Heb jij zo'n lastige pousse?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef kwakz0r het volgende:
Heli goedgekeurd
SQ bakt heus geen obesibaby, en mag ook voor de limotest
Crump goedgekeurd
verder ben ik t een beetje vergeten, sorry
Ik kwam net tot de conclusie dat ik wel leuk 2 dagen logeren bij mijn tante heb gepland in t kader van "even eruit en afleiding van alleen thuis zijn", maar dat J natuurlijk dus ook niet thuis is bij de kat :, helemaal vergeten.... @ en nu voel ik me een slechte poezenmama en ben ik op Facebook aan t bedelen of iemand zondagavond de poes wil voeren en even knuffelen. ik weet dat twee dagen alleen best kan, maar ze trekt langer alleen zijn niet zo goed, en ze drinkt me niet genoeg met dit weer als t bakje niet vers is...
Mehmaar goed, komt vast wel goed.
Helaas, geen contact met de buren eigenlijk buiten pakjes. Zijn ook nooit thuis allemaal heb ik t idee...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij zo'n lastige pousse?Aww!
(ik laat mijn drietal gerust vier dagen onbewaakt achter, ik ben een onmens)
Kan de buurvrouw niet even 't bakje vullen?
Verreweg de meeste bevallingen beginnen met weeën. Dan zou je tot 42 weken binnen moeten blijven. Ik zou me er geen zorgen om maken hoor. Maar wel goed naar je lichaam luisteren, wat niet gaat, dat gaat niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik was ook zeker wel van plan om te gaan. Zolang ik kan, waarom dan niet. Maar soms voel ik me zo'n tijdbom haha. Dan loop ik ergens, en denk: want als *nu* mijn vliezen breken...! Haha. Dat moet toch voorkomen zo hier en daar, al heb ik het nog nooit gehoord
dan duurt het meestal nog heel lang voor je baby komt toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik was ook zeker wel van plan om te gaan. Zolang ik kan, waarom dan niet. Maar soms voel ik me zo'n tijdbom haha. Dan loop ik ergens, en denk: want als *nu* mijn vliezen breken...! Haha. Dat moet toch voorkomen zo hier en daar, al heb ik het nog nooit gehoord
mja, dat gaat me niet meer lukken te regelen voor zondag... elke dag nog dingen op werk, dus ik zal de pakjes mislopen. bezorgen op werk is helaas geen optie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Amsel het volgende:
Leuk Gevalletje!
En eenvoor alle goedgekeurden
Tip voor Kwak: voederautomaat en drinkfontein. Daar houden ze het prima even op vol. Vind ik ook een relaxed idee voor als ik ga bevallen: die beesten hebben dan hun natje en hun droogje zonder dat ik iemand hoef in te lichten dat ze verzorgd hoeven te worden.
Ik heb nog steeds het idee dat dat een Hollywoodiaans beeld is van brekende vliezen. Maar wellicht vergis ik mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja ze ligt in starthouding idd. En ze zal er niet met het water uitfloepen, maar het schijnt zo'n bende te geven he
En ik maak me ook geen zorgen hoor. In het ergste geval wordt de vloer nat en hebben omstanders wat spannends te vertellen thuis. Maar het idee dat het nu zou kunnen beginnen vind ik gewoon nog zo raar. Ik voel me bij vlagen niet eens zwanger
Mijn vorige Canadese vk kon niet genoeg benadrukken dat het vrijwel altijd "niét zoals in the movies was" iigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat dat een Hollywoodiaans beeld is van brekende vliezen. Maar wellicht vergis ik meMignonne?
Ja, dat je zo bijna een echte baby hebtIeh!
Omg. Komt ie er aan de verkeerde kant uit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus lig hier in bed en er begint gewoon vocht uit mijn tepel te sprietsen. Dat het eruit druppelde, dat ben ik al 20 weken gewend. Maar echt eruit sprietsen?
Ja da kan toch nie. Een echte baby. Heusniequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat dat een Hollywoodiaans beeld is van brekende vliezen. Maar wellicht vergis ik meMignonne?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Omg. Komt ie er aan de verkeerde kant uit?
Ik ben in ieder geval erg blij met deze en deze. En de katten ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, dat gaat me niet meer lukken te regelen voor zondag... elke dag nog dingen op werk, dus ik zal de pakjes mislopen. bezorgen op werk is helaas geen optie.
voor de toekomst wel handig ja...
maar eens zoeken naar een grote dierenwinkel in de buurt, wie weet hebben die wat.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus lig hier in bed en er begint gewoon vocht uit mijn tepel te sprietsen. Dat het eruit druppelde, dat ben ik al 20 weken gewend. Maar echt eruit sprietsen?
thanks voor de tip! Heb iemand gevonden voor zondag (blijkt om de hoek te wonen en heeft zelf twee poezels) dus die loopt even een keer langs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval erg blij met deze en deze. En de katten ook.
zo ben ik normaal ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Crumpette het volgende:
Gevalletje, gefeliciteerd en welkom!![]()
mignonne, interessant over die grow chart![]()
Kwak, twee dagen? als in, de ene dag heen, de andere dag terug? Ik zou je poezel gewoon laten hoor, dan ben je geen slechte poezenmoeder. Ze drinkt echt wel als ze het nodig heeft, en als ze spuugt.. tsja, wat dan? Als mijn kat spuugt is het altijd nacht en vind ik het ook pas in de ochtend. geen nood aan de man.
Hahahaha nou nee dat niet idd, over het algemeen zul je wsl druppels verliezen en denk je bij jezelf pies ik nou in mn broek of wat? O.o en met een beetje pech doe je dat ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja ik zet dan altijd gewoon zo veel voedsel en water neer dat ze onmogelijk te weinig hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zo ben ik normaal ookmaar met die hormonen van mij
![]()
ze gaat extra kotsen van stress zeg maar, als ze niet op de verwachte tijd eten krijgt gooit ze haar hele maag leeg (en eet dat niet nog een keer op), of ze schrokt te snel alles op als we niet thuiskomen en leegt dan ook de boel. dan komt ze dus wel tekort...
maar goed, t is al opgelost!
ik heb een zeer sterk inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja gaat idd heulemaal de verkeerde kant op zo!![]()
![]()
Wat zou beter mee rekken?![]()
Nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Zouden jullie, als je zou mogen kiezen, liever je kind uit braken?
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:quote:
nou, dan toch maar uit mijn vajayjay... die schijnt het meest rekbaar te zijn van alle opties en een uitgescheurd neusgat lijkt me ook niks / knip!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:
- baby blijft dezelfde grootte en flexibiliteit behouden
- knippen bij nood/te lange pers/kokhalsduur
-er hangt nog ff een navelstreng uit en de placenta volgt ook nog
- er dient kraamverband of een equivalent gebruikt te worden. Welke optie je ook kiest.
Dus: vajayjay, braken, poepen of snuiten?
Soberso vajay. Die heeft geen sluitspier die lamgelegd kan wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:
- baby blijft dezelfde grootte en flexibiliteit behouden
- knippen bij nood/te lange pers/kokhalsduur
-er hangt nog ff een navelstreng uit en de placenta volgt ook nog
- er dient kraamverband of een equivalent gebruikt te worden. Welke optie je ook kiest.
Dus: vajayjay, braken, poepen of snuiten?
ik denk dat die van mij daar niet aan gaat denken. maar goed, dan hebben we eindelijk een reden om een nieuwe bank te kopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee spees... liever niet..
mijn man heeft de bank nu "splash" klaar gemaakt... een handdoek en een celstofmatje op de bank voor als mn vliezen breken.
Ons kind krijgt lekker zo'n gruwelijke kinderfauteuil. Ik ga proberen mijn (nu drie maanden oude) bank zo lang mogelijk koekvlekvrij te houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Crumpette het volgende:
ach na een jaar of twee met een dreumes moet je soberso een nieuwe bank
Je maakt een grapje, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee spees... liever niet..
mijn man heeft de bank nu "splash" klaar gemaakt... een handdoek en een celstofmatje op de bank voor als mn vliezen breken.
good luckquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ons kind krijgt lekker zo'n gruwelijke kinderfauteuil. Ik ga proberen mijn (nu drie maanden oude) bank zo lang mogelijk koekvlekvrij te houden
wij wisten al dat onze bank helemaal afgeragd zou worden door de katten, dus we hebben een wasbaar ikea exemplaar, ik denk dat we daar geen spijt van krijgen.quote:
+1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik maak zelf gelukkig alles al vies, dan kan t niet tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |