Ik doe het meer omdat ik me er lekkerder bij voel. Maar soms komt het gewoon even niet uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Werkt IF als je het een beetje af en aan doet?
Ik heb het idee dat IF gezond en goed voor je kan zijn maar dat je het dan wel goed moet doen, maar daar kan ik mis zitten.
Van pure ingrediėnten, zonder suiker, met pindakaas zonder toevoegingen enzo. Het is niet vetvrij, maar het past prima binnen de kcals van vandaag. Gezond dus...quote:
Volgens mij zit de kracht er wel in dat je goed afwisselt tussen normaal en vasten. Maar pin me daar niet op vast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Werkt IF als je het een beetje af en aan doet?
Ik heb het idee dat IF gezond en goed voor je kan zijn maar dat je het dan wel goed moet doen, maar daar kan ik mis zitten.
Autovakantie? Heb je een koelbox bij je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog op zoek naar suggesties voor onderweg op vakantie. Iemand opperde pasta salade, maar dat lijkt me zo zwaar.
Tricep dips! Volgens m'n bootcamp trainer echt de ideale oefening voor tegen flabber armen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
Spierpijn in mijn buik van de sit ups gisteren. Fijne spierpijn vind ik dat.![]()
Net de halters van m'n vriend uit de schuur gehaald en daar wil ik mijn armen een beetje mee gaan trainen. Heb geen geld voor de sportschool, maar wil stiekem wel een beetje spieren krijgen want ik ben echt totaal niet sterk nu.
En ik moet wel enorme spieren krijgen in mijn armen om te zorgen dat ik niet van die hangende kipfiletjes krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Tricep dips! Volgens m'n bootcamp trainer echt de ideale oefening voor tegen flabber armen.Goeie tip dankjewel. Ik heb nogal last van kipfiletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wraps met een frisse vulling? Genoeg variaties te bedenkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar suggesties voor onderweg op vakantie. Iemand opperde pasta salade, maar dat lijkt me zo zwaar.
Oh ja sorry, ik had best wat gedetailleerder mogen zijn. Autovakantie idd, maar ik vind dat eten langs de weg in Frankrijk echt altijd zo smerig. Dus ik wil voor het avondeten gewoon iets makkelijks van te voren klaarmaken en meenemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Autovakantie? Heb je een koelbox bij je?
Wraps is inderdaad een goed idee. Quiche zou ook goed kunnen. Allebei met lekker veel groentes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik had best wat gedetailleerder mogen zijn. Autovakantie idd, maar ik vind dat eten langs de weg in Frankrijk echt altijd zo smerig. Dus ik wil voor het avondeten gewoon iets makkelijks van te voren klaarmaken en meenemen.
Wraps is wel een goed idee ook!
Oh mooi! Hoe ver ben je al?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker he, vandaag ook weg geweest. Ben met het keep running schema van Evy begonnen
Ja, doen we sws ook hoor, broodjes mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Myraela het volgende:
Gewoon lekkere broodjes maken? Dat vind ik altijd wel gewoon lekker en makkelijk. Of salade en de dressing apart houden.
Hier staan ze gratis!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh mooi! Hoe ver ben je al?
Ik wilde een tijdje terug ook evy downloaden maar moest er voor betalen. Heb ook van het hockeyen een redelijke conditie dus dan pak je het zelf wat makkelijker op denk.
Zit er nu over na te denken om met mn beste vriendin een 6,6 kilometer hardloopevenement in het dorp van mijn ouders te gaan doen.
Rustig opbouwen voor je pezen en gewrichten is wel aan te raden. Op www.rennenmetevy.nl zijn ze gratis te downloaden ik vind het 2011 schema het fijnst.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh mooi! Hoe ver ben je al?
Ik wilde een tijdje terug ook evy downloaden maar moest er voor betalen. Heb ook van het hockeyen een redelijke conditie dus dan pak je het zelf wat makkelijker op denk.
Zit er nu over na te denken om met mn beste vriendin een 6,6 kilometer hardloopevenement in het dorp van mijn ouders te gaan doen.
Ja rustig opbouwen qua tempo doe ik sowieso wel. 2 maanden geleden hockeyde ik nog 3 x in de week dus ik denk dat mijn lijf er wel aan gewend is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Rustig opbouwen voor je pezen en gewrichten is wel aan te raden. Op www.rennenmetevy.nl zijn ze gratis te downloaden ik vind het 2011 schema het fijnst.
Ben alweer even met het 0-5 schema klaar . Vandaag les 3 gedaan van de 5-10.
Verder gebruik ik endomondo om mijn loopjes bij te houden.
Hockey lijkt wat beweging veel op voetbal en dat is toch heel anders dan hardlopen. Conditioneel zul je het wel redden maar je lijf heeft tijd nodig om zich aan te passen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja rustig opbouwen qua tempo doe ik sowieso wel. 2 maanden geleden hockeyde ik nog 3 x in de week dus ik denk dat mijn lijf er wel aan gewend is.
Ok als dat zo is, zal ik je advies niet zomaar in de wind slaan natuurlijk. Ik zal ff een kijkje nemen in dat topic en vragen of 6,6 in 1,5 maand haalbaar is of nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hockey lijkt wat beweging veel op voetbal en dat is toch heel anders dan hardlopen. Conditioneel zul je het wel redden maar je lijf heeft tijd nodig om zich aan te passen.
In het hardloop topic weren ze daar meer over. Was vandaag nog een discussie over :p
Haha ja heb het ook van daar allemaal "geleerd" haha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, zal ik je advies niet zomaar in de wind slaan natuurlijk. Ik zal ff een kijkje nemen in dat topic en vragen of 6,6 in 1,5 maand haalbaar is of niet
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben jammerlijk aan het falen again...
Sinds ik terug ben van vakantie ben ik helemaal het ritme kwijt. Mijn vriend zijn verjaardag zat er tussen en die hebben we 3 dagen achter elkaar gevierd. iedere dag weer visite enzo. En ik krigj het ritme gewoon niet meer te pakken. Grijp te snel naar ongezonde shit terwijl ik heel goed weet dat ik 1000 keer beter die watermeloen kan pakken ipv die zak borrelnootjes en toch pak ik dan toch naar die zak.quote:
Ja had zooi ingeslagen voor zijn verjaardag. Normaal haal ik het ook niet in huis en dan gaat het prima en taal ik er ook niet naar. Had zo gehoopt onderhand eens naar die 70 kilo te gaan maar dat hoofd wil gewoon niet ofzo. Echt zo stom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Toch knap dat je wel blijft hardlopen. Zeker als dat er voor zorgt dat je in ieder geval niet aankomt.
Zou je alle ongezonde dingen niet gewoon weer even een periode uit huis kunnen houden?
Even er voor zorgen dat je niet aankomt en doorgaan met hardlopen. En dan als er weer wat rust en regelmaat is, weer verder gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordt er zelf een beetje moedeloos van. Blijf wel gewoon hardlopen dus ben niet aangekomen maar afvallen doe ik zo ook niet
Best goed hoor, zoveel vet kwijt. Alleen spier verliezen ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
2% vet in 3 week eraf.. is dat veel? Ik heb echt geen idee..En ik was een kilo spier kwijt
![]()
Spier kwijtraken is niet goed iigquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
2% vet in 3 week eraf.. is dat veel? Ik heb echt geen idee..En ik was een kilo spier kwijt
![]()
Volgens mij als je idd niet voldoende eiwitten eet, dan ga je die uit je spieren afbreken terwijl je aan het sporten bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
Hoe raak je eigenlijk spier kwijt, je sport toch best veel? Komt het dan omdat je te weinig eet?
ja.. ik snap dat ook niet echt hoe dat opeens weg is. Maar ze heeft gelijk m'n schema er op aangepast.. hopelijk volgende meting wat spier erbij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Best goed hoor, zoveel vet kwijt. Alleen spier verliezen ...
Misschien eet je te weinig? Te weinig bouwstoffen voor je spieren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. ik snap dat ook niet echt hoe dat opeens weg is. Maar ze heeft gelijk m'n schema er op aangepast.. hopelijk volgende meting wat spier erbij.
te weinig eiwit zou kunnen.. wat is daar de 'regel' nog maar voor? 1,5 keer je lichaamsgewicht toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien eet je te weinig? Te weinig bouwstoffen voor je spieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |