SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door StarDust_ op 16-07-2014 13:38:32 ]
Ja precies. Hoewel ik anders typte, ben ik het eerder meer eens met wat Radyhyn heeft getypt dan wat ik zelf had getyptquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef StarDust_ het volgende:
Mijn opmerking kwam meer uit het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan, en dat ik daarom nooit meer dingen voor de 20 weken zou kopen. Maar dat heb ik haar ook uitgelegd, en dat begreep ze volgens mij wel. Confrontatie is denk ik nu wel erg moeilijk, aangezien ik toch al zichtbaar zwanger ben en zij net haar kindje heeft verloren...
Als ze al weet dat jij ook eerder een kindje hebt verloren, zal ze vast ook blij voor je kunnen zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik vond het wel een mooi gebaar om een bloemetje aan te bieden. Of een kaartje in de bus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef StarDust_ het volgende:
Mijn opmerking kwam meer uit het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan, en dat ik daarom nooit meer dingen voor de 20 weken zou kopen. Maar dat heb ik haar ook uitgelegd, en dat begreep ze volgens mij wel. Confrontatie is denk ik nu wel erg moeilijk, aangezien ik toch al zichtbaar zwanger ben en zij net haar kindje heeft verloren...
Wauw. Dat lijkt me echt erg. Wetende dat je een gezond kindje had kunnen hebben als die eerder gehaald zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toen het mijn buurvrouw overkwam (fatale bloeding met 41 weken) in elk geval even met een bloemetje langs geweest. Bleek dat niemand er over durfde te beginnen tegen haar en dat ze het júist enorm waardeerde, al was het met veel tranen. Gewoon doen!
Jup, echt vreselijk wreed is datquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wauw. Dat lijkt me echt erg. Wetende dat je een gezond kindje had kunnen hebben als die eerder gehaald zou zijn.
Oh hier ook vergelijkbaar hoor. Geen tv dan, maar op mijn dagen thuis zit ik een aanzienlijk gedeelte van de dag op de bank met S de Gele Ballon te lezen, samen foto's op de laptop of in een album te kijken of hij vermaakt zichzelf een tijd. Het lukt gewoon nu even niet meer, dat super actieve achter elkaar aan rennen of om op de grond te zitten en samen torens te bouwen. Komt wel weer en heb niet t idee dat hij er ongelukkiger van wordtquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef AwayTL het volgende:
voor SD, wat vervelend. Gewoon een rotsituatie.
Envoor fee-nix. Kan het me voorstellen, de kleine hier zit ook 100 keer meer televisie te kijken dan eerst
. Maar het is water en zandbak weer!
*bestelt direct de gele ballon*quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh hier ook vergelijkbaar hoor. Geen tv dan, maar op mijn dagen thuis zit ik een aanzienlijk gedeelte van de dag op de bank met S de Gele Ballon te lezen, samen foto's op de laptop of in een album te kijken of hij vermaakt zichzelf een tijd. Het lukt gewoon nu even niet meer, dat super actieve achter elkaar aan rennen of om op de grond te zitten en samen torens te bouwen. Komt wel weer en heb niet t idee dat hij er ongelukkiger van wordt.
Lees nu je verhaal SD, wat erg.
Aankoop van t jaarquote:
Als je niet naar buiten kan wegens vies weer is het echt drama inderdaad! Hier ook al en dat is er maar 1quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, de gele ballon, hebben wij ook. Erg leuk!
Ja, het komt denk ik ook voor een groot deel omdat ze al wat ouder zijn. Ze willen zoveel. En ik merk ook dat ze best chagrijnig worden als het een paar dagen grauw weer is geweest en ze dus het grootste deel van de tijd zichzelf binnen moeten vermaken (ook al kunnen ze zichzelf meestal erg goed vermaken.)
Het dagje bij mijn moeder gisteren heeft wel goed geholpen, want vanochtend waren ze weer heerlijk zoet met hun eigen speelgoed.
Verder probeer ik ook veel af te spreken met vriendinnen. Dat zorgt ook voor afleiding. (En op een of andere manier spelen ze altijd lief als er iemand op visite is... even afkloppen!)
En SQ wat een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik stond twee maanden geleden verbaasd toen mijn mini ook wel raad wist met klei. Had gedacht dat dat meer voor oudere peuters was! Maar hij kneedt op het kdv ook deeg om brood te bakken, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:04 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, Phaidra, thnx voor de tip. Ze houden wel van knutselen op zich. Zitten vaak genoeg met vies weer te tekenen/verven/kleien.
Mijn geheime wapen met slecht weer is trouwens de tafeltent. Schot in de roos.
dat zijn plaatsen waar je dat gebrul en geschreeuw kunt verwachten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef Moppert het volgende:
Als jij je zo kan ergeren aan kinderen zou ik pretparken en dingen als ballorig of monkey town skippen
maar dan is het dus een nog actief lek, dan moet je idd de oorzaak aanpakkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat kan je wel doen SQ, maar mocht het weer ooit nat worden valt het behang er vanzelf weer af. Wij hadden ook in de kinderkamer lekkage (wel van buitenaf) en behangen werkte echt voor geen meter.
heb je al een ananashart ingebracht?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Manlief heeft net boodschappen gedaan dus ik zit nu verplicht aan de bitter lemon![]()
Had ie ergens gelezen zegt ie .. de zenuwpees
Mijn vriend is een Cisco-nerd. Ik snap er ook weinig van, maar ben ook onwijs trots dat hij examens gehaald heeft door naast 40 uur werken ook nog te studeren! Ik zou dat echt niet trekken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef Cygne het volgende:
Tof! Ik snap er zelf geen kont van. Maar ik ben wel supertrots.Vanaf april 4 examens gedaan en gehaald. Door elke dag na t werk de hele avond te leren. Nu dus LPIC1 en LPIC2 gecertificeerd en volgende maand wil hij LPIC3 gaan halen. En dan in t najaar nog 2 dingen van Red Hat.
![]()
Ons kint wordt vast een nerd.![]()
En ik hoop het! Al geloof ik t pas als ik t zie.
en anders gewoon beginnen met persenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
En tonic. En pannenkoeken. En ananas. En volgens Chanty sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef Radyhyn het volgende:
Ons kint wordt ook een nerd![]()
(Oftie nou wil of niet haha)
Ik zit trouwens ook tegen het randje-nerd aan... dit weekend met 12 gasten lannen (=gamen met pc) en dat in de opgegeven 30 graden!![]()
Ik had wel 1e keuze qua zitplaats omdat ik zwanger ben![]()
Dus naast het open raam en naast de ventilator!
en wat dan als je overproductie hebt met bv? Silo's needed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |