Voor ons prima leesvoer andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben duidelijk ongeschikt voor wachtkamers
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godnonde. Waarom kunnen zoveel mensen hun krijsende kroost niet gewoon een béétje proberen onder controle te houden? In plaats van een beetje halfslachtig toekijken hoe de kleine prins met dingen gooit, je trommelvliezen kapot krijst en zijn vader uitscheldt?![]()
Maar het mysterie heldert ineens op, het kind heet Mike
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.
"Wacht maar"
[..]
Waarschijnlijk omdat diezelfde kleine prins al twee uur voor de wekker in touw was, zijn slaapkamer compleet heeft afgebroken, niet wilde tandenpoetsen waardoor je zelf weer vanwege de tandpastavlekken kon omkleden, geen jam op zijn brood wilde - nee óók geen smeerkaas *smijtjankgil* - ja toch wel jam, waarna je je weer kunt omkleden, geen schoenen aan wilde -oh toch wel - NEEeeeeeeee niet die rode! *brulsmijtkrijs* - ok dan die rode - NEEEEEEeeee andere voet eerst! En dat je dan zodra je je even omdraait opnieuw kan beginnen, omdat ie ze weer heeft uitgegooid waarbij de kat een halve hartverzakking oploopt doordat de sandaaltjes rakelings langs zijn rechteroor suizen. Dan is ie ineens best wel lief aan het spelen in de wachtkamer.
"Wacht maar"
zoals dat soort mensen hun jong ook uitschelden. Of had ik moeten dicteren?quote:
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef Moppert het volgende:
Als jij je zo kan ergeren aan kinderen zou ik pretparken en dingen als ballorig of monkey town skippen
[..]
"Wacht maar"
Bwehehequote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef Fee-nix het volgende:
Welkom en van harte Gevalletje.
LL wat spannend! Hoop dat je nu al lekker aan het puffen bent. Succes!
Sunshine 40 weken, megamijlpaal.
En ik bedacht me ineens dat ik dit keer de 40 weken niet eens zal halen vanwege de geplande ks... Toch wel een raar idee.
SQ succes met wachten. Moest lachen om het wachtkamerverhaal en de reactie van WupWup.
En ik moest denken aan dit gesprek met mijn allerliefste jongste zoontje.
Ik: S, wil jij brood of pap eten?
S: Brood!
S: Nee, pap!
--> Ik heb alles klaar gezet voor de pap.
S: Mama, ik wil geen pap etennnnn! Ik wil brood!
Ik: *zucht* Ok. Wil je speculoos op brood?
S: Ik wil geen pap!
Ik: Nee, wil je speculoos op brood?
S: Ik wil geen pap!
Ik: WIL.JE.SPECULOOS.OP.BROOD?!
S: Mama, jij mag niet gillen!
En dat is maar 1 gesprekje.
Ja, ok, als zowel vader als moeder erbij zaten, had ik (als moeder) papa lekker even een rondje laten rennen met kind. Soms heb je weinig keus en kan je alleen zoveel mogelijk de overlast beperken, maar dat gaat hier idd niet op...quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ergerde me niet aan het kind, ik ergerde me aan de manier waarop die vader er mee omging. En een wachtkamer in een prikpoli vergelijken met een kinderspeelplaats is wel een extreem gevalletje appels en peren.
Omdat kinderen, flauw genoeg, zich soms opeens helemaal niet blijken te conformeren aan jou standvastig voorgenomen opvoedtechnieken. En dat 'omdat ik het zeg' helemaal niet zo'n toverzinnetje blijkt te zijn waavan ze direct in het gareel schieten. Zeggen ze er ook niet van te voren bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godnonde. Waarom kunnen zoveel mensen hun krijsende kroost niet gewoon een béétje proberen onder controle te houden? In plaats van een beetje halfslachtig toekijken hoe de kleine prins met dingen gooit, je trommelvliezen kapot krijst en zijn vader uitscheldt?![]()
Maar het mysterie heldert ineens op, het kind heet Mike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |