niet herinneren dat ik zo was vroeger. Mijn moeder eigenlijk ook niet. Ja, ik was wel eigenwijs soms op peuterleeftijd, maar er was gewoon niks te kiezen, en je haalde het echt niet in je hoofd om te onderhandelen over ontbijt. je at gewoon wat er was. ik deed de kleren aan die mijn moeder me aantrok, en dat was het.kiezen uit schoenen was er al helemaal niet bij
had meestal 1 paar dat me paste.
Ja ik realiseer me ook dat het nogal magertjes was toen ik klein was, en dat mijn baby (veel) meer keuzes zal hebben. Toch wil ik wel proberen dat te beperken, ik geloof niet dat kinderen altijd zo veel baat hebben bij echte zeeen aan keuzes. Ik weet dat dit klinkt als praatjes van iemand die nog geen kinderen heeft hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig is er toch vaak wat meer te kiezen. En in dit seizoen heeft mini zowel open als dichte schoenen. Ik probeer wel te sturen naar gelang het weer, maar als ik een driftbui kan voorkomen omdat hij vandaag per se de sandalen aan wil terwijl het wat kouder is, tja... Maar mijn mini heeft soms ook gewoon een duidelijk idee van wat hij wel en niet wil. En zover mogelijk vind ik het belangrijk om hem daarbij in zijn waarde te laten. Niet alles hoeft zo te gaan als ik het wil. Tenzij veiligheid.
En ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Soms moet je ook naar je kind luisteren maar soms heeft het kind ook te luisteren. Balance is key..
De boterham is vaak het probleem niet, maar wat er op die boterham moet....quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja ik realiseer me ook dat het nogal magertjes was toen ik klein was, en dat mijn baby (veel) meer keuzes zal hebben. Toch wil ik wel proberen dat te beperken, ik geloof niet dat kinderen altijd zo veel baat hebben bij echte zeeen aan keuzes. Ik weet dat dit klinkt als praatjes van iemand die nog geen kinderen heeft hooren over een paar jaar mag je me rustig vragen hoe het daarmee gaat
maar ik wil mijn kind ook echt rust en regelmaat meegeven. Meer vragen van : wil je een boterham? (ja/nee) dan: wat wil je eten? (open)
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Soms moet je ook naar je kind luisteren maar soms heeft het kind ook te luisteren. Balance is key..
ja ok, maar het idee is hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:55 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
De boterham is vaak het probleem niet, maar wat er op die boterham moet....
hehe ja, dat is ook een uitgesproken keuze meteenquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zelf geef ik vaak twee keuzes. Maar ook dat pakt soms niet goed uit...
Laatst mochten ze een snoepje. Ik vraag aan S: wil je een rood of een groen snoepje? (Ik geef hem zo'n beperkte keus, omdat ik weet dat het anders uren duurt voor hij een beslissing maakt, trouwens. Niet omdat het me iets uitmaakte wat voor kleur snoepje hij nam.)
S: uhmmmm, oranje!! (die zag hij ook op de verpakking)
![]()
Nouja, dan krijgt hij gewoon oranje. Pick your battles.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:59 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, maar kiezen uit twee dingen is ook al genoeg reden voor keuzestressGisteravond:
"ik wil niet douchen!"
"goed, dan spoelen we even snel af en dan klaar. Kom er maar uit"
"NEE!! Niet uit, ik wil nog douchen!"
"Prima, dan blijf je staan"
"Ik wil eruit!!"
...
"Nee, mama, ik wil nog douchen! Nee! Uit!"
Dus
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:59 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, maar kiezen uit twee dingen is ook al genoeg reden voor keuzestressGisteravond:
"ik wil niet douchen!"
"goed, dan spoelen we even snel af en dan klaar. Kom er maar uit"
"NEE!! Niet uit, ik wil nog douchen!"
"Prima, dan blijf je staan"
"Ik wil eruit!!"
...
"Nee, mama, ik wil nog douchen! Nee! Uit!"
Dus
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja ok, maar het idee is hetzelfde.
Maar idd, ik heb geen idee wat ik zou doen als mijn kind daar niet goed op reageert en het 10 keer per dag drama is. Dat moet ik vrees ik tegen die tijd gewoon bekijken.
geloof ik meteenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoorIk heb geleerd dat je je kind heel veel kunt bijbrengen, qua normen en waarden en omgaan met anderen en rekening houden met elkaar, en dat je ook prima kunt zorgen dat een kind de door jou gestelde grens respecteert, maar dat je maar zeer beperkt invloed hebt op hóe ze zich aan die regel houden. Schouderophalend of stampvoetend, dat is meer een kwestie van temperament dan van falend of succesvol ouderschap.
Ik ben ook een heks in wachtkamersquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Het was overigens geenszins mijn bedoeling om half OUD uit de tent te lokken om een discussie te voeren over wanneer het aan de ouders te wijten is of een kind wel of niet lastig is hoorik geef ook toe dat ik nogal cranky word van lang wachten
Gelukkig vinden ze je ook minstens net zo vaak de aaaallerliefste van de wereldquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
geloof ik meteenen ik ga er volledig vanuit dat mijn peuter me straks meermalen per dag heel stom vindt, maar daar ben ik zijn/haar moeder ook voor
![]()
en verder was het ook niet mijn bedoeling idd om een hele discussie uit te lokken..
Het lijkt me zo bijzonder om straks met mini in diezelfde wachtkamer te zitten!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben ook een heks in wachtkamersIk moest bij één van mijn laatste controles eindeloos wachten in een snoeiwarme wachtkamer terwijl de radio kei-hard op één of anders stom praatprogramma stond (waarom niet gewoon een muziekje
) en had me zo opgefokt dat mijn bloeddruk de pan uit rees en ik accuut door moest voor een urinecheck
lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben ook een heks in wachtkamersIk moest bij één van mijn laatste controles eindeloos wachten in een snoeiwarme wachtkamer terwijl de radio kei-hard op één of anders stom praatprogramma stond (waarom niet gewoon een muziekje
) en had me zo opgefokt dat mijn bloeddruk de pan uit rees en ik accuut door moest voor een urinecheck
Jep, om andere zwangeren de stuipen op het lijf te jagenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
Terwijl hij je uitscheldt en met blokken smijt en anderen tot last is?Maar serieus, dat lijkt me ook heel bijzonder, het allemaal nog eens te beleven
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol
Overigens werd krijsende Mike vrij snel afgelost door twee vijftigers die een soort wachtkamerreunie hadden op 20 cm afstand van mij en mijn boek, dat vond ik óók stom.
zat de een links en de ander rechts van je en schreeuwden ze over je heen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol
Overigens werd krijsende Mike vrij snel afgelost door twee vijftigers die een soort wachtkamerreunie hadden op 20 cm afstand van mij en mijn boek, dat vond ik óók stom.
Daar is ie veel te aandoenlijk voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep, om andere zwangeren de stuipen op het lijf te jagen.
ja, zo ongeveerquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
[..]
zat de een links en de ander rechts van je en schreeuwden ze over je heen?
Nee hoor, want een kinderspeelplaats zoals ballorig zit vol met Mike'squote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar is ie veel te aandoenlijk voor(hoewel zijn sirene wel vrij imponerend is
)
maxi jurk met een empire taillequote:Op woensdag 16 juli 2014 10:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ik kan geen leuke zwangerschapsjurk vinden online. En dat was nog wel mijn 'droom': met mooi weer lekker pronken met mijn buik in een mooie jurk... Maar ze hebben allemaal mouwtjes, of een stomme print, of ze zijn te kort, of uitverkocht in mijn maat
.
Maar misschien kan ik ook wel gewoon zo'n maxi dress uitzoeken... En kijken of dat past met buuk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou sq ik had me net zo hard geergerd hooren had er misschien wat van gezegd ook.
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van miss Etam, maar wat betreft positiejurken hebben ze leuke en mooi passende vind ik. Buik komt er heel mooi in uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gewoon naar kijken. Ik moet en zal een jurk
.
http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=102463quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gewoon naar kijken. Ik moet en zal een jurk
.
Ja hey, dadelijk denken jullie met z'n allen dat we in een smerige stinkende bende wonen thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hahaha, ja kom je vrouw maar even in toom houden hiero
Denk je dat wij elke dag aan het stofzuigen zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja hey, dadelijk denken jullie met z'n allen dat we in een smerige stinkende bende wonen thuis.
