DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Ik zou zeggen dat je dan die getallen moet intikken. Maar dan krijg je niet echt een Nederlandse zinquote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef friemelaar het volgende:
82623 33 7275337752287 4228 8 963536 9227 33 3686 4362258 47. 9635 4437 336 824. 46 33 28878 826 33 824 84638 53 33 5228783 2269459464.782237!
de enige aanwijzing stuur eens een sms met een gsm (geen smartphone)![]()
er zou een tekst moeten uitkomen
Precies bos, zover was ik ook gekomen, snap er geen bal vanquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je dan die getallen moet intikken. Maar dan krijg je niet echt een Nederlandse zin
geen oude telefoon zeker?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Precies bos, zover was ik ook gekomen, snap er geen bal van
jawel, en de eerste paar letters lijkt er ook iets te verschijnen, echter verderop wordt het rubbischquote:
ik probeer het op papier te doen, maar het derde woord is meteen erg lang..quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jawel, en de eerste paar letters lijkt er ook iets te verschijnen, echter verderop wordt het rubbisch
t a m a d e p a p j e q j b t pquote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer het op papier te doen, maar het derde woord is meteen erg lang..
helemaal foutquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
t a m a d e p a p j e q j b t p
g b t t w m d j d m
w b p e d m t m
dit zouden de eerste 3 "woorden" zijn
hoe bedoel je?quote:
t9 aanzetten. Heb hem bijnaquote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
dit komt er uit als ik met de gsm de cijfers als sms tekst ingeef
iets van fok?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..], het echte spel begint pas ná het oplossen van dit raadsel
Nope, heeft niets met fok te makenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets van fok?
Krijg ik op mn kop als ik dit hier neerzet?
vanaf de parkeerplaats gaat u zoeken waar de foto gemaakt is. Zoek hier een tag.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope, heeft niets met fok te maken![]()
heel ander soort spel
iets in de echte wereld en spoorzoeken enzow
quote:
dat je elke toets maar 1 keer aanraakt en hij zelf het woord bedenktquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
![]()
heel knap.
snap alleen nog niet hoe je het gevonden hebt![]()
wat bedoel je met t9 aanzetten?
OK, nu snap ik het....quote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je elke toets maar 1 keer aanraakt en hij zelf het woord bedenkt
En op papier is het gewoon een beetje puzzelen. Al was parkeerplaats wel een uitdaging
oi, ijscompressje ?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Grrr ongesteld zijn icm grote tetten hebben![]()
auw
![]()
![]()
nah... moet er gewoon even over mekkerenquote:
say whut now?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
auw
![]()
![]()
als dat helpt, allez votre corridorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah... moet er gewoon even over mekkeren
ik zal ophoudenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als dat helpt, allez votre corridor
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
auw
![]()
![]()
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auwquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auw
winkeltjequote:
klinkt tofquote:Op maandag 14 juli 2014 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
winkeltje![]()
buiten het feit dat we vandaag een paar keer bijna weggespoeld zijn wel hoor![]()
lekker op de boot en op avontuur
quote:
wat kun je winnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, nu snap ik het....
Ik kan in elk geval verder![]()
De methode onthoud ik voor de volgende![]()
Heel erg bedankt voor je hulp
tuurlijk welquote:Op maandag 14 juli 2014 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik weet niet of dat gepast is haha
dat eerste wist ik. Dat tweede had ik nooit bij nagedacht. En ook nooit gehoord eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auw
AH oké. Wel eens van gehoordquote:Op maandag 14 juli 2014 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
helemaal niets![]()
alleen heb ik die aanwijzing nodig om een spel te kunnen spelen![]()
geocaching
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-07-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 121 Koen66
02. 084 JJH
03. 084 Cat22
04. 077 gianni61
05. 065 essnhills
06. 048 tombolafan
07. 046 goldfinger1963
08. 039 D.
09. 038 littledrummergirl
10. 026 Nikkie_86
11. 021 Knetterkrankjorum
12. 017 Solique
13. 017 Bos81
14. 014 crv
15. 013 RockNijntje
16. 009 marcb1974
17. 008 Miniem
18. 007 DaMart
19. 005 Muck
20. 004 friemelaar
Reeks-statistieken!
wtfquote:Op maandag 14 juli 2014 07:27 schreef JJH het volgende:
Pffffff.
RTL heeft het over 31graden voor zaterdag. Heb je genoeg bier koud gf?
quote:
als het te warm wordt ga ik meestal over op ijswater, Bier smaakt dan ook niet Meerquote:Op maandag 14 juli 2014 07:27 schreef JJH het volgende:
Pffffff.
ik ook niet, Maar ik zit dan ook niet bij de ingquote:Op maandag 14 juli 2014 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit last van gehad
ik vindt het rouwens wel opvallend hoeveel Problemen en klachten er in Nederland zijn met E-Banking.quote:
Ik krijg een melding over een fout ibannummer, terwijl ik dat letterlijk gekopieeerd heb.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt het rouwens wel opvallend hoeveel Problemen en klachten er in Nederland zijn met E-Banking.
Ik heb nog nooit een storing gehad bij mij, zal wel geluk zijn
o ja, IBANquote:Op maandag 14 juli 2014 08:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg een melding over een fout ibannummer, terwijl ik dat letterlijk gekopieeerd heb.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, vanmiddag als ik wat wakkerder ben nog maar eens proberen.
werkt idd primaquote:Op maandag 14 juli 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, IBAN
daar wordt het makkelijker van
Maar dan moet men wel het juiste nummer doorgeven/danwel invoerenquote:Op maandag 14 juli 2014 08:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg een melding over een fout ibannummer, terwijl ik dat letterlijk gekopieeerd heb.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, vanmiddag als ik wat wakkerder ben nog maar eens proberen.
WAT EEN GEWELDIGE UITVINDING IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK OOIT ZONDER HEB GEKUND!!!1!quote:Op maandag 14 juli 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, IBAN
daar wordt het makkelijker van
Die heb ik er tussenweg gehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:57 schreef crv het volgende:
[..]
werkt idd prima
[..]
Maar dan moet men wel het juiste nummer doorgeven/danwel invoeren
misschien schot voor open doel, Maar de spaties tellen niet he
Tja....genoeg Saldo danquote:Op maandag 14 juli 2014 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik er tussenweg gehaald.
En de andere mensen konden schijnbaar wel betalen.
Niet IBAN de schuld gevenquote:Op maandag 14 juli 2014 08:57 schreef JJH het volgende:
[..]
WAT EEN GEWELDIGE UITVINDING IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK OOIT ZONDER HEB GEKUND!!!1!
Ook.quote:
hoofdletters ?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
En ik krijg een melding dat het iban nummer verkeerd is ingevuld. Dus zover ben ik nog geeneens.
quote:
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
En ik krijg een melding dat het iban nummer verkeerd is ingevuld. Dus zover ben ik nog geeneens.
BIC ook ingevuld?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.
vreemd, post hem eensquote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
Met zonder, met zonder spaties, ik heb alles al tig keer geprobeerd.
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gf dat heul tof gaat vinden.
je mist het laatste cijferquote:Op maandag 14 juli 2014 09:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gf dat heul tof gaat vinden.
en als ik al internationaal betaal is het buiten de EUquote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.
ik deels ook, ondanks dat CH aan Schengen meedoetquote:Op maandag 14 juli 2014 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als ik al internationaal betaal is het buiten de EU
quote:
quote:
quote:
Nikkiequote:
Irritante lange combinatie tegenwoordigquote:
nou idd, duurt weken voor je hem ingetoetst hebquote:
nee om 1uur vertrek. . Nu bezig met koffer pakken hihiquote:Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikkie![]()
Al op het eiland?
[..]
Irritante lange combinatie tegenwoordig
red je dat dan nog wel ?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee om 1uur vertrek. . Nu bezig met koffer pakken hihi
Nog tijd genoegquote:Op maandag 14 juli 2014 09:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee om 1uur vertrek. . Nu bezig met koffer pakken hihi
wel lopend hequote:Op maandag 14 juli 2014 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
hmm, ik moet een storing verhelpen aan een printer op de 53ste etage....
quote:Op maandag 14 juli 2014 07:27 schreef JJH het volgende:
Pffffff.
En na gisteren kan je zeggen dat ik ze nog steeds hebquote:
MPGquote:
quote:
ik heb geen fantaquote:
mpgquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
plaats genoeg in het restaurant en in de bar
Ja precies, lekker de tijd nemen etcquote:
Zonder trein de tram?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
Zo even op den haag centraal kijken wat de.beste manier is om in delft te komen.
niet echt mijn type dit.quote:
Tram zal.het wel worden idd, maar dat duurt zo langquote:
whehehehe, nee ook niet echtquote:
quote:
Vraag even aan het ns loket?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
Hoe zou dat werken met geld terug vragen van de ns als ik zo uitcheck en in de tram stap? Ik maak extra kosten en ben veeeel langer onderweg..
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vraag even aan het ns loket?
zij wel hoorquote:
niet exclusiefquote:Op maandag 14 juli 2014 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]jij was toch meer van de donkere types?
quote:
Ze zijn hetzelfde?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]maar dan wel alleen de mooie mulder
nee manquote:
Dat weet ik toch niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee mandie langharige met baard is vele malen lekkerder
die andere is veel vrouwelijker johquote:
ik vind ze allebeiquote:Op maandag 14 juli 2014 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee mandie langharige met baard is vele malen lekkerder
Zeggen ze, jij gelooft de NS?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:52 schreef essnhills het volgende:
Op hoop van zegen, ik zit nu weer in een trein die zo naar delft schijnt te rijden.
lekkerquote:
Als jij het zegt.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die andere is veel vrouwelijker joh
Heb je Orangina dan?quote:
ik ben goed van vertrouwenquote:
quote:
Moedermelk?quote:
Fijn dat het tof was! En oma beviel het prima, zo'n dagje niksen.quote:
cola , 7up, sinas, cola light, spa ......quote:Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je Orangina dan?![]()
![]()
En anders is icetea of ander fris ook goed hoor.
Je hebt gewoon sinasquote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cola , 7up, sinas, cola light, spa ......
Ik sta ook stil... achter mijn bureau. Ik kan voorspellen dat jij en stuk eerder in beweging gaat zijn dan ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
We staan nog steeds stil op den haag centraal
ik wist dat nietquote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon sinas![]()
Opgelost, slotje en zulks.
Jouw voorraad ontbijtvoer is nu volledig op dusquote:Op maandag 14 juli 2014 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het tof was! En oma beviel het prima, zo'n dagje niksen.Eerst rustig ontbijten met de Toek, en daarna wasjes draaien, algemeen bankhangen en lekker dineetje voor mezelf maken.
whehehe ik hoop hetquote:Op maandag 14 juli 2014 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sta ook stil... achter mijn bureau. Ik kan voorspellen dat jij en stuk eerder in beweging gaat zijn dan ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist dat niet![]()
ik vroeg aan nic wat we aan fris hebben en toen zei ze dus dit allemaal
Valt best mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw voorraad ontbijtvoer is nu volledig op dus?
Dan duurt wachten laaaaang!quote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
whehehe ik hoop hetik had nu al lekker thuis kunnen zijn om een lekkere lunch te bereiden.
Wat voor rij-examen is dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:05 schreef crv het volgende:
kut, voor de derde keer op rij exam niet gehaald moet 75% halen en had 70![]()
kom wel steeds dichterbijer, Maar het schijnt dat bijna niemand deze haalt omdat de vragen zo belachelijk omschreven zijn
Performance testingquote:
En ook.echt 0 informatie..quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Valt best mee.Bij mij thuis was hij blijkbaar eerder verzadigbaar.
[..]
Dan duurt wachten laaaaang!
Zoek een conducteur op. Staat er nog wat op de borden?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook.echt 0 informatie..deze trein.had om 53 moeten rijden, we.staan nog.steeds stil en er is niet 1x wat.omgeroepen..
Dat vind ik nog.vervelender, dat.gebrek aan informatie
En toen las ik je post goed.quote:
Zooo irritant! Terwijl ze daar de laatste jaren echt aan gewerkt hebben, vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook.echt 0 informatie..deze trein.had om 53 moeten rijden, we.staan nog.steeds stil en er is niet 1x wat.omgeroepen..
Dat vind ik nog.vervelender, dat.gebrek aan informatie
op zich niks, Maar ik will hem gewoon hebben dat certificaatquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen las ik je post goed.
Balen dat het telkens niet lukt.En wat als je blijft zakken?
Zie je wel! Jij eerder dan ik!quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
Wheheh, ze roepen net om dat we eindelijk een machinist hebben.
En jeej,we rijden
Volgens.de.borden reed alles weer en ik zat al in de.treinquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoek een conducteur op. Staat er nog wat op de borden?
quote:
Veels te jong voor mijquote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vraag even aan het ns loket?
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
En jeej,we rijden
Nee er was net een stroomstoring dus de dienstregeling is overhoopquote:
Gaan met die geitquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
En jeej,we rijden
Ja klopt.het ging wel beter.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zooo irritant! Terwijl ze daar de laatste jaren echt aan gewerkt hebben, vind ik.
Takkiequote:
Zou tijd worden tochquote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt.het ging wel beter.
Maar de conducteurs werden nu ook niet op de hoogte gehouden hoor
Ratcisme?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef Muck het volgende:
Nou ja! Mijn dieren doen aan rassenscheiding
Bovenin de kooi de witte mama met alle witte en grijze jonkies, chillend in een lege tissuedoos alle donkere dieren
quote:
quote:
dezequote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ze roepen nu om dat je een gratis kopje koffie of thee kunt halen bij een hotel vanwege overlast. En DEZE hotel.bevindt zich aan de achterzijde van het station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 14-07-2014 12:52:32 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ze roepen nu om dat je een gratis kopje koffie of thee kunt halen bij een hotel vanwege overlast. En DEZE hotel.bevindt zich aan de achterzijde van het station
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Muck het volgende:
Ik heb dit weekend een tas gemaaktNetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Muck het volgende:
Ik heb dit weekend een tas gemaaktTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat dacht je van "met pensioen"quote:
Nee, daar ben ik mentaal echt niet aan toe, maar als ik zie dat ik nog 23 jaar moet word ik een beetje mismoedigquote:
Ik nog het dubbele, of meer dan dat zelfs.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik mentaal echt niet aan toe, maar als ik zie dat ik nog 23 jaar moet word ik een beetje mismoedig
Je bent toch geen 24quote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nog het dubbele, of meer dan dat zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23quote:Op maandag 14 juli 2014 13:20 schreef JJH het volgende:
29 nu. En ik zie het wel gebeuren dat ik tegen die tijd tot mijn 70ste moet.
En ik overdreef een beetje.
ja maar. Duurt gewoon nog wel ff.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23
Het leeft!quote:
Gezien het gedoe met pensioenen verwacht ik wel tot 70 te moeten, jij wellicht zelfs tot 72quote:
We wachten het rustig af.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezien het gedoe met pensioenen verwacht ik wel tot 70 te moeten, jij wellicht zelfs tot 72
Taxibedrijf met tig chauffeursquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef JJH het volgende:
En misschien ben ik tegen die tijd wel zo succesvol in mijn leven dat ik gewoon kan stoppen wanneer ik wil.
vandaar t 'ik overdreef een beetje' waarschijnlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23
quote:
Mwah, ik heb meegemaakt hoeveel bloed zweet en tranen mijn baas erin stopt, ik zie me niet snel voor mezelf beginnen.quote:
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb meegemaakt hoeveel bloed zweet en tranen mijn baas erin stopt, ik zie me niet snel voor mezelf beginnen.
dat laatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?
Weer niet deze maandquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?
hebben ze eindelijk de andere helften gevonden dan ?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben weer hele forellen bij de Lidl
Ik snap je grap nietquote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
hebben ze eindelijk de andere helften gevonden dan ?
ik begreep uit je post dat ze dus eerst niet complete forellen verkochten? of heb ik je verkeerd begrepen ?quote:
ik wil gelukkig wordenquote:
Ik duidde op het verschil tussen filets en hele vissen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik begreep uit je post dat ze dus eerst niet complete forellen verkochten? of heb ik je verkeerd begrepen ?
ow, dus ze besparen eigenlijk op de schoonmaak kosten en rekenen dan fijn toch de volle mepquote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik duidde op het verschil tussen filets en hele vissen.
Lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben weer hele forellen bij de Lidl
Ook geluk?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
Ik wil alles maar heb niets, daarom leen ik veel
Welk geluk, ik heb soms gewoon mazzelquote:
Weet jij trouwens al of je zondag gaat?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk geluk, ik heb soms gewoon mazzel
Grote kans, moet even kijken voor vervoer.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens al of je zondag gaat?
Ik vermoedde al zoietsquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Grote kans, moet even kijken voor vervoer.
Wilde bij jou al navragen vanavond via PM
paard en wagen gehuurd ?quote:
Hoe weet je dat mijn vervoer uit Limburg komt??quote:
is om de hoek bij jouw, dus was een lucky guessquote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn vervoer uit Limburg komt??
quote:
iig wel qua contadorquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef crv het volgende:
nou, de tour is ook zo'n beetje beslist geloof ik
exitquote:
welke zon?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb n nieuw park ontdekt ib mn stad![]()
![]()
Lekker in de zon zitten
welk park? Zuider?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Lekker in de zon zitten
nee man das niet nieuwquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee man das niet nieuwdakpark ben ik nu
die tussen de wolken door komt!quote:
nieuw park op t dak van n strip winkels, bij marconiquote:
ah okquote:Op maandag 14 juli 2014 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nieuw park op t dak van n strip winkels, bij marconi
die heb ik hier nog maar weinig gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die tussen de wolken door komt!
Zo ontdek je toch nog wat nieuwsquote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Lekker in de zon zitten
een van de toffe dingen van in een grote stad wonenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo ontdek je toch nog wat nieuws
Stuur de zon eens hierheen![]()
Hier is er boven de Jumbo een dakterras. Maar die is niet openlijk toegankelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Macaroni? Wij eten Lasagnettequote:Op maandag 14 juli 2014 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Da's juist mooi, dan is het niet zo drukquote:Op maandag 14 juli 2014 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is er boven de Jumbo een dakterras. Maar die is niet openlijk toegankelijk![]()
![]()
er zijn hier heel veel tokkies die marconiplein macronieplein noemendquote:
kun jij daar wel op?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is er boven de Jumbo een dakterras. Maar die is niet openlijk toegankelijk![]()
![]()
Tja, Rotterdam hequote:Op maandag 14 juli 2014 16:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn hier heel veel tokkies die marconiplein macronieplein noemend![]()
Zeker tof, al is er in mijn dorp ook genoeg ruimtequote:Op maandag 14 juli 2014 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de toffe dingen van in een grote stad wonen![]()
En je mag m nu hebben hoorben alweer thuis
Ja, overigens met terras bedoel ik niet cafe oid. Maar gewoon lekker buiten zitten enzo. Een soort grote tuin voor de bewoners van dit complex..quote:
nee logischquote:Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, overigens met terras bedoel ik niet cafe oid. Maar gewoon lekker buiten zitten enzo. Een soort grote tuin voor de bewoners van dit complex..
De eerste drie letters zeggen alles alquote:
Geen idee. Ik ben er om eerlijk te zijn nog niet opgeweestquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee logischwel lekker! Mag je er ook bbq'en enzo?
Wut?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn vervoer uit Limburg komt??
Lijkt me een heel fijne chillplek. Zeker doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er om eerlijk te zijn nog niet opgeweest![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat komt denk ik nog wel
Dakterrassenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me een heel fijne chillplek. Zeker doen.
*noteert dat ze zondag op zoek moet naar de Jumbo*
Weggedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dakterrassen
Heb er ook een maand eentje gehad
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me een heel fijne chillplek. Zeker doen.
*noteert dat ze zondag op zoek moet naar de Jumbo*
Ah, ja, dat was mijn tweede optie.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ik woon in een toren van 15 hoog, die kun je bijna niet missen
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:52 schreef Cat22 het volgende:
Tip van de dag: als je merkt dat je klapper niet goed dichtgaat (je kent ze wel, die twee rings multomappen met zo'n hendeltje om te sluiten), kijk dan eerst of er iets (een vinger bij voorbeeld) tussen zit voordat je hem nog eens extra aandrukt.
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |