Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguhquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is er al iets aan de hand?
Roomsnoes staat er niet in GM, dus wees gerust, eigenlijk sta je pas 7e![]()
nee, niet allemaal he! Eerst Sunshine en twinkle en room, en dan mag jij, want jouw baby is nog niet rijp nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguh
grapje dames grapje
over een paar maandjes mag ik ook bij de dierenrijk abonnementhoudersclubquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Sugarsnap het volgende:
LL, gefeliciteerd met de kleine man!
En omg, 3e in de lijst....
Feenix, ik snap je gevoel over je oudste 2. Hier ook een peuter en kleuter die zich regelmatig 'vervelen' omdat mama niet zoveel kan. Gelukkig gaan ze nog gewoon 2/3x per week naar kdv en bso, kunnen ze lekker spelen. Vandaag naar Dierenrijk geweest, ook lekker in de speeltuin. Morgen in het zwembadje ploeteren en dan is papa alweer vrij!
Tot volgende week zaterdag... Daarna beloof ik niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet allemaal he! Eerst Sunshine en twinkle en room, en dan mag jij, want jouw baby is nog niet rijp nu
nee, dan mag het!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tot volgende week zaterdag... Daarna beloof ik niks
Gefeliciteerd met jullie zoon!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Geboren om 14.02 D.ylan B.enjamin. 3726 gram en 51 cm. Alles goed gegaan maar was wel zwaar! Nu lekker genieten!♥
Met mn bloeddruk problemen is dat nog maar de vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat de eerste baby meestal wat later komt als UD....
Gefeliciteerd!! Ga inderdaad lekker genieten nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Geboren om 14.02 D.ylan B.enjamin. 3726 gram en 51 cm. Alles goed gegaan maar was wel zwaar! Nu lekker genieten!♥
Ik las garpje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedereen inhalen jonguh
grapje dames grapje
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef LaLouchi het volgende:
Ja, dat las ik ook ergensquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat de eerste baby meestal wat later komt als UD....
Kijk eens, vrouw naar mijn hart. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Amsel het volgende:
Whoohoo, van harte LL! Waar vind ik die groene jompel?
En 7 weken voor Risu
Vanavond krijgen we neef + puberkinderen over de vloer voor BBQ. Vanmiddag alles voorbereid, dwz alle kant-en-klaar-sausjes en pre-gemarineerd vlees in schaaltjes gedaan zodat ik een domestic goddess lijk die alles zelf heeft gedaanMaar door jullie heb ik nu trek in pannenkoeken!
ja hoor, tegenwoordig kun je zelfs taart bakken op de BBQquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef Radyhyn het volgende:
Zou je ook pannenkoeken op de bbq kunnen klaarmaken? Hmmm... idee voor 't toetje Amsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |