Had je alleen nikon coolpix geselecteerd en toen op quote geklikt? :pquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ik wil ook een nieuwe camera kopen.
(huh waar is de rest van je comment heen?)
Oh ik had dat stuk wel gekopierd om 'm te googlen haha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je alleen nikon coolpix geselecteerd en toen op quote geklikt? :p
Ja, 2de dag van Suikerfeest in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Baklava95 het volgende:
Worden er ook Ramadan-slowchat meetings georganiseerd.
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, 2de dag van Suikerfeest in Amsterdam.
Eerste meet is 22 juli.
okeee danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
nee ik ga niet zomaar skypej op een meet :s ben wel autist maar niet zo autistischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
We kunnen toch anders verbinding maken met Skype zodat jullie mijn face toch zien.
Ja maar toch moet je vasten hé.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef wickedmen het volgende:
Die dagen dat je zin hebt in dingen en het niet kan eten.
Hahah was grapje hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ga niet zomaar skypej op een meet :s ben wel autist maar niet zo autistisch
Wa alaykom salaam wa ra7matullahi wa barakatu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef Baklava95 het volgende:
Selaml alikom wa Rahmethullah wa Barakatuh.
Antepliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry want ik ben nu in Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) op vakantie en op die dagen ben ik nog steeds in Koerdistan.
wat is dit, ik had dit niet van jou gedachtquote:
Noord-wattequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
heywa ja sry soms bn k gwn zoow, soms haram soms halal jwzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit, ik had dit niet van jou gedacht
Woj leggen onze gevoelens bloot en alles en dan doe jij zo?? Wat is er met jou :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |