Ook.quote:
hoofdletters ?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
En ik krijg een melding dat het iban nummer verkeerd is ingevuld. Dus zover ben ik nog geeneens.
quote:
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
En ik krijg een melding dat het iban nummer verkeerd is ingevuld. Dus zover ben ik nog geeneens.
BIC ook ingevuld?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.
vreemd, post hem eensquote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.
Met zonder, met zonder spaties, ik heb alles al tig keer geprobeerd.
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gf dat heul tof gaat vinden.
je mist het laatste cijferquote:Op maandag 14 juli 2014 09:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gf dat heul tof gaat vinden.
en als ik al internationaal betaal is het buiten de EUquote:Op maandag 14 juli 2014 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En jij doet veel internationaal, maar ik zei gister al, dit is vooor mij de eerste keer in mijn leven dat ik internationaal geld overmaak, dus voor de gemiddelde jan met de pet is het nou niet echt nodig vind ik.
ik deels ook, ondanks dat CH aan Schengen meedoetquote:Op maandag 14 juli 2014 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als ik al internationaal betaal is het buiten de EU
quote:
quote:
quote:
Nikkiequote:
Irritante lange combinatie tegenwoordigquote:
nou idd, duurt weken voor je hem ingetoetst hebquote:
nee om 1uur vertrek. . Nu bezig met koffer pakken hihiquote:Op maandag 14 juli 2014 09:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikkie![]()
Al op het eiland?
[..]
Irritante lange combinatie tegenwoordig
red je dat dan nog wel ?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee om 1uur vertrek. . Nu bezig met koffer pakken hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |