Einde bekeken, zielig. Wat is er mis met Marokkanen om zo te doen tegen meisjes die zich niet conformeren aan bepaalde regels.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''
stil dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Geen zin om een filmpje van 25 min te kijken.
quote:
Voor het meisje? Ja dat sowieso, vind het zielig dat ze een verkeerd beeld van de Islam heeft gekregen. Ik vind het zielig dat haar ouders slechte opvoeders waren en haar een moeilijke jeugd hebben gegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig.
why?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig.
Dat hebben jammergenoeg veel allochtone meisjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor het meisje? Ja dat sowieso, vind het zielig dat ze een verkeerd beeld van de Islam heeft gekregen. Ik vind het zielig dat haar ouders slechte opvoeders waren en haar een moeilijke jeugd hebben gegeven.
Aan de manier hoe ze spreekt over de Islam zie je dat haar vader totaal geen kennis had en informatie totaal verkeerd heeft overgebracht op haar.
Leer eens om voor jezelf te denken, Slayage. Kijk die docu, vorm je eigen mening, trek je conclusies.quote:
Mensen zijn voor een groot deel het product van hun omgeving. Makkelijk praten zo...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:28 schreef Blocko het volgende:
Ik heb het afgezet nadat ik dat domme randstedelijk allochtonen accent ten gehoren werd gebracht.
Mensen die buiten willen hangen.
Hoezo moet dit meteen een Marokkaans verschijnsel zijn? Dit gebeurd overal Moslim of niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Einde bekeken, zielig. Wat is er mis met Marokkanen om zo te doen tegen meisjes die zich niet conformeren aan bepaalde regels.
Die jongen aan het einde, wat voor opvoeding geef je een kind dan.
wasda?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is zo vertwist allemaal .
Ook jongen. Durven niet te leven zoals ze willen, omdat omgeving schande zal spreken. Wat zullen mijn ouders zeggen, mijn kennissen etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat hebben jammergenoeg veel allochtone meisjes.
Jullie hebben last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo moet dit meteen een Marokkaans verschijnsel zijn? Dit gebeurd overal Moslim of niet.
suggereer je dat ik niet voor mezelf kan denken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leer eens om voor jezelf te denken, Slayage. Kijk die docu, vorm je eigen mening, trek je conclusies.
Jezus man.
okeeequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Santello het volgende:
klinker wil je nu niet meer met mij daten?
Tja, dat klopt wel. Meestal zijn het van die probleem gevallen die altijd zo in de media komen. Alsof deze 2 meisjes die buiten de hele dag met jongens hangen representatief zijn voor alle Marokkaanse en/of moslim meisjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen zijn voor een groot deel het product van hun omgeving. Makkelijk praten zo...
jij hebt een obsessie voor mij heh?quote:
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook jongen. Durven niet te leven zoals ze willen, omdat omgeving schande zal spreken. Wat zullen mijn ouders zeggen, mijn kennissen etc.
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
Xaban the II,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
90% van je reacties zijn:
'waarom, wat is dat, wat betekent dat, hoezo'
En dat doe je zonder zelf ook maar even de moeite te nemen om te kijken waar men het nu uberhaupt over heeft.
Mannen mogen alles, meisjes mogen niks. laten we gewoon eerlijk zijn nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
ik ben nieuwsgierig en ben verslaafd aan infoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
90% van je reacties zijn:
'waarom, wat is dat, wat betekent dat, hoezo'
En dat doe je zonder zelf ook maar even de moeite te nemen om te kijken waar men het nu uberhaupt over heeft.
Ja, maar dat is ALTIJD wanneer het over de Islam gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind het redelijk zwart wit naar voren gebracht: hoofddoek = goed. geen hoofddoek = slecht.
maakt niet uit, zou ongemakkelijk zijnn, jij zo'n kleine dwerg en ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Beetje laat geantwoord he. Hoeft niet meer
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.
Je hebt nergens last van zolang je alleen het geloof belangrijk vind. Cultuur kan mij de pot op, ik leef niet voor de mensheid maar voor god. Dus mij doet het persoonlijk niets wat anderen van me denken.quote:
Jij bent echt ergquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit, zou ongemakkelijk zijnn, jij zo'n kleine dwerg en ik ook
Zelfs wijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mannen mogen alles, meisjes mogen niks. laten we gewoon eerlijk zijn nu.
Dus? En daarom moeten anderen alles voor jou voorkauwen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig en ben verslaafd aan info
Maar ik hecht persoonlijk geen waarde aan cultuur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de Islam? Ik heb het over jullie cultuur en dat vloeit niet volledig voort uit religie.
Terwijl ik HEEL veel meisjes met hoofddoek zie en ken die echt...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ALTIJD wanneer het over de Islam gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |