SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Zag wel dat de kans aanzienlijk was dat we bij een vEL4 voorronde wel geplaatst zouden zijn, beetje geluk ditmaal hebben met de loting.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
quote:Met een gemiddelde van 9,59 is Stefan de Vrij opgeschoven tot de top-6 van beste spelers van het WK. De verdediger hoeft slechts één verdediger voor zich te dulden: Braziliaan Thiago Silva. Met de confrontatie in de troostfinale van aanstaande zaterdag kan De Vrij dus mogelijk de beste verdediger van dit WK worden.
11e plek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk maar waar staat Hummels op die ranglijst?
David Luiz staat net onder De Vrij dus dat kan in de prullenbak maar hij heeft gewoon heel goed gepresteerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
11e plek.
http://www.fifa.com/world(...)l-index/ranking.html
Volgens bepaalde statistieken. Iets met leugens, grote leugens en statistieken. Maar ach, top WK gespeeld en een leuk lijstje voor Mr. Yellow aan de onderhandelingstafel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
Wie maakt zo'n lijst eigenlijk gewoon wat mensen van een sportbureautje of is het allemaal officieel door mensen van de Fifa zelf.
Benzema staat nog steeds op plek 2 kan toch niet
Gelukkig hebben we nu Hahn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Merkie het volgende:
Wat is Mulder maar matig vergeleken met de doelman van onze Amsterdamse vrienden he.
Welke minuut ongeveer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Antaris het volgende:
[..]
Heb je ook het stukje dat Vlaar Messi uitspeelt.
Moest toen enorm lachen.
18 juli geloof ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Antaris het volgende:
Maar wanneer is het bekend tegen wie wij moeten spelen in champignons league?
Daar geloof je zelf toch niet in hè?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zag wel dat de kans aanzienlijk was dat we bij een vEL4 voorronde wel geplaatst zouden zijn, beetje geluk ditmaal hebben met de loting.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb Janmaat eigenlijk altijd ietwat overschat gevonden. Alsnog de beste back van Nederland, alsnog 1 van de betere spelers van Feyenoord, en backs zijn nu eenmaal dungezaaid, maar op hoog niveau vind ik het geen geweldenaarZijn drive naar voren is natuurlijk geweldig, evenals zijn loopvermogen. Zijn voorzet en schot vind ik echter matig en verdedigend laat hij toch regelmatig een steekje vallen. Nog steeds een held, daar niet van
Hun reservekeeper doet nauwelijks onder voor onze eerste doelman.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Merkie het volgende:
Wat is Mulder maar matig vergeleken met de doelman van onze Amsterdamse vrienden he.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 00:54:15#Feyenoord en #Southampton zijn akkoord over Pellè: acht miljoen, maar steggelen nog over enkele details. Niettemin: deal in de maak. reageer retweet
Misschien is er allang een akkoord, weet jij veel? Stefan de Vrij liet in het interview met Jack van Gelder in ieder geval wel doorschemeren dat hij duidelijkheid had over z'n toekomst (maw er zal wel een transfer rond zijn of bijna rond zijn).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:54 schreef erik013 het volgende:
Dat heeft Martin Van Geel van jullie goed gegokt weer zeg, door dat bod van Roma van 6 a 7 miljoen niet direct te accepteren.Terwijl de kans groter was dat het WK voor Nederland een klein of groot drama zou worden dan dat het goed zou gaan bleef ie gewoon rustig wachten tot na het WK.
Waar bijna iedereen hier volgens mij 'strik erom' riep gaan met een beetje mazzel nu clubs tegen elkaar opbieden en de prijs opvoeren de 10 miljoen over. Is toch weer bijna een Bas Dost waard
8 miljoen euro zou ik een tegenvaller vinden. 8 miljoen pond zou ik wel okee vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 00:54:15#Feyenoord en #Southampton zijn akkoord over Pellè: acht miljoen, maar steggelen nog over enkele details. Niettemin: deal in de maak. reageer retweet
Goh, net als die keer vorige maand zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
10-12 miljoen had fantastisch geweest, maar misschien moeten we ook maar blij zijn met 8 miljoen. Hoop dat Fredje een nieuwe topspits op z'n lijstje heeft staan.
Het zegt toch genoeg dat krabbezwans dat er niet bijvermeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.
Dat is ook wel weer waar. Ik heb Krabbendam wat dat betreft ook niet bepaald hoog zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg dat krabbezwans dat er niet bijvermeld.
Denk dat hij net zoveel weet als toen hij vorige keer uit zijn nek lulde.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:12:59Meer info: http://t.co/X4c7GJoDkP. Ik ga ff eten #Feyenoord reageer retweet
En nu zal Zanger Rinus wel weer zeggen dat het 12 is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Voor iedereen die zeurt: ik bepaal die prijs niet. reageer retweet
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.quote:
Een persoonlijk akkoord tussen hem en Roma misschien, maar Feyenoord heeft nu de touwtjes in handen en kan 9 miljoen vragen of anders zijn er wel 3 clubs die dat bedrag wel willen neerleggen. Lullig voor De Vrij als het daarop vervolgens afketst maar zo werkt het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is er allang een akkoord, weet jij veel? Stefan de Vrij liet in het interview met Jack van Gelder in ieder geval wel doorschemeren dat hij duidelijkheid had over z'n toekomst (maw er zal wel een transfer rond zijn of bijna rond zijn).
oei hier is het even veel te laat voor, ik kom er morgen op terugquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.
Ambities hebben en je selectie breder maken kan best zonder onverantwoord met miljoenen te gaan strooien. Hoewel je (in het geval dat er spelers vertrekken) ook niet té bang moet zijn om een aankoop of huurperiode te doen van directe versterkingen als Van Aanholt, Dost (ondanks dat ie weg moet, wel als reservespeler gewoon 8 goals in de Bundesliga) en Ziyech. Ik noem maar wat, maar die categorie dus. Spelers die je goed kent, voor een relatief lage transfersom met een relatief laag risico-gehalte en veel potentiële restwaarde plus ze maken je jonge spelers beter.
Haha is ook wel een hele lap tekstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:40 schreef Cara het volgende:
[..]
oei hier is het even veel te laat voor, ik kom er morgen op terug
Dat weet ik niet meer. Sowieso halverwege van de 2de helft. Ik kan die wedstrijd niet terugkijken.quote:
Dit is denk ik ook echt wel wat Feyenoord wil. We zitten alleen nu in de overgangsfase waarin we op het punt staan om weer volledig gezond te worden. Hiervoor was je gewoon genoodzaakt om de selectie op te vullen met spelers als Schaken, Goossens en Verhoek. De ene keer heeft dat beter uitgepakt dan de andere keer, maar wat wil je als je vrijwel niks te besteden hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord, zonder met miljoenen te gaan smijten aan transfersommen en salarissen vind ik wel de stap maken nu dat je spelers van het niveau Schaken, Verhoek en Goossens de deur uitdoet omdat ze gewoon niet aan het niveau voldoen en door eigen (goedkopere en nog beter wordende) jeugd en externe en haalbare spelers met een directe meerwaarde koopt of huurt. Die gast die jullie aan de Eagles verhuurden op de bank i.p.v. die Verhoek is in elk geval al stap 1.
Ambities hebben en je selectie breder maken kan best zonder onverantwoord met miljoenen te gaan strooien. Hoewel je (in het geval dat er spelers vertrekken) ook niet té bang moet zijn om een aankoop of huurperiode te doen van directe versterkingen als Van Aanholt, Dost (ondanks dat ie weg moet, wel als reservespeler gewoon 8 goals in de Bundesliga) en Ziyech. Ik noem maar wat, maar die categorie dus. Spelers die je goed kent, voor een relatief lage transfersom met een relatief laag risico-gehalte en veel potentiële restwaarde plus ze maken je jonge spelers beter.
Welke ingewijden zal Krabby hebben?quote:Hoewel Feyenoord al enkele gesprekken voerde met Newcastle United over de transfer van Daryl Janmaat, lijkt een deal nog niet in de maak.
The Magpies zien in de 24-jarige verdediger van Feyenoord de ideale vervanger voor de naar Arsenal vertrekkende Mathieu Debuchy. Volgens ingewijden opende Newcastle United met een bod van zo'n zes miljoen euro, maar Feyenoord wil meer voor de Oranje-international.
Hoewel Janmaat nog maar een contract heeft voor een seizoen, moet de club op zoek naar een vervanger. Per saldo wil Feyenoord een flink bedrag overhouden voor de speler die twee jaar terug transfervrij overkwam van SC Heerenveen. Janmaat zelf ziet een overgang naar Newcastle United wel zitten, wat hij beschouwt als een logische vervolgstap in zijn carriere.
Uit een Engelse krantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of het 8 miljoen euro's worden of 8 miljoen Britse ponden.
Indien dat laatste het geval is komen we toch heel dicht in de buurt van die 10 tot 12 miljoen euro.
quote:As previously reported, Saints increased their initial offer for the Italian, who turns 29 next week, to about £6.4m (¤8m).
http://www.telegraaf.nl/t(...)le_bijna_rond__.htmlquote:Maar de Rotterdamse club kan er zeker van zijn dat het tien miljoen euro gaat incasseren voor de man die de afgelopen twee seizoenen 50 doelpunten maakte in de competitie, maar deze zomer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek naar Engeland.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:24 schreef satecl het volgende:
Nu gaat het gebeuren
https://www.facebook.com/drentheFeyenoord
Als je al 5,5 voor Fer en Wijnaldum vangt............... 8 zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:51 schreef PIETR het volgende:
6 miljoen is een prima bedrag voor Janmaat toch? Snap niet dat Van Geel dit afwijst. Tenzij er meer clubs zich gemeld hebben ..
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Kleine correctie. Het bedrag van mijn vorige tweet lijkt te gaan om het salaris. Naar nu blijkt zal de transfersom tussen de 25 en 30 miljoen liggen. Oja, ik zuig. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Guidetti is vervanger van Pelle met Bellamie en Kuijt in de spits heeee . reageer retweet
quote:
Prima toch?quote:Maar de Rotterdamse club kan er zeker van zijn dat het tien miljoen euro gaat incasseren voor de man die de afgelopen twee seizoenen 50 doelpunten maakte in de competitie, maar deze zomer zijn zinnen heeft gezet op een vertrek naar Engeland. Gelet op de bescheiden investering van twee miljoen euro in de aanvaller doet Feyenoord goede zaken met de speler van bijna 29 jaar.
Wie is Bellamie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:01:25Guidetti is vervanger van Pelle met Bellamie en Kuijt in de spits heeee . reageer retweet
Kuijt is onze nieuwe rechtsback als Janmaat vertrekt. Badum-tss.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
Zal vast gewoon een frustratietweet zijn dat Guidetti, Kut en Bellamy al 86 jaar genoemd zijn als spitsen die terug naar de Kuip zullen komen.quote:
En dan krijg je Bas Dost, die eigenlijk gewoon naar Ajax wilde...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast gewoon een frustratietweet zijn dat Guidetti, Kut en Bellamy al 86 jaar genoemd zijn als spitsen die terug naar de Kuip zullen komen.
Frits.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke spits is inmiddels nog niet gelinkt aan Feyenoord.
Mensen die denken dat-ie echt zo'n tweet heeft gestuurd misschien wèl.quote:
Ik begreep dat hij zelfs al met Feyenoord gesproken heeft. Dat doe je niet als je het sowieso al niet van plan bent. Echter er zijn meer kapers op de kust, die ongetwijfeld hogere salarissen kunnen bieden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef satecl het volgende:
Ik begreep dat Bas Dost geen trek had om naar Feyenoord te komen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
-----------------------Mulder--------------quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon Drenthe en Kuyt als backs, Van Gaal 2.0(Sarcasme hé, ff voor de duidelijkheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |