dat je elke toets maar 1 keer aanraakt en hij zelf het woord bedenktquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
![]()
heel knap.
snap alleen nog niet hoe je het gevonden hebt![]()
wat bedoel je met t9 aanzetten?
OK, nu snap ik het....quote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je elke toets maar 1 keer aanraakt en hij zelf het woord bedenkt
En op papier is het gewoon een beetje puzzelen. Al was parkeerplaats wel een uitdaging
oi, ijscompressje ?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Grrr ongesteld zijn icm grote tetten hebben![]()
auw
![]()
![]()
nah... moet er gewoon even over mekkerenquote:
say whut now?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
auw
![]()
![]()
als dat helpt, allez votre corridorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah... moet er gewoon even over mekkeren
ik zal ophoudenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als dat helpt, allez votre corridor
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
auw
![]()
![]()
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auwquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auw
winkeltjequote:
klinkt tofquote:Op maandag 14 juli 2014 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
winkeltje![]()
buiten het feit dat we vandaag een paar keer bijna weggespoeld zijn wel hoor![]()
lekker op de boot en op avontuur
quote:
wat kun je winnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, nu snap ik het....
Ik kan in elk geval verder![]()
De methode onthoud ik voor de volgende![]()
Heel erg bedankt voor je hulp
tuurlijk welquote:Op maandag 14 juli 2014 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik weet niet of dat gepast is haha
dat eerste wist ik. Dat tweede had ik nooit bij nagedacht. En ook nooit gehoord eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je t echt wilt weten... moi heeft grote tetten, als je ongesteld bent worden die n beetje pijnlijk. Als ik in bed lig zoals nu heb ik geen bh aan, geen steun. .. auw
AH oké. Wel eens van gehoordquote:Op maandag 14 juli 2014 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
helemaal niets![]()
alleen heb ik die aanwijzing nodig om een spel te kunnen spelen![]()
geocaching
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |