Taxibedrijf met tig chauffeursquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef JJH het volgende:
En misschien ben ik tegen die tijd wel zo succesvol in mijn leven dat ik gewoon kan stoppen wanneer ik wil.
vandaar t 'ik overdreef een beetje' waarschijnlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 41, niet het dubbele van 23
quote:
Mwah, ik heb meegemaakt hoeveel bloed zweet en tranen mijn baas erin stopt, ik zie me niet snel voor mezelf beginnen.quote:
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb meegemaakt hoeveel bloed zweet en tranen mijn baas erin stopt, ik zie me niet snel voor mezelf beginnen.
dat laatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?
Weer niet deze maandquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ander bedrijf? Iets unieks uitvinden? De loterij?
hebben ze eindelijk de andere helften gevonden dan ?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben weer hele forellen bij de Lidl
Ik snap je grap nietquote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
hebben ze eindelijk de andere helften gevonden dan ?
ik begreep uit je post dat ze dus eerst niet complete forellen verkochten? of heb ik je verkeerd begrepen ?quote:
ik wil gelukkig wordenquote:
Ik duidde op het verschil tussen filets en hele vissen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik begreep uit je post dat ze dus eerst niet complete forellen verkochten? of heb ik je verkeerd begrepen ?
ow, dus ze besparen eigenlijk op de schoonmaak kosten en rekenen dan fijn toch de volle mepquote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik duidde op het verschil tussen filets en hele vissen.
Lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben weer hele forellen bij de Lidl
Ook geluk?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
Ik wil alles maar heb niets, daarom leen ik veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |