Ok als dat zo is, zal ik je advies niet zomaar in de wind slaan natuurlijk. Ik zal ff een kijkje nemen in dat topic en vragen of 6,6 in 1,5 maand haalbaar is of nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hockey lijkt wat beweging veel op voetbal en dat is toch heel anders dan hardlopen. Conditioneel zul je het wel redden maar je lijf heeft tijd nodig om zich aan te passen.
In het hardloop topic weren ze daar meer over. Was vandaag nog een discussie over :p
Haha ja heb het ook van daar allemaal "geleerd" haha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, zal ik je advies niet zomaar in de wind slaan natuurlijk. Ik zal ff een kijkje nemen in dat topic en vragen of 6,6 in 1,5 maand haalbaar is of niet
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben jammerlijk aan het falen again...
Sinds ik terug ben van vakantie ben ik helemaal het ritme kwijt. Mijn vriend zijn verjaardag zat er tussen en die hebben we 3 dagen achter elkaar gevierd. iedere dag weer visite enzo. En ik krigj het ritme gewoon niet meer te pakken. Grijp te snel naar ongezonde shit terwijl ik heel goed weet dat ik 1000 keer beter die watermeloen kan pakken ipv die zak borrelnootjes en toch pak ik dan toch naar die zak.quote:
Ja had zooi ingeslagen voor zijn verjaardag. Normaal haal ik het ook niet in huis en dan gaat het prima en taal ik er ook niet naar. Had zo gehoopt onderhand eens naar die 70 kilo te gaan maar dat hoofd wil gewoon niet ofzo. Echt zo stom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Toch knap dat je wel blijft hardlopen. Zeker als dat er voor zorgt dat je in ieder geval niet aankomt.
Zou je alle ongezonde dingen niet gewoon weer even een periode uit huis kunnen houden?
Even er voor zorgen dat je niet aankomt en doorgaan met hardlopen. En dan als er weer wat rust en regelmaat is, weer verder gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordt er zelf een beetje moedeloos van. Blijf wel gewoon hardlopen dus ben niet aangekomen maar afvallen doe ik zo ook niet
Best goed hoor, zoveel vet kwijt. Alleen spier verliezen ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
2% vet in 3 week eraf.. is dat veel? Ik heb echt geen idee..En ik was een kilo spier kwijt
![]()
Spier kwijtraken is niet goed iigquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
2% vet in 3 week eraf.. is dat veel? Ik heb echt geen idee..En ik was een kilo spier kwijt
![]()
Volgens mij als je idd niet voldoende eiwitten eet, dan ga je die uit je spieren afbreken terwijl je aan het sporten bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
Hoe raak je eigenlijk spier kwijt, je sport toch best veel? Komt het dan omdat je te weinig eet?
ja.. ik snap dat ook niet echt hoe dat opeens weg is. Maar ze heeft gelijk m'n schema er op aangepast.. hopelijk volgende meting wat spier erbij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Best goed hoor, zoveel vet kwijt. Alleen spier verliezen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |