ik hoop idd dat het gewoon zo op te lossen is!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:16 schreef Radyhyn het volgende:
Over schimmel.
De boekenkasten stonden er al bijna 7 jaar. En het behang zat op 1 plek onder de groene schimmel (leek zelfde als op brood). Dit zat lossig dus heb het met een droge doek van het behang af kunnen halen. Het behang was daarna helemaal netjes weer wit, er was wel een kleine bobbelige plek te zien wat nat (geweest?) leek te zijn.
Behang moest er toch af (we willen geen behang meer) en op die plek zat dan achter het behang een zwarte schimmelplek. Hij leek niet echt nat.. maar weet het niet zeker. Die plek krijg ik niet makkelijk weg (zit er nog en moeten we nog behandelen). Eerst maar eens bij de buren vragen (tis een koophuis). Ik hoop dat het gewoon iets ouds is.. dan ff spul erop en dan zou het weg moeten zijn.
Pannenkoek bolognesequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh, maar je kan ook gehakt op een pannenkoek neergooien hoor. Heb je een hartige pannenkoek
potverdikke, dat staat helemaal nog niet achter je naam! Wilde je wel toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef snoenk het volgende:
Ik eet wel pannenkoeken vanavond![]()
Hoorde daar gisteren iemand over praten en toen kreeg ik daar zo een zin in.
Hier moet ze wel gewoon nog even blijven zitten hoor!
ja! als je het nog kan aanpassen wel, ben elke te laat met reageren dat ik meisje achter mn naam wil. Of jullie zijn gewoon veel te snelquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
potverdikke, dat staat helemaal nog niet achter je naam! Wilde je wel toch?
Ja die zag ik ook toen op de kaart. Pannekoek bami pangang ofzo. Dat werd me iets te gortigquote:
Donequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef snoenk het volgende:
[..]
ja! als je het nog kan aanpassen wel, ben elke te laat met reageren dat ik meisje achter mn naam wil. Of jullie zijn gewoon veel te snel
Ja ik vind t lekker, Net als pannekoeken met komijnenkaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook toen op de kaart. Pannekoek bami pangang ofzo. Dat werd me iets te gortigMaar wel lekker dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |