je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
NASTY! Hoe ziet dat er nou eigenlijk uit? Heb je een afbeelding voor me.
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik had toen via google wat anders gevonden. Dat was het dus niet.
Ik vind dat super lekker. Maar dan wel die mijn moeder maakt. Heb het vaak gegeten in andere huishoudens. Was niet te pruimen.
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet niet eens wat het is dus waarom nasty zeggen?
[ afbeelding ]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG dit is mijn favoriete fasulye. <3333
Huh. Ik doe gewoon over de rijst gieten. Ui erbij en yumm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig van die bonen en meer van de soep. Verdeel elke boon door de helft en bij elk hapje een boon
Op?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Santello het volgende:
Neefje van 12 uit Marokko vroeg net op een iPhone 5 via Facebook [ link | afbeelding ]
ik ook met rijstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh. Ik doe gewoon over de rijst gieten. Ui erbij en yumm.
? Met marga ja.quote:
Kan ik niet. Zus gaat de bami fixen ik de kip. Als ze het verpest stap ik op de fiets naar sprang makandra en koop ik die goede shit!quote:
Je zegt dat je neefje uit Marokko op een iPhone 5 vroeg via facebook. Ik snapte de zin niet zo. Bedoelde je OM ipv OP?quote:
Aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe? tell me more tell me more, abi.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt dat je neefje uit Marokko op een iPhone 5 vroeg via facebook. Ik snapte de zin niet zo. Bedoelde je OM ipv OP?
oooooh tepsi? Noemen jullie dat zo? Omnomnomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes
Courgette
Aubergine
Tomaat (ook in schijfjes)
Aardappelschijfjes
Geraspte belegen kaas
Zo bouw ik die shizzle op
Net fasulya tar is die groene en de lekkerste is de normale (witte bonen)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook met rijst
[..]
? Met marga ja.
Afiyet olsun.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes
Courgette
Aubergine
Tomaat (ook in schijfjes)
Aardappelschijfjes
Geraspte belegen kaas