Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Niet op 't forum hier. Hoe jonger en geloviger je bent, hoe meer wijsheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
ik ben vrouw en woon al eeuwen alleen. Ik weet het beter.
Omg Siktin be. Zonder puntjes oo de i.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet op 't forum hier. Hoe jonger en geloviger je bent, hoe meer wijsheid.
Slager doet meerdere vleessoorten in de gehaktmolen, dus je krijgt beetje gemixte smaak (hou niet van schaap). En belangrijker nog: vers gehakte vlees is beter voor bijvoorbeeld hamburgers dan ontdooien van gehakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de Islamitische slager? Tenminste, bij onze slager kun je zelf vragen om gehakt van een bepaald soort vlees te maken en bijv vet toe te voegen etc.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg Siktin be. Zonder puntjes oo de i.
1400watt. Wat ga je nog googlen. Beter vind je niet voor die prijs. En sowieso Kenwood is wel oke/quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ziet er beter uit. Ik Google later wel even mee.
Als het maar roestvrij staal is, goede vermogen heeft en goed uit elkaar te halen is ivm schoonmaken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
1400watt. Wat ga je nog googlen. Beter vind je niet voor die prijs. En sowieso Kenwood is wel oke/
dat was leuuuuuk 😍quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
Haha doet me denken aan de scooby doo touwtjes tijd.
huhhh vage shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
Ik wist nog dat ik altijd keimisselijk werd en hoofdpijn kreeg van die scooby doo touwtjes.
Ja echt raar. Ik denk door die plastic/chemische lucht die ze haddenquote:
Japanse mayo is lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hebt net iets van 5 soorten mayo ingeslagen. We zijn hier thuis al iets van een paar weken in de weer met een lege mayofles omdat iedereen het steeds vergeet om een nieuwe fles te kopen. Allerlei trucjes uithalen om net dat laatste kleine beetje mayo eruit te krijgen.![]()
Ik ben benieuwd naar die Hellman.
Wij hebben dat altijd met ketchup.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hebt net iets van 5 soorten mayo ingeslagen. We zijn hier thuis al iets van een paar weken in de weer met een lege mayofles omdat iedereen het steeds vergeet om een nieuwe fles te kopen. Allerlei trucjes uithalen om net dat laatste kleine beetje mayo eruit te krijgen.![]()
Jaa wij ook haha maar de ketchup die wij eten verkopen ze hier niet. Het is een hete Turkse ketchup.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben dat altijd met ketchup.
Ketchup.
Heb je ook bij de AH en xenos :3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
Die kwepie mayo? Veel over gehoord maar daarvoor moet ik naar de toko, en dat is een paar km verderop.
Die is lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben een AH, Xenos en Toko maar allemaal in dorp. Geen zin om daarheen te fietsen.quote:
Of ja, het ruikt hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe weet je dat het naar gas samaakt ?
Heb je daar ook gewoond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan de tijden in Bagdad.!!!!
Nee, ga morgen met mn moeder naar de winkelsss en dan koop ik denk ik de Nikon Coolpix ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of ja, het ruikt hetzelfde.
Heb je al een nieuwe camera gekocht btw?
Nee van vakanties.quote:
Had je alleen nikon coolpix geselecteerd en toen op quote geklikt? :pquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ik wil ook een nieuwe camera kopen.
(huh waar is de rest van je comment heen?)
Oh ik had dat stuk wel gekopierd om 'm te googlen haha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je alleen nikon coolpix geselecteerd en toen op quote geklikt? :p
Ja, 2de dag van Suikerfeest in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Baklava95 het volgende:
Worden er ook Ramadan-slowchat meetings georganiseerd.
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, 2de dag van Suikerfeest in Amsterdam.
Eerste meet is 22 juli.
okeee danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
nee ik ga niet zomaar skypej op een meet :s ben wel autist maar niet zo autistischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
We kunnen toch anders verbinding maken met Skype zodat jullie mijn face toch zien.
Ja maar toch moet je vasten hé.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef wickedmen het volgende:
Die dagen dat je zin hebt in dingen en het niet kan eten.
Hahah was grapje hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ga niet zomaar skypej op een meet :s ben wel autist maar niet zo autistisch
Wa alaykom salaam wa ra7matullahi wa barakatu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef Baklava95 het volgende:
Selaml alikom wa Rahmethullah wa Barakatuh.
Antepliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
wat is dit, ik had dit niet van jou gedachtquote:
Noord-wattequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
heywa ja sry soms bn k gwn zoow, soms haram soms halal jwzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit, ik had dit niet van jou gedacht
Woj leggen onze gevoelens bloot en alles en dan doe jij zo?? Wat is er met jou :s
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
NASTY! Hoe ziet dat er nou eigenlijk uit? Heb je een afbeelding voor me.
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.
Ik vind dat super lekker. Maar dan wel die mijn moeder maakt. Heb het vaak gegeten in andere huishoudens. Was niet te pruimen.
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333
Huh. Ik doe gewoon over de rijst gieten. Ui erbij en yumm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boon
Op?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Santello het volgende:
Neefje van 12 uit Marokko vroeg net op een iPhone 5 via Facebook [ link | afbeelding ]
ik ook met rijstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh. Ik doe gewoon over de rijst gieten. Ui erbij en yumm.
? Met marga ja.quote:
Kan ik niet. Zus gaat de bami fixen ik de kip. Als ze het verpest stap ik op de fiets naar sprang makandra en koop ik die goede shit!quote:
Je zegt dat je neefje uit Marokko op een iPhone 5 vroeg via facebook. Ik snapte de zin niet zo. Bedoelde je OM ipv OP?quote:
Aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe? tell me more tell me more, abi.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt dat je neefje uit Marokko op een iPhone 5 vroeg via facebook. Ik snapte de zin niet zo. Bedoelde je OM ipv OP?
oooooh tepsi? Noemen jullie dat zo? Omnomnomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes
Courgette
Aubergine
Tomaat (ook in schijfjes)
Aardappelschijfjes
Geraspte belegen kaas
Zo bouw ik die shizzle op
Net fasulya tar is die groene en de lekkerste is de normale (witte bonen)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook met rijst
[..]
? Met marga ja.
Afiyet olsun.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes
Courgette
Aubergine
Aardappelschijfjes
Geraspte belegen kaas
Ik zou er melk of wat room ofzo bijgieten voor een romig effect..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes
Courgette
Aubergine
Aardappelschijfjes
Geraspte belegen kaas
Misschien bedoelde hij wel dat zijn neefje op een iphone 5 vragen stelde via facebook. weet ik veel. ik denk altijd te ver door.quote:
altijd witte normale kleine, soms grote witte plattequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net fasulya tar is die groene en de lekkerste is de normale (witte bonen)
brinzu fasulye
Abla ik vast he. Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt dat je neefje uit Marokko op een iPhone 5 vroeg via facebook. Ik snapte de zin niet zo. Bedoelde je OM ipv OP?
ayiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou er melk of wat room ofzo bijgieten voor een romig effect..
Woon je damsco? Ga naar osdorp, daar heb je goedequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan ik niet. Zus gaat de bami fixen ik de kip. Als ze het verpest stap ik op de fiets naar sprang makandra en koop ik die goede shit!
Maar ik verbaas mij soms ook hoe familie in TR zo schaamteloos kan zijn. Ik heb er niet zo heel veel last van maar wanneer ze vragen zeg ik gewoon NEE.quote:
osdorp du gekstequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woon je damsco? Ga naar osdorp, daar heb je goede
Shit, champignons vergeten..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik pasta met saus van kofte aubergine champignons snijbonen tomatenpurree en ui.
Maar dat boeit zeker niet zo
Tepsi is een marga. Met tomatenpuree enzo. Dit is een ovenschotel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooooh tepsi? Noemen jullie dat zo? Omnomnom
Ik mis het gehakt erin tho
Ik zou dat maar ff niet doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou er melk of wat room ofzo bijgieten voor een romig effect..
ohja sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tepsi is een marga. Met tomatenpuree enzo. Dit is een ovenschotel.
Tepsi is wel één van de lekkerste shorba'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja sorrymn moeder doet niet zoveel tomatenpuree erin echter
Echt he. Ik hou het wel bij In shaa allahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik verbaas mij soms ook hoe familie in TR zo schaamteloos kan zijn. Ik heb er niet zo heel veel last van maar wanneer ze vragen zeg ik gewoon NEE.
En dan waar?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woon je damsco? Ga naar osdorp, daar heb je goede
Over wat vragen ze dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik verbaas mij soms ook hoe familie in TR zo schaamteloos kan zijn. Ik heb er niet zo heel veel last van maar wanneer ze vragen zeg ik gewoon NEE.
shorba of margaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tepsi is wel één van de lekkerste shorba's
Racist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik raak helemaal in de war hier door de Koerden die rare woorden gebruiken voor hun gerechten. mindfuck
ben geen koerd, ga met je turksheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik raak helemaal in de war hier door de Koerden die rare woorden gebruiken voor hun gerechten. mindfuck
denialquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben geen koerd, ga met je turksheid
a3udu billahi mina shaitani rajim..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Haha thanks ik ga checken.
Maarre die ik wilde halen was inderdaad niet halal..
ja, het is nog eens kant en klare uit de super ook nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:37 schreef Che_ het volgende:
Wat doe jij dan Borte met die aardappel? Gewoon bakken klaar
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, het is nog eens kant en klare uit de super ook nog.
Hoe haggel je dat weg kiz.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
maar wat erbij dan? Mn moeder had ook over nog van de maqluba en heeft gisteren de overgebleven schijfjes gefrituurd omnomnomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.quote:
Het woord is ontstaan in Amsterdam bezem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.
Kom naar oud-zuid gaan we kijken of je haggel nog gaat gebruiken
Waar woon je in oud-zuid???? (quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.
Kom naar oud-zuid gaan we kijken of je haggel nog gaat gebruiken
Daar ging het niet om... Kwartje moet nog vallen bij jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het woord is ontstaan in Amsterdam bezem.
Zeg ik lekker niet. Eerst picca zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar woon je in oud-zuid???? (
kom gaan we daten in noord???quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet. Eerst picca zien.
Ik zal jou eens laten vallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar ging het niet om... Kwartje moet nog vallen bij jou.
ik weet het man, altijd in angst wanneer ik daar benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHA dooooooeeeei.
Achterstands stadsdeel. Noord is zo raar.
Ligt eraan. Marokkanen zijn of echtquote:
Ik ben sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraan. Marokkanen zijn of echtof echt
![]()
x 22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222
Luister ik kom uit zuid. Ik heb daar niets te zoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet het man, altijd in angst wanneer ik daar ben
Ok kom naar bijlmer morgen 14:32
zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Luister ik kom uit zuid. Ik heb daar niets te zoeken
wow dude. Ga hakken dragen.quote:
Nee dat ga ik niet doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wow dude. Ga hakken dragen.
Ik dacht dat Turkse mannen juist aan de kleine kant waren.
Zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
foto van je hoofd
Hoe klinkt je stem?
Privequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
foto van je hoofd
Hoe klinkt je stem?
Ik ga dood van de plaatsvervangende schaamte.quote:
fuckin hell. Ik kon maar 12 sec kijken.quote:
Zag jij wat ik zag dat die mannen dachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga dood van de plaatsvervangende schaamte.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
Een man is pas een man indien
c. Blank is.
Jouw eisen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
Een man is pas een man indien
a. Hij langer is dan 1.90 m
b. Donker haar heeft
c. Blank is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw eisen.
Jij gaat zo met een kleine man, die blond is en neger is trouwen.
Hoe lang ben jij?quote:
lichtgetint geen optie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was blank zeiden ze!!!! Oke oke, getint dan.
Ben ik ook. Maar niet Europees blank gelukkigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was blank zeiden ze!!!! Oke oke, getint dan.
Ik haat niet... Ik vind een man mooi als hij een blanke niet al te donkere huid heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo hou op met haten op esmerler okee
Lengte verschil valt mee.quote:
Volgens stimo is hij geen echte man.quote:
alla tamammquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haat niet... Ik vind een man mooi als hij een blanke niet al te donkere huid heeft.
Iig geen kleurtje.
True.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen bepaald met zulke verschillen.
watquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar niet Europees blank gelukkig
Want alleen Europeanen zijn blank?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke soort 'blank' ben je dan als het niet Europees is?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koptum... Stap jij ook altijd vol make up de douche uit ahahhahahaahahaah
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, hij blijft maar hard to get spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.
Ik ben helemaal niet blankquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.
Ik groep 8 was ik 1.42quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer het, dat was ik voor het laatst in groep 7![]()
Messi is een miljonair dus no one gives a shit.quote:
Ooh geweldig gelachen om die domme domme domme beeldenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
'Je ouders zijn moslim, daarom zouden ze nooit met een neger gaan. Maar omdat jij jezelf geen moslim noemt, kan jij met een neger gaan'
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
'Je ouders zijn moslim, daarom zouden ze nooit met een neger gaan. Maar omdat jij jezelf geen moslim noemt, kan jij met een neger gaan'
Ik vind het ergens wel zielig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''
idd dat verklaart ook waarom het zo snel gaat vanavond, komt door het niveau dusquote:
Einde bekeken, zielig. Wat is er mis met Marokkanen om zo te doen tegen meisjes die zich niet conformeren aan bepaalde regels.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''
stil dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Geen zin om een filmpje van 25 min te kijken.
quote:
Voor het meisje? Ja dat sowieso, vind het zielig dat ze een verkeerd beeld van de Islam heeft gekregen. Ik vind het zielig dat haar ouders slechte opvoeders waren en haar een moeilijke jeugd hebben gegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig.
why?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig.
Dat hebben jammergenoeg veel allochtone meisjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor het meisje? Ja dat sowieso, vind het zielig dat ze een verkeerd beeld van de Islam heeft gekregen. Ik vind het zielig dat haar ouders slechte opvoeders waren en haar een moeilijke jeugd hebben gegeven.
Aan de manier hoe ze spreekt over de Islam zie je dat haar vader totaal geen kennis had en informatie totaal verkeerd heeft overgebracht op haar.
Leer eens om voor jezelf te denken, Slayage. Kijk die docu, vorm je eigen mening, trek je conclusies.quote:
Mensen zijn voor een groot deel het product van hun omgeving. Makkelijk praten zo...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:28 schreef Blocko het volgende:
Ik heb het afgezet nadat ik dat domme randstedelijk allochtonen accent ten gehoren werd gebracht.
Mensen die buiten willen hangen.
Hoezo moet dit meteen een Marokkaans verschijnsel zijn? Dit gebeurd overal Moslim of niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Einde bekeken, zielig. Wat is er mis met Marokkanen om zo te doen tegen meisjes die zich niet conformeren aan bepaalde regels.
Die jongen aan het einde, wat voor opvoeding geef je een kind dan.
wasda?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is zo vertwist allemaal .
Ook jongen. Durven niet te leven zoals ze willen, omdat omgeving schande zal spreken. Wat zullen mijn ouders zeggen, mijn kennissen etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat hebben jammergenoeg veel allochtone meisjes.
Jullie hebben last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo moet dit meteen een Marokkaans verschijnsel zijn? Dit gebeurd overal Moslim of niet.
suggereer je dat ik niet voor mezelf kan denken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leer eens om voor jezelf te denken, Slayage. Kijk die docu, vorm je eigen mening, trek je conclusies.
Jezus man.
okeeequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Santello het volgende:
klinker wil je nu niet meer met mij daten?
Tja, dat klopt wel. Meestal zijn het van die probleem gevallen die altijd zo in de media komen. Alsof deze 2 meisjes die buiten de hele dag met jongens hangen representatief zijn voor alle Marokkaanse en/of moslim meisjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen zijn voor een groot deel het product van hun omgeving. Makkelijk praten zo...
jij hebt een obsessie voor mij heh?quote:
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook jongen. Durven niet te leven zoals ze willen, omdat omgeving schande zal spreken. Wat zullen mijn ouders zeggen, mijn kennissen etc.
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
Xaban the II,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
90% van je reacties zijn:
'waarom, wat is dat, wat betekent dat, hoezo'
En dat doe je zonder zelf ook maar even de moeite te nemen om te kijken waar men het nu uberhaupt over heeft.
Mannen mogen alles, meisjes mogen niks. laten we gewoon eerlijk zijn nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
ik ben nieuwsgierig en ben verslaafd aan infoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
En dat doe je zonder zelf ook maar even de moeite te nemen om te kijken waar men het nu uberhaupt over heeft.
Ja, maar dat is ALTIJD wanneer het over de Islam gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind het redelijk zwart wit naar voren gebracht: hoofddoek = goed. geen hoofddoek = slecht.
maakt niet uit, zou ongemakkelijk zijnn, jij zo'n kleine dwerg en ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Beetje laat geantwoord he. Hoeft niet meer
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.
Je hebt nergens last van zolang je alleen het geloof belangrijk vind. Cultuur kan mij de pot op, ik leef niet voor de mensheid maar voor god. Dus mij doet het persoonlijk niets wat anderen van me denken.quote:
Jij bent echt ergquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit, zou ongemakkelijk zijnn, jij zo'n kleine dwerg en ik ook
Zelfs wijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mannen mogen alles, meisjes mogen niks. laten we gewoon eerlijk zijn nu.
Dus? En daarom moeten anderen alles voor jou voorkauwen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig en ben verslaafd aan info
Maar ik hecht persoonlijk geen waarde aan cultuur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.
Terwijl ik HEEL veel meisjes met hoofddoek zie en ken die echt...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ALTIJD wanneer het over de Islam gaat.
90%?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |