SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Zag wel dat de kans aanzienlijk was dat we bij een vEL4 voorronde wel geplaatst zouden zijn, beetje geluk ditmaal hebben met de loting.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
quote:Met een gemiddelde van 9,59 is Stefan de Vrij opgeschoven tot de top-6 van beste spelers van het WK. De verdediger hoeft slechts één verdediger voor zich te dulden: Braziliaan Thiago Silva. Met de confrontatie in de troostfinale van aanstaande zaterdag kan De Vrij dus mogelijk de beste verdediger van dit WK worden.
11e plek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk maar waar staat Hummels op die ranglijst?
David Luiz staat net onder De Vrij dus dat kan in de prullenbak maar hij heeft gewoon heel goed gepresteerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
11e plek.
http://www.fifa.com/world(...)l-index/ranking.html
Volgens bepaalde statistieken. Iets met leugens, grote leugens en statistieken. Maar ach, top WK gespeeld en een leuk lijstje voor Mr. Yellow aan de onderhandelingstafel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
Wie maakt zo'n lijst eigenlijk gewoon wat mensen van een sportbureautje of is het allemaal officieel door mensen van de Fifa zelf.
Benzema staat nog steeds op plek 2 kan toch niet
Gelukkig hebben we nu Hahn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Merkie het volgende:
Wat is Mulder maar matig vergeleken met de doelman van onze Amsterdamse vrienden he.
Welke minuut ongeveer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Antaris het volgende:
[..]
Heb je ook het stukje dat Vlaar Messi uitspeelt.
Moest toen enorm lachen.
18 juli geloof ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Antaris het volgende:
Maar wanneer is het bekend tegen wie wij moeten spelen in champignons league?
Daar geloof je zelf toch niet in hè?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zag wel dat de kans aanzienlijk was dat we bij een vEL4 voorronde wel geplaatst zouden zijn, beetje geluk ditmaal hebben met de loting.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb Janmaat eigenlijk altijd ietwat overschat gevonden. Alsnog de beste back van Nederland, alsnog 1 van de betere spelers van Feyenoord, en backs zijn nu eenmaal dungezaaid, maar op hoog niveau vind ik het geen geweldenaarZijn drive naar voren is natuurlijk geweldig, evenals zijn loopvermogen. Zijn voorzet en schot vind ik echter matig en verdedigend laat hij toch regelmatig een steekje vallen. Nog steeds een held, daar niet van
Hun reservekeeper doet nauwelijks onder voor onze eerste doelman.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Merkie het volgende:
Wat is Mulder maar matig vergeleken met de doelman van onze Amsterdamse vrienden he.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 00:54:15#Feyenoord en #Southampton zijn akkoord over Pellè: acht miljoen, maar steggelen nog over enkele details. Niettemin: deal in de maak. reageer retweet
Misschien is er allang een akkoord, weet jij veel? Stefan de Vrij liet in het interview met Jack van Gelder in ieder geval wel doorschemeren dat hij duidelijkheid had over z'n toekomst (maw er zal wel een transfer rond zijn of bijna rond zijn).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:54 schreef erik013 het volgende:
Dat heeft Martin Van Geel van jullie goed gegokt weer zeg, door dat bod van Roma van 6 a 7 miljoen niet direct te accepteren.Terwijl de kans groter was dat het WK voor Nederland een klein of groot drama zou worden dan dat het goed zou gaan bleef ie gewoon rustig wachten tot na het WK.
Waar bijna iedereen hier volgens mij 'strik erom' riep gaan met een beetje mazzel nu clubs tegen elkaar opbieden en de prijs opvoeren de 10 miljoen over. Is toch weer bijna een Bas Dost waard
8 miljoen euro zou ik een tegenvaller vinden. 8 miljoen pond zou ik wel okee vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 00:54:15#Feyenoord en #Southampton zijn akkoord over Pellè: acht miljoen, maar steggelen nog over enkele details. Niettemin: deal in de maak. reageer retweet
Goh, net als die keer vorige maand zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
10-12 miljoen had fantastisch geweest, maar misschien moeten we ook maar blij zijn met 8 miljoen. Hoop dat Fredje een nieuwe topspits op z'n lijstje heeft staan.
Het zegt toch genoeg dat krabbezwans dat er niet bijvermeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.
Dat is ook wel weer waar. Ik heb Krabbendam wat dat betreft ook niet bepaald hoog zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg dat krabbezwans dat er niet bijvermeld.
Denk dat hij net zoveel weet als toen hij vorige keer uit zijn nek lulde.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:12:59Meer info: http://t.co/X4c7GJoDkP. Ik ga ff eten #Feyenoord reageer retweet
En nu zal Zanger Rinus wel weer zeggen dat het 12 is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Voor iedereen die zeurt: ik bepaal die prijs niet. reageer retweet
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.quote:
Een persoonlijk akkoord tussen hem en Roma misschien, maar Feyenoord heeft nu de touwtjes in handen en kan 9 miljoen vragen of anders zijn er wel 3 clubs die dat bedrag wel willen neerleggen. Lullig voor De Vrij als het daarop vervolgens afketst maar zo werkt het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is er allang een akkoord, weet jij veel? Stefan de Vrij liet in het interview met Jack van Gelder in ieder geval wel doorschemeren dat hij duidelijkheid had over z'n toekomst (maw er zal wel een transfer rond zijn of bijna rond zijn).
oei hier is het even veel te laat voor, ik kom er morgen op terugquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.
Ambities hebben en je selectie breder maken kan best zonder onverantwoord met miljoenen te gaan strooien. Hoewel je (in het geval dat er spelers vertrekken) ook niet té bang moet zijn om een aankoop of huurperiode te doen van directe versterkingen als Van Aanholt, Dost (ondanks dat ie weg moet, wel als reservespeler gewoon 8 goals in de Bundesliga) en Ziyech. Ik noem maar wat, maar die categorie dus. Spelers die je goed kent, voor een relatief lage transfersom met een relatief laag risico-gehalte en veel potentiële restwaarde plus ze maken je jonge spelers beter.
Haha is ook wel een hele lap tekstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:40 schreef Cara het volgende:
[..]
oei hier is het even veel te laat voor, ik kom er morgen op terug
Dat weet ik niet meer. Sowieso halverwege van de 2de helft. Ik kan die wedstrijd niet terugkijken.quote:
Dit is denk ik ook echt wel wat Feyenoord wil. We zitten alleen nu in de overgangsfase waarin we op het punt staan om weer volledig gezond te worden. Hiervoor was je gewoon genoodzaakt om de selectie op te vullen met spelers als Schaken, Goossens en Verhoek. De ene keer heeft dat beter uitgepakt dan de andere keer, maar wat wil je als je vrijwel niks te besteden hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.
Ambities hebben en je selectie breder maken kan best zonder onverantwoord met miljoenen te gaan strooien. Hoewel je (in het geval dat er spelers vertrekken) ook niet té bang moet zijn om een aankoop of huurperiode te doen van directe versterkingen als Van Aanholt, Dost (ondanks dat ie weg moet, wel als reservespeler gewoon 8 goals in de Bundesliga) en Ziyech. Ik noem maar wat, maar die categorie dus. Spelers die je goed kent, voor een relatief lage transfersom met een relatief laag risico-gehalte en veel potentiële restwaarde plus ze maken je jonge spelers beter.
Welke ingewijden zal Krabby hebben?quote:Hoewel Feyenoord al enkele gesprekken voerde met Newcastle United over de transfer van Daryl Janmaat, lijkt een deal nog niet in de maak.
The Magpies zien in de 24-jarige verdediger van Feyenoord de ideale vervanger voor de naar Arsenal vertrekkende Mathieu Debuchy. Volgens ingewijden opende Newcastle United met een bod van zo'n zes miljoen euro, maar Feyenoord wil meer voor de Oranje-international.
Hoewel Janmaat nog maar een contract heeft voor een seizoen, moet de club op zoek naar een vervanger. Per saldo wil Feyenoord een flink bedrag overhouden voor de speler die twee jaar terug transfervrij overkwam van SC Heerenveen. Janmaat zelf ziet een overgang naar Newcastle United wel zitten, wat hij beschouwt als een logische vervolgstap in zijn carriere.
Uit een Engelse krantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.
Indien dat laatste het geval is komen we toch heel dicht in de buurt van die 10 tot 12 miljoen euro.
quote:As previously reported, Saints increased their initial offer for the Italian, who turns 29 next week, to about £6.4m (¤8m).
http://www.telegraaf.nl/t(...)le_bijna_rond__.htmlquote:Maar de Rotterdamse club kan er zeker van zijn dat het tien miljoen euro gaat incasseren voor de man die de afgelopen twee seizoenen 50 doelpunten maakte in de competitie, maar deze zomer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek naar Engeland.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:24 schreef satecl het volgende:
Nu gaat het gebeuren
https://www.facebook.com/drentheFeyenoord
Als je al 5,5 voor Fer en Wijnaldum vangt............... 8 zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:51 schreef PIETR het volgende:
6 miljoen is een prima bedrag voor Janmaat toch? Snap niet dat Van Geel dit afwijst. Tenzij er meer clubs zich gemeld hebben ..
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Kleine correctie. Het bedrag van mijn vorige tweet lijkt te gaan om het salaris. Naar nu blijkt zal de transfersom tussen de 25 en 30 miljoen liggen. Oja, ik zuig. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Guidetti is vervanger van Pelle met Bellamie en Kuijt in de spits heeee . reageer retweet
quote:
Prima toch?quote:Maar de Rotterdamse club kan er zeker van zijn dat het tien miljoen euro gaat incasseren voor de man die de afgelopen twee seizoenen 50 doelpunten maakte in de competitie, maar deze zomer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek naar Engeland. Gelet op de bescheiden investering van twee miljoen euro in de aanvaller doet Feyenoord goede zaken met de speler van bijna 29 jaar.
Wie is Bellamie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Guidetti is vervanger van Pelle met Bellamie en Kuijt in de spits heeee . reageer retweet
Kuijt is onze nieuwe rechtsback als Janmaat vertrekt. Badum-tss.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
Zal vast gewoon een frustratietweet zijn dat Guidetti, Kut en Bellamy al 86 jaar genoemd zijn als spitsen die terug naar de Kuip zullen komen.quote:
En dan krijg je Bas Dost, die eigenlijk gewoon naar Ajax wilde...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast gewoon een frustratietweet zijn dat Guidetti, Kut en Bellamy al 86 jaar genoemd zijn als spitsen die terug naar de Kuip zullen komen.
Frits.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke spits is inmiddels nog niet gelinkt aan Feyenoord.
Mensen die denken dat-ie echt zo'n tweet heeft gestuurd misschien wèl.quote:
Ik begreep dat hij zelfs al met Feyenoord gesproken heeft. Dat doe je niet als je het sowieso al niet van plan bent. Echter er zijn meer kapers op de kust, die ongetwijfeld hogere salarissen kunnen bieden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef satecl het volgende:
Ik begreep dat Bas Dost geen trek had om naar Feyenoord te komen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
-----------------------Mulder--------------quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon Drenthe en Kuyt als backs, Van Gaal 2.0(Sarcasme hé, ff voor de duidelijkheid)
Ik denk dat het zijn manier van afreageren is op alle reacties op zijn 'inside-informatie' en alle mensen die zijn informatie van de transfersom van 8 miljoen voor Pellè in twijfel trekken.quote:
Niet echt een professionele reactie. Reageer dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn manier van afreageren is op alle reacties op zijn 'inside-informatie' en alle mensen die zijn informatie van de transfersom van 8 miljoen voor Pellè in twijfel trekken.
Desondanks vind ik alle transfergeruchten wel vermakelijk. Blij dat het eindelijk allemaal op gang lijkt te komen.
quote:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 11:04:55Afgelopen paar uur gehackt door een collectief genaamd Fok! VBL volgens een mail in mijn inbox. Contact verloopt verder via de internetpolitie. Ik zuig dikke pikken. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn manier van afreageren is op alle reacties op zijn 'inside-informatie' en alle mensen die zijn informatie van de transfersom van 8 miljoen voor Pellè in twijfel trekken.
Desondanks vind ik alle transfergeruchten wel vermakelijk. Blij dat het eindelijk allemaal op gang lijkt te komen.
Ik zie het nu net jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]Iedereen kan die tweets gewoon editten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 13:04:55Afgelopen paar uur gehackt door een collectief genaamd Fok! VBL volgens een mail in mijn inbox. Contact verloopt verder via de internetpolitie. Ik zuig dikke pikken. reageer retweet
Wauw een tweet uit de toekomstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:04:55Afgelopen paar uur gehackt door een collectief genaamd Fok! VBL volgens een mail in mijn inbox. Contact verloopt verder via de internetpolitie. Ik zuig dikke pikken. reageer retweet
Okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]Iedereen kan die tweets gewoon editten.
Mijn edit was sneller.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:59 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Wauw een tweet uit de toekomst
Lijkt er wel op. Benieuwd of Van Geel er ook in slaagt één of meerdere vervangers aan te trekken vóór de eerste wedstrijd van de vCL.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef Cara het volgende:
Lachen allemaal, maar voorlopig ziet het er naar uit dat BMI, de Vrij, Janmaat en Pelle gaan vertrekken vóór de eerste wedstrijd van de vCL.
quote:Plots vroeg ik het. Waarom heb je in godsnaam bij Feyenoord getekend, Fred?
Rutten zweeg slechts en glimlachte. Als een getrouwde man van middelbare leeftijd die zojuist door een vriend is betrapt op een avontuurtje met een 23-jarig Braziliaans topmodel. De kans op geluk was nihil, maar verblind door haar schoonheid kon hij niet anders dan het ongewisse avontuurtje aangaan.
Vermakelijk? Ik vind het juist heel vermoeiend. De transfer van de Vrij naar Lazio klopte ook al geen klote van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 14:04:55voor da geld drente kuit kaloe krek bellemie hale v geel luie brabander bestuur aan de muur de haas is groengr gr reageer retweet
Is er in ieder geval budget om de arbitrage om te kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef Cara het volgende:
Lachen allemaal, maar voorlopig ziet het er naar uit dat BMI, de Vrij, Janmaat en Pelle gaan vertrekken vóór de eerste wedstrijd van de vCL.
Dat was toch al een tijd bekend?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef Cara het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 16:04:55Mijn bronnen zeggen dat Feyenoord 95% doorverkooppercentage heeft op Ron Vlaar. reageer retweet
Alsof dat ook maar iets uitmaakt verder. Hoewel die vierde ronde ook al dik een mio. op schijnt te leveren, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die er vandaag pas achter komen dat je tweets aan kunt passen
Ik ben wel benieuwd wanneer er deals beklonken worden, laten we hopen dat we niet precies tussen ver- en aankoop zitten gedurende de vCL
2,1 mln + plaatsing van de groepsfase EL. Lijkt me wel "worth playing for"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets uitmaakt verder. Hoewel die vierde ronde ook al dik een mio. op schijnt te leveren, dat dan weer wel.
OK 2.1 zelfs. Dat is wel geld ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:53 schreef ace_eleven het volgende:
Alsof dat ook maar iets uitmaakt verder. Hoewel die vierde ronde ook al dik een mio. op schijnt te leveren, dat dan weer wel.
EL is dan wel niet het hoogste niveau maar is goed voor de ontwikkeling van je spelers en het aanzien van de club en beter als je spelers aan wil trekken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef nostra het volgende:
[..]
OK 2.1 zelfs. Dat is wel geld ja.
EL interesseert me dan weer weinig, kan je nog geld kosten als je pech hebt ook.
Mwah die wedstrijdjes tegen Poznan, Belgrado of het C-team van een Italiaanse middenmoter die het gaan zak interesseert worden af en toe ook wel overdreven voor de ontwikkeling van spelers of de aantrekkingskracht van de club op spelers. Laten we wel wezen, als je goede jongens wil halen moet je CL spelen en/of serieus kunnen betalen en/of een goed scoutingsnetwerk hebben. Tja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef Luni het volgende:
EL is dan wel niet het hoogste niveau maar is goed voor de ontwikkeling van je spelers en het aanzien van de club en beter als je spelers aan wil trekken.
quote:Ronald Koeman heeft op zijn eerste persconferentie als coach van Southampton toegegeven dat een deal tussen Feyenoord en zijn nieuwe club over de transfer van Graziano Pellè dichtbij is. 'Ik hoop hem dit weekend als mijn tweede versterking te presenteren', zei hij.
'Het is nog niet rond, maar een akkoord is nabij', was de oefenmeester open tegenover de aanwezige pers. Koeman contracteerde eerder FC Twente-speler Dusan Tadic. De trainer heeft miljoenen te besteden door transfers van Rickie Lambert en Adam Lallana.
Vanochtend berichtte De Telegraaf al over een doorbraak in de onderhandelingen. Na ruim een week van relatieve stilte rond de overgang zou een akkoord nu slechts een kwestie van dagen zijn. Koeman bevestigt die geluiden nu hoogstpersoonlijk.
Helemaal 'in to' Twitter zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer er deals beklonken worden, laten we hopen dat we niet precies tussen ver- en aankoop zitten gedurende de vCL
Dit. Enige manier om er wat aan te doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Het levert wel coefficienten op waardoor je in de toekomst een geplaatste club bent in de vCL
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef ace_eleven het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar denk wel dat Van Geel snel gaat handelen wat betreft het aantrekken van vervangers.quote:Ik ben wel benieuwd wanneer er deals beklonken worden, laten we hopen dat we niet precies tussen ver- en aankoop zitten gedurende de vCL
Aldus een cameramannetje van ASWH, voor wat het waard is.twitter:iKevinBouman twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 18:36:57Graziano Pelle stapte zojuist niet mee uit de bus van Feyenoord. #ASWFEY #Feyenoord #Pelle reageer retweet
En wie geeft een fuck. Die is toch weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Aldus een cameramannetje van ASWH, voor wat het waard is.twitter:iKevinBouman twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 18:36:57Graziano Pelle stapte zojuist niet mee uit de bus van Feyenoord. #ASWFEY #Feyenoord #Pelle reageer retweet
Ziek, Transfer, Persoonlijke problemen wie zal het zeggen
Voor wat het waard istwitter:fr12live twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 18:33:41OPSTELLING | Graafland (K); Woudenberg, Van Beek, Steenvoorden, Nelom; Vormer, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Boëtius. #aswFEY reageer retweet
Wel lullig van Feyenoord om Pellè dan heel de wedstrijd in de bus te laten zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziek, Transfer, Persoonlijke problemen wie zal het zeggen
Ghehe. Raar geschreven inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel lullig van Feyenoord om Pellè dan heel de wedstrijd in de bus te laten zitten.
Inb4Guidetti gerucht #342quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ghehe. Raar geschreven inderdaad.
Hopelijk zit hij al in het vliegtuig. Nu snel zijn vervanger binnenhalen ..
Ja want dat 5-3-2 werkt echt àltijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Vasion het volgende:
En heel het seizoen of in de beslissende wedstrijden met 5-3-2 systeem spelen. Liever een paar prijzen volgend seizoen, dan heel aantrekkelijk voetbal.
Volgens mij zet Van Geel vol in op de komst van Bas Dost.quote:
Ligt aan de beschikbare spelers of dat een verstandig systeem is hé.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Vasion het volgende:
En heel het seizoen of in de beslissende wedstrijden met 5-3-2 systeem spelen. Liever een paar prijzen volgend seizoen, dan heel aantrekkelijk voetbal.
Helaas wel ja. Vind het maar een klapmongool. Kan me nog wel herinneren hoe hij schuimbekkend aan de zijlijn stond bij een invalbeurtje en hoe hij als een doorgedraaide idioot een keer stond te klappen naar zijn eigen supporters. Zit echt een steekje los bij die gast.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zet Van Geel vol in op de komst van Bas Dost.
Hij is inmiddels een paar jaartjes ouder. Misschien valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Vind het maar een klapmongool. Kan me nog wel herinneren hoe hij schuimbekkend aan de zijlijn stond bij een invalbeurtje en hoe hij als een doorgedraaide idioot een keer stond te klappen naar zijn eigen supporters. Zit echt een steekje los bij die gast.
Als ie goed bediend wordt schiet ie er 30 in, is ook wat waard lijkt me.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Vind het maar een klapmongool. Kan me nog wel herinneren hoe hij schuimbekkend aan de zijlijn stond bij een invalbeurtje en hoe hij als een doorgedraaide idioot een keer stond te klappen naar zijn eigen supporters. Zit echt een steekje los bij die gast.
Had vooral last van een slepende voetblessure. Dacht volgens mij aan de hiel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef Muto het volgende:
Heeft die Dost überhaupt wat gespeeld daar in Duitsland?
Mijn oude werkgever kent die Bas dus persoonlijk en die verteld altijd dat het zo'n lieve en aardige jongen is die nooit een vlieg kwaad zou doen enzo. Voor wat 't waard is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
Dost heeft een kop om op te rammen. Je weet wel, van die zeldzame gasten die je gewoon at random tegenkomt en gelijk een poffer op de kanus wilt geven.
En wat is het probleem nu precies?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Haquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef PIETR het volgende:
De Skihut zal wel blij zijn met zijn komst:
Welke bron nu weer?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
9.6 miljoen voor Pelle btw. Keurig bedrag.
Volgens mij heeft hij daar wel een tijdje prima gespeeld, wel wat blessures en vaak misbruikt door totaalmalloot Magath. Wolfsburg koopt alleen steeds iedere transferperiode 3 nieuwe spitsen in de hoop aan te sluiten bij de topclubs, dan ben je op een gegeven moment het haasje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef Muto het volgende:
Heeft die Dost überhaupt wat gespeeld daar in Duitsland?
Als hij er 30 per seizoen in jast dan is er geen probleem.quote:
@BamDeKuip. Die hebben dat in de wandelgangen opgevangen. Opzich best betrouwbare bron toch?quote:
De koude kroketten in De Kuip. De Kuip is overigens het stadion van Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Hallo, ik wil een club supporten en zat te denken aan Feyenoord. Wat is jullie reden om Feyenoord te supporten, afgezien van de mensen die in Rotterdam wonen.
Omdat joden aan het gas moeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Hallo, ik wil een club supporten en zat te denken aan Feyenoord. Wat is jullie reden om Feyenoord te supporten, afgezien van de mensen die in Rotterdam wonen.
Je piemel schijnt gemiddeld 5 tot 10 cm te groeien als je voor Feyenoord wordt. Nu ben ik vanaf mijn geboorte al Feyenoorder en dus kan ik niet checken of dit echt zo is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Feyenoordsupporter zijn is lijden en afzien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
5-3-2 spelen met Bas Dost?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Vasion het volgende:
Gewoon eens een keer een wedstrijd bezoeken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Een goeie pa hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
quote:Graziano Pellè lijkt zich nog dit weekend officieel speler van Southampton te mogen noemen. De Italiaan werd vandaag buiten de selectie van Feyenoord gehouden in de 1-6 gewonnen oefenpot tegen ASWH.
Zijn absentie had een hele duidelijke reden. 'Graziano is naar Engeland voor onderhandelingen', was coach Fred Rutten zeer openhartig over zijn spits. Vandaag berichtte de Nederlandse media al over een doorbraak in de onderhandelingen. Een akkoord lijkt nu zo dichtbij dat Pellè alvast naar Engeland is gereisd om persoonlijk rond te komen en vervolgens zijn medische keuring te ondergaan.
Bij Feyenoord willen ze daarna zo snel mogelijk Bas Dost binnenhalen. De oud-topscorer van de eredivisie wordt in De Kuip gezien als de ideale opvolger van Pellè. De Rotterdammers lijken de aanvaller in eerste instantie van VfL Wolfsburg te willen huren.
FR12
quote:Bas Dost staat in de startblokken om als opvolger van Graziano Pellè naar De Kuip te verhuizen. Feyenoord gaat de spits huren van VFL Wolfsburg. De Rotterdammers willen niet te lang wachten met het aantrekken van een vervanger van Pellè, omdat de kwalificatie voor de Champions League nadert.
Dost gaf eerder deze week aan graag naar Feyenoord te verkassen. De onderhandelingen met de Duitse club verliepen eerder stroef, maar daar is gisteren schot in gekomen. De Rotterdammers hebben het geld niet om hem over te nemen, maar op huurbasis is die mogelijkheid er wel.
In het verleden hengelde de club al vaker naar de diensten van de spits, maar dat leverde geen succes op. Fred Rutten hoopt de aanvaller die eerder bij sc Heerenveen veel scoorde snel te kunnen begroeten.
AD
Je zei zeker hetzelfde over Pellè toen die kwam?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef PIETR het volgende:
Tjah, kwalitatief gaan we er op achteruit met Dost.
De comfortabele stoeltjes met verwarming en genoeg beenruimte voor mensen die 100 kilo of meer wegenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik was net als iedereen sceptisch ja. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat Pelle een betere spits is dan Dost. Niet dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zei zeker hetzelfde over Pellè toen die kwam?
Denk t wel, maar als je dit 5 jaar geleden gevraagd had zou ik dat niet beweerd hebben. Je weet nooit hoe goed het ineens aansluit, Dost kan wel makkelijk scoren. Voorlopig maar eens het voordeel van de twijfel gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik was net als iedereen sceptisch ja. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat Pelle een betere spits is dan Dost. Niet dan?
Pellè is een ander type spits volgens mij, maar zie niet in waarom Pellè beter is dan Dost? Qua doelgemiddelde scoren ze beiden bovengemiddeld en bijna 1 op 1 in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik was net als iedereen sceptisch ja. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat Pelle een betere spits is dan Dost. Niet dan?
Pelle is veel completer. Zijn beide kopsterk en heel doelgericht. Maar Pelle kan een bal vasthouden, je kunt hem aanspelen met zijn rug naar de goal en hij scoort nogal eens van buiten de 16.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè is een ander type spits volgens mij, maar zie niet in waarom Pellè beter is dan Dost? Qua doelgemiddelde scoren ze beiden bovengemiddeld en bijna 1 op 1 in de Eredivisie.
Dost is wel dynamischer, die kan je af en toe ook in de diepte aanspelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pelle is veel completer. Zijn beide kopsterk en heel doelgericht. Maar Pelle kan een bal vasthouden, je kunt hem aanspelen met zijn rug naar de goal en hij scoort nogal eens van buiten de 16.
Een verkoop van De Vrij kun je opvangen met Van Beek. T lijkt me sowieso een goed signaal naar de jeugd om Van Beek - Kongolo samen basis te laten staan, met een Mathijsen als ervaren backup.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:01 schreef heiden6 het volgende:
Ok, laten we dan uitgaan van het volgende:
-BMI naar Porto voor 8,5 miljoen (scheelt op de loonlijst 4 ton?)
-Pellè naar Southampton voor 10 miljoen (scheelt op de loonlijst 1 miljoen?)
-Dost wordt gehuurd (kost vast niet meer dan 1,4 miljoen)
Je bent uit de schulden, en de totale salariskosten stijgen niet. Op linksback heb je Nelom en Woudenberg (of natuurlijk Kongolo) , links centraal heb je Mathijsen en Kongolo, in de spits heb je Dost en Te Vrede. En je hebt 10 miljoen in kas.
Het lijkt me dat er dan wel een paar miljoen kan worden besteed aan bijvoorbeeld een buitenspeler, toch? Het geld wat afgelopen seizoen werd besteed aan Armenteros en Bakkal kun je aan salaris uitgeven (700-800k).
Als je een fatsoenlijke rechtsbuiten haalt, denk ik dat je er nauwelijks op achteruit gaat ten opzichte van vorig seizoen. Een iets mindere spits, minder opties in de verdediging (vergeet daarbij niet dat BMI aan het einde van het seizoen soms bankzitter was), maar een betere bezetting op rechtsbuiten (fatsoenlijke basisspeler met als vervanger Schaken in plaats van Schaken in de basis en Armenteros als vervanger) en je hebt nu twee fatsoenlijke keepers die kunnen concurreren. Ook heb je een extra aanvallende optie met Elvis Manu.
(We krijgen ook nog 400k+ binnen van het WK, en misschien komt er nog iets extra's binnen als bijvoorbeeld Wijnaldum, Vlaar, Fer of Mokotjo een transfer maakt of we de 3e voorronde CL door komen. Dat is voorzover ik weet niet begroot en ook niet meegenomen in bovenstaande borrelpraat.)
Al met al scheelt het niet veel in kwaliteit met het afgelopen seizoen, maar je bent wel uit de schulden en hebt een paar miljoen in kas (er vanuit gaande dat je een rechtsbuiten haalt voor minder dan 10 miljoen, haal je er een voor 5 miljoen heb je 5 miljoen over om aandelen terug te kopen en/of (deels) in kas te houden voor een buitenkansje).
Als je De Vrij ook nog verkoopt, zul je een vervanger moeten halen, Janmaat idem dito. MAar die moet je in beide gevallen kunnen halen voor minder geld dan je binnenkrijgt. Niet relevant voor bovenstaand verhaal dus.
Dost scoorde nog makkelijker in de Nederlandse competitie als Pelè.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou Mathijssen met zijn ervaring wel in de basis zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een verkoop van De Vrij kun je opvangen met Van Beek. T lijkt me sowieso een goed signaal naar de jeugd om Van Beek - Kongolo samen basis te laten staan, met een Mathijsen als ervaren backup.
Die had toen ook wel Narsingh naast zich lopen die goed was voor een assist of 15-20.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dost scoorde nog makkelijker in de Nederlandse competitie als Pelè.
quote:"Ontwerp De Kuip is nu te veel bling-bling met flashy buitenkant"
12 Juli 2014 om 08:19
Feyenoord is op zoek naar een externe architect die een definitief ontwerp wil maken voor de nieuwe Kuip. De club is van mening dat er meer nodig is dan alleen een andere kleur verf om het concept tot het nieuwe stadion van de Rotterdammers om te dopen.
"De Kuip moet iets fantastisch worden. Wat ik nu zie, is te veel bling-bling, flashy buitenkant", vertelt Joris Molenaar van Red de Kuip tegenover het Rotterdams Dagblad. "Laat het robuuste stadion zélf de inspiratiebron zijn. Hier moet meer gebeuren dan alleen een kleurtje vervangen."
Roberto Meyer, ontwerper van de SuperKuip van VolkerWessels, sluit zich bij Molenaar aan. "Het stadion moet een uitstraling krijgen die past bij Rotterdam, de haven. Een stoer en ruig gebouw, dat hoort bij Feyenoord."
Ik heb het idee dat de heren van Red de Kuip en Volkerwessels er niet helemaal neutraal instaan.quote:
Enkelblessure, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef eight het volgende:
Dost is een prima keus en gelukkig metewn beschikbaar
Nee, al staat er ook wel dat Feyenoord uiterlijk herdesign overweegt, maar als mensen genoemn worden zijn het idd RDK en VW.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de heren van Red de Kuip en Volkerwessels er niet helemaal neutraal instaan.
Ik heb Dost al jaren niet meer zien spelen. Weet wel dat hij ze er in de eredivisie van alle kanten inschoot. Het wordt afwachten dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had wel voornamelijk het geluk dat hij met zeer sterke buitenspelers speelde en goede middenvelders achter zich. Assaidi, Narsingh, Djuricic et cetera. Vind hem voetballend niet zo sterk in tegenstelling tot Pelle.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb Dost al jaren niet meer zien spelen. Weet wel dat hij ze er in de eredivisie van alle kanten inschoot. Het wordt afwachten dus.
-----------------------------------Mulder---------------------------- (Hahn)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef Sejt het volgende:
Van Geel haalt gewoon Narsingh op als rechtsbuiten.
Rechtsbuiten gevonden goed werk Caland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had toen ook wel Narsingh naast zich lopen die goed was voor een assist of 15-20.
mvg@feyenoord.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef portie het volgende:
Rechtsbuiten van Sparta Praag? Had 20 assists vorig seizoen in 25 wedstrijden.
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:mvg@feyenoord.nlquote:
Foutje van Caland, is mvgold@feyenoord.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:mvg@feyenoord.nl
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de helpdesk.
Lopez Cabral is een matige speler.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
-----------------------------------Mulder---------------------------- (Hahn)
----Lopes Cabral - Van Beek - Mathijsen - Kongolo----(Woudenberg/Nelom)
-----------------Vormer --------- Immers------------------------(Goossens / Sleegers/Karsdorp)
----------------------------Vilhena-----------------------------------
--Narsingh (huur)--Dost (huur) ---------- Boetius--------- (Manu / Te Vrede / Achabar)
BMI, De Vrij, Janmaat, Clasie, Pellè, Schaken weg voor 40-45 mln. Schuldenvrij, aandelen binnenboord en een redelijke selectie.
kkgierig die engelsenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Sunri5e het volgende:
Pelle nu officieel rond. Zou uiteindelijk 10 miljoen euro zijn geworden.
Niet met Schaken/Verhoek naast 'm.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dost scoorde nog makkelijker in de Nederlandse competitie als Pelè.
Nog niets op www.feyenoord.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Sunri5e het volgende:
Pelle nu officieel rond. Zou uiteindelijk 10 miljoen euro zijn geworden.
Voorlopig hoopt ongeveer 99,999999% van de Feyenoord aanhang dat, maar natuurlijk raak je ze aan de straatstenen nog niet kwijt voor een knaak. Daarbij vangt die kutschaak dik geld, dus die zal ook niet voor elke club willen verhuizen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 2 weg gaan deze zomer???
Ik vind dat we, nu er geld binnen komt, we ook direct door moeten selecteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voorlopig hoopt ongeveer 99,999999% van de Feyenoord aanhang dat, maar natuurlijk raak je ze aan de straatstenen nog niet kwijt voor een knaak. Daarbij vangt die kutschaak dik geld, dus die zal ook niet voor elke club willen verhuizen.
Bedankt & Succestwitter:SouthamptonFC twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 19:00:12We’re very pleased to announce the signing of Graziano Pellè. Welcome to #SaintsFC, @GPelle9! #SaintGraziano http://t.co/XLGQh1VVvv
reageer retweet
Dat vind iedereen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vind dat we, nu er geld binnen komt, we ook direct door moeten selecteren.
Weg is wegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Grifte het volgende:
Bedankt & Succestwitter:SouthamptonFC twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 19:00:12We’re very pleased to announce the signing of Graziano Pellè. Welcome to #SaintsFC, @GPelle9! #SaintGraziano http://t.co/XLGQh1VVvv[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Overeenkomst met Southampton over Graziano Pellè
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Southampton over de transfer van Graziano Pellè. De spits, die aanstaande dinsdag zijn 29ste verjaardag viert, zal op korte termijn een contract voor drie seizoenen tekenen bij de club waar Ronald Koeman vanaf dit seizoen de trainer is.
Pellè kwam eind augustus 2012, kort voor het verstrijken van de zomerse transferdeadline, naar Feyenoord, dat hem op huurbasis overnam van Parma. Met de Italiaanse club bereikte Feyenoord een half jaar later een akkoord over een definitieve overgang naar De Kuip, waar Pellè een vierjarig contract tekende. De spits werd al snel mateloos populair in Rotterdam, mede dankzij het grote aantal goals dat hij maakte in Feyenoord-shirt. In het seizoen 2012-2013 scoorde hij liefst 27 keer, terwijl hij in het daaropvolgende jaar met 23 doelpunten een groot aandeel had in het behalen van de tweede plaats en daarmee de voorronde van de Champions League.
Technisch directeur Martin van Geel: ‘Graziano heeft twee jaar lang fantastisch gepresteerd bij Feyenoord. Met zijn prestaties heeft hij alle verwachtingen overtroffen, want die waren bij zijn komst in 2012 zeker niet bij iedereen hooggespannen. Vanaf de eerste dag heeft hij laten zien een meerwaarde te zijn voor het elftal, waardoor we blij waren dat we hem nog tijdens zijn huurovereenkomst voor een relatief laag bedrag definitief konden overnemen van Parma.’
Van Geel vervolgt: ‘Graziano heeft zich in de afgelopen twee seizoenen bewezen als topscorer en als persoonlijkheid met een enorme winnaarsmentaliteit. Daarvoor zijn we hem dankbaar, zoals hij Feyenoord dankbaar is voor de kans die hij hier heeft gekregen. Zijn vertrek is in sportief opzicht een verlies voor de club, nu is het aan ons om wederom een geschikte aanvalsleider te vinden, als opvolger van achtereenvolgens John Guidetti en Graziano Pellè. Deze overstap is voor Graziano zelf een mooie kans om in een grote competitie als de Premier League te spelen. We wensen hem daar veel succes.’
Graziano Pellè: ‘Ik voelde dat ik klaar was voor een volgende stap in mijn carrière. Ik ben blij dat ik de kans krijg in voor mij en voor velen de grootste competitie ter wereld. Ik zal altijd met een heel positief gevoel terugkijken op mijn tijd in Rotterdam, Feyenoord is het beste en meest talentvolle team waarin ik tot nu toe in mijn carrière heb gespeeld. Onze wegen scheiden nu, maar ik wens Feyenoord het allerbeste toe komend seizoen en in de verdere toekomst.’
Kuijt? Of ging die een jaar eerder weg?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Muto het volgende:
Bijna 8 miljoen rendement over een periode van 1,5 jaar. Dikke prima.
Wat was de laatste flinke transfer (ongeveer 10 miljoen of hoger) van Feyenoord? Drenthe?
Dat is bijna 12 miljoen euro. Zou een geweldige deal zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Sunri5e het volgende:
Engelse media heeft het trouwens over 9,5 miljoen pond.
Dat zou een hele nette deal zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef Sunri5e het volgende:
Engelse media heeft het trouwens over 9,5 miljoen pond.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zou echt veel teveel zijn. Ik ben er niet helemaal zeker van dat hij daar gaat slagen. Iets waarbij ik bijvoorbeeld bij een de Vrij wel heel zeker van zou zijn maar die gaat geen 12 miljoen opleveren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zou echt veel teveel zijn. Ik ben er niet helemaal zeker van dat hij daar gaat slagen. Iets waarbij ik bijvoorbeeld bij een de Vrij wel heel zeker van zou zijn maar die gaat geen 12 miljoen opleveren.
Van http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_duurste_voetbaltransfers:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kuijt? Of ging die een jaar eerder weg?
Volgens mij was Pelle eerste jaar huur en vervolgens voor 5 miljoen overgenomen. Tel daarbij salaris en nog wat kosten op en dan is het toch geen dikke prima? Pelle was een van de beste spelers van de eredivisie die je nu voor een schijntje kwijt bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Muto het volgende:
Bijna 8 miljoen rendement over een periode van 1,5 jaar. Dikke prima.
Wat was de laatste flinke transfer (ongeveer 10 miljoen of hoger) van Feyenoord? Drenthe?
Eh?, volgens mij wilde Parma hoe dan ook van Pelle af en hebben ze nog geen 2 miljoen gevraagd om via een zijwaardse constructie AZ af te betalen van haar schulden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij was Pelle eerste jaar huur en vervolgens voor 5 miljoen overgenomen. Tel daarbij salaris en nog wat kosten op en dan is het toch geen dikke prima? Pelle was een van de beste spelers van de eredivisie die je nu voor een schijntje kwijt bent.
29.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij was Pelle eerste jaar huur en vervolgens voor 5 miljoen overgenomen. Tel daarbij salaris en nog wat kosten op en dan is het toch geen dikke prima? Pelle was een van de beste spelers van de eredivisie die je nu voor een schijntje kwijt bent.
Yedlin wordt al gevolgd door o.a Liverpool en Olympique Lyon, groetjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Aloulou het volgende:
Ik vind nog steeds dat als Vormer het gat opvult van Clasie je wel kwaliteit inlevert op een veel te belangrijke plaats. Hoop dat Toornstra naar Rotterdam kan komen.
Dost is een goede vervanger voor Pelle, net iets andere spits maar als de voorzetten komen heeft hij bewezen makkelijk richting de 20 doelpunten in de Eredivisie te scoren. Hij is ook heel gedreven en gretig wat ik graag in een spits zie.
Opvolger van Janmaat liep op het WK bij Amerika rond, die jonge jongen Yeidlin volgens mij. Snel en zeer aanvallend ook met goede techniek.
Centrum achterin heb je gewoon De Beek, Kongolo en Mathijssen. Alleen moet je wel rekening ermee houden dat Schaken het niet (meer) aankan en dus goede buitenspeler als vervanger halen. Kan zelf niet zo snel op eentje komen.
Volgens in ieder geval het AD 5 miljoen. Waarom zou dat niet kloppen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Eh?, volgens mij wilde Parma hoe dan ook van Pelle af en hebben ze nog geen 2 miljoen gevraagd om via een zijwaardse constructie AZ af te betalen van haar schulden.
ik herinner me iets van 1.3 of 1.6 miljoen iig
2,5. En salaris daarbij tellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vormer heeft het eind van het seizoen uitstekend gedaan, maar vind ik alsnog een flinke stap terug.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Aloulou het volgende:
Ik vind nog steeds dat als Vormer het gat opvult van Clasie je wel kwaliteit inlevert op een veel te belangrijke plaats. Hoop dat Toornstra naar Rotterdam kan komen.
Dost is een goede vervanger voor Pelle, net iets andere spits maar als de voorzetten komen heeft hij bewezen makkelijk richting de 20 doelpunten in de Eredivisie te scoren. Hij is ook heel gedreven en gretig wat ik graag in een spits zie.
Opvolger van Janmaat liep op het WK bij Amerika rond, die jonge jongen Yeidlin volgens mij. Snel en zeer aanvallend ook met goede techniek.
Centrum achterin heb je gewoon De Beek, Kongolo en Mathijssen. Alleen moet je wel rekening ermee houden dat Schaken het niet (meer) aankan en dus goede buitenspeler als vervanger halen. Kan zelf niet zo snel op eentje komen.
Het was tussen 2,5 en 3 miljoen. AD zal weer onzin spreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens in ieder geval het AD 5 miljoen. Waarom zou dat niet kloppen?
Dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was tussen 2,5 en 3 miljoen. AD zal weer onzin spreken.
Zanka werd ook gevolgd door Arsenal en Barcelona.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yedlin wordt al gevolgd door o.a Liverpool en Olympique Lyon, groetjes.
Toornstra is voormij iemand waarin ik vertrouwen heb dat hij Clasie goed kan opvolgen. Pikt ook nog regelmatig zijn doelpuntje mee en leidersfiguur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef De_Pel het volgende:
Vormer heeft het eind van het seizoen uitstekend gedaan, maar vind ik alsnog een flinke stap terug.
Alleen wie gaat Schaken opvolgen, of moeten ze halen? Deze positie is wel een zorgenkindje want Dost moet wel bedient worden door twee buitenspelers.quote:Rutte kan nog beter z'n debiele buurjongetje van 7 opstellen dan Schaken natuurlijk. Mocht je daar vanaf komen spaar het je natuurlijk wel gelijk bijna een miljoen salaris, dus zodra een aardige club komt zullen ze wel afzien van een transfersom.
30.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
29.
Daarnaast wilde hij net iets té graag weg.
Die 5 miljoen is dikke onzin.
Ik geloof de geruchten op dit forum nog eerder dan het fucking ADquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens in ieder geval het AD 5 miljoen. Waarom zou dat niet kloppen?
Dirrekie Katwijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Toornstra is voormij iemand waarin ik vertrouwen heb dat hij Clasie goed kan opvolgen. Pikt ook nog regelmatig zijn doelpuntje mee en leidersfiguur.
[..]
Alleen wie gaat Schaken opvolgen, of moeten ze halen? Deze positie is wel een zorgenkindje want Dost moet wel bedient worden door twee buitenspelers.
Het zijn de totale kosten, en al zijn die 5 miljoen dan is 5 miljoen verdienen op een dergelijke speler nog steeds geen 'dikke prima' wat mij betreft. Wel heel goed, daar niet van. Maar ik had meer verwacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Muto het volgende:
[..]
2,5. En salaris daarbij tellen. Dat zijn vast kosten, geen investeringskosten.
Wikipedia zegt 3 miljoen. De getallen die jij noemt zijn echt waanzinnig laag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Eh?, volgens mij wilde Parma hoe dan ook van Pelle af en hebben ze nog geen 2 miljoen gevraagd om via een zijwaardse constructie AZ af te betalen van haar schulden.
ik herinner me iets van 1.3 of 1.6 miljoen iig
quote:
Zeg, we hebben het nou niet over utrecht he.quote:Wilde zeker te graag weg, maar geef hem eens ongelijk. Of je bij een middelmatige club in Nederland paar centen kan verdienen of bij een middelmatige club in de UK goed geld kan verdienen en Europees wat meer kans maken.
Zoek nog maar eens.quote:En waarom zou het onzin zijn? Wat maakt het dat jouw woorden betrouwbaarder zouden zijn?
Wat ik wel weet?, omdat jij halsstarrig op je eigen ingevingen vasthoud, is dat Feyenoord nog in Cat 2. zat en niet meer dan 3 miljoen uberhaupt mocht uitgevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zijn de totale kosten, en al zijn die 5 miljoen dan is 5 miljoen verdienen op een dergelijke speler nog steeds geen 'dikke prima' wat mij betreft. Wel heel goed, daar niet van. Maar ik had meer verwacht.
Die kosten ben je niet kwijt aan Pelle, die kosten ben je kwijt aan de invulling van die positie en zitten gewoon standaard meebegroot in het salarishuis, en moet je wegen t.o.v. het sportieve rendement, niet t.o.v. de verkoop.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zijn de totale kosten, en al zijn die 5 miljoen dan is 5 miljoen verdienen op een dergelijke speler nog steeds geen 'dikke prima' wat mij betreft. Wel heel goed, daar niet van. Maar ik had meer verwacht.
Hij is al 29 jaar he?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik houd nergens halsstarrig aan vast, blijkbaar was het geen bijna 5 miljoen maar 3 miljoen. Dat is significant meer dan jouw herinnering dan 1,3 of 1,6 miljoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet?, omdat jij halsstarrig op je eigen ingevingen vasthoud, is dat Feyenoord nog in Cat 2. zat en niet meer dan 3 miljoen uberhaupt mocht uitgeven
Dus? Nog lang niet uitgespeeld dus.quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 19:46:52Garnale, de broer van Graziano Pelle, gaat niet mee naar Southampton, maar gaat in Urk wonen. #feyenoord #pelle reageer retweet
Absoluut waar, maar voor die positie had je ook de helft kunnen uitgeven. Had je sportief niet veel minder gebracht. Maar maakt niet uit, ik heb het puur over de winst op de speler Pelle (met alle kosten en baten in Euro's) en die is gewoon matig wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die kosten ben je niet kwijt aan Pelle, die kosten ben je kwijt aan de invulling van die positie en zitten gewoon standaard meebegroot in het salarishuis, en moet je wegen t.o.v. het sportieve rendement, niet t.o.v. de verkoop.
Nogmaals, NOOIT worden de salariskosten meegerekend bij het kijken naar rendement.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar voor die positie had je ook de helft kunnen uitgeven. Had je sportief niet veel minder gebracht. Maar maakt niet uit, ik heb het puur over de winst op de speler Pelle (met alle kosten en baten in Euro's) en die is gewoon matig wat mij betreft.
Jij zegt het.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Nogmaals, NOOIT worden de salariskosten meegerekend bij het kijken naar rendement.
Vergeet niet dat Feyenoord hiermee zo goed als uit de schulden is waardoor er zo langzamerhand weer fatsoenlijk beleid gevoerd kan gaan worden. Het is ook lastig om daar een prijskaartje aan te hangen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Evertjan het volgende:
vergeet ook niet dat Pelle veel voor Feijenoord heeft betekent de afgelopen 2 jaar dat is ook lastig om aan een prijskaartje te hangen
salariskosten heb je nu eenmaal altijd. Daarom is een salarisplafond ideaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Nogmaals, NOOIT worden de salariskosten meegerekend bij het kijken naar rendement.
dat zeg ik men moet gewoon blij zijn dat Pelle verkocht is voor een mooie som geldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Feyenoord hiermee zo goed als uit de schulden is waardoor er zo langzamerhand weer fatsoenlijk beleid gevoerd kan gaan worden. Het is ook lastig om daar een prijskaartje aan te hangen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus? Nog lang niet uitgespeeld dus.
En hij is 28.
Waarom zeg je dan 29? Weet je wel over wie we het hebben?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geboren: 15 juli 1985 (28 jaar), San Cesario di Lecce, Italië
quote:Zeg, we hebben het nou niet over utrecht he.
Wen er maar aan, clubliefde bestaat al lang niet meer. Nergens.quote:Voor iemand die pas bij 1 club heeft laten zien, en die gewoon tegen het miljoen vangt, moet ie zich niet zo aanstellen. Zou het om sportieve ambities gaan dan geef ik hem gelijk, wat ie nu doet is kansloos.
Geen idee, ben niet thuis verder in de boekhouding van jullie. En heb daar overigens ook niet de minste interesse inquote:Zoek nog maar eens.
Sowieso, misschien voor jou moeilijk, maar probeer even na te denken.
Denk je serieus dat Feyenoord 5 miljoen betaald/kan betalen?
Nee, dat is een bizarre uitzondering. Dit is dikke prima. Zeker gezien zijn leeftijd, zeker gezien de sportieve meerwaarde die we 2 jaar gehad hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar voor die positie had je ook de helft kunnen uitgeven. Had je sportief niet veel minder gebracht. Maar maakt niet uit, ik heb het puur over de winst op de speler Pelle (met alle kosten en baten in Euro's) en die is gewoon matig wat mij betreft.
Als je kijkt naar een Kevin Strootman (gekocht 6 ton, verkocht 7 miljoen) of van Sulejmani (gekocht paar ton, verkocht 16,5 miljoen) dan praat je over echt dikke prima's.
Als je van de toren blaast met toffe feiten, dan moeten ze gewoon kloppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]Intelligente reactie wel, op 12 juli.
Paul verhaegh proberen te halen. Ervaren, Nederlands en gewoon een goede back.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel relevant. Waar vind je zo snel een rechtsback van 't niveau Janmaat dan? En een nieuwe verdediger van 't niveau de Vrij? Kun je nog beter jeugd inpassen. Kost wel een extra jaartje of misschien wel twee. En we gaan dus sowieso niet Sjempiuns Lieken.
Die je nu overboord gooit en een slecht presterende aanvaller gaat huren. Dikke prima. Dacht dat de lat hoger lag tegenwoordig in rotjeknor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, dat is een bizarre uitzondering. Dit is dikke prima. Zeker gezien zijn leeftijd, zeker gezien de sportieve meerwaarde die we 2 jaar gehad hebben.
Dan was mijn herinnering niet helemaal correct, als ik alles geweten had, hoefde ik ook niet op een forum mijn tijd zitten te verspillenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik houd nergens halsstarrig aan vast, blijkbaar was het geen bijna 5 miljoen maar 3 miljoen. Dat is significant meer dan jouw herinnering dan 1,3 of 1,6 miljoen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je van de toren blaast met toffe feiten, dan moeten ze gewoon kloppen.
Sommige overboekingen zullen pas na het weekend worden voldaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch een historisch moment dit.. Feyenoord is uit de schulden
Ja, maar dat laatste daar is niet direct een noodzaak voor, toch? Als ik het goed heb was de schuld na het laatste boekjaar officieel 8,9 miljoen en het eigen vermogen 6 miljoen negatief. Dat zouden nu dus zwarte cijfers moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sommige overboekingen zullen pas na het weekend worden voldaan
Maar nee, mooi moment inderdaad.
Nog niet zo mooi als het moment dat we ook de holmaatjes van Pim hebben uitgekocht, maar toch niet gek.
Die discussie is hier al 100 keer gevoerd. Technisch gezien is er misschien geen directe noodzaak, maar dat geld evengoed voor het (versneld) aflossen van de schulden. Die randfiguren moet je gewoon zo snel mogelijk uit je tent schuiven. Daarbij kunnen "ze" het "eisen" bij een positief eigen vermogen van ik meen +3mio.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste daar is niet direct een noodzaak voor, toch? Als ik het goed heb was de schuld na het laatste boekjaar officieel 8,9 miljoen en het eigen vermogen 6 miljoen negatief. Dat zouden nu dus zwarte cijfers moeten zijn.
Okquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die discussie is hier al 100 keer gevoerd. Technisch gezien is er misschien geen directe noodzaak, maar dat geld evengoed voor het (versneld) aflossen van de schulden. Die randfiguren moet je gewoon zo snel mogelijk uit je tent schuiven. Daarbij kunnen "ze" het "eisen" bij een positief eigen vermogen van ik meen +3mio.
Heb die discussie niet gevolgd eerlijk gezegd. Ik ga ervan uit dat de VvF zich niet gedraagt als een club die uit is op een zo hoog mogelijk rendement, maar in eerste instantie aan het belang van Feyenoord denkt. Maar dat is slechts een gevoelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die discussie is hier al 100 keer gevoerd. Technisch gezien is er misschien geen directe noodzaak, maar dat geld evengoed voor het (versneld) aflossen van de schulden. Die randfiguren moet je gewoon zo snel mogelijk uit je tent schuiven. Daarbij kunnen "ze" het "eisen" bij een positief eigen vermogen van ik meen +3mio.
Okquote:
Dat gevoel zou ik toch nog maar eens evalueren dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb die discussie niet gevolgd eerlijk gezegd. Ik ga ervan uit dat de VvF zich niet gedraagt als een club die uit is op een zo hoog mogelijk rendement, maar in eerste instantie aan het belang van Feyenoord denkt. Maar dat is slechts een gevoel
Zijn een stel viespeuken die feyenoord 'geholpen' hebben uit eigenbelang. Niet uit clubbelang.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb die discussie niet gevolgd eerlijk gezegd. Ik ga ervan uit dat de VvF zich niet gedraagt als een club die uit is op een zo hoog mogelijk rendement, maar in eerste instantie aan het belang van Feyenoord denkt. Maar dat is slechts een gevoel
Jouw zoontje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie is blijkbaar alweer terug in NL.
Dan ben je wel gek als je daarmee voor Thiago Silva aankomtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef De_Pel het volgende:
Die achterlijke pastavreters willen nu tot maximaal zon 7 miljoen gaan voor de beste verdediger van het WK
Gaat ze natuurlijk nooit lukken en de Vrij heeft na dit goede WK echt wel betere opties om heen te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef De_Pel het volgende:
Die achterlijke pastavreters willen nu tot maximaal zon 7 miljoen gaan voor de beste verdediger van het WK
Is dat die gozer die op zijn 22e bij Dinamo Moskou 0 wedstrijden speelde?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan ben je wel gek als je daarmee voor Thiago Silva aankomt
Is Achahbar ook een type targetman?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
Geweldig voor Feyenoord dit.
Misschien gaan we nu met Achahbar in de spits gewoon combinatievoetbal gaan spelen waarbij hopelijk alle spelers het tempo wat voor het hoge niveau geschikt is kunnen bijbenen.
Overigens vind ik wel dat Pelle een goede speler voor de kaats en hij was ook een goede finisher, maar iedereen die Achahbar heeft gezien op de jeugdtoernooien weet dat hij ook bijzonder sterk is in combinaties en bijna niet van de bal af te zetten is.
Ik ben benieuwd wat voor tactiek en opstelling Fredsj Rutten gaat gebruiken, laten we gewoon hopen dat alles goed komt
Daarvoor hoeven ze niet naar Rotterdam te vliegen. Pas gaan praten bij minimaal 10 miljoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef De_Pel het volgende:
Nemen jullie de bijdrage aan de vriendjes al mee in de berekeningen voor de eventuele transfersom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze niet naar Rotterdam te vliegen. Pas gaan praten bij minimaal 10 miljoen.
Onzinnig dit. Bas Dost wordt onze eerste spits. Denk dat Fred nog niet eens overweegt om Achahbar als eerste spits te gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
Geweldig voor Feyenoord dit.
Misschien gaan we nu met Achahbar in de spits gewoon combinatievoetbal gaan spelen waarbij hopelijk alle spelers het tempo wat voor het hoge niveau geschikt is kunnen bijbenen.
Overigens vind ik wel dat Pelle een goede speler voor de kaats en hij was ook een goede finisher, maar iedereen die Achahbar heeft gezien op de jeugdtoernooien weet dat hij ook bijzonder sterk is in combinaties en bijna niet van de bal af te zetten is.
Ik ben benieuwd wat voor tactiek en opstelling Fredsj Rutten gaat gebruiken, laten we gewoon hopen dat alles goed komt
Ok jammer, ik hou niet van een lange lompe slungel voorinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzinnig dit. Bas Dost wordt onze eerste spits. Denk dat Fred nog niet eens overweegt om Achahbar als eerste spits te gaan gebruiken.
Nee een type voor de JP League.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is Achahbar ook een type targetman?
Dat wordt ook zwaar overdreven, die aandelen van de VvF terugkopen. Ja, het is schuld, maar die hoeft niet perse binnen de komende jaren afgelost te worden ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nemen jullie de bijdrage aan de vriendjes al mee in de berekeningen voor de eventuele transfersom?
Kort maar krachtig: niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand hier trouwens iets over die Steenvoorden?
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef PIETR het volgende:
Kort maar krachtig: niet goed genoeg voor Feyenoord.
Is toch al twee weken bekend?quote:
Centraal kan dat wel met Van Beek, maar als Janmaat vertrekt heb je gewoon een rechtsback nodig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel relevant. Waar vind je zo snel een rechtsback van 't niveau Janmaat dan? En een nieuwe verdediger van 't niveau de Vrij? Kun je nog beter jeugd inpassen. Kost wel een extra jaartje of misschien wel twee. En we gaan dus sowieso niet Sjempiuns Lieken.
Er schijnt in Turkije nog een goeie back te spelen die heeft aangegeven graag naar Feyenoord te komen. Kan ook meteen aanvoerder worden. Prijzig, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Centraal kan dat wel met Van Beek, maar als Janmaat vertrekt heb je gewoon een rechtsback nodig.
Wist ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje bekend? Alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien.
Het is dat Fer geblesseerd is, maar andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef Muto het volgende:
9 (Oud)-Feyenoorders op het veld.
Kuijt naar de spits, Kongolo op die backpositie en dan zijn we klaar.
Samen met Vlaar de beste verdedigers van dit WK, wat speelden zij geweldig zegquote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
De Vrij. Die gaat vandaag die knakker van Brazilië voorbij. Misschien dan zelfs beste verdediger van het WK
Speelde na de winter prima hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Scrummie het volgende:
De Vrij heeft zich echt ontpopt als een baas, man man. Geen schim van wat hij af en toe bij ons liet zien afgelopen jaar. Met deze uitstraling zou ik hem ook zonder twijfelen die aanvoerdersband geven.
3.5 wedstrijd al de nul gehouden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Samen met Vlaar de beste verdedigers van dit WK, wat speelden zij geweldig zeg
4 goals ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef TC03 het volgende:
Wat stelt Van Persie teleur dit WK. Vooral qua karakter. Zo ervaren, aanvoerder zijn, en je dan gedragen als een klein kind.![]()
Oprotten met die gozer.
Alle andere oud-Feyenoorders doen het perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |