Hmmm ik heb nu echt alweer de neiging om te denken van, zoveel calorien, gauw nog even sporten. (niet dat ik veel sport hoor, helemaal niet zelfs). (Fiets wel veel). Blijkbaar ben ik toch een beetje gestoord op etensgebied. (:D) Wil het gewoon echt heel graag kwijt, loop er al zo lang mee rond en heb de grens voor mijzelf echt bereikt. De kilo's moeten en zullen eraf.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Niet zo schrikken van de kcal
200-300kcal voor ontbijt
300-500kcal voor lunch
500-700kcal voor avondeten
dan heb je zelfs nog kcal over voor tussendoortjes.
Let je wel op dat je geen eetstoornis ontwikkelt? Zulke gedachte zijn niet echt gezond/normaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm ik heb nu echt alweer de neiging om te denken van, zoveel calorien, gauw nog even sporten. (niet dat ik veel sport hoor, helemaal niet zelfs). (Fiets wel veel). Blijkbaar ben ik toch een beetje gestoord op etensgebied. (:D) Wil het gewoon echt heel graag kwijt, loop er al zo lang mee rond en heb de grens voor mijzelf echt bereikt. De kilo's moeten en zullen eraf.
Daar ben ik net 24 weken voor in behandeling geweestquote:Op maandag 14 juli 2014 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Let je wel op dat je geen eetstoornis ontwikkelt? Zulke gedachte zijn niet echt gezond/normaal.
Onthou goed, calories are not fat cells in food form. Je lichaam heeft ze nodig. Je wil ook een stralende huid, gezond haar etc. Allemaal ijdele redenen om toch gezond en genoeg te blijven eten als je wilt afvallen om dezelfde ijdele redenen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm ik heb nu echt alweer de neiging om te denken van, zoveel calorien, gauw nog even sporten. (niet dat ik veel sport hoor, helemaal niet zelfs). (Fiets wel veel). Blijkbaar ben ik toch een beetje gestoord op etensgebied. (:D) Wil het gewoon echt heel graag kwijt, loop er al zo lang mee rond en heb de grens voor mijzelf echt bereikt. De kilo's moeten en zullen eraf.
Lijkt me prima ja! Was het echt zo lekker dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb vandaag een tosti met appel/kaneel opwaarom ontdek ik dit nu pas. Dat verhelpt mijn kaas verslaving een beetje
en ik gebruik sowieso geen boter in een grill. Dan is dit een mooi alternatief toch?
Ja!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 06:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Lijkt me prima ja! Was het echt zo lekker dan?
Gebruik het vaak door mijn ontbijtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga lijnzaad maar weer eens proberen, waren hier een aantal maanden terug toch erg veel mensen die dat ook gebruikte?
Gefeliciteerd BE.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd BE!En wat goed van je, dat zijn nou echt van die momenten dat ik nog niet goed nee tegen mezelf kan zeggen. Niet dat ik nee moet zeggen, maar ik wil het wel kunnen, zeg maar.
@Myraela, misschien is lijnzaad iets wat inmiddels wat is blijven plakken en mensen het gewoon standaard gebruiken, en minder kortdurende hype zoals veel superfoods enzo, dat je er daarom minder van hoort nu? Ik gebruik 't nog steeds vrijwel iedere dag
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik ben jarig vandaag en nu doen we hier niet echt aan trakteren, maar de meesten nemen toch wel iets van taart mee, al dan niet zelfgebakken.
Alleen ben ik dan meestal een van degenen die zich er te goed aan doet en daar had ik nou net geen zin in vandaag.
En dus heb ik net chocolaatjes gehaald, en wel die chocolaatjes die ik zelf niet lust.![]()
After eights en Mon Cherie kersenbonbons.Eet smakelijk dus voor mijn collega's, neem ik lekker een appel.
Ik heb de middag- en avond-t overgeslagen, voel me niet zo lekker. Nu dus lekker in m'n breed met een Disneyfilmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:58 schreef appelsap het volgende:
Lekker Tink! Mooi lijstje, misschien nootjes of een ei als T?
Alcohol.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef Florentius het volgende:
Dag dames,
Vraagje hier omdat jullie toch met voedsel bezig zijn.
Weten jullie misschien welk voedsel deze reactie kan geven?
Eens in de zoveel tijd droge huid op de wangen naast de neus en tussen de wenkbrouwen.
Na deze eerste droogheid vaak rode vlekjes waar wat huid wat schilferd.
Cyclus heb ik eens in de zoveel weken en ik heb geen idee wat de oorzaak is.
Vettige zalf remt het goed maar ik merk het steeds te laat op, weet niet of ik continue wil smeren
Eet behalve een gras gevoerd biefstukje of een haring eens per week geen andere vlees of melk producten.
Alle mogelijke hints welkom, alvast bedankt,
Arjan.
Speciale reden voor zo'n lijstje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef SacreCoeur het volgende:
mijn lijstje voor vandaag;
halve ananas
3 crackers, pindakaas/banaan
watermeloen of waterijsje
kip uit de oven met 2 plakjes ontbijtspek/tomaat/sjalotjes/citroen en gekookte broccoli
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:07 schreef BananaPancake het volgende:
Zo net voor het eerst sinds 2 maanden weer wezen hardlopen. Een half uur met 3 korte wandelpauzesging lekker!! Volgende keren ga ik wel mijn tempo iets omhoog gooien
Je zegt mits, maar ik denk dat je tenzij bedoelt. Dit is geen vastdag, toch? En hoeveel kcals is het dan? Ik vind het weinig en bovendien niet echt compleet. Ik mis vooral eiwitten en vind dat je door de dag heen beter wat meer kunt eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee, ik eet zo altijd (mits een IF dag) en het werkt voor mij.
Ik leef op calorieën rekenen.
Lekker he, vandaag ook weg geweest. Ben met het keep running schema van Evy begonnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:07 schreef BananaPancake het volgende:
Zo net voor het eerst sinds 2 maanden weer wezen hardlopen. Een half uur met 3 korte wandelpauzesging lekker!! Volgende keren ga ik wel mijn tempo iets omhoog gooien
Nee dit is geen vastdag. Ik denk in totaal uhm incl. olie, boter etc wat ik gebruik tussen de 1200/1250 kcal. Ik eet ook weinig eiwitten geloof ik, ik kom er gewoonweg niet aan. En alsnog werkt dit voor mij heel goed. Ik val geleidelijk af en blijf met wat extra's heel makkelijk op gewicht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je zegt mits, maar ik denk dat je tenzij bedoelt. Dit is geen vastdag, toch? En hoeveel kcals is het dan? Ik vind het weinig en bovendien niet echt compleet. Ik mis vooral eiwitten en vind dat je door de dag heen beter wat meer kunt eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |