Mooi man. Lekker recht voor z'n raap.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:02 schreef PIETR het volgende:
Tering, Van Persie haalt ff uit naar Van Hooijdonk ..
Zo, het zit hem diep zeg. Nu nog, na meer dan 10 jaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoge woord is eruit Van Persie is toen die tijd door Van Hooijdonk weg gepest bij Feyenoord.Was al publieksgeheim maar dit was heel duidelijk.
Helaas zal de gemiddelde kijker er niks van snappen en komt Van Persie over als iemand die niet tegen kritiek kan.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoge woord is eruit Van Persie is toen die tijd door Van Hooijdonk weg gepest bij Feyenoord.Was al publieksgeheim maar dit was heel duidelijk.
Dat kan hij toch ook niet? Als iemand kritiek heeft op zijn spel en zegt dat ie niet fit is, gaat ie driftig doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Helaas zal de gemiddelde kijker er niks van snappen en komt Van Persie over als iemand die niet tegen kritiek kan.
Schandequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef Hilgo het volgende:
Linkjes naar De Feijenoorder & FR Fanatic geven wel een heel apart resultaat #enweerterugnaarlurken
Het is niet slim om zo te reageren, maar ik kan het me wel voorstellen. Het zit al heel lang niet goed tussen die twee en dat is slechts wat wij weten. En natuurlijk is de irritatie alleen maar groter omdat er in alle kritiek (niet alleen van Pierre) een kern van waarheid zit en hij donders goed weet dat hij beter kan.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef TC03 het volgende:
Van Persie, ongelofelijk klein kind. Is 30, speelt al jaren sterren in de hemel in de PL, en laat zich op de kast jagen omdat iemand vindt dat hij slecht speelt. Wat een mongool man.
[..]
Dat kan hij toch ook niet? Als iemand kritiek heeft op zijn spel en zegt dat ie niet fit is, gaat ie driftig doen.
Wat er is gebeurd is tien jaar geleden, en dat zit hem nog steeds hoog. Daarnaast had PvH destijds gelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is niet slim om zo te reageren, maar ik kan het me wel voorstellen. Het zit al heel lang niet goed tussen die twee en dat is slechts wat wij weten. En natuurlijk is de irritatie alleen maar groter omdat er in alle kritiek (niet alleen van Pierre) een kern van waarheid zit en hij donders goed weet dat hij beter kan.
En dan ontbreken Jan Maat en King Kong nogquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Al die (ex)-Feijenoorders op een rij
Neuhquote:Op zondag 13 juli 2014 01:35 schreef Maastoren het volgende:
Ben benieuwd welke Nederlander (lees Feyenoorder) naar United gaat.Denk De Vrij.
Dat is wel fijn idd. Dan weet je hoe iemand echt in elkaar steekt. In het geval Van Persie blijkt het voornamelijk veel ego te zijn en weinig persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
Belangrijk aandeel in de eerste twee overwinningen in de poule en verder 4 uit 6. Verre van waardeloos IMO. Meer kan je toch niet verwachten van een speler die het hele seizoen al last heeft gehad van blessures. Had hierdoor al maanden geen volledige wedstrijd meer gespeeld. De enige die er telkens bovenuit stak was Robben en dat lag eigenlijk in de lijn der verwachting. Je ziet het ook gebeuren bij andere spelers. De vorm van de afgelopen maanden werd doorgetrokken. Ik vind dat Robin onevenredig veel shit over zich heen krijgt terwijl die kabouter bv een onopvallend toernooi achter de rug heeft en met vlagen echt dramatisch speelde.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Jankmuil die V Persie.
Kritiek moet kunnen toch daar zit Pi-Air voor.
Daarbij heeft hij wederom een waardeloos toernooi gespeeld voor iemand met zijn kwaliteiten dus was het ook nog eens terechte kritiek.
Ik mis ook De Fer en De Wijn, er deden 11 (ex-)Feyenoorders mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En dan ontbreken Jan Maat en King Kong nog
15 voor De Vrij.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:55 schreef hhh38 het volgende:
De Vrij
Ongelofelijk wat een niveau die gozer heeft gehaald dit WK. Het laatste halfjaar liet ie al zien dat ie goed was, maar zo goed overtreft al mijn verwachtingen.
Als je dan bedenkt dat ene J. Vertonghen voor 12 miljoen wegging met een eenjarig contract zonder WK-ervaring...
Flink aan de racekak is niet prettig tijdens een wedstrijd kan ik je vertellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
Overigens werd hij ook twee duels eruitgehaald dus iets van kritiek lijkt me logisch zal Van Gaal ook hebben gehad anders wissel je m niet.
Hij is 3 maanden geblesseerd geweest en heeft bij Man U nog wat halve wedstrijdjes mee kunnen pakken, dan is het a) niet gek dat hij gewisseld wordt, aangezien je nog meer wedstrijden moet en b) niet in de vorm van je leven bentquote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Jankmuil die V Persie.
Kritiek moet kunnen toch daar zit Pi-Air voor.
Daarbij heeft hij wederom een waardeloos toernooi gespeeld voor iemand met zijn kwaliteiten dus was het ook nog eens terechte kritiek.
Er op ingaan maakt hem zelf ook een beetje zoquote:Op zondag 13 juli 2014 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Pierrebash is altijd terecht. Kansloos figuur.
Het zat hem in ieder geval erg diep. Beetje sneue reactie.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er op ingaan maakt hem zelf ook een beetje zo
Wat is er sneu aan het feit dat het hem diep zit en dat je dat uit zijn reactie kan aflezen?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zat hem in ieder geval erg diep. Beetje sneue reactie.
Dat is niet hetzelfde. Luiz was verdrietig over de prestaties van zijn eigen land. Tuurlijk mag je dat uiten.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan het feit dat het hem diep zit en dat je dat uit zijn reactie kan aflezen?
David Luiz viel het 7-1 verliezen ook zwaar, dat zag ik ook aan de tranen die over zijn wangen biggelden. Echt kansloos man, kan die niet gewoon zeggen dat het maar een spelletje is?
zelfreflectie of niet, wmb mag een speler ook (zelfs onterecht) zijn emoties laten spreken. Gebeurt imo in het algemeen te weinigquote:Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Luiz was verdrietig over de prestaties van zijn eigen land. Tuurlijk mag je dat uiten.
Maar als Pierre vindt dat Van Persie tegenvalt dit toernooi, wat ook gewoon zo is, dan wordt Van Persie boos. 0,0 zelfreflectie heb je dan.
Volgens mij heeft Pi-Air dat wat jij hier stelt toch alleen benoemt, dat het niet subliem is/was zijn niveau dit toernooi.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is 3 maanden geblesseerd geweest en heeft bij Man U nog wat halve wedstrijdjes mee kunnen pakken, dan is het a) niet gek dat hij gewisseld wordt, aangezien je nog meer wedstrijden moet en b) niet in de vorm van je leven bent
Tuurlijk mag dat. Zie dit liever dan de cliche uitspraken van Dollar Dirk. Maar hij zet zichzelf hier wel ontzettend mee voor lul.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zelfreflectie of niet, wmb mag een speler ook (zelfs onterecht) zijn emoties laten spreken. Gebeurt imo in het algemeen te weinig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hij heeft waarschijnlijk ook wel gelijk in die kwestie toen, maar hij liet zich gister wel kennen. En dan meermaals ontkennen dat het hem wat doetquote:Op zondag 13 juli 2014 11:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Zie dit liever dan de cliche uitspraken van Dollar Dirk. Maar hij zet zichzelf hier wel ontzettend mee voor lul.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoogste rating ook nog die MessiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verdient alleen voldoendes in de groep.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Van Persie was destijds ook wel een over het paard getild ventje.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is zeker zonde, maar het is ook weer niet alsof zij ons massaal prijzen hebben bezorgd. In die zin acht ik ze vervangbaar, aangezien het ook zonder hen mogelijk moet zijn om de top 4 te halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:50 schreef Happel het volgende:
Het is alleen zonde dat we ze nu wel gaan kwijtraken. Benieuwd in hoeverre Kongolo en Van Beek dit op kunnen gaan pakken. Over de eerste maak ik me overigens niet zo druk. Die moet eerst zijn contract verlengen, maar komt er verder wel.
Wat is hier hard aanquote:
Dat is juist de bedoeling. Je wilt toch van de schuld af?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:50 schreef Happel het volgende:
Het is alleen zonde dat we ze nu wel gaan kwijtraken. Benieuwd in hoeverre Kongolo en Van Beek dit op kunnen gaan pakken. Over de eerste maak ik me overigens niet zo druk. Die moet eerst zijn contract verlengen, maar komt er verder wel.
Het gaat niet om menselijke emotie, het gaat erom dat Van Persie zich als een klein kind gedraagt, dat is gênant.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:07 schreef ace_eleven het volgende:
T zal wel weer tegen Robin gebruikt worden allemaal. De pers is geen persoonlijke menselijke reactie gewend he. Ik vind dat juist wel mooi, niet zulke media-getrainde interviews, maar gewoon emotie, en als daar dan irritatie zit, gewoon lekker zeggen wat er dwars zit.
Inhoudelijk denk ik dat Pierre ook geen gelijk heeft, misschien had ie zelf wel onterechte verwachtingen. Robin heeft zich niet vaak als MOTM kunnen ontwikkelen, maar heeft imo niet waardeloos gespeeld (behalve dat ie erg vaak buitenspel liep, dat is gewoon missende scherpte).
Dat mag zeker, alleen in het geval van RvP is dat niet zo slim. Hij heeft het IQ en EQ van een garnaal, als hij zijn emoties laat spreken zet hij zichzelf voor lul. Het is voor iedereen beter als hij zich beperkt tot ingestuurde demagogische tekstjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zelfreflectie of niet, wmb mag een speler ook (zelfs onterecht) zijn emoties laten spreken. Gebeurt imo in het algemeen te weinig
Het zou me niks verbazen als een groot deel van de transfersommen gebruikt gaan worden om eigen vermogen te krijgen voor de grote verbouwing.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling. Je wilt toch van de schuld af?
http://www.feyenoord.nl/n(...)nde-champions-leaguequote:Aanstaande vrijdag weet Feyenoord welke club de tegenstander wordt in de derde voorronde van de Champions League. Feyenoord stroomt in via de ‘league route’, bestemd voor clubs die zich niet als kampioen hebben geplaatst voor de voorronde. Daardoor kan Feyenoord tijdens de loting in het Zwitserse Nyon, die vrijdag om 12.00 uur begint, gekoppeld worden aan FC Zenit (Rus), LOSC Lille (Fra), FC Kopenhagen (Den), Standard Luik (Bel) of Besiktas (Tur). De wedstrijden in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 29/30 juli en 5/6 augustus.
http://www.feyenoord.nl/n(...)graziano-pell%C3%A8-quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Southampton over de transfer van Graziano Pellè. De spits, die aanstaande dinsdag zijn 29ste verjaardag viert, zal op korte termijn een contract voor drie seizoenen tekenen bij de club waar Ronald Koeman vanaf dit seizoen de trainer is.
1 goede wedstrijd gespeeld...quote:
Minimaal 2 hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
1 goede wedstrijd gespeeld...
Duitsland - USA gemist? Duitsland - Algerije gemist? Duitsland - Ghana gemist?
Iedereen helemaal geilen op dat Duitsland... Als Feyenoord 10-0 wint van FC Zaadzaad gaan we toch ook niet blij doen
Luik en Kopenhagen moeten we kunnen hebben, Lille en Zenit zullen erg moeilijk zijn, beide potjes 20 procent kans :/quote:Op zondag 13 juli 2014 12:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)nde-champions-league
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)graziano-pell%C3%A8-
De eerste was tegen Portugal met 9 man, Ronaldo deed in feite niks want hij was geblesseerd, en Pepe kreeg onterecht rood.quote:
De begroting voor de verbouwing hebben ze toch al sluitend gekregen?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als een groot deel van de transfersommen gebruikt gaan worden om eigen vermogen te krijgen voor de grote verbouwing.
Natuurlijk, maar vind het te vroeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling. Je wilt toch van de schuld af?
Ik had het beter geacht als ze nog minimaal twee jaar waren gebleven. Hoe oud zijn ze nou daadwerkelijk? Voor de ontwikkeling acht ik het beter en de club heeft er uiteindelijk ook meer aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is zeker zonde, maar het is ook weer niet alsof zij ons massaal prijzen hebben bezorgd. In die zin acht ik ze vervangbaar, aangezien het ook zonder hen mogelijk moet zijn om de top 4 te halen.
Ik verwacht dat het grootste gedeelte afvloeit naar de VvF en derden. Klein percentage zal gebruikt worden om aankopen te doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als een groot deel van de transfersommen gebruikt gaan worden om eigen vermogen te krijgen voor de grote verbouwing.
écht leuke fotoquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Al die (ex)-Feijenoorders op een rij
algerije was gewoon een stugge ploegquote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
1 goede wedstrijd gespeeld...
Duitsland - USA gemist? Duitsland - Algerije gemist? Duitsland - Ghana gemist?
Iedereen helemaal geilen op dat Duitsland... Als Feyenoord 10-0 wint van FC Zaadzaad gaan we toch ook niet blij doen
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja het enige wat Messi heeft gedaan is in bijna alle wedstrijden beslissend zijn, maar zo'n hoog cijfer is natuurlijk bespottelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdommequote:
Jup.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
GodverdommeBruno vind ik toch ook wel zo'n briljante vent, gaat hij nou definitief naar Porto?
Hij heeft z'n medische keuring al gehad?quote:
quote:Bruno Martins Indi maakt zo goed als zeker de overstap van Feyenoord naar FC Porto. De centrale verdediger moet zelf nog rond komen met de Portugese grootmacht, maar de clubs zijn er uit. Martins Indi verblijft momenteel nog met het Nederlands elftal op het WK in Brazilië. Daarna zal hij medisch gekeurd worden.
De 22-jarige Martins Indi - geboren in Portugal - had bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2016. Hij maakte in 2010 onder toenmalig trainer Mario Been zijn debuut voor de Rotterdammers. Daarvoor speelde hij vijf jaar in de jeugdopleiding op Varkenoord. In 2012 speelde Martins Indi zijn eerste interland voor Oranje. Inmiddels heeft hij 19 caps achter zijn naam staan.
Ik vind het ook jammer dat Feyenoord uiteindelijk niet 100% profiteert van de sportieve ontwikkeling die zelf opgeleide spelers als De Vrij en Martins Indi doormaken, maar ik denk dit keer niet dat ze te vroeg vertrekken.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar vind het te vroeg.
[..]
Ik had het beter geacht als ze nog minimaal twee jaar waren gebleven. Hoe oud zijn ze nou daadwerkelijk? Voor de ontwikkeling acht ik het beter en de club heeft er uiteindelijk ook meer aan.
Het kan deels opgevangen worden met eigen jeugd. Verwacht echter nog wel wat mochten ze alle drie vertrekken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er nog een aankoop als BMI, de Vrij en Janmaat weggaan? Of wordt alles opgevangen met eigen jeugd?
Ik hoop wel dat er nog een verdediger wordt aangetrokken. Alles opvangen met eigen jeugd kan wel, maar dan komen we wel heel smal in de selectie te zitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er nog een aankoop als BMI, de Vrij en Janmaat weggaan? Of wordt alles opgevangen met eigen jeugd?
Lijkt me ook wel verstandig als Feyenoord zijnde, anders val je wel meteen erg terug met allemaal jeugdige spelers.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Het kan deels opgevangen worden met eigen jeugd. Verwacht echter nog wel wat mochten ze alle drie vertrekken.
Erg realistisch is dat helaas niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er nog een verdediger wordt aangetrokken. Alles opvangen met eigen jeugd kan wel, maar dan komen we wel heel smal in de selectie te zitten.
Ik hoop op een aankoop als Virgil van Dijk ofzo.
De aankoop van Virgil van Dijk wellicht niet. De aankoop van een verdediger als er 3 verdedigers vertrekken bij Feyenoord, wel lijkt mij. Ik denk dat Van Geel en de technische staf ook wel inzien dat ze niet met een te smalle selectie de competitie moeten ingaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg realistisch is dat helaas niet.
Van Beek en Kongolo zouden een perfect centrum vormen. Op rechts zou iemand moeten komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel verstandig als Feyenoord zijnde, anders val je wel meteen erg terug met allemaal jeugdige spelers.
Al hoop ik dat de Vrij niet naar Lazio gaat, daar zie ik hem wel op de bank belanden omdat hij teveel probeert op te bouwenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Beek en Kongolo zouden een perfect centrum vormen. Op rechts zou iemand moeten komen.
De Vrij heeft een toptoernooi gespeeld.Altijd al gezegd dat die jongen een gouden toekomt tegemoet ging.
Als voetballende verdediger zou de Italiaanse competitie wel mooi zijn. Zo een houthakker, type Materazzi er langs, en gaan. Inter of AC Milan zou ik voor hem wel mooi vinden. Lazio lijkt me een stapje te laag.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al hoop ik dat de Vrij niet naar Lazio gaat, daar zie ik hem wel op de bank belanden omdat hij teveel probeert op te bouwen.
Ideaal zou Engeland voor hem zijn, mee met Louis.
Een spits en een verdediger zijn inderdaad heel goed te vergelijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh
Supertoernooi gespeeld maar dat deed Charisteas ooit ook in de spits van Griekeland, maakt hem nog geen topverdediger.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 13-07-2014 om 15:23:30Stefan de Vrij staat na zijn goede WK zeer hoog op het lijstje van Manchester United. #Feyenoord [Sunday Mirror Sport/FR12.nl] reageer retweet
Gaat niet om een spits met een verdediger vergelijken maar meer om de suggestie dat één prima toernooi niet direct een topspeler maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een spits en een verdediger zijn inderdaad heel goed te vergelijken.
Voor dit WK dacht ik er ook zo over. Ik was van mening dat onze defensie - met De Vrij als verpersoonlijking daarvan - niets te zoeken had op een WK, aangezien De Vrij (en Martins indi) zelfs in de Eredivisie nog geen stand konden houden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat niet om een spits met een verdediger vergelijken maar meer om de suggestie dat één prima toernooi niet direct een topspeler maakt.
Kan me best voorstellen dat er PL-clubs interesse hebben in Stefan maar zie jij hem al in de basis bij United hij viel vorig seizoen in de fucking Eredivisie van alle competities zelfs nog vrij regelmatig door de mand man.
Geloofwaardigheid: mwah..quote:'Feyenoord en FC Twente voelen wel wat voor komst Galatasaray-talent'
Lucas Ontivero is een speler met een bijzondere loopbaan. De vleugelaanvaller uit Argentinië is pas negentien jaar oud, maar speelde al voor Real Madrid, Tottenham Hotspur en Genoa. Ontivero kwam uit in de jeugdopleidingen van deze clubs en brak bij Fénix uit Uruguay door in het betaalde voetbal. In januari nam Galatasaray de dribbelaar voor zo'n twee miljoen euro over.
Ontivero kwam in zijn eerste halfjaar in Turkije niet verder dan drie invalbeurten en de verwachting is dat hij volgend seizoen niet veel meer speelminuten zal gaan maken. Galatasaray staat daardoor open voor een verhuur van de aanvaller en in de Turkse media worden diverse clubs aan Ontivero gelinkt. Ook Feyenoord en FC Twente zouden belangstelling hebben.
Naast de twee Nederlandse clubs worden ook Sampdoria en Cagliari genoemd voor Ontivero, die in de Süper Lig nog niet langer speelde dan een halfuur. Hij wacht nog op zijn eerste officiële doelpunt voor Galatasaray.
Ik zie de zogenaamde topverdedigers regelmatig door de mand vallen. Kijk bijvoorbeeld naar David Luiz dit WK. Waar gaat dat overquote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat niet om een spits met een verdediger vergelijken maar meer om de suggestie dat één prima toernooi niet direct een topspeler maakt.
Kan me best voorstellen dat er PL-clubs interesse hebben in Stefan maar zie jij hem al in de basis bij United hij viel vorig seizoen in de fucking Eredivisie van alle competities zelfs nog vrij regelmatig door de mand man.
De Vrij is beter dan Luiz.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik zie de zogenaamde topverdedigers regelmatig door de mand vallen. Kijk bijvoorbeeld naar David Luiz dit WK. Waar gaat dat over?
De Vrij heeft dit WK bewezen dat hij het niveau in ieder geval aankan.
Jeeeuj, met Te Vrede de CL in ..quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord en de derde voorronde van de Champions League kan beschikken over Bas Dost. De komst van de opvolger van de vertrokken Graziano Pellè laat nog even op zich wachten, meldt Voetbal International.
Nog altijd revalideert Dost van een enkeloperatie die hij eind vorig seizoen onderging. Tijdens de eerste trainingen en oefenwedstrijden was hij niet van de partij. Voor de vorm sprak Dieter Hecking, trainer van VfL Wolfsburg, de hoop uit dat Dost volgende week bij de selectie kan aansluiten.
Naar buiten toe zegt de toefenmeester dat de spits een rol speelt in de plannen van Die Wölfe. Maar een basisplaats als spits is uitgesloten. Pas zodra VfL Wolfsburg een nieuwe nummer 9 heeft vastgelegd, lijkt Dost een vrije geleide naar Feyenoord te krijgen.
Absoluut al heeft het geweldige spel van Vlaar er ook aan bijgedragen dat er zo weinig doorheen kwam dit WK .quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik zie de zogenaamde topverdedigers regelmatig door de mand vallen. Kijk bijvoorbeeld naar David Luiz dit WK. Waar gaat dat over?
De Vrij heeft dit WK bewezen dat hij het niveau in ieder geval aankan.
quote:OVEREENKOMST MET SOUTHAMPTON OVER GRAZIANO PELLÈ
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Southampton over de transfer van Graziano Pellè. De spits, die aanstaande dinsdag zijn 29ste verjaardag viert, zal op korte termijn een contract voor drie seizoenen tekenen bij de club waar Ronald Koeman vanaf dit seizoen de trainer is.
Pellè kwam eind augustus 2012, kort voor het verstrijken van de zomerse transferdeadline, naar Feyenoord, dat hem op huurbasis overnam van Parma. Met de Italiaanse club bereikte Feyenoord een half jaar later een akkoord over een definitieve overgang naar De Kuip, waar Pellè een vierjarig contract tekende. De spits werd al snel mateloos populair in Rotterdam, mede dankzij het grote aantal goals dat hij maakte in Feyenoord-shirt. In het seizoen 2012-2013 scoorde hij liefst 27 keer, terwijl hij in het daaropvolgende jaar met 23 doelpunten een groot aandeel had in het behalen van de tweede plaats en daarmee de voorronde van de Champions League.
Technisch directeur Martin van Geel: ‘Graziano heeft twee jaar lang fantastisch gepresteerd bij Feyenoord. Met zijn prestaties heeft hij alle verwachtingen overtroffen, want die waren bij zijn komst in 2012 zeker niet bij iedereen hooggespannen. Vanaf de eerste dag heeft hij laten zien een meerwaarde te zijn voor het elftal, waardoor we blij waren dat we hem nog tijdens zijn huurovereenkomst voor een relatief laag bedrag definitief konden overnemen van Parma.’
Van Geel vervolgt: ‘Graziano heeft zich in de afgelopen twee seizoenen bewezen als topscorer en als persoonlijkheid met een enorme winnaarsmentaliteit. Daarvoor zijn we hem dankbaar, zoals hij Feyenoord dankbaar is voor de kans die hij hier heeft gekregen. Zijn vertrek is in sportief opzicht een verlies voor de club, nu is het aan ons om wederom een geschikte aanvalsleider te vinden, als opvolger van achtereenvolgens John Guidetti en Graziano Pellè. Deze overstap is voor Graziano zelf een mooie kans om in een grote competitie als de Premier League te spelen. We wensen hem daar veel succes.’
Graziano Pellè: ‘Ik voelde dat ik klaar was voor een volgende stap in mijn carrière. Ik ben blij dat ik de kans krijg in voor mij en voor velen de grootste competitie ter wereld. Ik zal altijd met een heel positief gevoel terugkijken op mijn tijd in Rotterdam, Feyenoord is het beste en meest talentvolle team waarin ik tot nu toe in mijn carrière heb gespeeld. Onze wegen scheiden nu, maar ik wens Feyenoord het allerbeste toe komend seizoen en in de verdere toekomst.’
Ik gok dat 25% kan worden herinvesteert.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Scorpie het volgende:
10 miljoen, hoeveel gaat er naar de VVF enzovoorts? Hoeveel kan er opnieuw worden geinvesteerd?
Bron: feyenoord.netwerkquote:Ramsteijn transfervrij naar Portugese nummer 6 Maritimo
Kaj Ramsteijn vertrekt transfervrij naar het Portugese Maritimo. Na twee jaar verhuurd te zijn aan Excelsior en Sparta had hij een aflopend contract bij Feyenoord, welke de club niet meer wilde verlengen. Na een korte stage afgelopen week bij NAC kon hij plotseling naar de nummer 6 van de Portugese competitie, alwaar hij een driejarig contract is overeengekomen.
Mooie club voor hemquote:
quote:
Kortom, we zijn officieel uit de schulden én kunnen een deel herinvesteren. Nu nog een balans zoeken tussen zoveel mogelijk aandelen terugkopen en het voorkomen van een sportief faillissement.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Luni het volgende:
"Het klopt inderdaad dat ik Feyenoord waarschijnlijk ga verlaten. Meer kan ik er niet over zeggen"
Aldus BMI
Schaken heeft wel nog eens een goede wedstrijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, we zijn officieel uit de schulden én kunnen een deel herinvesteren. Nu nog een balans zoeken tussen zoveel mogelijk aandelen terugkopen en het voorkomen van een sportief faillissement.
Clasie zie ik eigenlijk wel blijven, hopelijk beseft ook Janmaat dat hij best nog wat stappen kan zetten.
Als je alleen de Vrij nog verkoopt (en schaken/verhoek in de maas pleurt) en Dost + een fatsoenlijke buitenspeler haal, kun je als het een beetje meezit gewoon weer om de bovenste plaatsen meedoen.
Ongeveer 1 per seizoen. Daar vangt hij bijna een miljoen voor, terwijl hij tegenwoordig meer geeft om amsterdamse handtasjes, stiekeme peukkies en MP3s met roze lettertjes dan de resultaten in het weekend. Zo snel mogelijk optyften met die idioot.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schaken heeft wel nog eens een goede wedstrijd.
Kongolo blijft gewoon, komt goed.quote:Hoop dat we Kongolo kunnen behouden
Een beetje hardleers ben je wel.quote:en ik vind nog steeds dat we voor 2 miljoen Guidetti moeten halen, die wil vast wel wat inleveren ondanks eerdere uitspraken. Moet van Geel echter wel een clausule in zijn contract opnemen dat hij altijd een jas draagt als hij naar buiten gaat.
Ik ga hem de laatste tijd zelfs als schadelijk zien, met zijn houding van "ach, verloren... dat kan gebeuren, daar moeten we allemaal niet zo dramatisch over doen....". Laat hem maar lekker met een peukkie in z'n smoelwerk op z'n mp3'tje stappen en naar Turkije tuffen om daar wat mondjes te gaan snoeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
Schaken 2 seizoenen nog flink wat assists vorig seizoen nauwelijks assists (meen 2 of 3 in een heel seizoen) die 1 miljoen salaris is ie allang niet meer waard.
Droomscenarioquote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, we zijn officieel uit de schulden én kunnen een deel herinvesteren. Nu nog een balans zoeken tussen zoveel mogelijk aandelen terugkopen en het voorkomen van een sportief faillissement.
Clasie zie ik eigenlijk wel blijven, hopelijk beseft ook Janmaat dat hij best nog wat stappen kan zetten.
Als je alleen de Vrij nog verkoopt (en schaken/verhoek in de maas pleurt) en Dost + een fatsoenlijke buitenspeler haal, kun je als het een beetje meezit gewoon weer om de bovenste plaatsen meedoen.
Van mij mag Janmaat gaan en Appelvlaai halen heb nog wel vertrouwen in die jongen, maar geloof er niks van dat dat gaat gebeuren. Met deze leegloop gaat Rutte het nog moeilijk krijgen om er iets van te maken. En wanneer krijgen wij nou eens 20mil+ voor een spelerquote:Op maandag 14 juli 2014 07:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Janmaat schijnt naar Newcastle te gaan voor iets meer dan 6mln en Fred wil Afellay en Atsu.
Te lui om te knippen en plakken want mobiel
Afffelay heeft aangegeven nog niet terug te willen keren naar NL, ik zou daar overigens ook niet zo veel vertrouwen in hebben, Atsu zou huur zijn, want nog tot 2018 bij Chelsea onder contract. Zou natuurljik wel een versterking zijn tov Schaken. Op zich zie ik een voorhoede met Atsu, Dost en De Boeet wel zittenquote:
quote:
quote:is veel te goed voor de Eredivisie.
De laatste keer dat hij speelde was bij Schalke 04 in de CL en hij was de beste speler in die wedstrijden, hij is echt te goed.
Nope.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:56 schreef ace_eleven het volgende:
Begrijp ik goed dat jij fan bent van Affelay? Superlatieven tekort??
twitter:DennisVanEersel twitterde op maandag 14-07-2014 om 10:02:34Feyenoord versterkt zich op korte termijn met Khalid Boulahrouz. De verdediger uit Maassluis komt transfervrij over van het Deense Brondby. reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op maandag 14-07-2014 om 10:06:43Zometeen meer over de komst van Khalid Boulahrouz naar Feyenoord, na een succesvolle medische keuring, op rijnmond.nl reageer retweet
Laatste 6 seizoenen gemiddeld 15 wedstrijden per seizoen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef Scrummie het volgende:
32 idd, laatste 2 seizoenen welgeteld 21 wedstrijden gespeeld. Godverdomme zeg.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:15 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan nu weer opgeborgen worden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je per seizoen 10 schorsingen erbij
Minstens 3.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel jaar zullen ze hem vastleggen?
Ik denk dat hij als CB is gehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:12 schreef Muto het volgende:
Bouhlarouz is een prima stand-in voor Lopes Cabral
Prima stand-in voor Kongolo en Van Beek dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als CB is gehaald.
Erg slim natuurlijk gezien je uiteraard niet 1 veteraan en 1 talent voor de RCB positie moet hebben, maar 2 veteranen.
#cut4joris #cut4boulhi
Alsof Mathijssen sowieso beter is?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:22 schreef Happel het volgende:
Gewoon een stand-in voor Kongolo, wat maken jullie je druk. Kan ook de nodige ervaring overbrengen.
Nee, 1 miljoen in Lachman.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef Sunri5e het volgende:
Dat we direct 20 miljoen kunnen investeren?
Ik zou ook zonder geld niet snel uitkomen bij een 32 jarige speler die door blessureleed gemiddeld 15 wedstrijden per seizoen speelt.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef Sunri5e het volgende:
Priceless al die reacties hier. Wat verwachten jullie dan? Dat we direct 20 miljoen kunnen investeren? Perfecte stand-in en brengt de nodige ervaring mee. Of wil je aankomend seizoen met een achterhoede van gemiddelde 19 jaar gaan starten?
Nee, kap eens met die conclusies ik vind het nu wel leuk geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef Sunri5e het volgende:
Of wil je aankomend seizoen met een achterhoede van gemiddelde 19 jaar gaan starten?
Omdat Lachman middelmaat isquote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof Mathijssen sowieso beter is?
En waarom halen ze geen Lachman ofzo, Martin Van Geel is kapot achterlijk ,_,
Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze jongen gewoon goed, alleen we hebben al een veteraan centraal achterin...
Boulharouz kwam tekort voor de Deense competitie en heeft de afgelopen 5 jaar 7 keer gespeeld.quote:
In de Eredivisie, op hoger niveau (EL/CL) komt hij fysiek tekort en kan hij dat niet compenseren met zijn verdedigende kwaliteiten en inzicht.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
Mathijssen wordt mateloos onderschat. Doet het gewoon goed achterin.
Kongolo is aardig 2-benig.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:27 schreef satecl het volgende:
Bouhla wordt gewoon gehaald voor RCV. Prima 'aankoop'. De Vrij gaat weg en de enige die daar kan spelen is van Beek. En die is er(volgens mij) nog niet klaar voor. Gratis speler met nodige ervaring.
Nee. Nee. En nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kongolo is aardig 2-benig.
Je hoeft echt niet een rechtspoot op rechts te hebben.
Alsof de LCB de RCV niet kan aanspelen...
En sowieso is er altijd 1 CV die standaard opbouwt.
Huh, enige bronnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef Muto het volgende:
Het is een lastige jongen, Rutten kan dat heel goed handelen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Huh, enige bronnen?
Altijd als ik trainingen van hem zag deed ie wel lekker chill.
In het veld is hij een wilde hond, maar dat is ook zijn trademark.
Oh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik lees steeds dat alle moeilijke voetballertjes naar Feyenoord komen omdat F.R. dat zo goed kan handelen.
Bakkal, Goossens en Verhoek zijn moeilijke types, want ze kunnen er geen hol van, wat je ook doet.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:34 schreef Muto het volgende:
. Ik lees steeds dat alle moeilijke voetballertjes naar Feyenoord komen omdat F.R. dat zo goed kan handelen.
Lachman is alleen door een andere club (Twente volgens mij) vastgelegd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof Mathijssen sowieso beter is?
En waarom halen ze geen Lachman ofzo, Martin Van Geel is kapot achterlijk ,_,
Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze jongen gewoon goed, alleen we hebben al een veteraan centraal achterin...
Bij Brondby verdiende hij ¤670.000,-.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef Bombvis het volgende:
Als back-up met een niet te hoog salaris vind ik het prima, als hij het net zo gaat doen als Joris hoor je mij niet klagen
Atsu zou top zijn. Affelay hoef ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:42 schreef Sunri5e het volgende:
Btw, is het gerucht van Atsu hier al voorbij gekomen?
Zou mooi zijn als die Schaken kan vervangen op rechts.
Financieel natuurlijk perfect.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:42 schreef H.FR het volgende:
Dan heb je e.e.a. toch prima afgedekt? Voor weinig geld ook nog. Al die jonge verdedigende talenten kosten weer een zooi geld, dit lijkt me echt een prima oplossing.
Ik dank God op m'n blote knietjes als een speler van het kaliber Affelay hier neerstrijkt hoor. Als die jongen weer fit wordt, is hij direct de smaakmaker in de Eredivisie. Al kunnen we die toch niet betalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Atsu zou top zijn. Affelay hoef ik niet.
Hij voelde zich al te goed voor die clubs in Duitsland waar hij voor speelde, hoe denk je dat hij bij Feyenoord gaat doen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik dank God op m'n blote knietjes als een speler van het kaliber Affelay hier neerstrijkt hoor. Als die jongen weer fit wordt, is hij direct de smaakmaker in de Eredivisie. Al kunnen we die toch niet betalen.
Na ja, op papier dan. Het vreemde vermogen van de VVF moet (uiteindelijk) ook terugbetaald. Imo liever eerder dan later. Ben je echt schuldenvrij en kun je als club gaan uitbouwen aan je sportieve en financiële positie.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, we zijn officieel uit de schulden.
Juist. De CV posities zijn nu goed afgedekt. Ik verwacht eigenlijk niet dat Rutten het aandurft om van Beek en Kongolo samen centraal achterin op te stellen. Van Beek is 19 en Kongolo is pas net 20. Ik verwacht eigenlijk dat van Beek op rechtsback zal beginnen en dan Mathijsen of Boulahrouz centraal naast Kongolo komt te staan. Hopelijk is de deal met Chelsea over Van Aanholt ook snel rond. Dan is de verdediging voor aankomend seizoen in ieder geval al rondquote:Op maandag 14 juli 2014 10:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lachman is alleen door een andere club (Twente volgens mij) vastgelegd.
Je hebt nu Kongolo - Van Beek en daarachter Mathijsen - Boulahrouz.
Dan heb je e.e.a. toch prima afgedekt? Voor weinig geld ook nog. Al die jonge verdedigende talenten kosten weer een zooi geld, dit lijkt me echt een prima oplossing.
Vrijwel alle wk-gangers vertrekken he?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Varkenoord heerste op het WK, en de club haalt een 32 jarige oude Marokkaan die de laatste 2 jaar meer uit z'n neus heeft gevreten dan voetbal gespeeld. Prima hoor.
Inderdaad veel geblesseerd geweest, dus wel een risico, maar dan kan het komende jaar rustig worden gezocht naar nog een jonge potentiële topper voor achterin.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Financieel natuurlijk perfect.
Maar ik zie liever een jong talent die je over 3 jaar met grote winst verkoopt.
Maar je moet ook niet vergeten dat Boulharouz zoals ik al zei echt bijna 3 jaar structureel geblesseerd is geweest.
Wat is dat voor back-up dan...
Maar laten wij het beste hopen en hopen dat Fredsj Rutten deze jongen mentaal recht kan krijgen en hem weer op zijn oude niveau brengen
Van Aanholt erbij zou mooi zijn, dan heb je nog een vrij aardige verdediging. Als je dan nog een vleugelspeler en een spits haalt ben je redelijk rond.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Juist. De CV posities zijn nu goed afgedekt. Ik verwacht eigenlijk niet dat Rutten het aandurft om van Beek en Kongolo samen centraal achterin op te stellen. Van Beek is 19 en Kongolo is pas net 20. Ik verwacht eigenlijk dat van Beek op rechtsback zal beginnen en dan Mathijsen of Boulahrouz centraal naast Kongolo komt te staan. Hopelijk is de deal met Chelsea over Van Aanholt ook snel rond. Dan is de verdediging voor aankomend seizoen in ieder geval al rond
Huh? Heb jij wel de goede voor je?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:50 schreef RetRy32 het volgende:
Sven Van Beek.
Meest debiele gozer in de Feyenoord selectie.
Heeft geen idee waar hij mee bezig is en loopt gewoon wild te dekken en te tacklen en al zijn aanvallend impulsen zijn volledige willekeur
Ziyech erbij zou ik ook wel op prijs stellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Aanholt erbij zou mooi zijn, dan heb je nog een vrij aardige verdediging. Als je dan nog een vleugelspeler en een spits haalt ben je redelijk rond.
In het filmpje dat je net zelf post zegt Koeman:quote:Op maandag 14 juli 2014 10:50 schreef RetRy32 het volgende:
Sven Van Beek.
Heeft geen idee waar hij mee bezig is en loopt gewoon wild te dekken en te tacklen en al zijn aanvallend impulsen zijn volledige willekeur
Mjaaaa je hebt wel gelijk, maar toch. Ik word hier niet zo blij van in eerste instantie, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vrijwel alle wk-gangers vertrekken he?
Er is nieuw talent wat het waar kan/ moet gaan maken, maar dan is ervaring echt wel een waardevolle toevoeging voro je selectie hoor. Zelfs als je Van Beek en Kongolo in het centrum zet, wie zijn dan je reserves??
Doe eens even normaal man. Sven van Beek = prima gozert en prima verdedigert.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:50 schreef RetRy32 het volgende:
Sven Van Beek.
Zeker! Maar wel voor een fatsoenlijke prijs (max. 3,5mln)quote:Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ziyech erbij zou ik ook wel op prijs stellen.
En dan graag voor het begin van de vCLquote:Op maandag 14 juli 2014 10:53 schreef Sunri5e het volgende:
Dost, Ziyech, Atsu en van Aanholt zou de selectie compleet maken.
Oogt vrij aardig ...quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef PIETR het volgende:
Khalid Boulahrouz. Tjah. Geen idee hoe hij er fysiek voorstaat.
6,5 miljoen pond hoop ik dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:01 schreef Muto het volgende:
Volgens Feyenoordpings (:')) gaat Janmaat vandaag nog naar Newcastle voor een medische keuring. Feyenoord krijgt ongeveer 6,5 miljoen euro voor hem. Janmaat tekent daar voor 6 jaar.
Uiteraard ziet Koeman het verkeerd.quote:
6 jaar? Is dat niet heel lang?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:01 schreef Muto het volgende:
Volgens Feyenoordpings (:')) gaat Janmaat vandaag nog naar Newcastle voor een medische keuring. Feyenoord krijgt ongeveer 6,5 miljoen euro voor hem. Janmaat tekent daar voor 6 jaar.
Mijn godquote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard ziet Koeman het verkeerd.
Als je vind dat Ellabdellaoui tekort komt als back-up rechtsback, en dat hij dan in de Bundesliga elke wedstrijd in de basis staat als rechtsback en zich goed staande houdt, en uiteindelijk een transfer naar CL-ploeg Olympiacos afdwingt dan houdt in dat je wel erg slechte kijk hebt op spelers.
Vormer, Goossens behouden, Bakkal halen en dan Mokotjo wegsturen.
Verhoek als vaste sub en Achahbar verhuren aan een counterploeg met targetman in de 2. Bundesliga.
Cabral ruilen voor Verhoek ipv te verkopen.
Ja, dan ben ik er dus van overtuigd dat hij er ook dit keer weer gruwelijk naast zit.
Nee, 5 miljoen pond...quote:
Lijkt me ook ja.quote:
Dan hoop ik dat er nog vette bonussen en doorverkoopclausules aan vast zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk euro. Had nog maar 1 jarig contract he...?
6,5 miljoen voor een speler met weinig Europese ervaring en geen prijzen, en nog 1 jaarcontract is prima. Ook dit WK heeft hij weinig laten zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er nog vette bonussen en doorverkoopclausules aan vast zitten.
bedrag valt me wat tegen.
Ik vond Janmaat zijn waarde nou ook niet echt heel sterk verhogen op het wk. Wel een paar assists, maar erg veel zwakke spelvoortzettingen en balverlies. En een ¤6.5 mln voor een eenjarig contract is op zich best netjes natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er nog vette bonussen en doorverkoopclausules aan vast zitten.
bedrag valt me wat tegen.
Bovendien, 6,5 miljoen verdienen op een transfervrije speler is ook lekker.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
6,5 miljoen voor een speler met weinig Europese ervaring en geen prijzen, en nog 1 jaarcontract is prima. Ook dit WK heeft hij weinig laten zien.
Dat lijkt me te laat. Janmaat is al onderweg naar Newcastle voor een medische keuring.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Misschien dat Juventus zich nog meldt voor Janmaat, dat drijft de prijs wel op.
Vergeet voor het gemak ook even dat ie toen net 20 was, nog geen ervaring op enig niveau en hij twee internationals voor zich had op de positie waar ie uit de voeten kon en zelf weg wilde in de winterstop. Kwam ook nog eens later binnen, zat met de ramadan ... Was gewoon niet goed genoeg op dat moment.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je vind dat Ellabdellaoui tekort komt als back-up rechtsback, en dat hij dan in de Bundesliga elke wedstrijd in de basis staat als rechtsback en zich goed staande houdt, en uiteindelijk een transfer naar CL-ploeg Olympiacos afdwingt dan houdt in dat je wel erg slechte kijk hebt op spelers.
Ik zou echt niet weten waarom.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Misschien dat Juventus zich nog meldt voor Janmaat, dat drijft de prijs wel op.
twitter:stefdebont_vi twitterde op maandag 14-07-2014 om 11:21:51Veel interesse voor Christian Atsu. Peter Bosz liet eerder al weten dat #vitesse geen optie is. Bundesliga of Premier League heeft voorkeur reageer retweet
Helaas. Atsu had een topaankoop geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:stefdebont_vi twitterde op maandag 14-07-2014 om 11:21:51Veel interesse voor Christian Atsu. Peter Bosz liet eerder al weten dat #vitesse geen optie is. Bundesliga of Premier League heeft voorkeur reageer retweet
Jij haat gewoon blanke autochtone spelers volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard ziet Koeman het verkeerd.
Vormer, Goossens behouden, Bakkal halen en dan Mokotjo wegsturen.
Verhoek als vaste sub en Achahbar verhuren aan een counterploeg met targetman in de 2. Bundesliga.
Cabral ruilen voor Verhoek ipv te verkopen.
Ja, dan ben ik er dus van overtuigd dat hij er ook dit keer weer gruwelijk naast zit.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kan ik ook niet op.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef TC03 het volgende:
Zou me niks verbazen als El Hamdaoui het alternatief voor Bas Dost is. Alle probleemkinderen zijn immers dol op Fredsj.
Balotelli is onderweg.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef TC03 het volgende:
Zou me niks verbazen als El Hamdaoui het alternatief voor Bas Dost is. Alle probleemkinderen zijn immers dol op Fredsj.
Heeft zichzelf onmogelijk gemaakt door geen medische check-up te doen die heel het team moest doen.quote:
ook goed in de kleedkamerquote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef Aloulou het volgende:
Na een jaar Vitesse en Eredivisie gaat Atsu echt niet naar een andere Eredivisieclub, sowieso onhaalbaar. Zou natuurlijk wel een topaankoop zijn. Helaas.
Boulah is een goede aankoop om zo gratis op te pikken. Sowieso een baas en winnaar. Die qua discipline en professionaliteit ook een groot voorbeeld is voor jongere jongens.
Ik kijk ernaar uit hem op Zuid te zien spelen...gaat wel een cultheld worden die kannibaalquote:
Dat is snel. Had mkrabby weer niet zien aankomen zeker.quote:
Prima zaak. Je raakt 3 verdedigers kwijt en dat is onmogelijk met jeugd op te vullen. Hopelijk van Aanholt er nog bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:19 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het een contract voor 1 jaar met een optie tot nog 1 jaar extra
Krabby weet niksquote:Op maandag 14 juli 2014 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is snel. Had mkrabby weer niet zien aankomen zeker.
Vandaar ook de hetse van Derksen tegen van Geel. Via Been en Beenhakker kreeg hij alle nieuwtjes als eerste door.quote:
Beenhakkerquote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vandaar ook de hetse van Derksen tegen van Geel. Via Been en Beenhakker kreeg hij alle nieuwtjes als eerste door.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou Boulahrouz gehaald zijn voor het geval dat Van der Vaart terug naar de joden gaat? Zullen leuke duels worden.
Afellay is veel te duur en te blessuregevoelig.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Ach, ik denk dat we met Boula geen slechte zet hebben gedaan. Vergeet niet dat er aardig wat man dreigen te vertrekken. Clasie/Janmaat/BMI/de Vrij en een Pelle die al weg is.
De balans in dit elftal dreigt nu weg te vallen en met een ervaren rot als Boula probeert men dat een beetje in stand te houden. Een Affelay wat ik lees, tja... die zal nooit voor Feyenoord willen spelen denk ik maar ook zo'n jongen zou goed zijn voor de balans binnen dit jonge elftal.
Met Pellé is er natuurlijk een echte leider vertrokken, een echte vent. Die heb je in de persoon van Mathijssen nog wel natuurlijk maar wat ervaring erbij halen is niet slecht.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is snel. Had mkrabby weer niet zien aankomen zeker.
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:04 schreef Caland het volgende:
Janmaat wordt morgen medisch gekeurd bij Newcastle.
Johan Derksenquote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vandaar ook de hetse van Derksen tegen van Geel. Via Been en Beenhakker kreeg hij alle nieuwtjes als eerste door.
En toch heeft hij maar gemiddeld 15 wedstrijden per seizoen gespeeld over de laatste 3 jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Boula is gewoon een goede zet van Van Geel, hij is transfervrij en heeft ervaring op topniveau. Ook een contract voor maar één jaar dus mocht het niet werken zit je er niet aan vast.
Misschien wat simpel gedacht, maar niet goed genoeg voor Brondby = niet goed genoeg voor Feyenoord. Leuk dat ie wat ervaring heeft maar als je het niet meer bij kunt benen heb je daar niks aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Boula is gewoon een goede zet van Van Geel, hij is transfervrij en heeft ervaring op topniveau. Ook een contract voor maar één jaar dus mocht het niet werken zit je er niet aan vast.
15 basiswedstrijden noem jij 'nauwelijks' ?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk voor de breedte mischien, maar meer niet. Inderdaad veelzeggend dat hij bij Brondby al nauwelijks meer aan spelen toekomt. Feyenoord moet echt een hoger niveau nastreven.
Maar ik laat me graag verrassen, en heb wat dat betreft wel vertrouwen in Van Geel.
Nu nog één verdedigend talent erbij, een goede spits op huurbasis en een vleugelaanvaller. Als dat lukt moet Feyenoord ook na een volkomen leegloop mee kunnen blijven doen om de bovenste plaatsen.
Ongeveer de helft van alle wedstrijden, zegt misschien iets over zijn blessuregevoeligheid, of hij is niet goed genoeg voor Brondy (en Feyenoord lijkt me toch een hoger niveau).quote:Op maandag 14 juli 2014 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
15 basiswedstrijden noem jij 'nauwelijks' ?
Brondby wilde hem juist graag houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien wat simpel gedacht, maar niet goed genoeg voor Brondby = niet goed genoeg voor Feyenoord. Leuk dat ie wat ervaring heeft maar als je het niet meer bij kunt benen heb je daar niks aan.
Blessure was de oorzaak, ze waren verder heel blij met hem.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van alle wedstrijden, zegt misschien iets over zijn blessuregevoeligheid, of hij is niet goed genoeg voor Brondy (en Feyenoord lijkt me toch een hoger niveau).
Overigens heeft hij - als ik goed ben geinformeerd - de seizoenen daarvoor in Portugal ook maar de helft van alle wedstrijden gespeeld.
Aan ervaring heb je geen fuck als je kwalitatief tekort komt.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op maandag 14-07-2014 om 13:39:33Daryl Janmaat staat op het punt naar Newcastle Utd te vertrekken. Feyenoord is akkoord met transfersom van 6 miljoen euro. Zo meer op NOS.nl reageer retweet
6 miljoen vind jij geen goed bedrag met een contract voor 1 jaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat naar Newcastle voor 6 miljoen. Natuurlijk had ik geen recordbedragen verwacht met zijn aflopende contract, maar 6 lijkt me nou ook niet echt de hoofdprijs?
De Vrij moet toch wel naar een betere club kunnen gaan na zo'n WK? Lazio was vorig seizoen niet eens een subtopper in de Serie A.quote:Het vertrek van Stefan de Vrij is weer een stapje dichterbij. SS Lazio heeft het bod op de 22-jarige Feyenoorder verhoogd.
EXCLUSIEF
Door Manuele Baiocchini
De Italianen weigeren echter te voldoen aan de vraagprijs die de Rotterdammers in gedachten hebben. Waar Feyenoord graag 9 miljoen euro wil zien, gaat Lazio vooralsnog niet verder dan 7 miljoen.
Dat is een verhoging van anderhalf miljoen euro ten opzichte van het openingsbod dat Lazio eerder in Rotterdam neerlegde. De uitstekende prestaties van De Vrij op het WK sterken Lazio in de gedachte dat hij in de toekomst kan uitgroeien tot een van de beste verdedigers ter wereld.
Feyenoord wreef intussen in de handen met de prestaties van De Vrij in het shirt van Oranje, en voerde de prijs op. De nummer twee van de Eredivisie van afgelopen seizoen beseft dat Lazio mogelijk concurrentie gaat krijgen van andere belangstellenden, en wil de prijs op die manier opdrijven.
Akkoord
Een transfer lijkt aanstaande. Het huidige contract van De Vrij loopt over een jaar ten einde, dus als Feyenoord nog geld aan haar jeugdexponent wil verdienen is een verkoop noodzakelijk. De Vrij liet bovendien al weten dat hij weinig voelt voor een contractverlenging.
Lazio heeft De Vrij zelfs al overtuigd van een transfer naar de Serie A. Beide partijen hebben elkaar gevonden in een 5-jarige contract met een waarde van anderhalf miljoen euro per jaar. De centrumverdediger is al in Rome geweest en heeft een bezoek gebracht aan het trainingscomplex. Daar heeft hij te horen gekregen dat hij een belangrijke pion moet worden in het project dat Lazio weer terug naar de top moet brengen.
Zat niet veel meer in voor een speler met een jaarcontract. Wilde zelf ook heel graag weg. Had zelf ook iets hoger verwacht maar we hebben er alsnog 6 miljoen aan verdiend.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat naar Newcastle voor 6 miljoen. Natuurlijk had ik geen recordbedragen verwacht met zijn aflopende contract, maar 6 lijkt me nou ook niet echt de hoofdprijs?
Jawel, maar het lijkt me niet de hoofdprijs. Aanvankelijk gingen er geruchten de rondte over meerdere ploegen, vooral uit de serie A, die interesse hadden.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
6 miljoen vind jij geen goed bedrag met een contract voor 1 jaar?
Ik moet nog maar zien of hij daadwerkelijk wel zo veel gaat verdienen. Heeft door zijn matige jaartjes toch echt weinig te eisen aan tafel.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
Verdomme van Geel, wat flik je me nou weer![]()
![]()
Ga je lekker een topsalaris betalen voor een speler die de afgelopen 5 jaar vaker wel dan niet geblesseerd is, uit een kutcompetitie komt, bejaard is en de talenten in de weg staat![]()
Reken maar dat dit weer scheve blikken gaat opleveren als hij 8x zo veel verdient als Van Beek en 4x zo veel als Kongolo.
Zei je dat ook toen Pellè kwam?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Ga je lekker een topsalaris betalen voor een speler die de afgelopen 5 jaar vaker wel dan niet geblesseerd is, uit een kutcompetitie komt, bejaard is en de talenten in de weg staat![]()
Reken maar dat dit weer scheve blikken gaat opleveren als hij 8x zo veel verdient als Van Beek en 4x zo veel als Kongolo.
Denk niet dat hij heel veel zal verdienen. Bij Brondby zal hij ook niet miljoenen hebben gekregen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Zo'n 6 ton zag ik ergens voorbij komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Denk niet dat hij heel veel zal verdienen. Bij Brondby zal hij ook niet miljoenen hebben gekregen.
Onze drie beste verdedigers gaan weg, dat gat kan je moeilijk opvullen met enkel eigen jeugd. Van Beek is er nog niet echt klaar voor. Terecht dat een speler als Boulahrouz meer verdient. Hij brengt net als Mathijsen internationale ervaring.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Laat die jongen lekker naar ManU gaan of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De Vrij moet toch wel naar een betere club kunnen gaan na zo'n WK? Lazio was vorig seizoen niet eens een subtopper in de Serie A.
Nog 10 voor de Vrij en evt 4 voor Clasie?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
Pellè: 9 (of 10, of 8)
BMI: 8,5
Janmaat: 6
23,5 miljoen aan uitgaande transfers vooralsnog..
Met De Vrij erbij kom je uit op een kleine 30 miljoen. Hadden we een paar jaar geleden nooit over mogen dromen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
Pellè: 9 (of 10, of 8)
BMI: 8,5
Janmaat: 6
23,5 miljoen aan uitgaande transfers vooralsnog..
Of geblesseerd op de tribune zit.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan ervaring heb je geen fuck als je kwalitatief tekort komt.
Waarom 4 voor Clasie?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 10 voor de Vrij en evt 4 voor Clasie?
Maak je toch wel een mooie financiele stap.
En dan over twee seizoenen nog eens verdienen aan de doorverkoop- en opleidingsclausules, als BMI en De Vrij voor tientallen miljoenen naar de wereldtop vertrekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Met De Vrij erbij kom je uit op een kleine 30 miljoen. Hadden we een paar jaar geleden nooit over mogen dromen.
Denk / hoop dat Clasie blijft, en dat De Vrij wel zo'n 9 miljoen moet kunnen opleveren. Dus dan zou je uitkomen op zo'n 32 miljoen. Waarvan je er waarschijnlijk 8 kunt herinvesteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 10 voor de Vrij en evt 4 voor Clasie?
Maak je toch wel een mooie financiele stap.
Grove schatting. 6 dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom 4 voor Clasie?
Nog 2 jaar contract en er is al eens 5+ miljoen afgewezen
quote:Khalid Boulahrouz keert na tien jaar terug in de Eredivisie en was daar aan toe. De 32-jarige verdediger speelt komend seizoen voor Feyenoord, waar hij maandag zijn handtekening zette onder een contract voor één jaar.
'Dit voelt als thuiskomen, al is het nog even wennen om terug te zijn', reageerde Boulahrouz op de website van de Rotterdammers. 'Ik vond dat het tijd was om terug te keren naar Nederland, dat gevoel werd de afgelopen tijd steeds sterker. Ik ben geboren in Maassluis en heb daar nog steeds familie wonen, terwijl ik ook vrienden heb in Rotterdam. Op het moment dat Feyenoord mij benaderde, hoefde ik geen seconde na te denken. Het is vervolgens snel rond gekomen.'
'Feyenoord is een fantastische club', vervolgde de 32-jarige verdediger, die transfervrij overkomt van Brøndby IF. 'Ik ben hier regelmatig geweest met het Nederlands elftal, het is puur genieten om in dit stadion te spelen. Bovendien zal het hier elke twee weken vol zitten met fanatieke supporters. Dat ik hier elke twee weken in Feyenoord-shirt mag gaan spelen, voelt een beetje als een droom die uitkomt. Ik ben heel trots.'
Boulahrouz heeft vanuit het buitenland meegekregen dat Feyenoord de voorbije jaren uitstekend presteerde in de Eredivisie. 'De club heeft de afgelopen seizoenen de weg naar boven ingezet. Het viel me op dat de WK-selectie van het Nederlands elftal bestond uit veel spelers van Feyenoord, iets wat in voorgaande jaren anders was. Dat zegt iets over de ontwikkeling die hier is ingezet.'
Over twee weken speelt Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League en daar kijkt Boulahrouz naar uit. 'Ik hoef niet uit te leggen hoe belangrijk die zijn voor de club. Of ik daarin met mijn ervaring van waarde kan zijn? Niet alleen in die duels, maar hopelijk kan ik het hele seizoen mijn ervaring kan overbrengen op de jongere spelers. Ik ben fit en voel me goed. Ik kan niet wachten om te beginnen en alles te geven voor deze club.'
Boulahrouz is na Warner Hahn de tweede aanwinst van Feyenoord, waardoor de transfervrij van FC Dordrecht overgenomen doelman niet alleen in de helikopter De Kuip wordt ingevlogen tijdens de Open Dag van komende zondag. 'Ik heb het gehoord. Dat worden knikkende knieën voor mij, want ik heb het eerlijk gezegd niet zo op vliegen.'
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan over twee seizoenen nog eens verdienen aan de doorverkoop- en opleidingsclausules, als BMI en De Vrij voor tientallen miljoenen naar de wereldtop vertrekken.
Dit inderdaad. Zou toch wel erg fijn zijn als hij een jaartje blijft en nu toch eens echt gaat overtuigen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:02 schreef Muto het volgende:
Clasie gaat alleen voor de hoofdprijs weg. Heeft een doorlopend contract, Feyenoord heeft al goed verdiend deze periode en hoeft niet te verkopen. Dus, alleen bij uitzonderlijk bod gaat hij weg.
In de afgelopen 8 jaar (dus vanaf zijn 24e!) welgeteld 13,5 wedstrijden per seizoenquote:2006/07 Chelsea 13 0 Premiership
2007/08 Sevilla FC 6 0 Primera División
2008/09 VfB Stuttgart 21 0 Bundesliga
2009/10 VfB Stuttgart 7 0 Bundesliga
2010/11 VfB Stuttgart 16 0 Bundesliga
2011/12 VfB Stuttgart 21 2 Bundesliga
2012/13 Sporting Portugal 11 0 Primeira Liga
2013/2014 Brøndby IF 13 0 Superligaen
Aanwezigquote:Op maandag 14 juli 2014 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog meer mensen die woensdag naar Emmen gaan trouwens? Ben wel benieuwd naar de jonge spelers zoals Karsdorp en Woudenberg.
Dat zei je ook over Pelle?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In de afgelopen 8 jaar (dus vanaf zijn 24e!) welgeteld 13,5 wedstrijden per seizoen!
Dat wordt in De Kuip dus een salaris van minimaal ¤ 50.000 per wedstrijd
Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen Pellè kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |