En ook.echt 0 informatie..quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Valt best mee.Bij mij thuis was hij blijkbaar eerder verzadigbaar.
[..]
Dan duurt wachten laaaaang!
Zoek een conducteur op. Staat er nog wat op de borden?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook.echt 0 informatie..deze trein.had om 53 moeten rijden, we.staan nog.steeds stil en er is niet 1x wat.omgeroepen..
Dat vind ik nog.vervelender, dat.gebrek aan informatie
En toen las ik je post goed.quote:
Zooo irritant! Terwijl ze daar de laatste jaren echt aan gewerkt hebben, vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook.echt 0 informatie..deze trein.had om 53 moeten rijden, we.staan nog.steeds stil en er is niet 1x wat.omgeroepen..
Dat vind ik nog.vervelender, dat.gebrek aan informatie
op zich niks, Maar ik will hem gewoon hebben dat certificaatquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen las ik je post goed.
Balen dat het telkens niet lukt.En wat als je blijft zakken?
Zie je wel! Jij eerder dan ik!quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
Wheheh, ze roepen net om dat we eindelijk een machinist hebben.
En jeej,we rijden
Volgens.de.borden reed alles weer en ik zat al in de.treinquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoek een conducteur op. Staat er nog wat op de borden?
quote:
Veels te jong voor mijquote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vraag even aan het ns loket?
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
En jeej,we rijden
Nee er was net een stroomstoring dus de dienstregeling is overhoopquote:
Gaan met die geitquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
En jeej,we rijden
Ja klopt.het ging wel beter.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zooo irritant! Terwijl ze daar de laatste jaren echt aan gewerkt hebben, vind ik.
Takkiequote:
Zou tijd worden tochquote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt.het ging wel beter.
Maar de conducteurs werden nu ook niet op de hoogte gehouden hoor
Ratcisme?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef Muck het volgende:
Nou ja! Mijn dieren doen aan rassenscheiding
Bovenin de kooi de witte mama met alle witte en grijze jonkies, chillend in een lege tissuedoos alle donkere dieren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |