abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:14:12 #151
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142391637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

ja.. ik snap dat ook niet echt hoe dat opeens weg is. Maar ze heeft gelijk m'n schema er op aangepast.. hopelijk volgende meting wat spier erbij.
Misschien eet je te weinig? Te weinig bouwstoffen voor je spieren?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142392047
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien eet je te weinig? Te weinig bouwstoffen voor je spieren?
te weinig eiwit zou kunnen.. wat is daar de 'regel' nog maar voor? 1,5 keer je lichaamsgewicht toch?
pi_142392491
Met afvallen raak je eigenlijk altijd een deel van je spieren kwijt.

Je kan ook moeilijk in spiermassa aankomen als je onder onderhoud eet. Eiwitrijk dieet zal het misschien wat tegen gaan, maar in principe zal je pas na het afvallen echt goed spier kunnen opbouwen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:55:44 #154
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142392670
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

te weinig eiwit zou kunnen.. wat is daar de 'regel' nog maar voor? 1,5 keer je lichaamsgewicht toch?
Volgens mij wel, al moet ik toegeven dat ik zelf niet heel nauwkeurig kijk en het mij wel lukt om spieren op te bouwen en te behouden. Ligt misschien ook aan het soort training wat je doet. :)

quote:
9s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Met afvallen raak je eigenlijk altijd een deel van je spieren kwijt.

Klopt niet helemaal. Ja, met gewicht verliezen wellicht. Maar als je genoegen kan nemen met alleen vet kwijtraken hoeft dit niet. Ik ben namelijk de afgelopen tijd iets in gewicht aangekomen, maar mijn vetpercentage is gedaald. En dat laatste is toch wel het belangrijkste, lijkt me. Zeker als man zijnde kan ik me voorstellen dat je een beetje vorm wil houden ondanks het afslanken. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142393074
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Volgens mij wel, al moet ik toegeven dat ik zelf niet heel nauwkeurig kijk en het mij wel lukt om spieren op te bouwen en te behouden. Ligt misschien ook aan het soort training wat je doet. :)

[..]

Klopt niet helemaal. Ja, met gewicht verliezen wellicht. Maar als je genoegen kan nemen met alleen vet kwijtraken hoeft dit niet. Ik ben namelijk de afgelopen tijd iets in gewicht aangekomen, maar mijn vetpercentage is gedaald. En dat laatste is toch wel het belangrijkste, lijkt me. Zeker als man zijnde kan ik me voorstellen dat je een beetje vorm wil houden ondanks het afslanken. :)
Nee klopt, heb je gelijk in. Maar dan heb je waarschijnlijk niet flink onder onderhoud gegeten zoals ik verwacht dat Patrique wel doet om af te vallen. :)
pi_142393337
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:55 schreef Fera het volgende:

[..]

[..]

Ah ok.. zal even terugkijken de afgelopen weken :)

En inderdaad, wat vorm houden is fijn :P Ik ben sowieso breed gebouwd, dus ik zal nooit smal en superslank zijn.

En op 't moment is mijn buik echt een probleemgebied.. daar zit het meeste vet. M'n armen/borst/benen zijn al redelijk in proportie.
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:19:25 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142393351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lijstje van vandaag

O: cornflakes melk
T: heb pas net ontbeten :')
L: 2bh smeerkaas
T: watermeloen
D: lasagne
T: toetje
Waarom heb je cornflakes als ontbijt? En hoe komt het dat je zo laat bent? Hoe ga je dit morgen anders doen? [/kritisch]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142393444
En je onderhoud is dat wat je nodig hebt in rust toch? Ik was van 2400 naar 2300 gegaan, maar eet vrijwel elke dag rond de 1800..

En m'n eiwitten zitten rond de 140 elke dag, kan dus iets omhoog naar 175
pi_142393681
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:
En je onderhoud is dat wat je nodig hebt in rust toch? Ik was van 2400 naar 2300 gegaan, maar eet vrijwel elke dag rond de 1800..

Onderhoud is wat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Dat wat je in totaal verbrandt dus. :)

Crashdieeten zorgen er bijv. voor dat je in verhouding meer spier verliest dan wanneer je langzamer afvalt. Daarom is het oa ook zo slecht om te doen.
pi_142393780
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onderhoud is wat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Dat wat je in totaal verbrandt dus. :)

Crashdieeten zorgen er bijv. voor dat je in verhouding meer spier verliest dan wanneer je langzamer afvalt. Daarom is het oa ook zo slecht om te doen.
Dus als ik nu 2300 per dag zou eten, en daarnaast gewoon zou blijven sporten en daarmee pak m beet 4500 kcal per week zou verbranden, zou ik 0,5 kg afvallen, toch?
pi_142393801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom heb je cornflakes als ontbijt? En hoe komt het dat je zo laat bent? Hoe ga je dit morgen anders doen? [/kritisch]
Vaste ontbijt. Heb al diverse keren wat anders geprobeerd van brood tot yoghurt met fruit tot Brinta of crackers. Maar ik krijg het niet weg. Cornflakes hapt daarentegen wel lekker weg. Jammer van de suiker enzo dat wel.

Waarom ik zo laat ben? Ik werd vanochtend uit mijn nest gebeld 6:30 dat een server eruit lag dus ben van bed naar mijn pc gekropen en ben gaan werken. Toen alles eenmaal draaide ben ik hier mijn frustratie komen uiten over mijn onkunde wat betreft fatsoenlijk eten momenteel en bedacht ik me dat ik nog een ontbijt in mijn harses moest werken. Dat heb ik toen maar wel meteen gedaan.

Gisteren wel 5km wezen hardlopen en morgen een half uur zag ik op mijn schema. Dat zal iets meer dan 4km zijn in mijn tempo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142394040
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Dus als ik nu 2300 per dag zou eten, en daarnaast gewoon zou blijven sporten en daarmee pak m beet 4500 kcal per week zou verbranden, zou ik 0,5 kg afvallen, toch?
In theorie wel ja. Berekeningen kunnen makkelijk afwijken. Schatting kcal in eten/drinken kan afwijken, hoeveel je lichaam verbrandt in rust en hoeveel je verbrandt tijdens het sporten. Maar door je er aan te houden en te kijken wat het met je lichaam doet, kan je schattingen waar nodig aanpassen. :Y

Ik dacht altijd dat een halve kilo zo'n 3500 kcal was, maar hoor op Fok tegenwoordig steeds vaker dat een kilo 9000 is? Maar hoe dan ook, je plan klinkt goed volgens mij.
pi_142395522
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:

200 kan ook geen kwaad voor jou denk ik..

Ben nu ongeveer 28 kilo kwijt, maar in die tijd ook een procent of 10 spier erbij, dus wat er gezegd wordt over onder onderhoud eten en spier verliezen tijdens afvallen hoeft echt niet waar te zijn.. Klinkt misschien niet veel maar de verschillen zijn groot..

En gewoon veel krachttraining doen natuurlijk, 3x in de week full body of 4/5 dagen splitschema..

Foto's vooralsnog alleen op instagram, diegene die benieuwd zijn mogen DM sturen voor linkje..
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:42:17 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142395666
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Je moet alleen niet blind staren op kg, want als je straks weer spieren erbij krijgt zul je een beetje aankomen. Ik zou meer letten op vetpercentage en omvang. :) Gewicht fluctueert sowieso.

Ik schrok eerst ook toen ik aangekomen was, maar toen ze het vetpercentage gingen meten bleek ik toch op de goede weg te zitten. :D
pi_142396004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In theorie wel ja. Berekeningen kunnen makkelijk afwijken. Schatting kcal in eten/drinken kan afwijken, hoeveel je lichaam verbrandt in rust en hoeveel je verbrandt tijdens het sporten. Maar door je er aan te houden en te kijken wat het met je lichaam doet, kan je schattingen waar nodig aanpassen. :Y

Ik dacht altijd dat een halve kilo zo'n 3500 kcal was, maar hoor op Fok tegenwoordig steeds vaker dat een kilo 9000 is? Maar hoe dan ook, je plan klinkt goed volgens mij.
Ok Ok. Ja internet zegt 9000 :P
pi_142396104
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Timmos het volgende:

[..]

200 kan ook geen kwaad voor jou denk ik..

Ben nu ongeveer 28 kilo kwijt, maar in die tijd ook een procent of 10 spier erbij, dus wat er gezegd wordt over onder onderhoud eten en spier verliezen tijdens afvallen hoeft echt niet waar te zijn.. Klinkt misschien niet veel maar de verschillen zijn groot..

En gewoon veel krachttraining doen natuurlijk, 3x in de week full body of 4/5 dagen splitschema..

Foto's vooralsnog alleen op instagram, diegene die benieuwd zijn mogen DM sturen voor linkje..
200 gram eiwit? Pfffooeeee :P Mijn personal trainer heeft nu vakantie, dus heb een uitgebreid schema gekregen voor kracht training :Y
pi_142396132
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Je moet alleen niet blind staren op kg, want als je straks weer spieren erbij krijgt zul je een beetje aankomen. Ik zou meer letten op vetpercentage en omvang. :) Gewicht fluctueert sowieso.

Ik schrok eerst ook toen ik aangekomen was, maar toen ze het vetpercentage gingen meten bleek ik toch op de goede weg te zitten. :D
Weet ik. En zolang m'n vetpercentage omlaag gaat ben ik sowieso tevreden. Maar wil geen spiermassa verliezen :P
pi_142396358
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

200 gram eiwit? Pfffooeeee :P Mijn personal trainer heeft nu vakantie, dus heb een uitgebreid schema gekregen voor kracht training :Y
Zijn eiwitshakes geen idee?
Krijg je snel een hoop eiwitten binnen :) als je zoveel sport hebben je spieren die wel echt nodig!
pi_142396477
Hai ik kom weer wat actiever kijken enzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_142396501
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zijn eiwitshakes geen idee?
Krijg je snel een hoop eiwitten binnen :) als je zoveel sport hebben je spieren die wel echt nodig!
Ja, ik ben nu dus aan het kijken hoeveel me gaat lukken.. Zit al op 80 :P :')
pi_142396508
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef Lonaa het volgende:
Hai ik kom weer wat actiever kijken enzo.
You can do it *O*
pi_142396540
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja, ik ben nu dus aan het kijken hoeveel me gaat lukken.. Zit al op 80 :P :')
En de dag duurt nog lang, moet vast wel lukken!
Bak kwark eten en vanavond vis/kip op het menu? :P
pi_142396597
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

En de dag duurt nog lang, moet vast wel lukken!
Bak kwark eten en vanavond vis/kip op het menu? :P
Heb al een bak kwark op, en 500 gr yoghurt.. wat kip en kalkoen op brood. Ben nu eitjes aan het koken en vanavond kip denk ik inderdaad!
pi_142396617
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

You can do it *O*
Ik ga maar weer eens m'n best doen. :Y
pi_142396646
Mijn vriend is bananenpannekoekjes aan het maken voor me O+
Als ik het doe worden het meer scrambled eggs :D
pi_142396680
quote:

[..]

Ik zorg eigenlijk alleen dat ik mijn eiwitten hoger hou dan mijn andere macro's, neem nu wel wat meer koolhydraten omdat ik nu 5x in de week train maar resultaten daarvan is nog even aankijken..

Iig 190-200gr eiwitten!
pi_142396779
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik zorg eigenlijk alleen dat ik mijn eiwitten hoger hou dan mijn andere macro's, neem nu wel wat meer koolhydraten omdat ik nu 5x in de week train maar resultaten daarvan is nog even aankijken..

Iig 190-200gr eiwitten!
Ah ok!

Ik ga iig dingen aanpassen in mn voedingspatroon, en wat meer krachttraining doen naast m'n personal training. Hopelijk is de volgende meting dan wat beter qua spier.
pi_142396913
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Iig 190-200gr eiwitten!
Wat eet jij dan vooral?
pi_142397096
Los van mijn vetpercentage omlaag brengen wil ik toch ook gewoon kilo's kwijt hoor. Als ik eenmaal blij ben met de weegschaal ga ik me wel om de rest zorgen maken.
pi_142397194
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
Los van mijn vetpercentage omlaag brengen wil ik toch ook gewoon kilo's kwijt hoor. Als ik eenmaal blij ben met de weegschaal ga ik me wel om de rest zorgen maken.
Herkenbaar :Y zeker toen ik Jillian deed.
Ik snap het helemaal dat spieren meer wegen maar ik wil eerst dat de weegschaal naar beneden gaat.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:32:01 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142397255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal dat spieren meer wegen maar ik wil eerst dat de weegschaal naar beneden gaat.
Ben ik het tot op zekere hoogte mee eens. Als je sport, lijkt dit me een verdedigbaar standpunt :Y
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142397315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat eet jij dan vooral?
Wat er binnen mn eiwitten en koolhydraten past.. Sowieso sochtends mn 5 eiwitten en 2/3 eigelen, van de week zaten daar 100 gram gebakken aardappeltjes bij en vanochtend 2 witte bolletjes..

Savonds vlees en groente, van wokken tot bakken tot grillen of uit de oven met evt wat brie of andere kaas als het in mn vetten past..

En de standaard dingen als kwark en whey :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:33:54 #183
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142397317
quote:

[..]

Weet ik. En zolang m'n vetpercentage omlaag gaat ben ik sowieso tevreden. Maar wil geen spiermassa verliezen :P
Nee, begrijpelijk. :)
pi_142397651
En van het weekend wil ik naar het zwembad :Y Dat heb ik al jaren niet gedaan (Ja, ok.. vorig jaar op vakantie in Portugal.. en dat heb ik geweten :') M'n hele lijf tweedegraads verbrand, wel 1,5 dag iets kunnen doen daar, daarna 3 dagen binnen gezeten en toen maar weer naar huis gegaan :') ). Ik zei eerst bij 110 kilo, maar ik durf het al wel aan denk ik. Maar niet te dicht in de buurt van waar we wonen.. :')

Complexheid O+
pi_142397750
Gewoon lekker genieten Patrique!
Ik heb vanmorgen in bikini in de tuin gelegen en ik voelde me erg tevreden O+
Maar het kan altijd beter natuurlijk.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:51:12 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_142397910
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En van het weekend wil ik naar het zwembad :Y Dat heb ik al jaren niet gedaan (Ja, ok.. vorig jaar op vakantie in Portugal.. en dat heb ik geweten :') M'n hele lijf tweedegraads verbrand, wel 1,5 dag iets kunnen doen daar, daarna 3 dagen binnen gezeten en toen maar weer naar huis gegaan :') ). Ik zei eerst bij 110 kilo, maar ik durf het al wel aan denk ik. Maar niet te dicht in de buurt van waar we wonen.. :')

Complexheid O+
mijn O+ is een aantal kilo's zwaarder dan 110 kilo en doet het ook gewoon. ik ben er blij mee dat ie af en toe met me mee gaat zwemmen.. en hij vind het ook heerlijk om te doen.
ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor.. maar.. gewoon doen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_142398196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon lekker genieten Patrique!
Ik heb vanmorgen in bikini in de tuin gelegen en ik voelde me erg tevreden O+
Maar het kan altijd beter natuurlijk.
Ga ik doen :Y
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mijn O+ is een aantal kilo's zwaarder dan 110 kilo en doet het ook gewoon. ik ben er blij mee dat ie af en toe met me mee gaat zwemmen.. en hij vind het ook heerlijk om te doen.
ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor.. maar.. gewoon doen!
Ik vind het ook heerlijk. Zwom vroeger elke zondag. Die goede oude tijd _O_

Maar eerst op zoek naar een passende zwembroek.. deze zakt af als k weer uit het water kom, gok ik :')
pi_142398428
Zwemmen. O+
pi_142398434
Maar ik durf niet. ;(
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:07:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142398517
Ik mocht gisteren meezwemmen met de laatste les voor de vakantie van mijn zoon. En we moesten alles doen wat de kinderen ook deden.
Dus ook het water in met een bommetje :') en daarna ook over zo'n lange mat over het water. :') :')
Ik heb mezelf maar even over mezelf heen gezet en mee gedaan, want dat is natuurlijk voor kindlief wel zo leuk. :Y
pi_142398650
Van de dientiste vandaag gehoord dat ze niet had verwacht dat ik meteen al zulke vooruitgang zou boeken :D
Ze had verwacht dat ik wat meer op mijn oude gedrag terug zou vallen.

Ik krijg nu ook een afspraak bij de psych, of ik geen eetstoornis heb :P
Twiddel
pi_142398832
Zwemmen heerlijk, heb er alleen zo'n hekel aan om alleen te gaan.
pi_142398858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mocht gisteren meezwemmen met de laatste les voor de vakantie van mijn zoon. En we moesten alles doen wat de kinderen ook deden.
Dus ook het water in met een bommetje :') en daarna ook over zo'n lange mat over het water. :') :')
Ik heb mezelf maar even over mezelf heen gezet en mee gedaan, want dat is natuurlijk voor kindlief wel zo leuk. :Y
Dat zijn leuke dingen voor de kinderen :Y zo'n stoere mama die meedoet.
pi_142399323
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik durf niet. ;(
En zwemmen tijdens de ochtend? Bij de meeste zwembaden is het dan baantjes trekken en dit zijn vooral oudere mensen (60+). In ieder geval hier dan :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_142399405
Ik heb laatst ook gekeken naar een abonnement om te zwemmen, maar het zwembad hier in de buurt doet alleen op rare tijden (overdag) baantjes trekken. Als ik meer geld heb ga ik misschien wel een zwembad verder, maarja, dan ga je uiteindelijk toch minder vaak.
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:53:26 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142400076
Ik vind zwemmen echt heerlijk! Heb alleen echt een ontzettende heerlijk aan die vieze chloorlucht die daarna in je haar en je kleren enzo hangt, zelfs als je je daar uitgebreid gedoucht hebt. Komende week ruiterkamp en dan wordt er sowieso gezwommen, week erna met de neefjes en vriendjelief naar een familiecamping met zwembad. Ik maak dus genoeg meters de komende weken :D

quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Timmos het volgende:

[..]

Wat er binnen mn eiwitten en koolhydraten past.. Sowieso sochtends mn 5 eiwitten en 2/3 eigelen, van de week zaten daar 100 gram gebakken aardappeltjes bij en vanochtend 2 witte bolletjes..

Savonds vlees en groente, van wokken tot bakken tot grillen of uit de oven met evt wat brie of andere kaas als het in mn vetten past..

En de standaard dingen als kwark en whey :)
Hoewel ik best snap dat jij heel erg bezig bent met eiwitten en macro's, zou ik iemand die nog in de beginfase van afvallen zit (of alweer natuurlijk) niet meteen aanradden om 5 eiwitten, 2/3 eigeel en 2 witte bolletjes als ontbijt te nemen. Voor veel fatties hier is dat niet alleen te hoog gegrepen, maar ook iets wat ze 's ochtends echt niet wegkrijgen. Prima dat het voor jou werkt, maar toen ik nog veel zwaarder was, was het al heel wat als ik gewoon 6 keer per dag iets kon eten zonder gigantische zakken chips e.d. naar binnen te werken. Ik kan me dus best voorstellen dat dit voor veel nieuwkomers best afschrikt... :*
pi_142400652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind zwemmen echt heerlijk! Heb alleen echt een ontzettende heerlijk aan die vieze chloorlucht die daarna in je haar en je kleren enzo hangt, zelfs als je je daar uitgebreid gedoucht hebt. Komende week ruiterkamp en dan wordt er sowieso gezwommen, week erna met de neefjes en vriendjelief naar een familiecamping met zwembad. Ik maak dus genoeg meters de komende weken :D

[..]

Hoewel ik best snap dat jij heel erg bezig bent met eiwitten en macro's, zou ik iemand die nog in de beginfase van afvallen zit (of alweer natuurlijk) niet meteen aanradden om 5 eiwitten, 2/3 eigeel en 2 witte bolletjes als ontbijt te nemen. Voor veel fatties hier is dat niet alleen te hoog gegrepen, maar ook iets wat ze 's ochtends echt niet wegkrijgen. Prima dat het voor jou werkt, maar toen ik nog veel zwaarder was, was het al heel wat als ik gewoon 6 keer per dag iets kon eten zonder gigantische zakken chips e.d. naar binnen te werken. Ik kan me dus best voorstellen dat dit voor veel nieuwkomers best afschrikt... :*
Ik antwoord alleen wat Sarabi mij vraagt. Ik zeg niet dat je het zo moet doen. Ik eet vaak niet 6x maar eerder grotere maaltijden..

Tijd kijk ik ook niet naar, rechtstreeks uit bed krijg ik sowieso niks weg, dus is al later als ik dit eet. Gaat mij er meer om dat ik het op een dag binnen krijg dan wanneer op de dag ik het binnen krijg, als het moet eet ik Savonds een kilo kwark..

En dat komt dan van iemand die elke dag 1 of meerdere liters frisdrank dronk, meerdere keren opschepte met avondeten.. Maar van ene op andere dag zonder moeite eigenlijk omgegooid ;)
pi_142400826
Timmos ik ben trouwens wel benieuwd naar je progress foto's. Vind ik altijd wel motiverend. Ik vind het wel knap al zou ik het nooit op die manier kunnen. Ik bereken ook alles wat ik eet wel, maar meer om te kijken of ik nergens teveel van binnen krijg. Alsin koolhydraten of vetten. Ik kijk eigenlijk nooit naar of ik wel genoeg binnen krijg van bepaalde dingen. Goede instelling is dat eigenlijk wel.
pi_142402151
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ok Ok. Ja internet zegt 9000 :P
Ik vind verschillende dingen. 7700 kom ik vaak tegen. :P
Of ik ging uit van ponden. :+ Een pond is 3500.

1 gram vet = 9 kcal maar je valt niet alleen vet af dus ik denk dat je het niet zo kunt berekenen.

Hoe dan ook goed bezig!
pi_142402313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is dat wel gek. Hoe je eruit ziet is toch belangrijker dan een nummer? Zoals mensen met flink wat spiermassa 'overgewicht' hebben maar er een stuk beter uitzien. Wat zegt zo'n getalletje dan nog? :P

Heb het zelf ook hoor. _O- Ik moet en zal die 65 kilo bereiken. :o
pi_142402519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is dat wel gek. Hoe je eruit ziet is toch belangrijker dan een nummer? Zoals mensen met flink wat spiermassa 'overgewicht' hebben maar er een stuk beter uitzien. Wat zegt zo'n getalletje dan nog? :P

Ik zou mijn huidige gewicht niet in spieren willen zijn hoor. :D Ik vind gespierde vrouwen overigens sowieso niet mooi, verder dan alles een beetje strak trainen zou ik nooit willen gaan.

In een ideale wereld zou ik mijn streefgewicht bereiken. Daar een paar kilo onder gaan zitten. En dan die paar kilo weer aan komen maar dan in spieren. Dat vind ik een mooi lichaam.

Bedoel, ik ken de before/after van mensen die aankomen in spieren natuurlijk ook wel. Maar laten we eerlijk zijn, de before foto's zijn bijna altijd al erg mooie slanke meisjes. Dan werkt dat. :D Anders ben je gewoon een dik meisje in een iets betere vorm.
pi_142402935
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou mijn huidige gewicht niet in spieren willen zijn hoor. :D Ik vind gespierde vrouwen overigens sowieso niet mooi, verder dan alles een beetje strak trainen zou ik nooit willen gaan.

In een ideale wereld zou ik mijn streefgewicht bereiken. Daar een paar kilo onder gaan zitten. En dan die paar kilo weer aan komen maar dan in spieren. Dat vind ik een mooi lichaam.

Bedoel, ik ken de before/after van mensen die aankomen in spieren natuurlijk ook wel. Maar laten we eerlijk zijn, de before foto's zijn bijna altijd al erg mooie slanke meisjes. Dan werkt dat. :D Anders ben je gewoon een dik meisje in een iets betere vorm.
True. Maar als je bijv haar neemt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt toch wel een groot verschil.
pi_142403324
Tuurlijk, ze ziet er een stuk beter uit. Dat zal ik nooit ontkennen. Maar ze is niet slank zoals ik slank zou willen zijn. Daarom wil ik eerst naar het juiste gewicht werken en daarna pas focussen op de spieren.
pi_142403376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True. Maar als je bijv haar neemt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt toch wel een groot verschil.
Dat is uberhaupt niet dezelfde persoon volgens mij? :D En die rechter heeft echt wel meer dan 21% vet, dan zie je er een stuk afgetrainder uit..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142403572
Hier wisselen goede en slechte elkaar af momenteel. Afgelopen dagen feestje en bbq's gehad en dan eet ik toch anders dan normaal en raak ik uit mijn flow ofzo.
Ik eet niet teveel maar afvallen doe ik ook niet.
pi_142404179
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
Tuurlijk, ze ziet er een stuk beter uit. Dat zal ik nooit ontkennen. Maar ze is niet slank zoals ik slank zou willen zijn. Daarom wil ik eerst naar het juiste gewicht werken en daarna pas focussen op de spieren.
Ja, zo doe ik het eigenlijk ook. Maar ben bang dat het juiste gewicht misschien steeds gaat opschuiven omdat mijn bf% zonder krachttraining nog heel lang aan de hoge kant zal zijn. Dan blijft het er flabby uitzien denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is uberhaupt niet dezelfde persoon volgens mij? :D En die rechter heeft echt wel meer dan 21% vet, dan zie je er een stuk afgetrainder uit..
Geen idee. Lijkt me niet dat iemand die zo bezig is met krachttraining en body image daarover liegt, maar wie weet. Wel dezelfde persoon: http://lexlifts.tumblr.com/
pi_142404293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, zo doe ik het eigenlijk ook. Maar ben bang dat het juiste gewicht misschien steeds gaat opschuiven omdat mijn bf% zonder krachttraining nog heel lang aan de hoge kant zal zijn. Dan blijft het er flabby uitzien denk ik.

[..]

Geen idee. Lijkt me niet dat iemand die zo bezig is met krachttraining en body image daarover liegt, maar wie weet. Wel dezelfde persoon: http://lexlifts.tumblr.com/
Tja het is geen kwestie van liegen maar van onnauwkeurig meten vrees ik. Een weegschaal die dat aangeeft bijvoorbeeld is totaal niet nauwkeurig. Een liter water wegdrinken en je krijgt een heel ander percentage. Op andere foto's ziet ze er wel wat slanker uit overigens :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142404723
Ik vind het beeld van haar ook nogal verschillen per foto! Ik zou tevreden zijn als ik er zo zou uitzien. :D

Lijstje
O: Banaan
T: Banaan
L: 2 bth met zuivelspread en kipfilet
D: Salade met volkorenpasta, kip, mango, noten en een hoop groenten
T: griekse stijl yoghurt perzik van optimel

Geen geweldig lijstje. Hele dag al wat buikpijn en misselijk dus ik krijg niet heel veel weg.
pi_142404773
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geef ook toe dat het gek is ;)
Maar het is sowieso gek, mijn lichaam vind ik wel goed maar het getal op de weegschaal niet.
pi_142406004
Zwaarder is niet slechter..

pi_142406211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef Timmos het volgende:
Zwaarder is niet slechter..

[ afbeelding ]
Zo'n plaatje zocht ik. :+
pi_142406339
Toch vind ik de linker mooier :@
pi_142411520
Ik vind de rechter wel mooier, mag van mij iets minder. Maar links is ze ook niet dik. Al zou ik zelf waarschijnlijk langer doorgaan en nog niet tevreden zijn. Dus misschien wel een goed punt dat focussen op spieren eerder kan.
pi_142411691
Beide heeft wel iets :)
pi_142412085
Nou, tijdens het boodschappen doen maar op eiwittentocht gegaan :Y)

I.p.v. magere vanillekwark nu maar franse kwark meegenomen. Veel meer eiwitten in :Y En karnemelk, tonijn :9
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:34:31 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142412733
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, tijdens het boodschappen doen maar op eiwittentocht gegaan :Y)

I.p.v. magere vanillekwark nu maar franse kwark meegenomen. Veel meer eiwitten in :Y En karnemelk, tonijn :9
Ingredienten/voedingsstoffen lezen van verpakkingen in de winkel, dat zouden meer mensen moeten doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142414058
Teveel ijs op. :') Daarom blijf ik dus liever helemaal weg van ongezonde dingen. En een wijntje. :@

Totaal van vandaag dus op 1750. Dat is gelukkig nog te overzien.
pi_142414724
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ingredienten/voedingsstoffen lezen van verpakkingen in de winkel, dat zouden meer mensen moeten doen!
Ja.. Hoeveel suiker er in sommige producten zitten :o Niet normaal.
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:44:33 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142420077
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja.. Hoeveel suiker er in sommige producten zitten :o Niet normaal.
Sowieso, in hoeveel producten er suiker zit. Waarom zit er in godsnaam suiker in tomatensoep, of goulashsoup? Ik snap daar echt niks van. :{
pi_142420823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sowieso, in hoeveel producten er suiker zit. Waarom zit er in godsnaam suiker in tomatensoep, of goulashsoup? Ik snap daar echt niks van. :{
Ik denk omdat er zoveel zout aan toegevoegd is vanwege de houdbaarheid en dat het anders niet lekker meer smaakt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:28:28 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142430800
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ook als ik tomatensoep from scratch maak zit daar een tl suiker in hoor... Verder ben ik het met je eens :)
pi_142431781
Zo iig alweer lekker een half uurtje wezen hardlopen. Veel langer had ook niet gehoeven want damn wat is het nu al warm.
pi_142431812
Hardlopen kan ik echt niet met dit weer. Ik heb thuis even wat oefeningetjes gedaan met de halters en zelfs daarvan ging ik zo'n beetje van m'n stokje. Gelukkig maakt een koele douche daarna alles weer goed. O+
pi_142432052
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
Hardlopen kan ik echt niet met dit weer. Ik heb thuis even wat oefeningetjes gedaan met de halters en zelfs daarvan ging ik zo'n beetje van m'n stokje. Gelukkig maakt een koele douche daarna alles weer goed. O+
Ik ga zo ook even douchen alleen ik ben nog steeds liters water aan het verliezen.

Ik wou eigenlijk vroeger gaan maar het bedje lag zo lekker. Agh ben allang blij heb weer een lesje af. Het was wel zwaar :@
pi_142432152
verkeerde topic :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')