Is ook niet heel geweldig voor de beeldvorming natuurlijk. Voor je het weet heb je jezelf een imago aangemeten.
Thnx voor de tip! Ook even op die site kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van miss Etam, maar wat betreft positiejurken hebben ze leuke en mooi passende vind ik. Buik komt er heel mooi in uit.
O, die is ook leuk, thnx!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:36 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=102463
Ik 'woon' in dit jurkjezo lekker zacht en comfi
Vorige zwangerschap zagen bijvoorbeeld collega's die het nog niet wisten het ook pas bij 24/25 weken. En het was toen winter, dus met jas aan zag je helemaal niets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
ik heb een jurkje aan, want lekker weer, en nou zie je weer niet dat ik zwanger ben. ik ben potver bijna halverwege
Geduld! Mijn buik deed pas met 27 weken *poef* en daarvoor leek het steeds alsof ik dik wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
ik heb een jurkje aan, want lekker weer, en nou zie je weer niet dat ik zwanger ben. ik ben potver bijna halverwege
dit ja. maar ik ben ook nog maar 18 wekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef Vue het volgende:
[..]
Geduld! Mijn buik deed pas met 27 weken *poef* en daarvoor leek het steeds alsof ik dik was, bij jou gaat hij vast sneller poefen!
is het alquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Crump, misschien dat je het met een stretchjurkje het wat beter ziet?
Jij en een dikke buik (voor je zwangerschap)? Doe normaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is het almaar wel in een A lijn, dus onder de taille stretcht het minder. ga normaal de aansluitende jurkjes uit de weg vanwege de dikke buik look
ja, nou, dat is mijn ding ok?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij en een dikke buik (voor je zwangerschap)? Doe normaal
Was ie ook maar poef weer wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
De *poef* komt vanzelf crumpette! Duurde bij mijn 1e zw.schap ook best lang. Maar als je buik eenmaal de smaak te pakken heeft..Poef!
quote:
als we het nou allemaal hopen voor elkaar krijgen we karmapuntenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Viel mij heel erg mee! Ik denk dat het nu wel moeilijker gaat worden voor me omdat mn huid meer uitgerekt gaat worden.. Maar aan de andere kant heeft mijn moeder ook geen overtollig vel overgehouden na 2x tweeling zw.schap..hoop dat ik dat 'geluk' ook heb.
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
als we het nou allemaal hopen voor elkaar krijgen we karmapuntenen mooie PP-buiken.
+1. Het enige voordeel is nu dat ik straks kan jokken dat die tijgerprint door m'n zwangerschap is veroorzaaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een strakke, platte buik gehad dus ik heb ook niet de illusie dat dat na de zwangerschap gaat gebeuren![]()
Tenzij ik flink ga sporten enzo.... Maar dat zie ik mezelf ook al niet doen
+1... Ik geniet er nu maar even extra van dat ik nu wel blij ben met m'n buik (en dan word ik straks weer verliefd op mijn dan weer pijnloze bekken, ok??quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een strakke, platte buik gehad dus ik heb ook niet de illusie dat dat na de zwangerschap gaat gebeuren![]()
Tenzij ik flink ga sporten enzo.... Maar dat zie ik mezelf ook al niet doen
Ah das fijn om te lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit een keer een enorme strakke platgebuikte chick zien zitten aan het zwembad met een tweeling naast zich van nog geen jaar. En ja, ze was de moederHoud moed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door StarDust_ op 16-07-2014 13:38:32 ]
Ja precies. Hoewel ik anders typte, ben ik het eerder meer eens met wat Radyhyn heeft getypt dan wat ik zelf had getyptquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef StarDust_ het volgende:
Mijn opmerking kwam meer uit het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan, en dat ik daarom nooit meer dingen voor de 20 weken zou kopen. Maar dat heb ik haar ook uitgelegd, en dat begreep ze volgens mij wel. Confrontatie is denk ik nu wel erg moeilijk, aangezien ik toch al zichtbaar zwanger ben en zij net haar kindje heeft verloren...
Als ze al weet dat jij ook eerder een kindje hebt verloren, zal ze vast ook blij voor je kunnen zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik vond het wel een mooi gebaar om een bloemetje aan te bieden. Of een kaartje in de bus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef StarDust_ het volgende:
Mijn opmerking kwam meer uit het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan, en dat ik daarom nooit meer dingen voor de 20 weken zou kopen. Maar dat heb ik haar ook uitgelegd, en dat begreep ze volgens mij wel. Confrontatie is denk ik nu wel erg moeilijk, aangezien ik toch al zichtbaar zwanger ben en zij net haar kindje heeft verloren...
Wauw. Dat lijkt me echt erg. Wetende dat je een gezond kindje had kunnen hebben als die eerder gehaald zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toen het mijn buurvrouw overkwam (fatale bloeding met 41 weken) in elk geval even met een bloemetje langs geweest. Bleek dat niemand er over durfde te beginnen tegen haar en dat ze het júist enorm waardeerde, al was het met veel tranen. Gewoon doen!
Jup, echt vreselijk wreed is datquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wauw. Dat lijkt me echt erg. Wetende dat je een gezond kindje had kunnen hebben als die eerder gehaald zou zijn.
Oh hier ook vergelijkbaar hoor. Geen tv dan, maar op mijn dagen thuis zit ik een aanzienlijk gedeelte van de dag op de bank met S de Gele Ballon te lezen, samen foto's op de laptop of in een album te kijken of hij vermaakt zichzelf een tijd. Het lukt gewoon nu even niet meer, dat super actieve achter elkaar aan rennen of om op de grond te zitten en samen torens te bouwen. Komt wel weer en heb niet t idee dat hij er ongelukkiger van wordtquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef AwayTL het volgende:
voor SD, wat vervelend. Gewoon een rotsituatie.
Envoor fee-nix. Kan het me voorstellen, de kleine hier zit ook 100 keer meer televisie te kijken dan eerst
. Maar het is water en zandbak weer!
*bestelt direct de gele ballon*quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh hier ook vergelijkbaar hoor. Geen tv dan, maar op mijn dagen thuis zit ik een aanzienlijk gedeelte van de dag op de bank met S de Gele Ballon te lezen, samen foto's op de laptop of in een album te kijken of hij vermaakt zichzelf een tijd. Het lukt gewoon nu even niet meer, dat super actieve achter elkaar aan rennen of om op de grond te zitten en samen torens te bouwen. Komt wel weer en heb niet t idee dat hij er ongelukkiger van wordt.
Lees nu je verhaal SD, wat erg.
Aankoop van t jaarquote:
Als je niet naar buiten kan wegens vies weer is het echt drama inderdaad! Hier ook al en dat is er maar 1quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, de gele ballon, hebben wij ook. Erg leuk!
Ja, het komt denk ik ook voor een groot deel omdat ze al wat ouder zijn. Ze willen zoveel. En ik merk ook dat ze best chagrijnig worden als het een paar dagen grauw weer is geweest en ze dus het grootste deel van de tijd zichzelf binnen moeten vermaken (ook al kunnen ze zichzelf meestal erg goed vermaken.)
Het dagje bij mijn moeder gisteren heeft wel goed geholpen, want vanochtend waren ze weer heerlijk zoet met hun eigen speelgoed.
Verder probeer ik ook veel af te spreken met vriendinnen. Dat zorgt ook voor afleiding. (En op een of andere manier spelen ze altijd lief als er iemand op visite is... even afkloppen!)
En SQ wat een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik stond twee maanden geleden verbaasd toen mijn mini ook wel raad wist met klei. Had gedacht dat dat meer voor oudere peuters was! Maar hij kneedt op het kdv ook deeg om brood te bakken, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:04 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, Phaidra, thnx voor de tip. Ze houden wel van knutselen op zich. Zitten vaak genoeg met vies weer te tekenen/verven/kleien.
Mijn geheime wapen met slecht weer is trouwens de tafeltent. Schot in de roos.
dat zijn plaatsen waar je dat gebrul en geschreeuw kunt verwachten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef Moppert het volgende:
Als jij je zo kan ergeren aan kinderen zou ik pretparken en dingen als ballorig of monkey town skippen
maar dan is het dus een nog actief lek, dan moet je idd de oorzaak aanpakkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat kan je wel doen SQ, maar mocht het weer ooit nat worden valt het behang er vanzelf weer af. Wij hadden ook in de kinderkamer lekkage (wel van buitenaf) en behangen werkte echt voor geen meter.
heb je al een ananashart ingebracht?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Manlief heeft net boodschappen gedaan dus ik zit nu verplicht aan de bitter lemon![]()
Had ie ergens gelezen zegt ie .. de zenuwpees
Mijn vriend is een Cisco-nerd. Ik snap er ook weinig van, maar ben ook onwijs trots dat hij examens gehaald heeft door naast 40 uur werken ook nog te studeren! Ik zou dat echt niet trekken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef Cygne het volgende:
Tof! Ik snap er zelf geen kont van. Maar ik ben wel supertrots.Vanaf april 4 examens gedaan en gehaald. Door elke dag na t werk de hele avond te leren. Nu dus LPIC1 en LPIC2 gecertificeerd en volgende maand wil hij LPIC3 gaan halen. En dan in t najaar nog 2 dingen van Red Hat.
![]()
Ons kint wordt vast een nerd.![]()
En ik hoop het! Al geloof ik t pas als ik t zie.
en anders gewoon beginnen met persenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
En tonic. En pannenkoeken. En ananas. En volgens Chanty sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef Radyhyn het volgende:
Ons kint wordt ook een nerd![]()
(Oftie nou wil of niet haha)
Ik zit trouwens ook tegen het randje-nerd aan... dit weekend met 12 gasten lannen (=gamen met pc) en dat in de opgegeven 30 graden!![]()
Ik had wel 1e keuze qua zitplaats omdat ik zwanger ben![]()
Dus naast het open raam en naast de ventilator!
en wat dan als je overproductie hebt met bv? Silo's needed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoop idd dat het gewoon zo op te lossen is!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:16 schreef Radyhyn het volgende:
Over schimmel.
De boekenkasten stonden er al bijna 7 jaar. En het behang zat op 1 plek onder de groene schimmel (leek zelfde als op brood). Dit zat lossig dus heb het met een droge doek van het behang af kunnen halen. Het behang was daarna helemaal netjes weer wit, er was wel een kleine bobbelige plek te zien wat nat (geweest?) leek te zijn.
Behang moest er toch af (we willen geen behang meer) en op die plek zat dan achter het behang een zwarte schimmelplek. Hij leek niet echt nat.. maar weet het niet zeker. Die plek krijg ik niet makkelijk weg (zit er nog en moeten we nog behandelen). Eerst maar eens bij de buren vragen (tis een koophuis). Ik hoop dat het gewoon iets ouds is.. dan ff spul erop en dan zou het weg moeten zijn.
Pannenkoek bolognesequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh, maar je kan ook gehakt op een pannenkoek neergooien hoor. Heb je een hartige pannenkoek
potverdikke, dat staat helemaal nog niet achter je naam! Wilde je wel toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef snoenk het volgende:
Ik eet wel pannenkoeken vanavond![]()
Hoorde daar gisteren iemand over praten en toen kreeg ik daar zo een zin in.
Hier moet ze wel gewoon nog even blijven zitten hoor!
ja! als je het nog kan aanpassen wel, ben elke te laat met reageren dat ik meisje achter mn naam wil. Of jullie zijn gewoon veel te snelquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
potverdikke, dat staat helemaal nog niet achter je naam! Wilde je wel toch?
Ja die zag ik ook toen op de kaart. Pannekoek bami pangang ofzo. Dat werd me iets te gortigquote:
Donequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef snoenk het volgende:
[..]
ja! als je het nog kan aanpassen wel, ben elke te laat met reageren dat ik meisje achter mn naam wil. Of jullie zijn gewoon veel te snel
Ja ik vind t lekker, Net als pannekoeken met komijnenkaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook toen op de kaart. Pannekoek bami pangang ofzo. Dat werd me iets te gortigMaar wel lekker dus?
Jaaahhh die had ik vorige week ook bij het pannenkoekenhuisquote:
ik heb dat 1 keer als ontbijt gehad, als soort galgenmaal na een week New York, de tering, ik heb een week niet hoeven etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Phaidra het volgende:
American pancakes vind ik stiekem nog iets lekkerder. Een stuk luchtiger. En dan met blauwe bessen door het beslag en ahornsiroop erover.
en appels? en rozijnen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Pannenkoeken moeten gewoon met kaas, spek en stroop
optioneel, maar het liefst gewoon zoals genoemdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optioneel, maar het liefst gewoon zoals genoemd
En dan na anderhalve pannenkoek stampvol zitten en noooooit meer pannenkoeken willen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Geboren om 14.02 D.ylan B.enjamin. 3726 gram en 51 cm. Alles goed gegaan maar was wel zwaar! Nu lekker genieten!♥
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Geboren om 14.02 D.ylan B.enjamin. 3726 gram en 51 cm. Alles goed gegaan maar was wel zwaar! Nu lekker genieten!♥
Jeej, fijn! En helemaal spontaan! Gefeliciteerd en nu lekker genietenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Jaaaaa wat goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
ja, is er al iets aan de hand?quote:
Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguhquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is er al iets aan de hand?
Roomsnoes staat er niet in GM, dus wees gerust, eigenlijk sta je pas 7e![]()
nee, niet allemaal he! Eerst Sunshine en twinkle en room, en dan mag jij, want jouw baby is nog niet rijp nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguh
grapje dames grapje
over een paar maandjes mag ik ook bij de dierenrijk abonnementhoudersclubquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Sugarsnap het volgende:
LL, gefeliciteerd met de kleine man!
En omg, 3e in de lijst....
Feenix, ik snap je gevoel over je oudste 2. Hier ook een peuter en kleuter die zich regelmatig 'vervelen' omdat mama niet zoveel kan. Gelukkig gaan ze nog gewoon 2/3x per week naar kdv en bso, kunnen ze lekker spelen. Vandaag naar Dierenrijk geweest, ook lekker in de speeltuin. Morgen in het zwembadje ploeteren en dan is papa alweer vrij!
Tot volgende week zaterdag... Daarna beloof ik niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet allemaal he! Eerst Sunshine en twinkle en room, en dan mag jij, want jouw baby is nog niet rijp nu
nee, dan mag het!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tot volgende week zaterdag... Daarna beloof ik niks
Gefeliciteerd met jullie zoon!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Met mn bloeddruk problemen is dat nog maar de vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat de eerste baby meestal wat later komt als UD....
Gefeliciteerd!! Ga inderdaad lekker genieten nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Ik las garpje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguh
grapje dames grapje
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Ja, dat las ik ook ergensquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat de eerste baby meestal wat later komt als UD....
Kijk eens, vrouw naar mijn hart. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Amsel het volgende:
Whoohoo, van harte LL! Waar vind ik die groene jompel?
En 7 weken voor Risu
Vanavond krijgen we neef + puberkinderen over de vloer voor BBQ. Vanmiddag alles voorbereid, dwz alle kant-en-klaar-sausjes en pre-gemarineerd vlees in schaaltjes gedaan zodat ik een domestic goddess lijk die alles zelf heeft gedaanMaar door jullie heb ik nu trek in pannenkoeken!
ja hoor, tegenwoordig kun je zelfs taart bakken op de BBQquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef Radyhyn het volgende:
Zou je ook pannenkoeken op de bbq kunnen klaarmaken? Hmmm... idee voor 't toetje Amsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we hebben geshopt en nu is alles in huis aan lakens en dekens en moltons en hydrofielen en God mag weten welke linnenvarianten er nog meer zijn.
En ze had kruikenzakken gebreid en dekentjes gehaakt en nog even stevig gediscussieerd met de Prenatal-dameen en.. Moeders
te lief!
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 18:44:43 ]
Hell yeah!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.barbequespecia(...)nnenkoekenpan/90209/
Wat een bazenoplossing!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee want MIJN oude wieg is finaal weggerot op zolder. Leve de 80s-rotan-rage.
De bekleding van het wiegmandje van ZIJN wieg komt trouwens wel uit MIJN wieg. Helemaal retro mix and match en familiecombihipsterstyle jeweets.
Ik heb hetzelfde met mijn moeder al wilde die zelfs al komen als de kraamhulp er nog was. Heb gezegd dat het leuk is als ze komt maar wel pas als man weer gaat werken. Mits ze haar opmerkingen over mijn extreme dikheid voor zich kan houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Trouwens, m'n moeder bood aan te komen helpen in de kraamtijd. Ga ik eens over nadenken, want man heeft vanaf de bevalling drie weken vrij en er is natuurlijk kraamhulp. Lijkt me al snel wat te druk in huis, maar ik wil het ook niet botweg afslaanWat zouden jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |