zo ben ik normaal ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Crumpette het volgende:
Gevalletje, gefeliciteerd en welkom!![]()
mignonne, interessant over die grow chart![]()
Kwak, twee dagen? als in, de ene dag heen, de andere dag terug? Ik zou je poezel gewoon laten hoor, dan ben je geen slechte poezenmoeder. Ze drinkt echt wel als ze het nodig heeft, en als ze spuugt.. tsja, wat dan? Als mijn kat spuugt is het altijd nacht en vind ik het ook pas in de ochtend. geen nood aan de man.
Hahahaha nou nee dat niet idd, over het algemeen zul je wsl druppels verliezen en denk je bij jezelf pies ik nou in mn broek of wat? O.o en met een beetje pech doe je dat ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat dat een Hollywoodiaans beeld is van brekende vliezen. Maar wellicht vergis ik meMignonne?
Ja, dat je zo bijna een echte baby hebtIeh!
ohja ik zet dan altijd gewoon zo veel voedsel en water neer dat ze onmogelijk te weinig hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zo ben ik normaal ookmaar met die hormonen van mij
![]()
ze gaat extra kotsen van stress zeg maar, als ze niet op de verwachte tijd eten krijgt gooit ze haar hele maag leeg (en eet dat niet nog een keer op), of ze schrokt te snel alles op als we niet thuiskomen en leegt dan ook de boel. dan komt ze dus wel tekort...
maar goed, t is al opgelost!
ik heb een zeer sterk inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja gaat idd heulemaal de verkeerde kant op zo!![]()
![]()
Wat zou beter mee rekken?![]()
Nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Zouden jullie, als je zou mogen kiezen, liever je kind uit braken?
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:quote:
nou, dan toch maar uit mijn vajayjay... die schijnt het meest rekbaar te zijn van alle opties en een uitgescheurd neusgat lijkt me ook niks / knip!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:
- baby blijft dezelfde grootte en flexibiliteit behouden
- knippen bij nood/te lange pers/kokhalsduur
-er hangt nog ff een navelstreng uit en de placenta volgt ook nog
- er dient kraamverband of een equivalent gebruikt te worden. Welke optie je ook kiest.
Dus: vajayjay, braken, poepen of snuiten?
Soberso vajay. Die heeft geen sluitspier die lamgelegd kan wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar wacht. De spelregels moeten nog uiteengezet worden:
- baby blijft dezelfde grootte en flexibiliteit behouden
- knippen bij nood/te lange pers/kokhalsduur
-er hangt nog ff een navelstreng uit en de placenta volgt ook nog
- er dient kraamverband of een equivalent gebruikt te worden. Welke optie je ook kiest.
Dus: vajayjay, braken, poepen of snuiten?
ik denk dat die van mij daar niet aan gaat denken. maar goed, dan hebben we eindelijk een reden om een nieuwe bank te kopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee spees... liever niet..
mijn man heeft de bank nu "splash" klaar gemaakt... een handdoek en een celstofmatje op de bank voor als mn vliezen breken.
Ons kind krijgt lekker zo'n gruwelijke kinderfauteuil. Ik ga proberen mijn (nu drie maanden oude) bank zo lang mogelijk koekvlekvrij te houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Crumpette het volgende:
ach na een jaar of twee met een dreumes moet je soberso een nieuwe bank
Je maakt een grapje, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee spees... liever niet..
mijn man heeft de bank nu "splash" klaar gemaakt... een handdoek en een celstofmatje op de bank voor als mn vliezen breken.
good luckquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ons kind krijgt lekker zo'n gruwelijke kinderfauteuil. Ik ga proberen mijn (nu drie maanden oude) bank zo lang mogelijk koekvlekvrij te houden
wij wisten al dat onze bank helemaal afgeragd zou worden door de katten, dus we hebben een wasbaar ikea exemplaar, ik denk dat we daar geen spijt van krijgen.quote:
+1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik maak zelf gelukkig alles al vies, dan kan t niet tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |