Ja maar iemand vroeg vannacht ook waar ik vandaan kwam en toen zei ik paki. Niet alles wat mensen hier zeggen is waar tochquote:
Seee, begon even aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is mij ook bijgebleven. Enlighten us, Che.
Voor die prijs is het eigenlijk wel de moeite waard om uit te testen tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Met Bestron moet je uitkijken. Heel vaak zit er echt slechte troep tussen.. maar eens in de zoveel tijd zitten er wel goede dingen bij voor de prijsklasse. 50/50 kans dat het goed is meestal.
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, hij wil niet zeggen, is duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, als het shit is en niet werkt dan kun je het volgens mij alsnog terugbrengen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor die prijs is het eigenlijk wel de moeite waard om uit te testen toch
25quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Snap nooit waarom mensen zo vaag doen over leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kopen jullie je potten en pannen eigenlijk?Overal en nergens. Ligt aan kwaliteit. Liefst Aldi. Daar heb je goede pannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vijfentwintig. Had ik gisteren nog gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Overal en nergens. Ligt aan kwaliteit. Liefst Aldi. Daar heb je goede pannen.
Als die minimaal halfjaar meegaat ben ik al tevreden. Ik zal het 2x per week gebruiken denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, als het shit is en niet werkt dan kun je het volgens mij alsnog terugbrengen.
Waarom zo? Ik meen t?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vijfentwintig. Had ik gisteren nog gezegd.
[..]
Half jaar? Zoiets hoort minimaal 2 jaar mee te gaan. Haal gewoon iets goeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als die minimaal halfjaar meegaat ben ik al tevreden. Ik zal het 2x per week gebruiken denk ik.
Ik krijg childhood nightmares aan die molens waarbij je zelf moet draaien
http://www.kookwinkel.nl/(...)26cmkunststofwit.aspquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Half jaar? Zoiets hoort minimaal 2 jaar mee te gaan. Haal gewoon iets goeds.
Waarom niet gewoon bij de Islamitische slager? Tenminste, bij onze slager kun je zelf vragen om gehakt van een bepaald soort vlees te maken en bijv vet toe te voegen etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als die minimaal halfjaar meegaat ben ik al tevreden. Ik zal het 2x per week gebruiken denk ik.
Ik krijg childhood nightmares aan die molens waarbij je zelf moet draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |