Volgens stimo is hij geen echte man.quote:
alla tamammquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haat niet... Ik vind een man mooi als hij een blanke niet al te donkere huid heeft.
Iig geen kleurtje.
True.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen bepaald met zulke verschillen.
watquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar niet Europees blank gelukkig
Want alleen Europeanen zijn blank?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke soort 'blank' ben je dan als het niet Europees is?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koptum... Stap jij ook altijd vol make up de douche uit ahahhahahaahahaah
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, hij blijft maar hard to get spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.
Ik ben helemaal niet blankquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is getint, maar wil aan de eisen van stimo doen.
Ik groep 8 was ik 1.42quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer het, dat was ik voor het laatst in groep 7![]()
Messi is een miljonair dus no one gives a shit.quote:
Ooh geweldig gelachen om die domme domme domme beeldenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
'Je ouders zijn moslim, daarom zouden ze nooit met een neger gaan. Maar omdat jij jezelf geen moslim noemt, kan jij met een neger gaan'
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
'Je ouders zijn moslim, daarom zouden ze nooit met een neger gaan. Maar omdat jij jezelf geen moslim noemt, kan jij met een neger gaan'
Ik vind het ergens wel zielig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
'Toen ik bij me vader ging wonen werd ik Moslims opgevoed''
idd dat verklaart ook waarom het zo snel gaat vanavond, komt door het niveau dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |