quote:
dezequote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ze roepen nu om dat je een gratis kopje koffie of thee kunt halen bij een hotel vanwege overlast. En DEZE hotel.bevindt zich aan de achterzijde van het station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 14-07-2014 12:52:32 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
Ze roepen nu om dat je een gratis kopje koffie of thee kunt halen bij een hotel vanwege overlast. En DEZE hotel.bevindt zich aan de achterzijde van het station
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Muck het volgende:
Ik heb dit weekend een tas gemaaktNetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Muck het volgende:
Ik heb dit weekend een tas gemaaktTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat dacht je van "met pensioen"quote:
Nee, daar ben ik mentaal echt niet aan toe, maar als ik zie dat ik nog 23 jaar moet word ik een beetje mismoedigquote:
Ik nog het dubbele, of meer dan dat zelfs.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik mentaal echt niet aan toe, maar als ik zie dat ik nog 23 jaar moet word ik een beetje mismoedig
Je bent toch geen 24quote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nog het dubbele, of meer dan dat zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23quote:Op maandag 14 juli 2014 13:20 schreef JJH het volgende:
29 nu. En ik zie het wel gebeuren dat ik tegen die tijd tot mijn 70ste moet.
En ik overdreef een beetje.
ja maar. Duurt gewoon nog wel ff.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23
Het leeft!quote:
Gezien het gedoe met pensioenen verwacht ik wel tot 70 te moeten, jij wellicht zelfs tot 72quote:
We wachten het rustig af.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezien het gedoe met pensioenen verwacht ik wel tot 70 te moeten, jij wellicht zelfs tot 72
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |