Antepliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
wat is dit, ik had dit niet van jou gedachtquote:
Noord-wattequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
heywa ja sry soms bn k gwn zoow, soms haram soms halal jwzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit, ik had dit niet van jou gedacht
Woj leggen onze gevoelens bloot en alles en dan doe jij zo?? Wat is er met jou :s
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
NASTY! Hoe ziet dat er nou eigenlijk uit? Heb je een afbeelding voor me.
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.
Ik vind dat super lekker. Maar dan wel die mijn moeder maakt. Heb het vaak gegeten in andere huishoudens. Was niet te pruimen.
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333
Huh. Ik doe gewoon over de rijst gieten. Ui erbij en yumm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |