Tepsi is een marga. Met tomatenpuree enzo. Dit is een ovenschotel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooooh tepsi? Noemen jullie dat zo? Omnomnom
Ik mis het gehakt erin tho
Ik zou dat maar ff niet doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou er melk of wat room ofzo bijgieten voor een romig effect..
ohja sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tepsi is een marga. Met tomatenpuree enzo. Dit is een ovenschotel.
Tepsi is wel één van de lekkerste shorba'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja sorrymn moeder doet niet zoveel tomatenpuree erin echter
Echt he. Ik hou het wel bij In shaa allahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik verbaas mij soms ook hoe familie in TR zo schaamteloos kan zijn. Ik heb er niet zo heel veel last van maar wanneer ze vragen zeg ik gewoon NEE.
En dan waar?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woon je damsco? Ga naar osdorp, daar heb je goede
Over wat vragen ze dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik verbaas mij soms ook hoe familie in TR zo schaamteloos kan zijn. Ik heb er niet zo heel veel last van maar wanneer ze vragen zeg ik gewoon NEE.
shorba of margaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tepsi is wel één van de lekkerste shorba's
Racist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik raak helemaal in de war hier door de Koerden die rare woorden gebruiken voor hun gerechten. mindfuck
ben geen koerd, ga met je turksheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik raak helemaal in de war hier door de Koerden die rare woorden gebruiken voor hun gerechten. mindfuck
denialquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben geen koerd, ga met je turksheid
a3udu billahi mina shaitani rajim..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Haha thanks ik ga checken.
Maarre die ik wilde halen was inderdaad niet halal..
ja, het is nog eens kant en klare uit de super ook nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:37 schreef Che_ het volgende:
Wat doe jij dan Borte met die aardappel? Gewoon bakken klaar
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, het is nog eens kant en klare uit de super ook nog.
Hoe haggel je dat weg kiz.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
maar wat erbij dan? Mn moeder had ook over nog van de maqluba en heeft gisteren de overgebleven schijfjes gefrituurd omnomnomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.quote:
Het woord is ontstaan in Amsterdam bezem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.
Kom naar oud-zuid gaan we kijken of je haggel nog gaat gebruiken
Waar woon je in oud-zuid???? (quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\hahahahaah wilde dat ook net zeggen.
Kom naar oud-zuid gaan we kijken of je haggel nog gaat gebruiken
Daar ging het niet om... Kwartje moet nog vallen bij jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het woord is ontstaan in Amsterdam bezem.
Zeg ik lekker niet. Eerst picca zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar woon je in oud-zuid???? (
kom gaan we daten in noord???quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet. Eerst picca zien.
Ik zal jou eens laten vallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar ging het niet om... Kwartje moet nog vallen bij jou.
ik weet het man, altijd in angst wanneer ik daar benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHA dooooooeeeei.
Achterstands stadsdeel. Noord is zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |