Ik ben ook een heks in wachtkamersquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Het was overigens geenszins mijn bedoeling om half OUD uit de tent te lokken om een discussie te voeren over wanneer het aan de ouders te wijten is of een kind wel of niet lastig is hoorik geef ook toe dat ik nogal cranky word van lang wachten
Gelukkig vinden ze je ook minstens net zo vaak de aaaallerliefste van de wereldquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
geloof ik meteenen ik ga er volledig vanuit dat mijn peuter me straks meermalen per dag heel stom vindt, maar daar ben ik zijn/haar moeder ook voor
![]()
en verder was het ook niet mijn bedoeling idd om een hele discussie uit te lokken..
Het lijkt me zo bijzonder om straks met mini in diezelfde wachtkamer te zitten!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben ook een heks in wachtkamersIk moest bij één van mijn laatste controles eindeloos wachten in een snoeiwarme wachtkamer terwijl de radio kei-hard op één of anders stom praatprogramma stond (waarom niet gewoon een muziekje
) en had me zo opgefokt dat mijn bloeddruk de pan uit rees en ik accuut door moest voor een urinecheck
lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben ook een heks in wachtkamersIk moest bij één van mijn laatste controles eindeloos wachten in een snoeiwarme wachtkamer terwijl de radio kei-hard op één of anders stom praatprogramma stond (waarom niet gewoon een muziekje
) en had me zo opgefokt dat mijn bloeddruk de pan uit rees en ik accuut door moest voor een urinecheck
Jep, om andere zwangeren de stuipen op het lijf te jagenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
Terwijl hij je uitscheldt en met blokken smijt en anderen tot last is?Maar serieus, dat lijkt me ook heel bijzonder, het allemaal nog eens te beleven
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol
Overigens werd krijsende Mike vrij snel afgelost door twee vijftigers die een soort wachtkamerreunie hadden op 20 cm afstand van mij en mijn boek, dat vond ik óók stom.
zat de een links en de ander rechts van je en schreeuwden ze over je heen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol
Overigens werd krijsende Mike vrij snel afgelost door twee vijftigers die een soort wachtkamerreunie hadden op 20 cm afstand van mij en mijn boek, dat vond ik óók stom.
Daar is ie veel te aandoenlijk voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep, om andere zwangeren de stuipen op het lijf te jagen.
ja, zo ongeveerquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
[..]
zat de een links en de ander rechts van je en schreeuwden ze over je heen?
Nee hoor, want een kinderspeelplaats zoals ballorig zit vol met Mike'squote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar is ie veel te aandoenlijk voor(hoewel zijn sirene wel vrij imponerend is
)
maxi jurk met een empire taillequote:Op woensdag 16 juli 2014 10:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ik kan geen leuke zwangerschapsjurk vinden online. En dat was nog wel mijn 'droom': met mooi weer lekker pronken met mijn buik in een mooie jurk... Maar ze hebben allemaal mouwtjes, of een stomme print, of ze zijn te kort, of uitverkocht in mijn maat
.
Maar misschien kan ik ook wel gewoon zo'n maxi dress uitzoeken... En kijken of dat past met buuk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou sq ik had me net zo hard geergerd hooren had er misschien wat van gezegd ook.
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van miss Etam, maar wat betreft positiejurken hebben ze leuke en mooi passende vind ik. Buik komt er heel mooi in uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gewoon naar kijken. Ik moet en zal een jurk
.
http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=102463quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gewoon naar kijken. Ik moet en zal een jurk
.
Ja hey, dadelijk denken jullie met z'n allen dat we in een smerige stinkende bende wonen thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hahaha, ja kom je vrouw maar even in toom houden hiero
Denk je dat wij elke dag aan het stofzuigen zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja hey, dadelijk denken jullie met z'n allen dat we in een smerige stinkende bende wonen thuis.
Is ook niet heel geweldig voor de beeldvorming natuurlijk. Voor je het weet heb je jezelf een imago aangemeten.
Thnx voor de tip! Ook even op die site kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van miss Etam, maar wat betreft positiejurken hebben ze leuke en mooi passende vind ik. Buik komt er heel mooi in uit.
O, die is ook leuk, thnx!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:36 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=102463
Ik 'woon' in dit jurkjezo lekker zacht en comfi
Vorige zwangerschap zagen bijvoorbeeld collega's die het nog niet wisten het ook pas bij 24/25 weken. En het was toen winter, dus met jas aan zag je helemaal niets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
ik heb een jurkje aan, want lekker weer, en nou zie je weer niet dat ik zwanger ben. ik ben potver bijna halverwege
Geduld! Mijn buik deed pas met 27 weken *poef* en daarvoor leek het steeds alsof ik dik wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
ik heb een jurkje aan, want lekker weer, en nou zie je weer niet dat ik zwanger ben. ik ben potver bijna halverwege
dit ja. maar ik ben ook nog maar 18 wekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef Vue het volgende:
[..]
Geduld! Mijn buik deed pas met 27 weken *poef* en daarvoor leek het steeds alsof ik dik was, bij jou gaat hij vast sneller poefen!
is het alquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Crump, misschien dat je het met een stretchjurkje het wat beter ziet?
Jij en een dikke buik (voor je zwangerschap)? Doe normaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is het almaar wel in een A lijn, dus onder de taille stretcht het minder. ga normaal de aansluitende jurkjes uit de weg vanwege de dikke buik look
ja, nou, dat is mijn ding ok?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij en een dikke buik (voor je zwangerschap)? Doe normaal
Was ie ook maar poef weer wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
De *poef* komt vanzelf crumpette! Duurde bij mijn 1e zw.schap ook best lang. Maar als je buik eenmaal de smaak te pakken heeft..Poef!
quote:
als we het nou allemaal hopen voor elkaar krijgen we karmapuntenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Viel mij heel erg mee! Ik denk dat het nu wel moeilijker gaat worden voor me omdat mn huid meer uitgerekt gaat worden.. Maar aan de andere kant heeft mijn moeder ook geen overtollig vel overgehouden na 2x tweeling zw.schap..hoop dat ik dat 'geluk' ook heb.
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
als we het nou allemaal hopen voor elkaar krijgen we karmapuntenen mooie PP-buiken.
+1. Het enige voordeel is nu dat ik straks kan jokken dat die tijgerprint door m'n zwangerschap is veroorzaaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een strakke, platte buik gehad dus ik heb ook niet de illusie dat dat na de zwangerschap gaat gebeuren![]()
Tenzij ik flink ga sporten enzo.... Maar dat zie ik mezelf ook al niet doen
+1... Ik geniet er nu maar even extra van dat ik nu wel blij ben met m'n buik (en dan word ik straks weer verliefd op mijn dan weer pijnloze bekken, ok??quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een strakke, platte buik gehad dus ik heb ook niet de illusie dat dat na de zwangerschap gaat gebeuren![]()
Tenzij ik flink ga sporten enzo.... Maar dat zie ik mezelf ook al niet doen
Ah das fijn om te lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit een keer een enorme strakke platgebuikte chick zien zitten aan het zwembad met een tweeling naast zich van nog geen jaar. En ja, ze was de moederHoud moed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |